Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Gminy Stare Babice 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22-730-80-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Gminy Stare Babice 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a4388c-b7cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie gminy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 2.W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań orazprzekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślijwiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babicedanego postępowania.3. Osobami uprawnionymi do kontaktu (w godzinach pracy Zamawiającego) zWykonawcami są:1) w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych:a) Jacek Kłopotowski, NaczelnikWydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych, tel.22-730-80-34, e-mail:zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;b) Paulina Mateusiak – Główny Specjalista ds. zamówieńpublicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;c) Marta Kotlińska,Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail: zamowienia.publiczne@starebabice.pl;2) w przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należykontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail:cwk@platformazakupowa.pl4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formieelektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Kierowane dowszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tymzmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji„Komunikaty”. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzieprzekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwemPlatformy zakupowej.Pozostałe informacje są zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki, dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXIISWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (formuła „zaprojektuj i wybuduj”) doświetlenia przejść dla pieszych w postaci dwóch aluminiowych słupów oświetleniowych (Rosa) z oprawami typu LED (Schreder TECEO1) 32LEDS 700 mA o mocy min 71 W 5145 NW 74 W oraz przyłączy do tych lamp – na terenie gminy Stare Babice w poniższych lokalizacjach:1) Borzecin Duży ul. Warszawska skrzyżowanie z ul. Poprzeczną (2 przejścia);2) Borzecin Duży ul. Poprzeczna przy wjeździe na parking szkolny;3) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Szembeka;4) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Wołodyjowskiego przy sklepie Carrefour;5) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Osiedlową;6) Lipków ul. Mościckiego na wysokości posesji nr 14;7) Koczargi Stare ul. Akacjowa skrzyżowanie z ul. Jarzębinową.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej doświetlenia przejść dla pieszych określonych w ust. 1 zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem;2) pełną obsługę geodezyjną projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych (o ile będzie to wymagane), uzgodnienie projektu na naradzie koordynacyjnej w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego, wykonanie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej; 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania, w szczególności:a) uzgodnień z zarządcą drogi wojewódzkiej nr 580 (ul. Warszawska), w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na dysponowanie nieruchomością stanowiącą drogę wojewódzką nr 580;b) uzgodnień z zarządcą drogi powiatowej nr 4121W (ul. Poprzeczna), nr 4125W (ul. Akacjowa) i nr 4126W (ul. Sienkiewicza i ul. Mościckiego), w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na dysponowanie nieruchomością stanowiącą drogę powiatową;c) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci oraz uzgodnienie projektów w zakładzie energetycznym PGE Dystrybucja S.A (rejon energetyczny Pruszków);d) zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia;e) wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zalicznikowaniem nowych punktów pomiarowych zgodnie z obowiązującą procedurą PGE wraz z protokołem zainstalowania licznika z oplombowaniem przez zakład PGE (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia);4) realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanych projektów wraz z doprowadzeniem terenu do stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót;5) podłączenie nowych urządzeń pod napięcie;6) przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;7) zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włączenia oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz uruchomienie oświetlenia ulicznego (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia);8) zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych;9) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego;10) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego).3. Wykonawca na wniosek otrzyma od Zamawiającego upoważnienia do występowania w jego imieniu do poszczególnych organów celem uzyskania niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód i pozwoleń.4. Ogólne właściwości funkcjonalo-użytkowe:1) przedmiotowe oświetlenia przejść dla pieszych mają za zadanie poprawę bezpieczeństwa pieszych na przejściach i skrzyżowaniach; 2) wykonane doświetlenia muszą spełniać zalecenia Ministerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zawarte w opracowaniu pn.: „Wytyczne organizacji bezpiecznego ruchu pieszych – wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych” (Opracowanie jest dostępne na stronie www.mib.bip.gov.pl w zakładce „Wzorce i standardy”).5. Cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych:1) Zamawiający wymaga, aby elementy oświetlenia posiadały trwałość, co najmniej 10 lat z uwzględnieniem systematycznego przeprowadzania konserwacji sieci i urządzeń;2) podobną trwałość użytkowania powinny posiadać wszystkie materiały, które zostaną użyte do wbudowania.6. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp. Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 80 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: wykonanie dodatkowego oświetlenia przejść dla pieszych na terenie gminy Stare Babice, w których zajdzie taka konieczność, a także wykonanie prac projektowych lub/i robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym oraz wykonanie innych robót, dostaw lub usług, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 39
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7