Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa zestawu elementów systemu nadrzędnego sterowania dla laboratorium w części badawczo-komercyjnej Centrum Energetyki - KC-zp.272-88/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa zestawu elementów systemu nadrzędnego sterowania dla laboratorium w części badawczo-komercyjnej Centrum Energetyki - KC-zp.272-88/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c6432f-af21-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej podadresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej dzp@agh.edu.pl.1. Korzystanie z PlatformyprzezWykonawcę jest bezpłatne. 2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminiezamieszczonym nastronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. 3.Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 4.Zamawiający określa następującewymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie zPlatformy: a) stały dostęp do sieciInternet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki pocztyelektronicznej (e-mail), c) komputer zzainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lubnowszym) albo Linux, d) zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje znajnowszymi, stabilnymiwersjamiwszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer10+, Microsoft Edge,Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript orazCookies. 5.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20MB wformatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. 6. Zamawiający określa następujące informacje natematkodowania i czasu odbioru danych: a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocąPlatformyplik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jestnaserwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero poupływieterminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformęstanowiprzyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),widoczne przywysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”; c) o terminie przesłania decydujeczas pełnegoprzeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 7. W postępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”) lubpoczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie. 8.Ofertę, wraz zestanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się, pod rygoremnieważności wformie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym za pośrednictwem Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale27 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych zograniczeniami stosowania RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-88/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu elementów systemu nadrzędnego sterowania dla laboratorium w części badawczo-komercyjnej Centrum Energetyki - KC-zp.272-88/21
4.2.6.) Główny kod CPV: 31211110-2 - Panele kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10