Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jab

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jabłonna).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-08
  • Numer ogłoszenia633337-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 633337-N-2018 z dnia 2018-10-08 r.

Gmina Otwock: Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jabłonna).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, krajowy numer identyfikacyjny 1326877000000, ul. ul. Armii Krajowej  5 , 05400   Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 792 001, e-mail umotwock@otwock.pl, faks 227 794 225.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.otwock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.otwock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.otwock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Armii Krajowej 5 w Otwocku, kod 05-400, –budynek B, pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup) sprzętu w ramach zadania „Nasze bezpieczeństwo” (OSP Otwock Jabłonna).
Numer referencyjny: WZP.271.103.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestaw hydraulicznych narzędzi ratowniczych składający się z: 1) Agregat hydrauliczny 1 szt. napędzany silnikiem benzynowym 4-suwowym o mocy min. 2,2 KW przeznaczony do jednoczesnego zasilania 2 narzędzi możliwość zwiększenia wydajności przy zasilaniu 1 narzędzia, tzw. funkcja „turbo” pojemność oleju hydraulicznego – min 4,0 l funkcja pracy „Eco” automatycznie zwiększenie obrotów podczas pracy urządzenia agregat wyposażony w uchwyt do przenoszenia waga – max 30 kg 2) Rozpieracz ramieniowy 1 szt. siła rozpierania zgodnie z PN-EN 13204 – min 53 kN całkowite rozwarcie ramion – min 800 mm dystans ciągnięcia min. 690 mm sterowanie narzędziem za pomocą przycisku waga – max 20,5 kg Łańcuchy kompatybilne z rozpieraczem ramieniowym o długości min. 1,5 m, z możliwością regulacji długości, umieszczone w walizce z tworzywa - 2 szt. 3) Nożyce hydrauliczne 1 szt. siła cięcia – min 50t klasyfikacja zgodnie z PN-EN 13204 – min BC 160-H-15 rozwarcie ostrzy – min 160 mm kształt ostrzy owalny, zapewniający efekt wciągania ciętego materiału w kierunku sworznia centralnego, nie dopuszcza się ostrzy prostych, ani prostych z zaokrąglonymi czubkami sterowanie narzędziem za pomocą przycisku waga – max 15 kg 4) Rozpieracz kolumnowy jednostopniowy 1szt. siła rozpierania w całym zakresie pracy tłoka, min. 137 kN długość początkowa, max. 750 mm wysuw tłoka, min. 540 mm długość końcowa, min. 1290 mm sterowanie za pomocą przycisku waga – max 16 kg sterowanie za pomocą przycisku waga – max 20 kg 6) Węże hydrauliczne o długości min. 10m z opaską na rzep – 2 szt. węże hydrauliczne „COAX” ze zintegrowanymi, pojedynczymi szybkozłączami (monozłącze), umożliwiającymi obsługę w rękawicach specjalnych strażackich oraz obrót o 3600 7) Zestaw wsporników współpracujących z rozpieraczami kolumnowymi 1 szt.: - przedni 1 szt. - tylny 1 szt. - progowy 1 szt. 8) Zestaw do wyważania drzwi i cięcia pedałów w walizie transportowej 1 szt.: - pompa ręczna - wyważarka, skok tłoka min. 120 mm - wyważarka, siła rozpierania min. 114 kN - przecinarka pedałów, rozwarcie ostrzy min. 40 mm - przecinarka pedałów, siła cięcia min. 80 kN - Wąż hydrauliczny o długości min. 3 m, 9) Przenośny zestaw stabilizacji pojazdów STAB-PACK 1 szt. - system podkładów do precyzyjnego i łatwego wykonywania stabilizacji pojazdów, regulowany za pomocą dwóch zintegrowanych drewnianych klinów. - zestaw 4 szt. podpór w skrzyni transportowej 10) Zestaw elastycznych osłon zabezpieczających - 1szt. Elastyczna osłona zabezpieczająca z wewnętrznymi uchwytami - trójkątna 1 szt. - prostokątna 1 szt. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2017, nie dopuszcza się dokonywania jakichkolwiek przeróbek. 2. PILARKA ŁAŃCUCHOWA 1 szt. Pilarka łańcuchowa wyposażona seryjnie w innowacyjny system elektronicznego sterowania silnikiem M-Tronic. Moc silnika min. 3,1KM. Ciężar bez paliwa, prowadnicy oraz łańcucha 4,5 kg. Pilarka musi być wyposażona w praktyczny filtr HD2, oraz mieszanka dozowana jest elektronicznie i automatycznie pozwalając na uzyskanie optymalnej wydajności pracy. Dodatkowo wyposażona musi być w zapasową oryginalną prowadnicę dedykowaną do tego modelu pilarki oraz dwa łańcuchy. 3. PILARKA SPALINOWA 1 szt. Pilarka spalinowa o mocy min. 1,8 KM. oraz wadze bez paliwa, łańcucha oraz prowadnicy nie przekraczającej 3,3kg. Piła posiada ręczną pompę paliwową umożliwiającą doprowadzenie paliwa do gaźnika poprzez naciśnięcie przycisku. Dodatkowo wyposażona musi być w zapasową oryginalną prowadnicę nr. 3005 008 3403 oraz dwa łańcuchy. 4. PLANDEKA OCHRONNA 6 szt. Plandeka ochronna służąca do zabezpieczenia rzeczy narażonych na działanie czynników atmosferycznych. Krawędzie plandeki wykończone są wzmocnioną podwójnie krawędzią oraz sznurkiem polipropylenowym. Na całym obwodzie plandeki są nabite aluminiowe oczka rozmieszczone co ok. 100 cm, które umożliwiają mocowanie plandeki w każdych warunkach. Plandeka musi mieć grubość: 0,125/0,140 mm, oraz masę 110g/m2 oraz kolor srebrny lub szary. 5. ZAPORA PRZECIWPOWODZIOWA 3 szt. Zapora przeciwpowodziowa o długości min. 10mb. oraz średnicy 40cm. Zapora wyposażona w fartuch uszczelniający oraz jeden zawór odpowietrzający oraz złącze 52 z pokrywą i chwytem na wężyk. Zapora posiadająca przelotki metalowe do mocowania oraz pasek parciany zakończony klamrą zaciskową który służy do łączenia zapór w piramidę oraz elementy do kotwiczenia. Waga zapory ok 9kg. 6. SPODNIOBUTY 4 szt. Spodniobuty wykonane z materiału Plaviatex o gramaturze 700gram/m2. Spodniobuty wyposażone są we wkładkę antyprzebicową oraz metalowy podnosek. Produkt odporny na zginanie przy dużych ujemnych temperaturach -50ºC . 7. PRZENOŚNY MASZT OŚWIETLENIOWY Przenośny maszt oświetleniowy koloru czarnego z możliwością sterowania smartfonem, wymienną baterią i wysokim masztem (182 cm). Akumulator 12 V z możliwością szybkiego montażu i wymiany podczas pracy, bezobsługowy wyświetlacz LED z żywotnością do 50 tysięcy godzin wyposażony m.in. w poziom naładowania baterii wraz z migającym wskaźnikiem niskiego poziomu baterii. Maszt posiada inteligentny system kontroli (umożliwia regulację intensywności światła). Moc do 6000 lumenów, stopień ochrony: IP-54. Przenośna najaśnica oświetleniowa składa się z dwóch oddzielnych masztów zakończonych najaśnicą każda min 10 diod LED oraz wysokości min 182 cm. Każda najaśnica zasila oddzielnym akumulatorem. 8. Latarka kątowa ładowalna 6 szt. Latarka posiada wskaźnik stanu akumulatorów, co pozwala sprawdzić jej stan przed użyciem. Ładowanie zapewnia dołączona stacja ładująca, a wygodę użytkowania niezależnie od wykonywanych czynności gwarantuje bezpieczny zaczep do używania bez pomocy rąk. Urządzenie posiada certyfikat ATEX dla strefy 0. Latarka posiada poziom szczelności IPX 4. Urządzenie wyposażone w 3 diody LED skierowane ku dołowi oraz posiada tryb sygnalizacji. Dodatkowo latarka musi być wyposażona w ładowarkę samochodową. 9. LATARKA NAHEŁMOWA 8 szt. Latarka musi być odporna na korozję, ekstremalne temperatury oraz zanurzalna. Produkt wyposażony jest w akumulator litowo-jonowy oraz certyfikat ATEX dla strefy 0. Latarka emituje strumień świetlny o natężeniu do 176 lumenów, gwarantując przy tym 48 godzin nieprzerwanej pracy w trzech trybach do wyboru: w trybie mocy maksymalnej, trybie oszczędnym i trybie migania. Posiada wbudowany w wyłącznik zasilania wskaźnik poziomu naładowania akumulatora, który informuje użytkownika o zbliżającej się konieczności ładowania urządzenia. Latarka dodatkowo wyposażona w uchwyt do hełmu. Parametry latarki: soczewka: Polycarbonate (PC) długość: (21 cm) rodzaj żarówki: LED typ baterii: Lithium-Ion liczba baterii: 1 baterie w zestawie: tak tryby oświetlenia: High / Low / Flashing CERTYFIKATY: IECEx ib / ATEX Zone 1 10. Radiotelefon 5 szt. Parametry radiotelefonu: • Certyfikacja: radiotelefon posiada certyfikat kolejowy UTK. • Sygnalizacja: wewnętrzne oprogramowanie radiotelefonu umożliwia selektywne wywołanie typu: Private Line , Digital Private Line, oraz Select V • Przeszukiwanie kanałów: umożliwia nasłuch na różnych kanałach • Kompresje głosu X-Pand i wyciszanie Low Level Expansion: zapewnia wyraźny i zrozumiały odbiór nawet w najbardziej hałaśliwym otoczeniu. Wyciszanie Low Level Expansion umożliwia osiągnięcie dodatkowej poprawy jakości mowy poprzez redukcję szumów normalnie słyszalnych podczas przerw w rozmowie • Sygnalizację ratunkową: umożliwia wysłanie wezwania "na ratunek" do zaprogramowanego numeru odbiorcy lub grupy odbiorców • Regulowany poziom mocy: moc nadawczą radiotelefonu można ustawić na dwie wartości - mała wydłuża czas pracy bez ładowania akumulatora, zaś duża ułatwia połączenia na znaczne odległości • Nadawanie uruchamiane głosem (VOX): możliwość pracy bez używania rąk przy zastosowaniu zestawu nagłownego z VOX, dostępnego jako wyposażenie dodatkowe • "Szeptankę": Funkcja dzięki której osoba mówiąca bardzo cicho do mikrofonu, dzięki zwiększeniu jego czułości będzie przez pozostałych odbiorców wyraźnie słyszana • Możliwość wstawienia dodatkowych płytek: funkcjonalność radiotelefonu można zwiększyć w drodze dodania następujących płytek, stanowiących dodatkowe wyposażenie: • Płytki szyfratora - zapewniającej poufność rozmów • SmarTrunk II - umożliwiającej niedrogą realizację łączności trunkingowej • Voice Storage - rejestrator głosu umożliwiający przechowywanie i odtwarzanie wiadomości • Obejście: funkcja ta umożliwia korzystanie z systemu przemiennikowego , lub pominięcie tego systemu i bezpośrednią łączność pomiędzy indywidualnymi, znajdującymi się niedaleko siebie radiotelefonami • Ograniczenie Czasu Nadawania: ogranicza czas, przez który użytkownik może ciągle nadawać na kanale. Pozwala to na efektywniejsze wykorzystanie kanału • Przekazywanie wywołań: umożliwia użytkownikowi, który nie może odebrać wywołań, przekierowanie ich do innego radiotelefonu • Informacje użytkowe: na dużym, czternastowierszowym wyświetlaczu alfanumerycznym znajduje się wskaźnik naładowania akumulatora i poziomu sygnału. Przychodzące wywołania sygnalizowane są na wyświetlaczu nazwą wywołującego i różnymi sygnałami akustycznymi • Informacje o połączeniach nieodebranych: gdy użytkownik oddali się od radiotelefonu, GP360 może zapisać w pamięci numery osób wywołujących oraz wiadomości typu status, przypominając później użytkownikowi o nieodebranych wiadomościach • Wywołania typu Status: Użytkownik może wysłać wcześniej zaprogramowany komunikat tekstowy bez używania głosu • Programowany odstęp międzykanałowy (12,5 / 20 / 25 kHz): Uniwersalny i prosty sposób dostosowania odstępu międzykanałowego do aktualnych wymagań 11. APARAT ODDECHOWY 5 szt. NADCIŚNIENIOWY AUTOMAT ODDECHOWY "ZENITH" 5 szt. Nadciśnienie w masce wytwarzane jest automatycznie, w momencie wpięcia automatu do maski.Automat wyposażony jest w "BEZPIECZNY" łącznik typu "ZENITH" (z dwupunktowym systemem przycisków wypinających). Wytworzone w masce nadciśnienie wynosi 3 ą Mb. AUTOMAT ODDECHOWY 5 szt. Aparat jest uruchamiany pierwszym wdechem. Zwarta, wytrzymała konstrukcja zapewniająca wysoki komfort oddychania. Brak zewnętrznych elementów, brak mechanizmów, wszystkie elementy chronione gumowymi osłonami. Maska mocowana szybkozłączem. Aktywacja pierwszym wdechem. Centralnie usytuowany By pass i duży przycisk odpowietrzający. REDUKTOR WYSOKIGO CIŚNIENIA HP/MP 5 szt. Model reduktora, typu tłokowego, przystosowany do ciśnienia 200 lub 300 bar. Wyposażony w drugie wyjście średniego ciśnienia umożliwiające podłączenie: drugiego użytkownika lub osoby ratowanej, systemu wentylacji ubrań gazoszczelnych. Montowany na ruchomym zawiasie ułatwiającym podłączenie butli różnego typu. Po zastosowaniu trójnika, aparat można stosować zarówno z jedną, jak i z dwoma butlami. Łatwa i szybka regulacja oraz obsługa. Idealna stabilizacja średniego ciśnienia na poziomie 7, 5 bar. Reduktor wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa. MANOMETR WYSOKIEGO CIŚNIANIA I SYGNAŁ ALARMOWY 5 szt. Manometr musi znajdować się na lewym pasie, blisko ucha użytkownika. Alarm wbudowany jest w uchwyt manometru i zasilany średnim ciśnieniem, co minimalizuje zużycie powietrza (mniej niż 4, 5 l/min). Emitowany sygnał ma natężenie 90 db i głośność 30 Hz (z odległości 1 m). Alarm uruchamia się jeśli ciśnienie spadnie poniżej 55 bar +/- 5 bar. Manometr ma być wyposażony w fotoluminescencyjną tarczę o podwójnej skali ( 0 - 400 bar i 0 - 40 MPa. Manometr osłonięty jest gumową obudową. NOSZAK 5 szt. Regulowany, dwupozycyjny noszak EASYDO, którego główną zaletę jest innowacyjna , rozkładana konstrukcja. Antystatyczny, odporny na wysoką temperaturę bezpośrednie działanie płomieni zgodnie z najnowszą dyrektywą PED i EN 137-2006. Noszak wyposażony w dwa boczne uchwyty. Ergonomiczna, regulowana płyta naramienna wykonana z polimerowego tworzywa, odpornego na działanie wysokiej temperatury. Wszystkie przewodu oraz reduktor pierwszego stopnia mają być osłonięte. PASY NOŚNE 5 szt. Pasy, szerokie i łatwe do wyregulowania naramienne typu "Komfort" spełniające wymogi normy 137-2006. MASKA PEŁNOTWARZOWA 5 szt. Panoramiczna maska pełnotwarzowa może być stosowana z każdym aparatem oddechowym firmy FENZY. Wyposażona jest w komorę foniczną i pół maskę. Wizjer pokryty jest powłoką antyzadrapaniową. Wykonana jest z miękkiego tworzywa, szczelnie przylegającego do twarzy. Maska może być mocowana przy pomocy taśm nagłowia. Butla kompozytowa przeznaczona do używania z aparatami oddechowymi o otwartym obiegu. Wykonana jest z tworzyw nie podlegających korozji. BARDZO LEKKA! Pojemność: 6.8 l / 6.9 l. Ciśnienie robocze: 300 bar. Waga: ok. 4,2kg Zgodna z normą: EN 12245 Aparat musi być wyposażony w sztywny pojemnik na maskę, oraz pokrowiec fluorescencyjny na butlę. 12. SYGNALIZATOR BEZRUCHU 4 szt. Sygnalizator bezruchu musi być wyposażony w funkcję automatycznego uruchamiania. Po wyjęciu sygnalizatora z pozycji przechowywania, klucz odłącza się od jego obudowy, co powoduje natychmiastowe włączenie urządzenia w tryb wykrywania bezruchu, a także opcjonalnie temperatury. Po włączeniu wydaje serię sygnałów dźwiękowych. Sygnały te oznaczają stan uruchamiania urządzenia i towarzyszy im zapalanie na zmianę żółtych lampek sygnalizatora. Głośność alarmu: 98+ dBA min, gwarancja: jeden rok od daty nabycia. Sygnalizator wyposażony w funkcję ręcznego włączenia alarmu sygnalizatora Super PASS II™ w trybie normalnej pracy, poprzez naciśnięcie przycisku „Alarm” znajdującego się na przedniej ściance obudowy urządzenia. Kasowanie „Alarmu” odbywa się poprzez jednoczesne wciśnięcie obydwu bocznych przycisków urządzenia. 13. BUTLA KOMPOZYTOWA 4 szt. Butla kompozytowa przeznaczona do używania z aparatami oddechowymi o otwartym obiegu. Wykonana jest z tworzyw nie podlegających korozji. BARDZO LEKKA! • Pojemność: 6,8 l • Ciśnienie robocze: 300 bar. • Waga: ok. 4,2 kg. • Zgodna z normą: EN 12245 14. KOMBINEZON OCHRONNY 6 szt. Kombinezon ma być chemoodporny zapewniający ochronę przed działaniem wielu organicznych oraz bardzo stężonych substancji nieorganicznych a jednocześnie przed cząstkami stałymi o średnicy poniżej 1µm. Musi zabezpieczać również przed zagrożeniami biologicznymi (najwyższa klasa odporności według normy EN 14126:2003) i bronią chemiczną. Może być używany w strefie Ex - zagrożenia wybuchem. Kombinezon spełnia wymagania dla odzieży Typ 3 (Odzież chroniąca przed działaniem strumienia cieczy pod ciśnieniem). W skład kombinezonu wchodzą rękawice długie. Właściwości • Zamek błyskawiczny z samoprzylepną podwójną patką zapewniającą lepsze zabezpieczenie i barierę ochronną przed cieczami. • Elastyczny kaptur i samoprzylepna patka pod brodą zapewniają doskonałe przyleganie do masek pełnotwarzowych. • Szwy szyte zakryte taśmą gwarantują ochronę na poziomie właściwym dla materiału Tychem®. • Elastyczne mankiety rękawów i nogawek zapewniają doskonałe przyleganie do ciała i szczelność. • Gumka w talii dla optymalnego dopasowania do kształtu ciała. • Pętelka na kciuk z elastycznej gumy przymocowana do mankietu rękawa. Jej przełożenie przez kciuk zapewni doskonałe przyleganie kombinezonu podczas wykonywania prac nad głową. Zapobiega podciąganiu się rękawów. Ze względów bezpieczeństwa zalecane stosowanie pętelki na kciuk wyłącznie w przypadku noszenia podwójnych rękawic. • Kombinezon odporny na działanie cieczy pod ciśnieniem do 5 barów. • Duża trwałość i odporność na rozrywanie i przetarcie. • Ciężar poniżej 500g co ułatwia noszenie i zmniejsza wysiłek. • Wykonany z włókniny laminowanej z pokryciem polimerowym, ok. 120 g/m2 • Ochrona biologiczna: zgodnie z normą EN 14126 • Własności antystatyczne: zgodnie z normą EN 1149-5 • Ochrona przeciwko skażeniu radioaktywnemu: zgodnie z normą EN 1073-2 (bez zapewnienia ochrony przed promieniowaniem radioaktywnym) 15. KAMERA TERMOWIZYJNA 1 szt. Kamera z industrialnym, wiodącym, dynamicznym zakresem temperatury i powiększonym wyświetlaczem. Musi zapewniać najwyższą wydajność nawet w najcięższych warunkach z jakimi mogą spotkać się strażacy. - użytkownik ma możliwość programowania - kamera termowizyjna z Certyfikatem NFPA 1801:2013 - wyświetlacz 3,5" (90 mm) LCD - waga - 870 g z baterią standardową, najszerszy, dynamiczny zakres temperatury od - 40 0 do 1100°C zapewniający wyjątkowo dobrą widoczność szczegółów w najtrudniejszych warunkach - dwa, standardowe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe - uniwersalna ładowarka (stacjonarna lub samochodowa) z wtyczką główną i uchwyt do montowania - samorozwijalna smycz - łącze USB do podłączenia ładowarki z komputerem stacjonarnym lub laptopem - zapinka do wpinania w kieszeń - przewodnik szybkiego startu - czas ładowania akumulatora - 2 godziny - ilość cykli ładowania akumulatora - 1000 cykli - nagrywanie video 6h - zdjęcia pojemność 1000 - sześć aplikacji do trybów pracy - laserowy wskaźnik - elektroniczny kompas - system śledzenia niskiej i wysokiej temp. - odporna na wstrząsy (upadek z 2 m) - cyfrowy zoom x2 i x 4 16. PRĄDOWNICA WODNA 2 szt. Cechy Prądownicy: - Płynna, precyzyjna regulacja kształtu strumienia. - Trzy rodzaje strumienia: zwarty, rozproszony, parasol wodny. - Odporna na uderzenia, silikonowa główka pyszczka z zintegrowanym znacznikiem/wypustką. - Wyraźny klik przy zmianie nastaw wydajności prądownicy. - Łożyskowana turbinka wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia. - Świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB. Parametry techniczne Prądownicy: Regulowana wydajność 100 – 200 – 300 – 400 l/min. Funkcja płukania zanieczyszczeń o średnicy do 6mm. Waga ok 2,3 kg z nasadą. Parasol wodny o kącie 160 stopni chroniący użytkowników przed efektem Flash Over. 17. PARAWAN OSŁANIAJĄCY ZDARZENIE 1 szt. Parawan służy do osłony miejsc wypadków, chroniąc tym samym prywatność osób rannych. CECHY PRODUKTU: - Szybkie i łatwe rozkładanie - Stelaż - kompozyt - Wodoodporność [mm]: 5000 - Cztery segmenty - Wymiary segmentu: 1,80 x 1,80 m - Waga: - 1,80 x 1,80 m - 9,75 kg - Wymiary po spakowaniu [cm] : 22 x 22 x 130 - Odblaskowa taśma na krawędziach oraz napis STRAŻ na ściankach 18.SYSTEM PIANOWY Z NAKŁADKĄ DO PIANY ŚREDNIEJ I CIĘZKIEJ 2 szt. System pianowy z pojemnikiem może być stosowany do szybkiego gaszenia pożarów zarówno terenów zielonych, jak i obiektów przemysłowych, magazynów, samochodów. Do prądownicy może zostać dołączona nakładka na pianę ciężką. Elementy systemu pianowego wytworzone są z trwałego tworzywa, dzięki czemu wykazują dużą odporność na działanie zewnętrznych czynników mechanicznych, a także chemicznych, zawartych w środkach pianotwórczych. Skład zestawu: prądownica wodno - pianowa wraz z 5 litrowym pojemnikiem na środek pianotwórczy oraz nakładką do piany średniej Dane techniczne: Materiał: Wykonane z nylonu wzmocnionego włóknem szklanym dla wytrzymałości i trwałości. Nasada przyłączeniowa: 52 Pojemność zbiornika: 5 litrów Max ciśnienie: 200 PSI (ok. 14 bar) Główne zalety urządzenia: 1. Szybkość uzyskania piany ciężkiej lub średniej 2. Czas podawania piany 15 minut ( skuteczne gaszenie pojazdów, budynków, obiektów) 3. Niskie zużycie środka przy dużej skuteczności ( niskie koszty zakupu środka pianotwórczego) 4. Brak możliwości zabrudzenia autopompy, węży 5. Możliwość wymiany zbiornika i kontynuowanie pracy Nakładka pozwalająca na wytworzenie piany średniej. Nakłada posiada regulację strumienia piany co pozwala na regulację odległości rzutu środka gaśniczego. Wykonana z tworzywa sztucznego z włóknem szklanym co zapewnia odpowiednią wytrzymałość. Ciśnienie 200 PSI 19. WĄŻ TŁOCZNY W52-20-ŁA BIAŁY 10 szt. Wąż tłoczny do autopomp i motopomp koloru białego, dzięki użyciu wysokiej jakości przędzy poliestrowej, charakteryzuje się wysoką odpornością na przecieranie oraz przebicia. Odporny na działanie czynników atmosferycznych. Zastosowana gumowa wkładka wewnętrzna „Super Light” gwarantuje niezawodność węża podczas pracy, a także łatwe zwijanie i niską masę odcinka. Materiał wykonania: - Wkładka wewnętrzna: wykonana z wysokiej jakości, bardzo lekkiej gumy syntetycznej EPDM „Super Light”. - Oplot: wykonany w 100% z przędzy poliestrowej o wysokiej wytrzymałości. 20. WĄŻ TŁOCZNY W-42-20-ŁA 2 szt. Pożarniczy wąż tłoczny do autopomp i motopomp, wykonany ze specjalnych nici fluoroscencyjnych, zapewniający widoczność w dymie oraz ciemnościach (wersja żółta i pomarańczowa). Dzięki użyciu wysokiej jakości przędzy poliestrowej, charakteryzuje się wysoką odpornością na przecierania, przebicie oraz na działanie czynników atmosferycznych. Zastosowana gumowa wkładka wewnętrzna „Super Light” gwarantuje niezawodność węża podczas pracy, a także łatwe zwijanie i niską masę odcinka. L1 – Klasa odporności na przecieranie 1 L2 – Klasa odporności na przecieranie 2 L3 - Klasa odporności na przecieranie 3 Materiały wykonania: - Wkładka wewnętrzna: wykonana z wysokiej jakości, bardzo lekkiej gumy syntetycznej EPDM „Super Light” - Opłot: wykonany w 100% z przędzy poliestrowej o wysokiej wytrzymałości. Cechy charakterystyczne: Bardzo lekki i elastyczny Odporność na starzenie, ozon, promienie UV i przetarcia Zakres temperatury pracy -40 C + 100 C Ograniczone tarcie ze względu na bardzo gładką wkładkę wewnętrzną Odporne na słoną i gorącą wodę oraz wiele chemikaliów Bardzo dobrze widoczny w dymie oraz ciemnościach, dzięki zastosowaniu fluoroscencyjnych nici. 21. DRABINA STRAŻACKA 1 szt. Drabina dwuprzęsłowa, która wysuwa się za pomocą linki, drabina utrzyma ciężar aż trzech osób. Swoją stabilność osiąga dzięki odpowiedniemu rozstawieniu dwóch podpór. Dane techniczne: Charakterystyka: - 2 przęsłowa, 3-osobowa drabina ratownicza - Szerokość transport.: 560 mm - Wysokość transport.: 144 mm - Min. długość: (m) 5,7 m - Max. długość: (m) 10.05 m - Masa (kg): 35 kg +14.8 kg drążki podporowe 22. UPRZĄŻ ASEKURACYJNA 4 szt. W pełni regulowana uprząż łącząca komfort z odpowiednią wagą. Bez wyściółki na szeklach, odpowiednia dla pracowników i ratowników ceniących równowagę pomiędzy komfortem i wagą uprzęży. • Pas biodrowy oraz pasy udowe wzmocnione przed przetarciami mocną zbrojona tkaniną techniczną. • Duże sztywne boczne uchwyty pozycjonujące. • Szybka regulacja za pomocą opatentowanych przez Singing Rocka nowych klamer typu Rock&Lock. • Górne szelki na wysokości szyi zwężone co eliminuje efekt obcierania. • Mocne ergonomicznie umieszczone uchwyty sprzętowe • Profilowany szeroki pas lędźwiowy • Błyskawiczne klamry speed buckles, pomagają na szybkie ubieranie i zdejmowanie uprzęży a także regulacje • Posiada metalowe elementy • Uprząż wykonana zgodnie ze standardami NFPA Class III oraz ANSI Z359.1 • normy: CE 0123 • EN 358 • EN 361 • EN 81 23. LONŻA REGULOWANA 4 szt. Lonża regulowana – linka do stabilizacji pozycji roboczej. Niezastąpiona w pracach na wysokości, szczególnie na konstrukcjach stalowych – wieże, maszty, kratownice. Lonża wykonana jest z 12,5 mm liny statycznej, po której przesuwa się przyrząd zaciskowy pozwalający na regulację długości lonży do 2 metrów. W komplecie znajdują się dwa stalowe karabinki. Czerwona przesuwna taśma chroni linę przed przetarciem. CE EN 358 waga 900 g 24. PRZYRZĄD ZJAZDOWO – ASEKURACYJNY Z AUTOMATYCZNĄ BLOKADĄ 1 szt. Wielofunkcyjna rączka umożliwiająca w zależności od sytuacji: odblokowanie liny i kontrolę zjazdu z jedną ręką na wolnym końcu liny, łatwiejsze przemieszczanie się w płaszczyźnie poziomej lub nachylonej (przycisk na rączce), zablokowanie liny i stabilizację w miejscu, bez potrzeby zakładania na przyrząd dodatkowej blokady z liny. Cechy charakterystyczne: • Uruchomienie funkcji „antypanicznej”: jest to automatyczne blokowanie przyrządu wskutek zbyt mocnego (w odruchu paniki) nacisku na rączkę. • Język zabezpieczający zmniejsza ryzyko wypadku związanego ze złym wpięciem liny. Kształt języka opracowany w taki sposób by polepszyć przesuwanie się liny podczas wychodzenia. • Posiada zapadkę blokującą na okładce ruchomej, która chroni przyrząd przed zgubieniem jednocześnie ułatwiając zakładanie liny przy przepinaniu się. • Ruchoma krzywka pozwala na łatwe wybieranie luzu. W systemach do wyciągania umożliwia odwrócenie funkcji systemu (wyciąganie/ opuszczanie) lub umożliwia krótkie wychodzenie po linie, przy zastosowaniu pętli nożnej FOOTPRO i dodatkowego przyrządu zaciskowego ASCENSION. • Śruba (z tyłu przyrządu) umożliwia zablokowanie okładki ruchomej, by zintegrować I’D S do zestawu do ratownictwa. • Przyrząd zjazdowy dostosowany do manipulacji przy dużych obciążeniach. • Funkcjonuje na linie o średnicy 10 do 11,5 mm. • Certyfikacja: CE EN 341 Klasa A, CE EN 12841 typ C, NFPA 1983 LG • Indywidualnie testowany • Ciężar: 530 g 25. BLOCZEK PODWÓJNY 1 szt. Duży i wytrzymały bloczek świetnie sprawdzający się w pracach na wysokości, systemach transportowych do zmniejszania efektywnego ciężaru, ratownictwie. Cechy charakterystyczne: • Doskonały duży bloczek podwójny z ruchomymi okładkami • trwały i lekki o wytrzymałej konstrukcji • pozwala na obniżenie efektywnego obciążenie wciąganego towaru poprzez budowanie stanowisk wielobloczkowych • duży górny, trójkątny otwór umożliwia wpięcie trzech karabinków równocześnie • dodatkowe oczko wpięciowe dolne na okładzinie środkowej • dzięki zastosowaniu stalowych łożysk kulkowych uzyskano bardzo niskie opory pracy nawet pod maksymalnym obciążeniem • obciążenie robocze dla łożysk: 2x3kN • krążek wielkości 48mm • rozmiary bloczka. 120mm x 70 mm • stosowany na linach maksymalnie 13mm • waga: 424g • wytrzymałość: 36 (4x9kN) • wytrzymałość dolnego punktu wpięcia: 12kN • kolor: pomarańcz (dostępny również czarny) • zgodny z normą europejską: EN 12278, CE 1019. 26. LINA PÓŁSTATYCZNA 25m. 1 szt. Wysokiej jakości lina PÓŁSTATYCZNA o niskiej rozciągliwości i wysokiej trwałości statycznej przeznaczone przede wszystkim do prac na wysokościach oraz asekuracji osób nad wolną przestrzenią. Charakteryzuje się ponadstandardową wytrzymałością na otarcia. Cechy charakterystyczne: Średnica - 10,5mm Typ liny: A (wg EN 1891) Waga - 72g/mb Wydłużenie 50-150kg - 3,4% Kurczliwość - 1,9% Wytrzymałość - 34kN (rozciąganie) Min. wytrzymałość na rozciąganie na węzłach - 17kN Min. ilość odpadnięć - 20 Materiał – PA Zgodność z normą: EN 1891 / CE 1019 27. LINA PÓŁSTATYCZNA 50M. 1 szt. Wysokiej jakości lina PÓŁSTATYCZNA o niskiej rozciągliwości i wysokiej trwałości statycznej przeznaczone przede wszystkim do prac na wysokościach oraz asekuracji osób nad wolną przestrzenią. Charakteryzuje się ponadstandardową wytrzymałością na otarcia. Kolor czerwony. Cechy charakterystyczne: Średnica - 10,5mm Typ liny: A (wg EN 1891) Waga - 72g/mb Wydłużenie 50-150kg - 3,4% Kurczliwość - 1,9% Wytrzymałość - 34kN (rozciąganie) Min. wytrzymałość na rozciąganie na węzłach - 17kN Min. ilość odpadnięć - 20 Materiał – PA Zgodność z normą: EN 1891 / CE 1019 28. UBRANIE SPECJALNE 3 szt. Spełnienia wymagania: załącznika do rozporządzenia pkt. 1.6 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r, w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (dz. U. 143, poz 2010. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. nr 85, poz. 553). Świadectwo Dopuszczenia CNBOP - PIB. Kolor: gold. Odporność na promieniowanie cieplne i płomienie, przenikanie wody i pary wodnej. Co najmniej trzy warstwy tkanin: Warstwa zewnętrzna: • tkanina o gramaturze nie mniejszej jak 195 g/m2, zawierająca nie miej niż 75% włókien m-aramidowych, włókna p-aramidowe oraz 2% włókna antystatyczne, • łokcie, kolana oraz krawędzie nogawek wzmocniono elementami z tkaniny kewlarowej powlekanej warstwą silikonowo – karbonową. Warstwa wewnętrzna: • dwuwarstwowy laminat Gore-Tex Crosstech Fireblocker 2L, składający sięz membrany ePTFE i bariery termoizolacyjnej - podszewka z tkanin o gramaturze nie mniejszej jak 200 g/m2, zawierająca nie mniej jak 34% włókien p-aramidowych, 33% włókien wiskozy FR i 32% włókien m-aramidowych Warstwa termoizolacyjna: • włóknina zawierająca 100% włókien aramidowych. Kurtka: • co najmniej 4 kieszenie zewnętrzne (2 w części piersiowej, 2 w części biodrowej), • 1 kieszeń wewnętrzna, • uniwersalne mocowanie latarki części piersiowej • elementy w postaci wkładek amortyzujących nacisk umieszczone w części ramieniowej i łokciowej kurtki, • zamek do kontroli membrany, dwa rzepy na identyfikatory. Spodnie: • na kolanach wkład amortyzujący (chroni kolano przy klękaniu) i wzmocnienie przed przecięciem z powłoką chroniąca przed uszkodzeniami mechanicznymi, • szelki z pełną regulacją, • kieszenie boczne na udach, • dolna krawędź spodni wykonana z materiału zabezpieczającego przed zawilgoceniem i przenikaniem wody, • krawędzie nogawek wzmocnione materiałem umożliwiającym ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi. 29. HEŁM STRAZACKI 4 szt. Hełm jest jednym z najbezpieczniejszym hełmów bojowych na świecie. Odporność skorupy na płomienie i promieniowanie cieplne. Skorupa zewnętrzna z innowacyjnym, sportowo-bionicznym designem, wykonana z wysokowytrzymałego materiału poliamidowego gwarantuje na wiele lat maksymalne właściwości ochrony mechanicznej i wytrzymuje, dzięki doskonałej stabilności temperatury od -40 do ponad 300 °C. W hełmie mamy możliwość wyboru rozmiaru od 49 do 67, dzięki czemu każdy strażak ma idealny hełm. Demontaż poszczególnych elementów nie wymaga użycia narzędzi, a wszelkie ustawienia mogą zostać wyregulowane bez demontażu wewnętrznego wyposażenia. Cały, kompletny hełm można także prać, do czego służy specjalna, gąbkowata torba pralnicza. Hełm musi być wyposażony w: • Kolor fluorescencyjny RAL 1026 • Napisy na hełmie, litery drukowane o wys. 2 cm • Naklejki odblaskowe czerwone • Google przyciemniane • Pokrowiec z NOMEX. CERTYFIKCJA: PN-EN 443:2008 Klasa B - Hełmy stosowane podczas walki z ogniem w budynkach i innych obiektach PN-EN 16471 - Hełmy strażackie -- Hełmy do gaszenia pożarów na terenach niezurbanizowanych PN-EN 16473 - Hełmy strażackie -- Hełmy dla ratownictwa technicznego PN-EN 14458 - Sprzęt do indywidualnej ochrony oczu -- Osłony twarzy i wizjery do użycia w hełmach strażackich o wysokiej skuteczności w zakresie bezpieczeństwa przemysłowego, używane przez strażaków, załogi karetek i służby ratownicze PN-EN 166 - Ochrona indywidualna oczu -- Wymagania ISO 16073:2011 - Środki Ochrony Indywidualnej przy zwalczaniu pożarów w obszarach leśnych - wymagania i metody testowania 30. BUTY STRAZACKIE 8 szt. Materiał główny: skóra wodoszczelna, hydrofobowa, przepuszczająca powietrze (5,0 mg/cm²/h), o grubości 2,5 – 2,7 mm. Odporna na przecięcia piłą mechaniczną klasy 2 (24m/sec) Powłoka wewnętrzna: wyściełana w środku 4- warstwowym GORE-TEX, wodoszczelna, przepuszczająca powietrze. Materiał wysokiej jakości odporny na ścieranie. Zapewnia komfort użytkowania obuwia przez cały rok, niezależnie od warunków atmosferycznych. Odporna na wszelkiego rodzaju chemikalia. Wkładka absorbująca: materiał zapobiegający poceniu się stóp. Wkładka: anatomicznie uformowana; wypierająca wilgoć; szybkoschnąca, wymienna, zmywalna. Podeszwa: wysoko oblana gumą, odporna na ujemne oraz bardzo wysokie temperatury; samoczyszcząca, olejo- i benzynoodporna.: (Micro-Soft-Light-System), dzięki któremu obuwie jest lekkie i elastyczne. System zapięcia: funkcjonalne, wodoodporne sznurowadła. Inne: wszyty na okragło miechowy język, anatomicznie dostosowany do kształtu stopy. 31. RĘKAWICE STRAŻACKIE 10 szt. Rękawice do szerokiego spektrum zastosowań: gaszenie pożarów, działań poszukiwawcze czy ratownicze. Charakteryzuje je dobrze dopasowany kształt oraz wysoka odporność na temperaturę. Warstwa zewnętrzna wykonana z w 100% z Nomexu T450, o właściwościach antystatycznych, wykonanego z przyjaznych środowisku silikonu, który nie przepuszcza cząsteczek wody. Część chwytna dłoni również pokryta odpornym na płomienie silikonem, który ponadto zapewnia pewność chwytu, zapobiegając wyślizgnięciu się z dłoni trzymanych przedmiotów. Wkład z Kevlaru® i włókien mineralnych daje wysoką odporność na przecięcia. Wodoodporna membrana zapewnia ochronę przed bakteriami, chemikaliami i krwią. Rękawice muszą posiadać certyfikat EN 659 oraz do wyboru cztery rodzaje mankietu. Materiał z jakiego jest wykonana Nomex, Kevlar, Panoź, Porelle. 32. KOMINIARKA STRAŻACKA 7 szt. Kominiarki z krótszą częścią ochraniającą klatkę piersiową. Jej kształt zapewnia idealne dopasowanie, a zupełnie płaskie szwy gwarantują niespotykany komfort użytkowania. CECHY PRODUKTU: • Warstwa zewnętrzna – 100% PBI Gold, warstwa wewnętrzna – 100% Kermel Lenzing • Ekonomiczny model zapewniający doskonałą ochronę szyi i twarzy • Zupełnie płaskie szwy, praktycznie eliminują punkty nacisku pod hełmem • Wysoko elastyczny otwór na twarz zapewnia szczelne dopasowanie do maski, dając jednocześnie komfort użytkowania • Konstrukcja kominiarki zapewniająca niespotykane dotąd przyleganie i dopasowanie • Doskonała trwałość materiału i odporność na rozciąganie • Gwarancja bezpieczeństwa i ochrony, dzięki zastosowaniu najlepszych materiałów Posiada świadectwo dopuszczenia CNBOP 33. NOSZE PODBIERAKOWE 1 szt. Nosze wykonane z wysokiej jakości lekkiego aluminium, które łatwo się czyści. Dzięki łączeniu pośrodku, wskazany model umożliwia łatwe złożenie i rozłożenie noszy, co daje możliwość rozdzieleniach ich na dwie części w celu łatwego umieszczenia ich pod leżącym pacjentem. Sprawia to iż sprzęt jest bardzo poręczny, łatwy do użycia. Nosze posiadają możliwość regulacji długości tak aby były lepiej dopasowane do pacjenta. ZESTAW ZAWIERA: - nosze - 1szt. - pasy stabilizujące - 4szt. DANE TECHNICZNE: - wymiary po rozłożeniu: 214×42×7cm - wymiary po złożeniu: 167×42×7cm - waga: około 8kg - udźwig: około 159kg 34. DEFIBRYLATOR AED 1 szt. Defibrylator AED musi być odporny na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne. Defibrylator dostarczony musi być w skrzynce Peli, umożliwiającej jego bezpieczne przechowywanie i transport. Cechy / Właściwości • Prosta obsługa - AED dysponuje funkcją interaktywnej pomocy w RKO. Obsługę aparatu ułatwiają czytelne ikony ekranowe oraz spokojne i wyraźne polecenia głosowe. • Trwałość - zaprojektowany z myślą o użytkowaniu nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Zbudowany tak, aby przewyższał rygorystyczne wymagania testowe: polewanie wodą – IP55, obciążenie do 225 kg i upadek na beton z wysokości jednego metra. • Gotowość w każdej sytuacji - defibrylator jest zasilany długowieczną baterią (5 lat przydatności i 4 lata gwarancji na 200 wyładowań od pierwszego użycia). W trakcie automatycznych codziennych auto-testów urządzenie weryfikuje obwody elektroniczne, stan baterii i elektrod. Migająca zielona kontrolka stanowi zapewnienie, że aparat jest zawsze gotowy do użycia.. • Bezpieczeństwo - defibrylator został skonstruowany i zaprogramowany w taki sposób, aby defibrylacja mogła być wykonana tylko wówczas, gdy rytm serca pacjenta stanowi wskazanie do takiego działania. Defibrylator automatycznie dobiera najbardziej skuteczny dla poszkodowanego impuls defibrylacyjny w przedziale 140-160J.. • Elektrody SMART Pads II eliminują konieczność nabywania różnych rodzajów elektrod dla różnych kategorii wiekowych pacjentów – można je stosować zarówno u dorosłych jak i u dzieci. Wystarczy zastosować klucz niemowlęcia/dziecka, aby przełączyć urządzenie w odpowiedni tryb leczenia. Defibrylator automatycznie skoryguje swoje polecenia odnośnie rozmieszczenia elektrod i prowadzenia resuscytacji oraz zmniejszy energię do właściwego poziomu. Brak klucza nie jest przeciwwskazaniem do terapii dzieci i niemowląt. • Tryb szkoleniowy - defibrylator umożliwiaja także pracę w trybie szkoleniowym, bez konieczności zakupu trenażerów, wystarczą dodatkowe, specjalne elektrody szkoleniowe. Dostawa obejmuje: • Defibrylator AED z polską wersją językową • Bateria litowo-manganowa; 4 lata gwarancji na 200 wyładowań • Elektrody SMART II dla dorosłych (termin przydatności 2 lata), • Zestaw: rękawiczki jednorazowe, golarka, maseczka do sztucznego oddychania • Instrukcja obsługi • Skrzynka Peli do AED • Zestaw szkoleniowy do AED • Bateria szkoleniowa z ładowarką • Klucz pediatryczny Całość sprzętu ujętego w przetargu musi spełniać niezbędne obowiązujące w Polsce normy, posiadać niezbędne obowiązujące w Polsce certyfikaty oraz dopuszczenia do pracy w jednostkach polskiej straży pożarnej.

II.5) Główny kod CPV: 35110000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35111000-5
35112000-2
33100000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać 2) zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dostarczanym przedmiocie umowy, polegających na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany wprowadzają rozwiązania technologiczne korzystne dla Zamawiającego (np. z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie). Zmiany takie nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku zmiany stawek podatku VAT, 4) inne zmiany mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany siedziby (adresu) Zamawiającego lub Wykonawcy, b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) zmiany podwykonawcy, na zasoby którego powoływał się Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, d) gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, e) potrzeby zmiany zakresu przedmiotu zamówienia przeznaczonego do wykonania przez Podwykonawcę. f) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców, 2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy powinno zawierać szczegółowe uzasadnienie w tym wskazanie faktycznych okoliczności lub zdarzeń oraz precyzyjne wyliczenie okresu koniecznego przedłużenia terminu. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) należy uzasadnić konieczność wprowadzenia rozwiązań zamiennych oraz przedstawić szczegółowy opis proponowanych rozwiązań zamiennych, 4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT (cena netto pozostaje bez zmian), 5. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie i zawierać uzasadnienie określonej zmiany. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do wykazania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy. 6. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI