Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałcz
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • ZamawiającyPowiat Wałecki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233359
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Paweł Węgrzynowski

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651566048

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Dąbrowskiego 17

1.11.4.) Miejscowość: Wałcz

1.11.5.) Kod pocztowy: 78-600

1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: iz@powiatwalecki.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7538cb-f78c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022635/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie pracowni szkolnych w ramach Projektu 8.9

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: Wiedza oparta na praktyce - modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie wałeckim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi przed rozpoczęciem składania oferty zalogować się do systemu (https://platformazakupowa.pl), a jeżeli nie posiada konta, założyć bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek
Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy. Szczegółowe informacje dotyczące
sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.272.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu elektryk, w tym:
1) oscyloskop cyfrowy dwukanałowy – 6 sztuk,
2) zestaw do nauki elektromagnetyzmu – 3 sztuki,
3) miernik uniwersalny trms współpracujący z pc, tabletem lub telefonem; wytrzymały na upadki – 6 sztuki,
4) zasilacz laboratoryjny na prąd stały i zmienny – 6 sztuk,
5) generator funkcyjny dwukanałowy – 9 sztuk,
6) miernik pojemności indukcyjności i rezystancji – 6 sztuk,
7) miernik uniwersalny true rms -24 sztuki.
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część pierwsza zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38342000-4 - Oscyloskopy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

31120000-3 - Generatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu technik budownictwa, w tym:
1) biurko narożne dla nauczyciela – 1 sztuka,
2) biurko szkolne dla nauczyciela – 1 sztuka,
3) krzesło obrotowe dla nauczyciela – 2 sztuki,
4) biurko z funkcją deski kreślarskiej + taboret kreślarski – 16 sztuk,
5) deska kreślarska – 17 sztuk,
6) stół komputerowy dwuosobowy – 8 sztuk,
7) krzesło szkolne – 16 sztuk,
8) kamera termowizyjna – 1 sztuka,
9) wizualizer/scaner – 1 sztuka,
10) lampka biurowa kreślarska – 17 sztuk,
11) szafa przesuwna – 3 sztuki,
12) regał – 1 sztuka,
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część druga zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

38320000-4 - Stoły kreślarskie

39134000-0 - Meble komputerowe

32333200-8 - Kamery wideo

30216110-0 - Skanery komputerowe

31521100-5 - Lampy na biurko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia klasopracowni dla zawodu operator obrabiarek skrawających, w tym:
1) imadło maszynowe 6530-125 pochylne kołyskowe - 2 sztuki,
2) końcówka wymienna do czujników zegarowych 3d – 4 sztuki,
3) komplet płytek dociskowych m12 dla rowka 14mm – 1 sztuka,
4) komplet płytek dociskowych m14 dla rowka 16 mm – 1 sztuka,
5) czujnik zegarowy dźwigniowy (uchylny) – 2 sztuki,
6) nóż tokarski – 1 sztuka,
7) płytka tokarska – 20 sztuk,
8) płytka tokarska – 10 sztuk,
9) uchwyt tokarski – 1 sztuka,
10) elektroniczny czujnik krawędzi – 1 sztuka,
11) czujnik krawędzi krawędziowy centrownik – 1 sztuka,
12) wiertarko-wkrętarka z udarem – 2 sztuki,
13) wiertarka – 2 sztuki,
14) wyrzynarka – 1 sztuka,
15) stół warsztatowy – 6 sztuk,
16) nadbudowa 2 modułowa z oświetleniem led do stołu warsztatowego – 6 sztuk,
17) zespół nóg bocznych – 12 sztuk,
18) szafka warsztatowa – 2 sztuki,
19) imadło ślusarskie obrotowe – 6 sztuk,
20) imadło maszynowe obrotowe – 4 sztuki,
21) ostrzarka szlifierka do wierteł – 1 sztuka,
22) krzesło warsztatowe – 6 sztuk,
23) szlifierka stołowa dwutarczowa przemysłowa – 1 sztuka,
24) ostrzarka do pił taśmowych – 1 sztuka,
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do SWZ - część trzecia zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42670000-3 - Części i akcesoria do obrabiarek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

35125100-7 - Czujniki

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43414000-8 - Szlifierki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny- Ostrowiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny ( zachodniopomorskie). Zakres prac podstawowy : wymiana pokrycia z papy, rynny , rury spustowe, uszczelnienie komina. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI