Dostawa wraz z montażem ogrodzenia na potrzeby RZGW we Wrocławiu wraz z podległymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem ogrodzenia na potrzeby RZGW we Wrocławiu wraz z podległymi jednostkami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia610859-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610859-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie: Dostawa wraz z montażem ogrodzenia na potrzeby RZGW we Wrocławiu wraz z podległymi jednostkami
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Lesznie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59 A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 655476130, , e-mail justyna.szawelska@wody.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://wroclaw.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności - w formie tradycyjnej papierowej
Adres:
Ofertę należy złożyć u Zamawiającego w Lesznie, przy ulicy Chociszewskiego 12, do Kancelarii znajdującej się w Sekretrariacie na II piętrze, do dnia 29.12.2020 r. do godz. 10:00. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem ogrodzenia na potrzeby RZGW we Wrocławiu wraz z podległymi jednostkami
Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.137.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wraz z montażem ogrodzenia na potrzeby RZGW we Wrocławiu wraz z podległymi jednostkami”Zakres robót obejmuje prace ujęte w Załączniku Nr 1 do SIWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót, dla poszczególnych części zamówienia.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamówienie składa się z następujących części: Lp. Nazwa obiektu Zarząd Zlewni Nadzór Wodny/Zarząd Zlewni Gmina/powiat/ /WojewództwoCzęść 1. 1. Zbiornik Wodny Otmuchów Nysa ZZ Nysa Gmina Otmuchów/ powiat nyski, województwo opolskie2. Zbiornik Wodny Nysa Nysa ZZ Nysa Gmina Nysa/ powiat nyski/ województwo opolskie Część 2.1. Zespół ds. obiektów hydrotechnicznych Brzeg Dolny Wrocław ZZ Wrocław Gmina Brzeg Dolny, powiat wołowski, województwo dolnośląskie 2. Stopień Wodny Malczyce Wrocław ZZ Wrocław Gmina Środa Śląska/ powiat średzki/ województwo dolnośląskieCzęść 3.1. Pompownia Warszewo Leszno NW Rawicz Gmina Rawicz/ powiat rawicki / województwo wielkopolskie 2. Pompownia Lubiel Leszno NW Trzebnica Gmina Wąsosz/ powiat górowski/ województwo dolnośląskie 3. Pompownia Kamień Górowski Leszno NW Trzebnica Gmina Wąsosz/ powiat górowski/ województwo dolnośląskie 4. Pompownia Tarnowa Łąka Leszno NW Leszno Gmina Leszno/ powiat leszczyński / województwo wielkopolskie

II.5) Główny kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 303476,12
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: ZGODNIE Z SIWZ W PKT:4.9. Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności w zakresie obejmującym wszystkie prace ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia oraz Przedmiarach robót.4.10. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający postanawia, że:4.10.1. Wykonawca zobowiązany jest, aby Pracownicy wykonujący czynności, o których mowa w pkt 4.9., byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy,4.10.2. Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę w czasie obowiązywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w pkt 4.9.,4.10.3. każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca przedłoży do wglądu dowody, z których wynikać będzie zatrudnienie osób wykonujących czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych,4.10.4. nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów, o których mowa w pkt 4.10.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie SIWZ,4.10.5. za niedopełnienie wymogu, o którym mowa w pkt 4.10.3., Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu (Dz. U. z 2017 r. poz. 847) oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2018 r., liczby pracowników zobligowanych do wykonania czynności, o których mowa w pkt 4.9.4.11. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie obejmującym wszystkie prace ujęte w Opisie przedmiotu zamówienia oraz Przedmiarach robót wraz z informacją, że osoby te zatrudnione są na umowę o pracę. Nie przedstawienie powyższych oświadczeń i dokumentów jest równoznaczne z odstąpieniem Wykonawcy od zawarcia umowy z jego winy.4.12. Niezależnie od wymogu przedstawienia wykazów, o których mowa w pkt 4.11., Zamawiający może na dowolnym etapie realizacji Umowy żądać przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających stan zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodny z wymaganiami Zamawiającego i w razie powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do prawdziwości lub aktualności oświadczenia, o którym mowa powyżej. Wykonawca przedkłada żądane dokumenty w terminie 7 dni od zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - Wymagań nie określa się.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wymagań nie określa się.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 10.3 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:10.3.1 oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ);10.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać;10.3.3 Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ);10.3.4 Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
ZGODNIE Z SIWZ W PKT:10.4 Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:10.4.1 Dokument potwierdzający (np. opłacona polisa), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
ZGODNIE Z SIWZ W PKT:10.1 Oferta:10.1.1 Na ofertę składają się:1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ,2) Kosztorysy Ofertowe - odrębnie dla każdej części zamówienia,3) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodny w treści z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.10.2 Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:10.2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;10.2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;10.2.3 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 i 4 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.10.2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 i 4 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZGODNIE Z WZOREM UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁ. DO SIWZ:§ 12 ZMIANY W UMOWIE1. Poza przypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 – 1e Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie w stosunku do treści Oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu, na warunkach, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie nie będzie stanowiło zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.2. Strony mogą zmienić postanowienia Umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:1) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa.2) zmiany zakresu przedmiotu Umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym Zamawiającego (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia):a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych, zwiększenie zakresu robót lub zaniechanie części robót,b) jeżeli nastąpi ograniczenie lub brak środków finansowych,c) zmiany stawki podatku VAT,d) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,3) konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności:a) klęski żywiołowe,b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn tj. powyżej 10m/s, opady deszczu tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysokie stany wód, niskie temperatury tj. poniżej -5oC itp.,c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na przyległych działkach, jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac,d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku,e) niewypały i niewybuchy,f) wykopaliska archeologiczne.W takich przypadkach Strony mogą przesunąć termin zakończenia realizacji umowy lub poszczególnych etapów o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym.3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie na pisemny wniosek Wykonawcy w zakresie numerów kont bankowych o których mowa w § 3 umowy.4. W innych przypadkach określonych w Umowie.5. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistniałych okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej Umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
ZGODNIE Z SIWZ W PKT:20. INFORMACJE POUFNE20.1 Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.20.2 W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów:20.2.1 Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru.20.2.2 Przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Stosownie do art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postepowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: cz. 1 ZZ Nysa - Zbiornik Wodny Otmuchów, Zbiornik Wodny Nysa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1. ZARZĄD ZLEWNI NYSA1. ZBIORNIK OTMUCHÓW1. Demontaż starego ogrodzenia wraz z wywiezieniem pozostałości oraz gruzu2. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu3. Niwelacja terenu4. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi5. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys.min. 1,73 m ocynkowane, powlekane min.2,0/3,2 oczka ( 50x50) na podwalinie prefabrykowanej o wys. min. 25 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Bramy wjazdowe - proste dwuskrzydłowe o szer. 6m i furtki o szer. 1,0m (ocynkowane, pomalowane na zielono)Słupki ocynkowane, malowane na dł. 2,20m z rury min Ø42 zabezpieczone kapturkiem z elementami do mocowania podwaliny, łączniki betonowe prefabrykowane w rozstawie 2,5m. Fundament słupka z betonu B20 na dł. min.60cm , dla bram 1,0m.Bramy zamykane na kłódkę, z dodatkową z blokadą ( stopką)2. ZBIORNIK NYSA1. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu2. Niwelacja terenu3. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi4. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys. 1,73 m ocynkowane, powlekane min.2,0/3,2 oczka ( 50x50) na podwalinie prefabrykowanej o wys. min. 25 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Bramy wjazdowe- proste dwuskrzydłowe o szer. 6m (ocynkowane, pomalowane na zielono)Słupki ocynkowane, malowane na dł. 2,20m z rury min Ø42 zabezpieczone kapturkiem z elementami do mocowania podwaliny, łączniki betonowe prefabrykowane w rozstawie 2,5m. Fundament słupka z betonu B20 na dł. min.1,0m.Bramy zamykane na kłódkę, z dodatkową blokadą ( stopką)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45342000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 116266,56
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: cz. 2 ZZ Wrocław - Zespół ds. obiektów hydrotechnicznych Brzeg Dolny, Stopień Wodny Malczyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2. ZARZĄD ZLEWNI WROCŁAW1. STOPIEŃ WODNY MALCZYCE1. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu2. Niwelacja terenu3. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi4. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys.min. 2.60 m ocynkowane.Panele wewnętrzne (2szt.) o wymiarach ramy dł.1780mmx wys.2600mm , kształtowniki 60x60x4 mm. Wypełnienie paneli kształtownikami o dł. 2480mm ( kształtowniki 20x20x3 mm) w układzie pionowym, w równych ostępachPanele przykręcane do słupów nośnych ( z możliwością demontażu)Panele zewnętrzne (2 szt.) dł. 1780mmx wys. 2600 mm, kształtowniki 60x60x 4mmWypełnienie paneli kształtownikami o dł. 2480mm ( kształtowniki 20x20x3 mm) w układzie pionowym, w równych ostępach Panele przykręcane do słupów nośnych ( z możliwością demontażu)Panele zewnętrzne (2 szt.) dł. 1200mmx wys. 2600 mm, kształtowniki 60x60x 4mmWypełnienie paneli kształtownikami o dł. 2480mm ( kształtowniki 20x20x3 mm) w układzie pionowym, w równych ostępach – 9szt.Panele przykręcane do słupów nośnych ( z możliwością demontażu)Brama dwuskrzydłowa ocynkowana o wymiarach ramy – jednego skrzydła dł.1700mmx wys. 2600mm, kształtowniki 60x60x4mm.- Wypełnienie paneli kształtownikami o dł. 2480mm . kształtowniki 20x20x3mm. Panele przykręcane do słupów nośnych ( z możliwością demontażu)2. ZPH BRZEG DOLNY1. Demontaż starego ogrodzenia 2. Naprawa , uzupełnienie istniejących słupków 3. Montaż i malowanie farbą chlorokauczukową elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi4. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe ,ze sztachet metalowych w kolorze brązowym o wym. sztachety szer.91mmx140mm, w równomiernych przerwach ok. 30mm, mocowane na 2 kształtownikach stalowych o profilu zamkniętym 30x20mm.Bramy wejściowe – z zespawanych kształtowników o profilu zamkniętym 30x20mm zamykane na zamek patentowy, z dodatkową blokadą ( stopką)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45342000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 43780,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: cz. 3 ZZ Leszno - Pompownia Warszewo, Pompownia Lubiel, Pompownia Kamień Górowski, Pompownia Tarnowa Łąka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 3. ZARZĄD ZLEWNI LESZNO1.POMPOWNIA WARSZEWO1. Demontaż starego ogrodzenia wraz z wywiezieniem pozostałości oraz gruzu2. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu3. Niwelacja terenu4. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi5. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys.min. 1,73 m ocynkowane, pomalowane na zielono – panel 3D – Ø 4 mm, 75/200, na podmurówce betonowej prefabrykowanej o wys. min. 20 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Brama wjazdowa - dwuskrzydłowa 3D panelowej koloru zielonego , wys.1,70mx szer.4,0 m, zamykana na kłódkę.2.POMPOWNIA TARNOWA ŁĄKA1.Demontaż starego ogrodzenia wraz z wywiezieniem pozostałości oraz gruzu.2. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu3. Niwelacja terenu4. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi5. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys.min. 1,73 m ocynkowane, pomalowane na zielono – panel 3D – Ø 4 mm, 75/200, na podmurówce betonowej prefabrykowanej o wys. min. 20 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Brama wjazdowa - dwuskrzydłowa 3D panelowej koloru zielonego , wys.1,70mx szer.4,0 m, zamykana na kłódkę.Furtka –panel 3D koloru zielonego, wys.170mxszer.1,0m, zamykana na kłódkę3.POMPOWNIA LUBIEL1.Demontaż starego ogrodzenia wraz z wywiezieniem pozostałości oraz gruzu.2. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu3. Niwelacja terenu4. Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi5. Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys. min. 1,73 m ocynkowane, pomalowane na zielono – panel 3D – Ø 4 mm, 75/200, na podmurówce betonowej prefabrykowanej o wys. min. 20 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Brama wjazdowa - dwuskrzydłowa 3D panelowej koloru zielonego , wys.1,70mx szer.4,0 m, zamykana na kłódkę.4.POMPOWNIA KAMIEŃ GÓROWSKI1.Demontaż starego ogrodzenia wraz z wywiezieniem pozostałości oraz gruzu.2. Przygotowanie wykopów pod fundament słupków wraz z rozplantowaniem materiału ziemnego z wykopu3. Niwelacja terenu 4.Montaż elementów ogrodzenia wraz z materiałami pomocniczymi 5.Uporządkowanie terenu.Ogrodzenie ma być kompletne, nowe , z siatki o wys. min. 1,73 m ocynkowane, pomalowane na zielono – panel 3D – Ø 4 mm, 75/200, na podmurówce betonowej prefabrykowanej o wys. min. 20 cm ( pełna, gładka, zbrojona)Brama wjazdowa - dwuskrzydłowa 3D panelowej koloru zielonego , wys.1,70mx szer.4,0 m, zamykana na kłódkę.Furtka –panel 3D koloru zielonego, wys.170mxszer.1,0m, zamykana na kłódkę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45342000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 143428,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp - Przysucha
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie usługi oczyszczenia działki z gałęzi, karp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI