Dostawa wraz z montażem, lodowiska sztucznie mrożonego, w Rymanowie-Zdroju

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wraz z montażem, lodowiska sztucznie mrożonego, w Rymanowie-Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRymanów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • ZamawiającyGmina Rymanów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099037
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z montażem, lodowiska sztucznie mrożonego, w Rymanowie-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem, lodowiska sztucznie mrożonego, w Rymanowie-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-227534b0-d966-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001338/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z montażem lodowiska sztucznie mrożonego w Rymanowie-Zdroju.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń , wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej przetargi@rymanow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 18.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
18.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
18.7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w SWZ w rozdziale 20

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, lodowiska sztucznie mrożonego, w Rymanowie-Zdroju.
Realizacja zadania obejmuje:
1. Dostawę z montażem i uruchomieniem (wytworzenie warstwy lodu) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20x30 – 600m2, w Rymanowie-Zdroju, na działce nr ewid. 425/13 w zakresie:
a) dostawa i montaż lodowiska o powierzchni 600m2:
- gotowe systemowe mobilne orurowanie chłodnicze,
- glikol do napełnienia orurowania z pojemnikami i pompą,
- izolację termiczną terenu pod lodowisko w warstwach folia – styrodur – folia,
- bandy o konstrukcji aluminiowej z płytą PEHD i grubością 6mm samo-przymrażalne z listwą okopową,
- agregat energooszczędny o mocy dostosowanej do wielkości lodowiska z bezprzewodowym monitoringiem ustawień agregatu,
- dostawę, montaż, szkolenie personelu, gwarancję na okres co najmniej 36 miesięcy
b) dostawa dodatkowego wyposażenia:
- przenośna ostrzałka do łyżew,
- suszarka do łyżew na co najmniej 30 par na ciepłe powietrze,
- frez do lodu do wycinania lodu przy bandzie
- chodniki gumowe czarne do chodzenia na łyżwach – co najmniej 10 rolek 100mb,
- łyżwy hokejowe, rekreacyjne z przeznaczeniem do wypożyczalni łyżew – damskie, męskie, dziecięce minimum 100 par,
- kaski rekreacyjne regulowane: różne rozmiary – co najmniej 30szt.
- regały na łyżwy co najmniej 5szt.
- urządzenie do konserwacji i pielęgnacji lodowiska rekreacyjnego doczepiane do ciągnika komunalnego,
- ciągnik dostosowany do urządzenia do konserwacji i pielęgnacji lodowiska.
3. Płyta lodowiska (urządzenia i wyposażenie) o wymiarach 20x30m z zaokrągleniem naroży 5m:
1) Płyta lodowiska rozkładana na równym podłożu (na istniejącym korcie tenisowym z glinki ceglanej) na specjalnej folii zabezpieczona bandami.
2) System chłodniczy płyty lodowiska składający się z:
- segmentowych modułów ziębniczych (kolektor wraz z matami chłodniczymi) lub
paneli wypełnianych np. (glikolem ekologicznym) przystosowany do chłodzenia tafli lodowiska w temperaturach zewnętrznych od minus +15˚C,
- kolektora chłodniczego i mat chłodniczych składanych (rozkładanych) i chowanych na sezon letni (system szybkiego montażu).
Wykonawca w ofercie wskaże rodzaj systemu chłodniczego płyty lodowiska.
3) Bandy wokół płyty lodowiska o wysokości 1,2m, konstrukcja band wykonana z aluminium, wypełniona płytami PEHD minimalnej grubości 6mm, w kolorze białym, rozbieralne na sezon letni, w tym:
- listwa poręczowa w kolorze niebieskim lub czerwonym,
- dwie bramki na wejścia i wyjścia o szerokości 0,9m oraz z bramą wjazdową maszyny do pielęgnacji lodu tzw. Rolby,
- bandy wyposażone być muszą w dolną listwę okopową z płyt PEHD lub polietylenowe o grubości minimum 10mm w kolorze żółtym do wysokości 20cm.,
4) Agregat chłodniczy:
4.1) Agregat chłodniczy z modułem hydraulicznym dostosowany do wielkości lodowiska i przystosowany do pracy dla temperatury +15˚C energooszczędny. Agregat chłodniczy przystosowany do mrożenia płyty o wym. 120x30m., usytuowany przy budynku technicznym kortów tenisowych,
4.2) Warunki pracy agregatu:
a) minimalna moc chłodnicza od 130kW,
b) temperatura pracy otoczenia od +15˚C,
c) temperatura wejścia -9˚C, temperatura wyjścia -12˚C
4.3) Agregat chłodniczy powinien być wyposażony między innymi w:
a) dwa obiegi chłodnicze,
b) cztery sprężarki,
c) stopniową lub płynną regulację wydajności chłodniczej,
d) chłodzenie płyty lodowiska na bazie ekologicznego roztworu (np. glikolu),
e) w automatykę sterującą bezobsługową pracę lodowiska,
f) panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny,
g) w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający wyświetlanie informacji i kontrole następujących elementów:
- temperatura czynników chłodniczych,
- ciśnienie czynnika chłodniczego,
- dane diagnostyczne
h) w pełen roboczy wsad czynnika na bazie freonu lub innego dopuszczonego przepisami CE i o nie gorszych parametrach technicznych,
i) cały agregat musi być oznakowany CE lub znakiem budowlanym zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881).
4.4) Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgonie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku (Dz.U. z 2007r. Nr 120 poz. 826, tabela 1 pkt 3).
4.5) Agregat chłodniczy pozostaje w tym samym miejscu na okres letni. Usytuowany na płycie żelbetowej, pow. utwardzonej.
4. Wyposażenie:
1) Maty gumowe rozkładane o grubości minimalnej 8mm:
a. dojazd rolby z lodowiska do drogi utwardzonej rozkładany. Rozkładany razem z lodowiskiem.
b. zabezpieczenie wszystkich nawierzchni po których będą chodzili łyżwiarze (od budynku zaplecza do lodowiska).
2) Zwijarka do mat w przypadku zastosowania mat chłodniczych.
3) Frez ręczny tzw. frez boczny, pozwalający na konserwację tafli lodu przy bandzie..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie dostawy wraz z montażem, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37411200-4 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy

37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu

45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-15 do 2021-11-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa ww. warunku.
4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
4.1.5.1 Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- Wykonawca wykaże wykonanie i prawidłowe ukończenie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie z montażem lodowiska sztucznego o wartości nie mniejszej niż 350 000,00zł brutto (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100) dla każdej z tych dostaw.

4.2 Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.4 - 4.1.5 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.2.2 Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.2.2 Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.2.3 Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw ma dotyczyć dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych.
6.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek: Bank Spółdzielczy w Rymanowie: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – numer postępowania…………… ".
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ....... – do dnia .........”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej.
6.8 Wadium musi być wniesione w sposób i w formie umożliwiającej skuteczność żądania jego wypłaty w sytuacji wystąpienia przesłanek skutkujących zatrzymaniem wadium.
6.9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności o których mowa w art. 98 ust. 1 ustawy lub w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę w sytuacjach, o których mowa w art. 98 ust. 2 ustawy.
6.10 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale 19.
6.11 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.12 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.9 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 oraz warunek określony w pkt 4.1.2 musi wykazać/ spełniać każdy Wykonawca z osobna,
2) warunek określony w pkt 4.1.3 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca - ten, który zrealizuje zamówienie (jego część) do realizacji którego te zdolności są wymagane,
3) warunki określone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP, zaś miniPortal jest miejscem, w którym Wykonawca znajdzie opublikowany przez Zamawiającego formularz postępowania oraz może zaszyfrować ofertę. Cały proces szyfrowania odbywa się na stronie miniPortal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę dachu- Grodzisko Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę dachu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI