Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej –...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFPP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia589852-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589852-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

Zakład Karny w Rzeszowie: Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFPP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 00059046700000, ul. Załęska  76 , 35-322  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48178580700 , -, e-mail joanna.pietryka@sw.gov.pl, -, faks 17 853 54 20.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zakład Karny w Rzeszowie, 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFPP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Numer referencyjny: 2232/4/DKw/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB, rękawic jednorazowych nitrylowych, fartuchów jednorazowych, maseczek jednorazowych, maseczek FFP2) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.2. Ilość do zamówienia:a) indywidualny zestaw ochrony biologicznej – IZOB – minimum 1000 kpl. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1800 kpl.b) maseczek jednorazowych minimum 69000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 78800 szt.c) rękawice jednorazowych nitrylowych:- rozmiar M minimum 30000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt.- rozmiar L minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt.- rozmiar XL minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt.d) fartuchów jednorazowych:- rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.- rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.- rozmiar XL minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.e) maseczek FFP2) minimum 300 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 350 szt.3. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu:a) Indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB - maksymalnie do 1 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 1 000 szt. indywidualnych zestawów ochrony biologicznej - IZOB, zaś pozostałe 800 szt. zestawów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.b) Maseczek jednorazowych - maksymalnie do 78 800 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 69 000 szt. maseczek jednorazowych, zaś pozostałe 9 800 szt. maseczek zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.c) Rękawic jednorazowych nitrylowych:- rozmiar M maksymalnie do 30 000 szt.- rozmiar L maksymalnie do 130 000 szt.- rozmiar XL maksymalnie do 130 000 szt.Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 230 000 szt. rękawic jednorazowych nitrylowych, zaś pozostałe 60 000 szt. rękawic zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.c) Fartuchów jednorazowych:- rozmiar M maksymalnie do 110 szt.- rozmiar L maksymalnie do 110 szt.- rozmiar XL maksymalnie do 130 szt.Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. fartuchów jednorazowych, zaś pozostałe 50 szt. fartuchów zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.b) Maseczek FFP2 - maksymalnie do 350 szt. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 300 szt. maseczek FFP2 zaś pozostałe 50 szt. maseczek FFP2 zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego.4. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. w przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.5. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie w czasie nie dłuższym niż w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego /mail/ zlecenia od Zamawiającego.6. Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 14:00.7. Zamawiający uruchomi prawo opcji w przypadku konieczności kontynuowania przeciwdziałania i zwalczania przyczyn i skutków stanu zagrożenia epidemicznego po wyczerpania zamówienia podstawowego.8. Rozliczenie za dostarczone środki ochrony osobistej następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 9. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. 10. Wymagania parametrów jakie powinny spełniać środki ochrony osobistej dla zamówienia podstawowego i rozszerzonego (takie same):ZADANIE I - INDYWIDUALNY ZESTAW OCHRONY BIOLOGICZNEJ – Skład zestawu IZOB-001:1) Kombinezon ochrony biologicznej 1 szt. Kompletny kombinezon ochronny typ 5,6 z dodatkowymi wysokimi nakładkami na buty wykonany z tkaniny z filtrem mikroporowatym (MPFL) 63 g/m2. Kombinezon zapewniający ochronę przed czynnikami biologicznymi, otwór i elastyczne uszczelnienie kaptura pozwalające nosić różnego rodzaju maski i inny sprzęt ochrony dróg oddechowych. Zgodność z normami:EN ISO 13688:2013EN 13034:2005+A1:2009EN ISO 13982-1:2004+A1:2010EN 1073-2:2002EN 1149-5:2008EN 14126:2003+AC:2004EN 14325:20042) Półmaska filtrująca 1 szt. Wykonana z trzech warstw materiału filtracyjnego; zacisku nosowego dla formatowania półmaski w obrębie nosa; zaworu wydechowego z tworzywa sztucznego; taśma nagłowia wykonanych z nitek gumowych w oplocie; wewnętrznej wkładki, poprawiającej szczelność i komfort użytkowania.Zgodność z normami:EN 149:2001+A1:20093) Okulary ochronne 1 szt.Panoramiczne okulary ochronne przeciwodpryskowe, zauszniki regulowane na długości.Zgodność z normami:EN166:2002-044) Rękawice nitrylowe 4 szt..Rękawice wykonane z nitrylu, bezpudrowe, rolowany mankiet.Zgodność z normami: EN420:2003+A1:2009;EN421:2010; EN 374:2003 5) Nakładki na buty 2 szt.6) Worek na odpady medyczne 1 szt.Każdy zestaw pakowany oddzielnie w zamknięte pakiety zaopatrzone opis oraz instrukcję. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary XL, XXL.ZADANIE II - MASECZKA JEDNORAZOWA Maseczka ochronna 3-warstwowa, jednorazowa wykonana z trzech warstw włókniny bakteriostatycznej, warstwa środkowa gęsta membrana izolująco- filtrująca, materiał niepylący. Data trwałości minimum do październik 2023 r.Zgodność z normami:EN 14683:2019ZADANIE III - RĘKAWICE JEDNORAZOWE NITRYLOWEJednorazowe rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, niejałowe, oburęczne (pasują na lewą i na prawą dłoń) z rolowanym mankietem. Pakowane po 100 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XLZgodność z normami:EN420:2003+A1:2009;EN421:2010; EN 374:2003 ZADANIE IV - FARTUCH JEDNORAZOWYFartuch ochronny medyczny z flizeliny 30g/m2, zawiązywany na troki w pasie oraz przy szyi, długi rękaw wykończony gumką, jednorazowego użytku, zielony lub biały, pakowany w torebkę po 10 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XLZgodność z normami:EN 14126:2003+AC:2004ZADANIE V - MASECZEKA FFP2 Maska ochronna o poziomie ochrony FFP2 chroniąca przed drobnymi cząsteczkami i bakteriami w zanieczyszczonym powietrzu, wskaźnik filtracji: ≥95%, rozmiar uniwersalny, taśma nagłowia wykonana z nitek gumowych w oplocie. Data trwałości minimum do październik 2023 r.Zgodność z normami:EN 149:2001 i A1:200911. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Termin płatności rachunku/faktury VAT wymagany przez Zamawiającego: 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego.14. Na oferowane środki ochrony osobistej okres gwarancji na prawidłowe wykonanie i wady materiałowe wynosi minimum 12 miesięcy. 15. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na jego koszt.

II.5) Główny kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ.3.Dokument dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej:Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik do informacji z sesji otwarcia ofert, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl. Złożenie oświadczenia dotyczy każdego Wykonawcy składającego ofertę w niniejszym postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument musi być składany w oryginale. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na /wg Załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). Dokument musi być składany w oryginale. 5. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy ) – o ile umocowanie(a) osoby(ób) występujących w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. Dokument musi być składany w oryginale lub notarialnie poświadczonego odpisu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-11-04 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DOSTAWA INDYWIDUALNYCH ZESTAWÓW OCHRONY BIOLOGICZNEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej (indywidualnych zestawów ochrony biologicznej – IZOB. w ilości – minimum 1000 kpl. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 1800 kpl. W skład zestawu IZOB-001 wchodzi:1) Kombinezon ochrony biologicznej 1 szt. Kompletny kombinezon ochronny typ 5,6 z dodatkowymi wysokimi nakładkami na buty wykonany z tkaniny z filtrem mikroporowatym (MPFL) 63 g/m2. Kombinezon zapewniający ochronę przed czynnikami biologicznymi, otwór i elastyczne uszczelnienie kaptura pozwalające nosić różnego rodzaju maski i inny sprzęt ochrony dróg oddechowych. Zgodność z normami:EN ISO 13688:2013EN 13034:2005+A1:2009EN ISO 13982-1:2004+A1:2010EN 1073-2:2002EN 1149-5:2008EN 14126:2003+AC:2004EN 14325:20042) Półmaska filtrująca 1 szt. Wykonana z trzech warstw materiału filtracyjnego; zacisku nosowego dla formatowania półmaski w obrębie nosa; zaworu wydechowego z tworzywa sztucznego; taśma nagłowia wykonanych z nitek gumowych w oplocie; wewnętrznej wkładki, poprawiającej szczelność i komfort użytkowania.Zgodność z normami:EN 149:2001+A1:20093) Okulary ochronne 1 szt.Panoramiczne okulary ochronne przeciwodpryskowe, zauszniki regulowane na długości.Zgodność z normami:EN166:2002-044) Rękawice nitrylowe 4 szt..Rękawice wykonane z nitrylu, bezpudrowe, rolowany mankiet.Zgodność z normami: EN420:2003+A1:2009;EN421:2010; EN 374:2003 5) Nakładki na buty 2 szt.6) Worek na odpady medyczne 1 szt.Każdy zestaw pakowany oddzielnie w zamknięte pakiety zaopatrzone opis oraz instrukcję. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary XL, XXL.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 270000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: DOSTAWA MASECZEK JEDNORAZOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej - maseczek jednorazowych w ilości minimum 69000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 78800 szt.Maseczka ochronna 3-warstwowa, jednorazowa wykonana z trzech warstw włókniny bakteriostatycznej, warstwa środkowa gęsta membrana izolująco- filtrująca, materiał niepylący. Data trwałości minimum do październik 2023 r.Zgodność z normami: EN 14683:2019
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 86680,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: DOSTAWA RĘKAWIC JEDNORAZOWYCH NITRYLOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej - c) rękawice jednorazowych nitrylowych:- rozmiar M minimum 30000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 30 000 szt.- rozmiar L minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt.- rozmiar XL minimum 100000 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 130 000 szt.Jednorazowe rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, niejałowe, oburęczne (pasują na lewą i na prawą dłoń) z rolowanym mankietem. Pakowane po 100 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XLZgodność z normami:EN420:2003+A1:2009;EN421:2010; EN 374:2003
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 159500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: DOSTAWA FARTUCHW JEDNORAZOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej - d) fartuchów jednorazowych:- rozmiar M minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.- rozmiar L minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.- rozmiar XL minimum 100 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 110 szt.Fartuch ochronny medyczny z flizeliny 30g/m2, zawiązywany na troki w pasie oraz przy szyi, długi rękaw wykończony gumką, jednorazowego użytku, zielony lub biały, pakowany w torebkę po 10 szt. Data trwałości minimum do październik 2023 r. Rozmiary: M; L; XLZgodność z normami:EN 14126:2003+AC:2004
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2975,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: DOSTAWA MASECZEK FFP2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków ochrony osobistej - e) maseczek FFP2) minimum 300 szt. przy ewentualnym prawie opcji – możliwość rozszerzenia do 350 szt.Maska ochronna o poziomie ochrony FFP2 chroniąca przed drobnymi cząsteczkami i bakteriami w zanieczyszczonym powietrzu, wskaźnik filtracji: ≥95%, rozmiar uniwersalny, taśma nagłowia wykonana z nitek gumowych w oplocie. Data trwałości minimum do październik 2023 r.Zgodność z normami:EN 149:2001 i A1:2009
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI