Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Potulice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 587 44 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 52 587 44 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny w Potulicach
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71525e68-acba-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007380/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Środki ochrony osobistej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.sw.gov.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 5 do swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2021.LPM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243640
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis znajduje się w swz rozdział V. Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 1
4.2.5.) Wartość części: 54870,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 1 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu indywidualnych zestawów ochrony biologicznej o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie dla każdej z grup indywidualnie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:A - Cena brutto za zamówienie - waga kryterium - 60%, sposób oceny: minimalizacjaWykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru: Zakład Karny w Potulicach89-120 Potulice, ul. Aleja Parkowa 1tel. 52 587 44 00, fax. 052 587 44 00, e-mail: zk_potulice@sw.gov.pl najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn) Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60 cena brutto z oferty badanej (Cb)B - nazwa kryterium: TERMIN realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy - 40%, - do 7 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt,- do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamowienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty dokonany zostanie dla każdej z grup indywidualnie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:A - Cena brutto za zamówienie - waga kryterium - 60%, sposób oceny: minimalizacjaWykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru: Zakład Karny w Potulicach89-120 Potulice, ul. Aleja Parkowa 1tel. 52 587 44 00, fax. 052 587 44 00, e-mail: zk_potulice@sw.gov.pl najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn) Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60 cena brutto z oferty badanej (Cb)B - nazwa kryterium: TERMIN realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy - 40%, - do 7 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt,- do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V Opis przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 26055,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 2 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu kombinezonów o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
patrz jak dla części 14.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 3
4.2.5.) Wartość części: 76848,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 3 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu rękawic o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: terminrealizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
patrz jak dla części 14.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 4
4.2.5.) Wartość części: 33935,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 4 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu fartuchów ochronnych o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
patrz jak dla części 14.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia
4.2.5.) Wartość części: 7581,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 5 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu śrdoków do dezynfekcji powierzchni o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak w części 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
patrz jak w części 14.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 6
4.2.5.) Wartość części: 29600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dla grupy 6 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu maseczek jednorazowych o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
patrz jak dla części 14.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 7