Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPotulice
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyZAKŁAD KARNY W POTULICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045631
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Potulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 587 44 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 587 44 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Karny w Potulicach

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71525e68-acba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007380/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Środki ochrony osobistej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zp.sw.gov.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 5 do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.8.2021.LPM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 243640

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis znajduje się w swz rozdział V. Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 1

4.2.5.) Wartość części: 54870,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 1 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu indywidualnych zestawów ochrony biologicznej o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie dla każdej z grup indywidualnie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:A - Cena brutto za zamówienie - waga kryterium - 60%, sposób oceny: minimalizacjaWykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru: Zakład Karny w Potulicach89-120 Potulice, ul. Aleja Parkowa 1tel. 52 587 44 00, fax. 052 587 44 00, e-mail: zk_potulice@sw.gov.pl najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn) Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60 cena brutto z oferty badanej (Cb)B - nazwa kryterium: TERMIN realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy - 40%, - do 7 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt,- do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamowienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wybór oferty dokonany zostanie dla każdej z grup indywidualnie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:A - Cena brutto za zamówienie - waga kryterium - 60%, sposób oceny: minimalizacjaWykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma maksymalną ilość 60 punktów, pozostali wykonawcy otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, stosownie do wzoru: Zakład Karny w Potulicach89-120 Potulice, ul. Aleja Parkowa 1tel. 52 587 44 00, fax. 052 587 44 00, e-mail: zk_potulice@sw.gov.pl najniższa cena brutto spośród oferowanych (Cn) Uzyskana liczba punktów (Xc) = ------------------------------------------------------- x 60 cena brutto z oferty badanej (Cb)B - nazwa kryterium: TERMIN realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy - 40%, - do 7 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt,- do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V Opis przedmiotu zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 26055,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 2 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu kombinezonów o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak dla części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 3

4.2.5.) Wartość części: 76848,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 3 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu rękawic o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminrealizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak dla części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 4

4.2.5.) Wartość części: 33935,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 4 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu fartuchów ochronnych o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak dla części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia

4.2.5.) Wartość części: 7581,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 5 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu śrdoków do dezynfekcji powierzchni o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak w części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak w części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 6

4.2.5.) Wartość części: 29600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 6 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty bedzie niższa od wartości jaką zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu maseczek jednorazowych o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak dla części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w swz rozdział V.Opis przedmiotu zamówienia dla grupy 7

4.2.5.) Wartość części: 14751,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dla grupy 7 zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty będzie niższa od wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i polegać będzie na zwiększeniu wartości zamówienia do maksymalnej wartości jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprzez zwiększenie ilości zakupu maseczek FFP2 o identycznej specyfikacji, bez modyfikacji ogólnego charakteru umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: patrz jak dla części 1

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: terminrealizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

patrz jak dla części 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2. Zamawiający – na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wskazuje, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Opis spełnienia warunku: Warunek: zatrudnienie osób wykluczonych tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem na poziomie nie mniejszym niż 30% kadry zatrudnionej u danego wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek powyższy jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.4. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków i nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. ETAP I – ocena wstępna ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy. Każdy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do oferty następujące oświadczenia:1)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SWZ,2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ 2. ETAP II – badanie oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, pod kątem nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP I – ocena wstępna ofert, której poddawani są wszyscy Wykonawcy. Każdy Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do oferty następujące oświadczenia:1)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SWZ,2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ 2. ETAP II – badanie oferty Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, pod kątem nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;9.3 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców; Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 2. Zamawiający – na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wskazuje, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Opis spełnienia warunku: Warunek: zatrudnienie osób wykluczonych tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2019 r. poz. 676, 679 i 1694), mających trudności w integracji ze środowiskiem na poziomie nie mniejszym niż 30% kadry zatrudnionej u danego wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek powyższy jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI