Dostawa sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający42 Baza Lotnictwa Szkolnego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-04
  • Numer ogłoszenia612327-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612327-N-2018 z dnia 2018-09-04 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Dostawa sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny 142676316, ul. Sadków  9 , 26-603   Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, , e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, , faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (URL): www.42blsz.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.42blsz.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.42blsz.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.
Numer referencyjny: 36/PN/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. KOMORA CHŁODNICZA O POJEMNOŚCI  11.5 m³ – 1 szt. Przeznaczenie: do przechowywania żywności w warunkach chłodniczych. 1. Wymagania konstrukcyjne: 1) Spełnia wymagania dotyczące: a) dyrektywy 2001/95/WE, b) Polska Norma PN-EN 378-1 marzec 2010 bezpieczeństwo w komorach chłodniczych o temperaturze poniżej 0°C, c) urządzenie przygotowane do eksploatacji w warunkach wielogodzinnej pracy ciągłej. 2) Komora wykonana z segmentów z rdzeniem poliuretanowym o gęstości izolacji minimum 45 kg/m³ i grubości minimum 140 mm. 3) Panele z felcem łączone ze sobą za pomocą zamków hakowych (bez nitowania). 4) Panele ścienne i sufitowe wykonane z płyty wielowarstwowej zespolonej nierozłącznie (nie dopuszcza się nitowania) – izolowane, obłożone blachą stalową, ocynkowaną, pokrytą białym trwałym lakierem poliestrowym dopuszczonej do kontaktu z żywnością o grubości od 0,5 do 0,75 mm. 5) Panele podłogowe termostatyczne ze wzmocnionych, izolowanych materiałów, od strony wewnętrznej wykonane z antypoślizgowej ryflowanej blachy kwasoodpornej AISI 316 (nie dopuszcza się stali nierdzewnej AISI 304) dopuszczonej do kontaktu z żywnością o grubości 2 mm, z atestem na antypoślizgowość, wzmocniona od wewnątrz sklejką wodoodporną. 6) Wykończenie wnętrza i styki segmentów w narożnikach bez szczelin i wgłębień, odpowiednio zabezpieczone (bez nitowania). 2. Cechy konstrukcyjne: 1) Pojemność 11,00 – 11,50 m³. 2) Kształt komory zbliżony do prostopadłościanu o wysokości zewnętrznej komory 220 cm. +/- 4 cm., szer. 220 cm. +/- 2 cm., głęb. 300 cm. +/- 4 cm. 3) Mechanizmy zaciskowe segmentów komory mają zapewnić szczelność połączeń komory, łatwość ich montażu i demontażu dając przy tym jednocześnie bardzo dobrą izolację cieplną. Panele z felcem łączone ze sobą za pomocą zamków hakowych (bez nitowania). 4) Drzwi uchylne na zawiasach o wymiarach w świetle: szerokość 80 cm (±2 cm) i wysokość 200 cm (±2 cm). Grubość rdzenia 100 mm. Zawiasy unoszące skrzydło drzwiowe podczas otwierania. 5) Futryna: panel ścienny przystosowany do zamontowania płata drzwiowego. 6) Drzwi zabezpieczone w solidny trwały zamek z możliwością zamykania na klucz, uniemożliwiające zatrzaśnięcie się w komorze. 7) Drzwi samo doszczelniające się, wyposażone w uszczelki magnetyczne. 8) Dopuszczalne obciążenie podłogi min. 500 kg/m². 9) Komora wyposażona w sterownik temperatury z cyfrowym wyświetlaczem. 10) Możliwość montażu regałów. 11) Kurtyna paskowa, opcjonalnie. 12) Oświetlenie ledowe wewnątrz komory wyłączane automatycznie. 13) Odbiorca zabezpieczy zasilanie elektryczne dla instalacji chłodniczej. 14) Kompletna rozdzielnia elektryczna. 3. Instalacja chłodnicza: 1) Instalacja chłodnicza ma zawierać: a) agregat chłodniczy typu monoblock (jednolite urządzenie – parownik, skraplacz, zawory wraz z jednostką zewnętrzną - ścienny, wyposażony w pełną automatykę wraz z bieżącym odczytem temperatury w jednej obudowie) montowany na frontowej lub bocznej ścianie komory, b) agregat chłodniczy o obniżonej emisji ciepła i hałasu, c) moc agregatu dostosowana do pojemności komory chłodniczej, do obliczeń należy przyjąć maksymalne obciążenia dla projektowanej komory nie mniej niż 0,7 kW, o wydatku cieplnym 4,0 m³/godzinę, o natężeniu przepływu powietrza 2000 m³/godzinę, d) zakres temperatur wewnątrz komory od -2 do +8°C, przy temperaturze otoczenia do +32°C, e) zasilanie: 230V/50Hz, f) czynnik chłodniczy ekologiczny, bezpieczny dla środowiska naturalnego, max 1,0 kg w całym układzie chłodzenia, g) chłodnica powietrza z wymuszonym obiegiem powietrza, automatyczny system odszraniania poprzez gorące gazy, h) technologia grawitacyjnego odprowadzania skroplin z chłodnic na zewnątrz komory. 4. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić firmowy serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski. b) aby jedna ze stron wewnętrznej komory wyposażona na całej długości i wysokości w regały 5 półkowe regulowane ze stali nierdzewnej. c) zapewnić montaż oraz rozruch techniczny i technologiczny urządzeń odbył się w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia dostawy w obiektach kuchennych wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. d) do przeszkolenia personelu z wręczeniem pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim, po montażu oraz rozruchu technicznym i technologicznym urządzenia. e) do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie do 72 godzin od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji. 2) Końcowy odbiór urządzenia przez użytkownika nastąpi na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego. 3) Wymagany atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej. 4) Okres gwarancji: min. 24 m-ce od daty rozpoczęcia eksploatacji tj. podpisania protokołu przyjęcia – przekazania. 5) Deklaracja zgodności WE. 6) Produkt oznakowany znakiem CE (bezpośrednio na sprzęcie elektrycznym, a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym). 5. Normy związane: 1) PN-EN 60335-1:2012 Elektryczny sprzęt do użytku domowego i podobnego -- Bezpieczeństwo użytkowania -- Część 1: Wymagania ogólne. 2) PN-EN 60704-1:2010/A11:2013-06 Elektryczne przyrządy do użytku domowego i podobnego -- Procedura badania hałasu -- Część 1: Wymagania ogólne. 3) PN-EN 60704-2-14:2013-10 Elektryczne przyrządy do użytku domowego i podobnego -- Procedura badania hałasu -- Część 2-14: Wymagania szczegółowe dotyczące chłodziarek, urządzeń do przechowywania zamrożonej żywności i zamrażarek. 4) PN-EN ISO 23953-1:2007 Meble chłodnicze -- Część 1: Terminologia. II. KOMORA CHŁODNICZA O POJEMNOŚCI 7m³ (6,7-7,7m³) - 2 szt. Przeznaczenie: do przechowywania żywności w warunkach chłodniczych. 1. Wymagania konstrukcyjne: 1) Spełnia wymagania dotyczące: a) dyrektywy 2001/95/WE, b) Polska Norma PN-EN 378-1 marzec 2010 bezpieczeństwo w komorach chłodniczych o temperaturze poniżej 0°C, c) urządzenie przygotowane do eksploatacji w warunkach wielogodzinnej pracy ciągłej. 2) Komora wykonana z segmentów z rdzeniem poliuretanowym o gęstości izolacji minimum 45 kg/m³ i grubości minimum 140 mm. 3) Panele z felcem łączone ze sobą za pomocą zamków hakowych (bez nitowania). 4) Panele ścienne i sufitowe wykonane z płyty wielowarstwowej zespolonej nierozłącznie (nie dopuszcza się nitowania) – izolowane, obłożone blachą stalową, ocynkowaną, pokrytą białym trwałym lakierem poliestrowym dopuszczonej do kontaktu z żywnością o grubości od 0,5 do 0,75 mm. 5) Panele podłogowe termostatyczne ze wzmocnionych, izolowanych materiałów, od strony wewnętrznej wykonane z antypoślizgowej ryflowanej blachy kwasoodpornej AISI 316 (nie dopuszcza się stali nierdzewnej AISI 304) dopuszczonej do kontaktu z żywnością o grubości 2 mm, z atestem na antypoślizgowość, wzmocniona od wewnątrz sklejką wodoodporną. 6) Wykończenie wnętrza i styki segmentów w narożnikach bez szczelin i wgłębień, odpowiednio zabezpieczone (bez nitowania). 2. Cechy konstrukcyjne: 1) Pojemność 6,7 – 7,7 m³. 2) Kształt komory zbliżony do prostopadłościanu o wysokości zewnętrznej komory 220 cm. +/- 4 cm., szer. 250 cm. +/- 2 cm., głęb. 165 cm. +/- 4 cm. 3) Mechanizmy zaciskowe segmentów komory mają zapewnić szczelność połączeń komory, łatwość ich montażu i demontażu dając przy tym jednocześnie bardzo dobrą izolację cieplną. Panele z felcem łączone ze sobą za pomocą zamków hakowych (bez nitowania). 4) Drzwi uchylne na zawiasach o wymiarach w świetle: szerokość 90 cm (±2 cm) i wysokość 200 cm (±2 cm). Grubość rdzenia 100 mm. Zawiasy unoszące skrzydło drzwiowe podczas otwierania. 5) Futryna: panel ścienny przystosowany do zamontowania płata drzwiowego. 6) Drzwi zabezpieczone w solidny trwały zamek z możliwością zamykania na klucz, uniemożliwiające zatrzaśnięcie się w komorze. 7) Drzwi samo doszczelniające się, wyposażone w uszczelki magnetyczne. 8) Dopuszczalne obciążenie podłogi min. 500 kg/m². 9) Komora wyposażona w sterownik temperatury z cyfrowym wyświetlaczem. 10) Możliwość montażu regałów. 11) Kurtyna paskowa, opcjonalnie. 12) Oświetlenie ledowe wewnątrz komory wyłączane automatycznie. 13) Odbiorca zabezpieczy zasilanie elektryczne dla instalacji chłodniczej. 14) Kompletna rozdzielnia elektryczna. 3. Instalacja chłodnicza: 1) Instalacja chłodnicza ma zawierać: a) agregat chłodniczy typu monoblock (jednolite urządzenie – parownik, skraplacz, zawory wraz z jednostką zewnętrzną - ścienny, wyposażony w pełną automatykę wraz z bieżącym odczytem temperatury w jednej obudowie) montowany na frontowej lub bocznej ścianie komory, b) agregat chłodniczy o obniżonej emisji ciepła i hałasu, c) moc agregatu dostosowana do pojemności komory chłodniczej, do obliczeń należy przyjąć maksymalne obciążenia dla projektowanej komory nie mniej niż 0,7 kW, o wydatku cieplnym 4,0 m³/godzinę, o natężeniu przepływu powietrza 2000 m³/godzinę, d) zakres temperatur wewnątrz komory od -2 do +8 °C, przy temperaturze otoczenia do +32 °C, e) zasilanie: 230V/50Hz, f) czynnik chłodniczy ekologiczny, bezpieczny dla środowiska naturalnego, max 1,0 kg w całym układzie chłodzenia, g) chłodnica powietrza z wymuszonym obiegiem powietrza, automatyczny system odszraniania poprzez gorące gazy, h) technologia grawitacyjnego odprowadzania skroplin z chłodnic na zewnątrz komory. 4. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest: a) aby jedna ze stron wewnętrznej komory wyposażona na całej długości i wysokości w regały 5 półkowe regulowane ze stali nierdzewnej. b) zapewnić firmowy serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski. c) Zapewnić montaż oraz rozruch techniczny i technologiczny urządzeń będzie odbywał się w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia dostawy w obiektach kuchennych wskazanych przez Zamawiającego na koszt dostawcy. d) do przeszkolenia personelu z wręczeniem pełnej dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim, po montażu oraz rozruchu technicznym i technologicznym urządzenia. 2) Wymagany atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej. 3) Końcowy odbiór urządzenia przez użytkownika nastąpi na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego. 4) Okres gwarancji: min. 24 m-ce od daty rozpoczęcia eksploatacji tj. podpisania protokołu przyjęcia – przekazania. 5) Dostawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych usterek w terminie do 72 godzin od zgłoszenia w okresie obowiązywania gwarancji. 6) Deklaracja zgodności WE. 7) Produkt oznakowany znakiem CE (bezpośrednio na sprzęcie elektrycznym, a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym). 5. Normy związane: 1) PN-EN 60335-1:2012 Elektryczny sprzęt do użytku domowego i podobnego -- Bezpieczeństwo użytkowania -- Część 1: Wymagania ogólne. 2) PN-EN 60704-1:2010/A11:2013-06 Elektryczne przyrządy do użytku domowego i podobnego -- Procedura badania hałasu -- Część 1: Wymagania ogólne. 3) PN-EN 60704-2-14:2013-10 Elektryczne przyrządy do użytku domowego i podobnego -- Procedura badania hałasu -- Część 2-14: Wymagania szczegółowe dotyczące chłodziarek, urządzeń do przechowywania zamrożonej żywności i zamrażarek. 4) PN-EN ISO 23953-1:2007 Meble chłodnicze -- Część 1: Terminologia.

II.5) Główny kod CPV: 42513290-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 3) ppkt a), Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) katalog z oferowanym modelem komory. Katalog ten ma zawierać wszystkie informacje o wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania dotyczące montażu urządzenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów: 1) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień złożenia dokumentów: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. Katalogi z oferowanymi przez Wykonawcę modelami przedmiotu zamówienia. Katalog ten ma zawierać informacje dotyczące parametrów technicznych i wymagania dot. montażu. 6. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego – gdy dotyczy. 7. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - Załącznik nr 8 do SIWZ – gdy dotyczy. 8.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość – 2 199,51 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm/. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu prowadzonym przez: NBP o/o Warszawa nr r-ku: 96 1010 1010 0136 2213 9120 0000 z dopiskiem: Wadium dotyczące – „Dostawa sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.” nr sprawy 36/PN/2018”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 12.09.2018 r. do godz. 09:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 20,00
Termin dostawy przedmiotu zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp. 2. Strony ustalają iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ustawy Pzp, może mieć miejsce w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) innych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego; 3) przekształcenia którejkolwiek ze Stron umowy; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6) zmiany terminu realizacji dostawy ze względu na przyczyny zewnętrzne leżące po stronie Zamawiającego, mające związek ze specyfiką działalności Zamawiającego; 7) ewentualnych zmian zakresu przedmiotu umowy z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. W przypadkach przedstawionych w niniejszym paragrafie Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, o której mowa powyżej wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-12, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy składać w języku Polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy ustawy Pzp, a w sprawach nieuregulowanych jej przepisami, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny /t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm./. 2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie RODO), które weszło w życie z dniem 25 maja 2018 r., oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. poz. 1000./. 3. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1/, dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest 42. Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzibą w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500, nr fax.: 261 511 300; 2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: 36/PN/2018 na „Dostawę sprzętu chłodniczego dla 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2018 r.”. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm./.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do prac wykończeniowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do prac wykończeniowych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI