DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051449
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OŚWIETLENIA I MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e08a8c6-b223-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Zakup oświetlenia i materiałów elektrycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/178/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów elektrycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224810-3 - Przedłużacze

31440000-2 - Baterie

31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532500-9 - Zapłonniki do lamp

31532910-6 - Świetlówki

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31711140-6 - Elektrody

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego

44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący

44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby

44321000-6 - Kabel

44322200-5 - Złącza kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów elektrycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224810-3 - Przedłużacze

31440000-2 - Baterie

31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532500-9 - Zapłonniki do lamp

31532910-6 - Świetlówki

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31711140-6 - Elektrody

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego

44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący

44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby

44321000-6 - Kabel

44322200-5 - Złącza kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia i materiałów elektrycznych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224810-3 - Przedłużacze

31440000-2 - Baterie

31519000-7 - Lampy żarowe i neonowe

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532500-9 - Zapłonniki do lamp

31532910-6 - Świetlówki

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31711140-6 - Elektrody

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

39716000-4 - Części elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego

44111530-5 - Elektryczny osprzęt izolujący

44300000-3 - Kabel, drut i podobne wyroby

44321000-6 - Kabel

44322200-5 - Złącza kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany towaru na wolny od wad

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowaniazgodnie z załącznikiem nr 3.1, nr 3.2 lub nr 3.3 do SWZ (zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp).Informacje zawarte w tym oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowódpotwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiedniona dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp). Szczegółowe informacje zawarte są w rozdzialeXIV SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych poprzez załączenie:W zakresie zadania nr 1:-dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229;W zakresie zadania nr 2:-dla pozycji od nr 1, 6, 7, 10, 16, 17; W zakresie zadania nr 3:-dla pozycji od nr 1, 2, i 3;opisu produktu w postaci oznakowań, folderu, katalogu lub zdjęcia umożliwiającego identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu. Zamawiający żąda, aby opisy produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i określone w formularzu ofertowym, tj. załączniki nr 1.1 – 1.3 do SWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.3. Szczegółowe informacje w rozdziale XIII SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W zakresie zadania nr 1:-dla pozycji nr 1, 2, 3, 4, 24, 52, 54, 55, 56, 57, 92, 93, 94, 100, 101, 105, 107, 133, 134, 148, 179, 198, 199, 227, 228, 229;W zakresie zadania nr 2:-dla pozycji od nr 1, 6, 7, 10, 16, 17; W zakresie zadania nr 3:-dla pozycji od nr 1, 2, i 3;opisu produktu w postaci oznakowań, folderu, katalogu lub zdjęcia umożliwiającego identyfikację oraz sprawdzenie parametrów asortymentu. Zamawiający żąda, aby opisy produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i określone w formularzu ofertowym, tj. załączniki nr 1.1 – 1.3 do SWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.3. Szczegółowe informacje w rozdziale XIII SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy sązobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego (art.58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.2. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którymmowa w rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, wjakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust.4ustawy Pzp). 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczeniaz postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby wykonawców, który zaprosi do negocjacji zastosuje kryteria wyboru ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi: do 40 dni od dnia podpisania umowy (termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). Szczegółowe informacje w rozdziale XIX SWZ.
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI