Dostawa okuć aluminiowych stosowanych w kompozytowych izolatorach wsporczych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa okuć aluminiowych stosowanych w kompozytowych izolatorach wsporczych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-17
  • ZamawiającySIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00040965
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa okuć aluminiowych stosowanych w kompozytowych izolatorach wsporczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387388984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Pożaryskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-703

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iel.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe, prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa okuć aluminiowych stosowanych w kompozytowych izolatorach wsporczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5af47a0b-8262-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iel.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Działając na podstawie art. 18 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający nie upubliczni na stronie internetowej rysunków konstrukcyjnych okuć oraz nakłada na Wykonawców wymagania mające na celu poufny charakter udostępnionych informacji:
1) Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udostępnia do wglądu rysunki wykonawcze okuć aluminiowych w swojej siedzibie na wniosek Wykonawcy.
2) Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie kopii, zdjęć, utrwalania obrazu rysunków w inny sposób.
3) W trakcie wglądu zabrania się używania telefonu komórkowego.
4) Wgląd w rysunki odbywa się w obecności pracownika Zamawiającego w wyznaczonym pomieszczeniu.
5) Wykonawca nie może w żaden sposób przekazywać, udostępniać, kopiować rysunków technicznych oraz jakichkolwiek rozwiązań techniczno – konstrukcyjnych, które rysunki te zawierają. W wypadku udostępnienia przez Wykonawcę powyższych danych osobom trzecim Zamawiający może dochodzić swoich praw, wynikających z ochrony swoich praw, w tym praw autorskich na drodze sądowej.
6) Informacje pozyskane podczas wizji lokalnej wymagają od Wykonawców zachowania poufności rozwiązań technicznych i materiałowych, w związku z czym Wykonawcy zobowiązani będą do podpisania klauzuli poufności (załącznik nr 6 do SWZ).
7) Podczas wglądu wykonawca zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa, utrzymania dystansu społecznego. Zabrania się dokonywania wglądu przez osoby chore, wykazujące objawy silnej infekcji.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iel.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Przedmiotowe środki dowodowe w postaci próbek będą składane fizycznie przed upływem terminu składania ofert na adres Zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B
ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki z siedzibą przy ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, tel. 22/1125205, fax 22/1125444 oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zmawiający prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
1. Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:iod@iel.lukasiewicz.gov.pl;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę okuć aluminiowych stosowanych w kompozytowych izolatorach wsporczych.
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września stycznia 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.2610.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa aluminiowych elementów (okuć) przeznaczonych do mocowania na końcach prętów szkło-epoksydowych w kompozytowych izolatorach wsporczych. Aluminiowe elementy (okucia) mocowane są na pręcie poprzez zaciskanie i służą do przenoszenia obciążeń mechanicznych przez izolator. Zamówienie składa się z 2 (dwóch) pakietów.
Jednorazowe dostawy będą realizowane w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia (e-mail) przez Zamawiającego. Szacowana ilość do zamówienia („Wielkość Roczna”): Pakiet I: 2.500szt., Pakiet II: 2.500szt..
Wymagania techniczne: Okucia muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. Rysunki okuć dla obu pakietów (I, II) dostępne są do wglądu w siedzibie firmy. Okucia z każdego pakietu muszą spełniać wymagania materiałowe i wymiarowe określone na rysunkach konstrukcyjnych. Okucia w wyszczególnionych pakietach różnią się między sobą wielkością i wymiarami.
Skład chemiczny i wymagania mechaniczne dla materiału okuć (pakiety I, II): Gatunek aluminium (PN-EN 573-3): AW-6082 (PA4). Wytrzymałość na rozciąganie Rm (PN-EN 755-2): min. 360 MPa. Granica plastycznośći Rp0,2 (PN-EN 755-2): min. 320 MPa. Wydłużenie przy zerwaniu A (PN-EN 755-2): min. 8%.
Badania okuć przeprowadzane przez Wykonawcę: Okucia (pakiety I, II) przed każdą dostawą do Zamawiającego muszą być poddane badaniom standardowym, potwierdzonym wystawieniem świadectwa jakości 3.1 zgodnie z normą PN-EN 10204. Świadectwo jakości musi być dołączone do każdej zamówionej partii okuć (zamówienia cząstkowe).
Badania standardowe muszą obejmować: Gatunek aluminium PN-EN 573-3. Jakość powierzchni: kontrola 100%. Sprawdzenie wymiarów: kontrola 100%. Wytrzymałość na rozciąganie Rm PN-EN 755-2. Granica plastycznośći Rp0,2 PN-EN 755-2. Wydłużenie przy zerwaniu A PN-EN 755-2.
Próbki: Próbki okuć zostaną zakwalifikowane jako półfabrykat do produkcji izolatorów wsporczych na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wraz z ofertą świadectwa jakości 3.1. z wszystkimi zgodnymi z wymaganiami aktualnymi wynikami badań. Świadectwo jakości 3.1. dla próbek musi być wystawione zgodnie z normą PN-EN 10204. Świadectwo jakości nieaktualne, bądź wyniki badań nie mieszczące się w normach standardowych podanych w tabeli nr 2, będą stanowiły podstawę odrzucenia oferty jako niezgodną z warunkami SWZ. Zakwalifikowane na podstawie świadectwa jakości próbki zostaną poddane dodatkowym badaniom na wyrobie.
Dodatkowe badania na izolatorze wykonywane przez Zamawiającego: Zamawiający wykona na testowanych okuciach próby technologiczne polegające na zaciśnięciu okuć na pręcie szkło-epoksydowym. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa pod nadzorem komisji powołanej przez Pełnomocnika Kierownika Zamawiającego. Z każdej z prób zostanie sporządzony protokół zawierający wyniki przeprowadzonych badań, podpisany przez członków komisji. Na wyprodukowanych kompozytowych izolatorach wsporczych zostanie przeprowadzone badanie na zgodność z normą: badanie wytrzymałości mechanicznej na zginanie zgodnie z PN-EN 62231 p. 9.3.1. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na wyrobie potwierdzi wymaganą jakość okucia.
Pozostałe wymagania zestawione poniżej dotyczą obu pakietów.
Jakość powierzchni/struktura: Na wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni okuć aluminiowych niedopuszczalne są żadne wybrzuszenia, rysy, zagniecenia, kawerny, wierzchołki, wtrącenia i zanieczyszczenia. Okucia muszą mieć jednorodną strukturę. Spawy naprawcze, uszczelnienia (np.: poprzez impregnację) są niedopuszczalne. Powierzchnia okuć powinna być czysta i odtłuszczona, bez ostrych krawędzi i nacięć.
Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każde okucie aluminiowe musi być zabezpieczone przed zabrudzeniem, korozją i uszkodzeniem mechanicznym. Okucia aluminiowe w opakowaniu zbiorczym muszą być odizolowane od siebie, nie mogą się przemieszczać i stykać.
Znakowanie zbiorcze: Każde opakowanie zbiorcze okuć musi być dostarczone z dobrze widocznym, odpornym na działanie wody oznakowaniem zawierającym co najmniej: nazwę producenta; numer zamówienia; numer rysunku; ilość sztuk okuć.
Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 3.1. zawierające wszystkie badania standardowe opisane w Tabeli nr 2, wystawione zgodnie z normą PN-EN 10204.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31230000-7 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji („Wielkość Opcjonalna”), tzn. dostawy dodatkowej ilości zamawianych okuć w ilościach: Pakiet I: 300 szt.; Pakiet II: 300 szt.
Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, gdzie 1% równa się
1 punktowi.
Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów przyznaną w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz.1076 i 1086 ), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Świadectwo jakości 3.1 wystawione zgodnie z normą PN-EN 10204, zawierające wszystkie aktualne wyniki badań standardowych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ),
2) Próbki asortymentu w ilości:
a. Pakiet I: 4 szt.
b. Pakiet II:4 szt.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Świadectwo jakości 3.1 wystawione zgodnie z normą PN-EN 10204, zawierające wszystkie aktualne wyniki badań standardowych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ),
2) Próbki asortymentu w ilości:
a. Pakiet I: 4 szt.
b. Pakiet II:4 szt.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) Zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany:
a) Obowiązującej stawki VAT.
b) Wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT.
c) Przepisów prawnych istotnych dla realizacji umowy.
d) Wysokości Cen jednostkowych okuć (indeksacji) w czasie trwania umowy (zmniejszenia/zwiększenia), każdorazowo w przypadku gdy cena aluminium zmieni się o 10% ceny bazowej netto. Wyjściową ceną bazową jest cena zaproponowana przez Wykonawcę na dzień otwarcia ofert. Podstawą do indeksacji będzie zmiana cen na Londyńskiej Giełdzie Metali publikowana na stronie internetowej www.lme.com. Zmiana będzie obowiązywała do zamówień zrealizowanych po dniu zawarcia aneksu w sprawie indeksacji;
e) Skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia braku możliwości należytej realizacji świadczenia m.in. w przypadku trwałego zaostrzenia obowiązujących ograniczeń sanitarnych, długotrwałego wyczerpania możliwości pozyskania odpowiednich jakościowo surowców do produkcji, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyczerpujących i jednoznacznych dowodów w postaci korespondencji z dostawcami, pism urzędowych, zestawień stanów magazynowych itp.;
f) Skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego https://iel.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy ekipy do wykonania instalacji klimatyzacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy ekipy do wykonania instalacji klimatyzacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI