DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMetro Warszawskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-05
  • Numer ogłoszenia564262-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564262-N-2019 z dnia 2019-07-05 r.

Metro Warszawskie Sp. z o.o.: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 01531459200000, ul. ul. Wilczy Dół  5 , 02-798  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48226554000, e-mail zam-eh@metro.waw.pl, faks +48226433997.
Adres strony internetowej (URL): www.metro.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.postepowania.metro.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.postepowania.metro.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.postepowania.metro.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Punktu Podawczego: 07.00-14.00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ OCHRONNEJ 2019
Numer referencyjny: WP.25.000141.2019.S.W.JOCH
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest : Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji Metra w podziale na 34 Zadania: Przedmiot Zamówienia obejmuje następujące Zadania: NR ZADANIA NAZWA ZADANIA 1 UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ 2 CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM 3 KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT 4 KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA 5 BIELIZNA OSOBISTA 6 KOSZULE MUNDUROWE 7 ODZIEŻ OCIEPLANA 8 PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI) 9 ODZIEŻ MUNDUROWA 10 ELEMENTY UMUNDUROWANIA 11 OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN 12 SANDAŁY ROBOCZE 13 OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW 14 OBUWIE GUMOWE 15 RĘKAWICE ROBOCZE MAPA 16 RĘKAWICE ROBOCZE ATG 17 RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE 18 RĘKAWICE OCHRONNE 19 RĘKAWICE SPAWALNICZE 20 RĘKAWICE POZOSTAŁE 21 PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR 22 PRODUKTY UVEX 23 OSŁONA TWARZY 24 PRODUKTY JSP 25 KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA 26 FARTUCH OCHRONNY 27 KOMBINEZONY OCHRONNE 28 NAKOLANNIKI 29 ODZIEŻ STRAŻACKA 30 POLARY 31 PÓŁBUTY DAMSKIE PZO 32 PÓŁBUTY DAMSKIE (DZIAŁY PR I PZO) 33 PÓŁBUTY ROBOCZE 34 TRZEWIKI

II.5) Główny kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: Wykonawca będzie realizował dostawy w ilościach i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego. Rozpoczęcie dostaw – po zawarciu umowy Zakończenie dostaw – 31.12.2019 r. W tym celu Zamawiający będzie składać Wykonawcy pisemne zamówienia częściowe wg poniższego harmonogramu: a) zamówienie I - do 14 dni od daty podpisania umowy b) zamówienie II - do 31.10.2019 r. c) zamówienie III - do 30.11.2019 r. które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w całości w ciągu 30 dni licząc od daty jego otrzymania e-mailem lub faxem.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełniony formularz cenowy odpowiedni dla oferowanego Zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWP; 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) dokumenty wyszczególnione w pkt 5.2 ppkt1) SIWP tj. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1) wszystkie wymagane: deklaracje zgodności materiału, z którego została wykonana odzież, atesty, karty produktu bądź inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań specyfikacji technicznej; 2) Wraz z ofertą należy złożyć wzory oferowanej odzieży dotyczącej zadań 1-3-4, 6-10,25,30. Przedmiotowe wzory muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Wykonawca do wzorów dołączy wszystkie wymagane w pkt 1) dokumenty. Wymagane deklaracje zgodności winny być opisane, którego zadania dotyczą oraz dołączone do wzoru odzieży; 3) w przypadku koszul mundurowych Wykonawca składa wraz o ofertą jedną koszulę z krótkim rękawem, jedną z długim rękawem oraz emblematy, rozmiar koszuli nie ma znaczenia; Wzory odzieży, do których wymagane jest oznakowanie odzieży (logo, emblematy, napisy) mogą być naszyte lub dołączone oddzielnie do wzorów oferowanej odzieży. 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o którym mowa w art. 24 ust.11 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
7.1 W zakresie zadań 1, 6,7, 11,12, 15,16, 21, 27, 33 Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1 Ubranie robocze z czapką roboczą 5.250,00 zł Zadanie nr 6 Koszule mundurowe 1.600,00 zł Zadanie nr 7 Odzież ocieplana 1.700,00 zł Zadanie nr 11 Obuwie dla służb mundurowych męskie BOOTMAN 1.000.00 zł Zadanie nr 12 Sandały robocze 1.400,00 zł Zadanie nr 15 Rękawice robocze MAPA 2.550,00 zł Zadanie nr 16 Rękawice robocze ATG 4.200,00 zł Zadanie nr 21 Produkty 3M oraz PELTOR 3.500,00 zł Zadanie nr 27 Kombinezony ochronne 1.900,00 zł Zadanie nr 33 Półbuty robocze 1.350,00 zł RAZEM 24.450,00 zł W pozostałych Zadaniach Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:
1.Zamawiający ustala kryterium oceny ofert i ich wagi punktowe w każdym z Zadań: 1) Zamawiający w zakresie zadań 1,3-4, 6-10, 25, 30; ustala następujące kryteria oceny ofert (oddzielnie dla każdego zadania):  cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania, 6) jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. 2. Zamawiający w zakresie zadań 2, 5, 11-24, 26-29, 31-34 ustala następujące kryterium oceny ofert (oddzielnie dla każdego zadania): Kryterium Waga kryterium Cena wykonania Zadania 100 % Badana Oferta uzyska wartość punktową K (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) wyliczoną wg wzoru: KC = (Cmin/Cb) * 100 gdzie: K - wartość punktowa w kryterium " Cena wykonania Zadania " Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Cb - cena brutto badanej oferty. Ofertą najkorzystniejszą dla danego Zadania będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  wystąpienia siły wyższej;  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy;  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności;  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności; 2) Zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) Zmiana zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 4) Zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 5) Zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 6) Zmiany wynikające ze zmian regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takich zmian regulacji prawnych. 7) Zmiany w oznaczeniach danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 8) Zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:UBRANIE ROBOCZE Z CZAPKĄ ROBOCZĄ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 2 Nazwa: CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZAPKA ROBOCZA WZMACNIANA ZABEZ.PRZED UDERZENIEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOSZULKA BAWEŁNIANA T-SHIRT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 4 Nazwa: KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%, jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 5 Nazwa: BIELIZNA OSOBISTA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BIELIZNA OSOBISTA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: KOSZULE MUNDUROWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOSZULE MUNDUROWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 7 Nazwa: ODZIEŻ OCIEPLANA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ODZIEŻ OCIEPLANA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 8 Nazwa: PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PŁASZCZ P/DESZCZOWY (Z EL.ODBLASKOWYMI)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania


Część nr: 9 Nazwa: ODZIEŻ MUNDUROWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ODZIEŻ MUNDUROWA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%, jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania


Część nr: 10 Nazwa: ELEMENTY UMUNDUROWANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ELEMENTY UMUNDUROWANIA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 11 Nazwa: OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OBUWIE DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH MĘSKIE BOOTMAN
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: SANDAŁY ROBOCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SANDAŁY ROBOCZE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OBUWIE ROBOCZE DLA SPRZĄTACZEK I DYSPOZYTORÓW
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: OBUWIE GUMOWE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OBUWIE GUMOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: RĘKAWICE ROBOCZE MAPA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE ROBOCZE MAPA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: RĘKAWICE ROBOCZE ATG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE ROBOCZE ATG
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE ROBOCZE GUIDE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: RĘKAWICE OCHRONNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE OCHRONNE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: RĘKAWICE SPAWALNICZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE SPAWALNICZE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: RĘKAWICE POZOSTAŁE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RĘKAWICE POZOSTAŁE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRODUKTY 3M ORAZ PELTOR
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: PRODUKTY UVEX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRODUKTY UVEX
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: OSŁONA TWARZY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OSŁONA TWARZY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: PRODUKTY JSP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRODUKTY JSP
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 26 Nazwa: FARTUCH OCHRONNY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:FARTUCH OCHRONNY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: KOMBINEZONY OCHRONNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOMBINEZONY OCHRONNE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: NAKOLANNIKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:NAKOLANNIKI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: ODZIEŻ STRAŻACKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ODZIEŻ STRAŻACKA
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: POLARY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:POLARY
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
jakość wykonania przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: cena wykonania przedmiotu zamówienia – waga 60%,  jakość wykonania przedmiotu zamówienia – waga 40%. 2) punkty przyznawane w zakresie wskazanych kryteriów liczone będą według następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 w zakresie kryterium Cena wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: K = (Cmin/Cb) x 60, gdzie: K - wartość punktowa w kryterium "cena", Cmin - najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Cb - cena Oferty badanej Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 60 pkt z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 2 w zakresie kryterium Jakość wykonania przedmiotu zamówienia punkty będą przyznane wg wzoru: P= P1+P2, gdzie: P1 – liczba punktów w zakresie podkryterium jakość, estetyka i dokładność wykonania odzieży Ocenie będą podlegały: - jakość wykonania szwów (równość i dokładność przeszyć) – max 5 pkt, - sposób wykonania ściągaczy (elastyczność stabilność, mocowanie wszystkich elementów (guziki, zamki, rzepy, naszywki, wszywki, oznakowanie haftem – w przypadku odzieży oznakowanej) – max 10 pkt, - jakość i trwałość użytej tkaniny (bez odbarwień, zmechaceń) - max 5 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. P2 - liczba punktów w zakresie podkryterium funkcjonalność Ocenie będą podlegały: - wygoda w użytkowaniu – w zależności od produktu np. wpinanie i wypinanie podpinki, wielkość i rozmieszczenie kieszeni, użytkowanie kaptura (głębokość, regulacja, możliwość odpięcia lub podpięcia) użytkowanie szelek przy spodniach (prawidłowa długość, klamry) – max 10 pkt, - zastosowane rozwiązania techniczne (jakość suwaków, rzepów, elementów do wpinania szelek, klamer) – max 10 pkt. Łączna maksymalna ilość punktów, jakie mogą być przyznane w tym podkryterium – 20 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt = 1%. Łączna ocena kryterium: w skali od 0 do 40 pkt. 3) ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, 4) ocenę oferty w zakresie poszczególnych zadań stanowić będzie suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria: LP (liczba punktów) = K (1 kryterium) + P (2 kryterium), 5) ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdego zadania,


Część nr: 31 Nazwa: PÓŁBUTY DAMSKIE PZO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PÓŁBUTY DAMSKIE PZO
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: PÓŁBUTY DAMSKIE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PÓŁBUTY DAMSKIE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: PÓŁBUTY ROBOCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PÓŁBUTY ROBOCZE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: TRZEWIKI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TRZEWIKI
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35113400-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac hydraulicznych - Garwolin, Mińsk Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje hydraulików/ ekipy do prac hydraulicznych. Poszukuję hydraulików z okolic m. Garwolin, Mińsk Mazowiecki. Rozpoczęcie prac planowane w połowie grudnia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI