Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff7ea8e-18d5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Biorąc pod uwagę, iż jednym z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest kryterium „Walory jakościowe”, oferty będą również oceniane również na podstawie próbek oferowanego wyrobu (patrz: Rozdział XVII pkt 3 ppkt 3.1. 2) SWZ). Dlatego zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdziałem XI SWZ w przypadku środków dowodowych sporządzonych w postaci innej niż elektroniczna tj. oferowane próbki należy złożyć w następujący sposób:
1) Próbki należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Biurze Podawczym Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów.
2) Próbki można przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZP.3800.34.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Pakiecie nr 1 jest:
1. Garsonka pielęgniarki (bluza + spódnica)
2. Garsonka pielęgniarki (bluza + spodnie)
3. Garnitur lekarski
4. Fartuch damski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości znajdują się w Rozdziale XXIII SWZ
4.2.5.) Wartość części: 98560,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Walory jakościowe
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Pakiecie nr 2 jest:
1. Buty profilaktyczne damskie
2. Buty profilaktyczne męskie
3. Drewniaki
4. Obuwie piankowe medyczne damskie
5. Obuwie piankowe medyczne męskie
Szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w Rozdziale XXIII SWZ
4.2.5.) Wartość części: 84286,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Pakiecie nr 3 jest:
1. Ubranie zimowe ratownika medycznego (polar + spodnie)
2. Koszulka T-shirt ratownika medycznego
4.2.5.) Wartość części: 3100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
W zakresie Pakietu nr 1:
a) Deklaracja Zgodności wzoru WE wystawioną przez producenta dla oferowanych wzorów odzieży, w szczególności potwierdzającą zgodność z normą PN-P-84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze”.
b) Certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 13688:2013-12 „Odzież ochronna.
c) Certyfikat zgodności z normą CEN/TS 14237:2015-12 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia”.
d) Karta katalogowa ze zdjęciem i opisem przedmiotu zamowienia.
e) Certyfikat „przyjazny dla Człowieka” wydany przez jednostkę akredytowaną dla odzieży medycznej spełniający kryteria oceny tekstyliów KT/E/20/IW, potwierdzający właściwości ekologiczne odzieży w zakresie dopuszczalnych poziomów substancji szkodliwych.
W zakresie Pakietu 2:
a) foldery wraz z kolorowymi zdjęciami i zaznaczonymi wzorami (fasonami) oferowanych wyrobów
b) Deklarację Zgodności wzoru UE wystawioną przez producenta dla oferowanych fasonów obuwia, potwierdzającą zgodność z normą PN-EN ISO 20347:2012 – wymagania dla obuwia zawodowego oraz znak bezpieczeństwa CE kat. I zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.
W zakresie Pakietu 3:
a) foldery wraz z kolorowymi zdjęcia i zaznaczonymi wzorami (fasonami) oferowanych wyrobów,
b) deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20471:2013-07, norma PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 lub norma je zastępująca.
c) deklaracja zgodności z normą PN-EN 343:2019-04 lub norma ją zastępująca
d) umundurowanie zimowe powinno spełniać wymagania normy PN-EN 342:2018-01 lub normy ją zastępujące.
Uwaga! Jeżeli zamawiający wymaga w postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych - przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert zamawiający żąda od wykonawców złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) próbki* gotowych wyrobów (po 1 kpl. dla każdej pozycji formularza cenowego) – w zakresie Pakietu nr 1
* Złożone w postępowaniu próbki zamawiający zwróci wykonawcy na jego pisemny wniosek nie wcześniej niż po upływie 14 dni oraz nie później niż w terminie do 30 dni, w obu przypadkach licząc od wyboru oferty najkorzystniejszej. Wniosek w sprawie zwrotu próbek można złożyć
za pośrednictwem Platformy eZamawiający lub drogą mailową. Wykonawca, który nie odbierze od zamawiającego (komórka DZPiZ) próbek przed upływem ww. 30-dniowego terminu traci prawo do jakichkolwiek późniejszych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający nie ma możliwości
i nie zamierza w dłuższej perspektywie czasowej przechowywać u siebie próbek wykonawców, za wyjątkiem próbek dostarczonych przez tego wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zamawiający zawarł umowę na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia wniosku o zwrot próbek wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zorganizować odbiór asortymentu z siedziby szpitala (komórka DZPiZ), a zamawiający zobowiązuje się wyłącznie do przygotowania (spakowania) próbek do odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia próbek wykonawcy, z którym podpisał umowę w sprawie zamówienia publicznego na okres obowiązywania umowy.
W takim przypadku wykonawca ten zachowuje prawo do odbioru próbek od zamawiającego na ww. zasadach w terminie do 14 dni od upływu okresu obowiązywania umowy.
Uwaga! Jeżeli zamawiający wymaga w postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych - przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W zakresie Pakietu nr 1:
a) Deklaracja Zgodności wzoru WE wystawioną przez producenta dla oferowanych wzorów odzieży, w szczególności potwierdzającą zgodność z normą PN-P-84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze”.
b) Certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 13688:2013-12 „Odzież ochronna.
c) Certyfikat zgodności z normą CEN/TS 14237:2015-12 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia”.
d) Karta katalogowa ze zdjęciem i opisem przedmiotu zamowienia.
e) Certyfikat „przyjazny dla Człowieka” wydany przez jednostkę akredytowaną dla odzieży medycznej spełniający kryteria oceny tekstyliów KT/E/20/IW, potwierdzający właściwości ekologiczne odzieży w zakresie dopuszczalnych poziomów substancji szkodliwych.
W zakresie Pakietu 2:
a) foldery wraz z kolorowymi zdjęciami i zaznaczonymi wzorami (fasonami) oferowanych wyrobów
b) Deklarację Zgodności wzoru UE wystawioną przez producenta dla oferowanych fasonów obuwia, potwierdzającą zgodność z normą PN-EN ISO 20347:2012 – wymagania dla obuwia zawodowego oraz znak bezpieczeństwa CE kat. I zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.
W zakresie Pakietu 3:
a) foldery wraz z kolorowymi zdjęcia i zaznaczonymi wzorami (fasonami) oferowanych wyrobów,
b) deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20471:2013-07, norma PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 lub norma je zastępująca.
c) deklaracja zgodności z normą PN-EN 343:2019-04 lub norma ją zastępująca
d) umundurowanie zimowe powinno spełniać wymagania normy PN-EN 342:2018-01 lub normy ją zastępujące.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Druk OFERTA - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (jeżeli wykonawca nie wskazał w ofercie danych umożliwiających zamawiającemu dostęp do tych dokumentów w celu ich uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
6) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty - złożenia wraz z ofertą - wynika z postanowień niniejszej SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z §7 wzoru umowy według załącznika nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak