Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1944a9fc-3e32-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000727/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach przychodni na potrzeby MOPR-u.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Plik załączony przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Po upływie terminu składania ofert, złożenie Oferty (załączników) nie będzie możliwe,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto, które należy utworzyć na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Białystok https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 10. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych
w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej zakładka „Korespondencja”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
W korespondencji kierowanej do zamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
13. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej zakładka „Korespondencja” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zp@zmk.bialystok.pl. 14. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w załączniku nr 5 do SWZ Instrukcja dla Wykonawcy oraz są zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych
w Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku, możliwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https:// zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok /nazwa zamawiającego/ jest Pan Łukasz Żak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Nr postępowania: TI.263.50.2021
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w podziale na 8 zadań.
/dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TI.263.50.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243658,42 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8C (pokój nr 203, 208, 213 i 206 - 3 pomieszczenia) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 203, 208, 213, 206-3 jednostki w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8c, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 30162,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Siewna 2 (pokój nr 108-2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 108 – 2 jednostki wewnętrzne, 112, 113, 114, 114A w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 2 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy
ul. Siewna 2, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 32195,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy
ul. Radzymińska 16 (pokój nr 110, 118, 119, 124, 125, 128) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 110, 118, 119, 124, 125, 128 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Radzymińska 16, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 31382,13 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8 (pokój nr 2/1, 2/3, 2/9, 2/6-2 jednostki wewnętrzne) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 2/6 – 2 jednostki wewnętrzne, 2/1, 2/3, 2/9 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 5 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Hallera 8, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian.
4.2.5.) Wartość części: 25609,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2 (pokój nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 230A, 231, 232, 233, 233, 234 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Bema 2, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.. Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 30569,08 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5 (pokój nr 105, 112, 113, 116, 117, 118) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 105, 112, 113, 116, 117 ,118 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5, wraz
z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 30975,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24 (pokój nr 216, 217, 218, 226, 227) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 216, 217, 218, 226, 227 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Swobodna 24, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 26016,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 8: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzacyjnych w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38 (pokój nr 1-2 jednostki wewnętrzne, 2, 4, 6, 7, 12) wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego.
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w zakresie branży sanitarnej: instalacji chłodniczej i odprowadzenia skroplin oraz zasilania rozdzielnicy elektrycznej klimatyzatorów i instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 1, 2, 4, 6, 7, 12 w siedzibie zespołu pracowników socjalnych nr 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku przy ul. Witosa 38, wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego wraz z wykonaniem wszelkich prac budowlanych, w tym: przebić, obudów, prac budowlanych naprawczych związanych z wykonaniem zadania.
Zakres obejmuje także uruchomienie i rozruch instalacji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów wynikających z obowiązujących przepisów technicznych i prawnych oraz szkolenie personelu w niezbędnym zakresie, a także pełnienie usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
Przewiduje się montaż urządzenia klimatyzacyjnego typu Split oraz MultiSplit w pokojach biurowych jednostka zewnętrzna usytuowana na elewacji budynku lub na dachu na konstrukcji wolnostojącej
z podporami systemowymi. W pomieszczeniach przewiduje się montaż jednostki wewnętrznej ściennej usytuowanej pod stropem pomieszczenia (rozmieszczenie do ustalenia). Przewiduje się prowadzenie wszystkich instalacji w pomieszczeniach wewnętrznych po wierzchu ścian. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
4.2.5.) Wartość części: 36747,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów
w określonych przez zamawiającego kryteriach:
PŁ = C + G
gdzie:
PŁ - łączna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wraz z pełnieniem usługi serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - według załączonego wzoru załącznik nr 2.1 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 4. Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia
w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - według załączonego wzoru załącznik nr 2.2,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zwieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 13. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty:
1) do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony Formularz Ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do SWZ, który należy sporządzić poza aplikacją - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie wzoru Formularza Oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
Formularz Oferty nie podlega uzupełnieniu,
b) wypełniony formularz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik
nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 do SWZ (dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8), który należy sporządzić poza aplikacją - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Formularz cenowy nie podlega uzupełnieniu,
Ww. dokument:
• nie podpisanie oraz niezałączenie do oferty Formularza Ofertowego oraz formularza cenowego stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty,
c) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI ust. 1 SWZ (załącznik nr 2.1 do SWZ
- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (spółki cywilne/ konsorcja), oświadczenie w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy wykonawca.
d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez ustanowionego pełnomocnika, z którego będzie wynikać zakres umocowania. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) możliwość przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) działania siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego, nie do uniknięcia
i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części
(np. powódź, huragan, pożar, wojna, zamieszki uliczne, stan epidemii). Strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy w skutek działania siły wyższej jest zobowiązania do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, w tym poinformowania drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej w terminie do 7 dni od wystąpienia zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W przypadku wystąpienia siły wyższej termin realizacji umowy przesuwa się o każdy dzień przestoju związanego z działaniem siły wyższej,
a) przerwania lub zawieszenia wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
b) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu udostępnienia pomieszczeń, w których będą montowane urządzenia,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1:
a) w przypadku zmiany stawki VAT,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga podpisania stosownego aneksu do umowy.
3. Niezależnie od postanowień ust. 2, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach przewidzianych w ustawie Prawa zamówień publicznych.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 i 3, z wyjątkiem zmiany określonej w ust. 6 pkt 1 wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
5. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz
z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
6. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy, które nie wymagają formy pisemnej (aneksu):
1) zmiany przedstawiciela wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy,
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej. 14. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. 15. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” ustawy Pzp.