Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach budynku siedziby Dyrekcji i CEE Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301997776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeziory
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618982300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkopolskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
panstwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach budynku siedziby Dyrekcji i CEE Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c702c622-8d5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010934/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Instalacja systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Dyrekcji, CEE Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.e-bip.org.pl/WPN/123043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal na adres skrytki ePUAP: WielkopolskiPN/SkrytkaESP (nazwa podmiotu publicznego, którą należy wpisać w epuap: Wielkopolski Park Narodowy).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolski Park Narodowy, z siedzibą:Jeziory, 62-050 Mosina;2) wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pana Dariusza Leśniewskiego, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana danych osobowych pod adresem e – mail: iod@wielkopolskipn.pl, telefonicznie pod numerem 503126275 lub pisemnie na adres Administratora;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.).;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:l na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;l na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **l na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:l w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;l prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;l na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/37/1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach budynku siedziby Dyrekcji i CEE Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach2. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w Przedmiarze robót stanowiącym zał. nr. 2 do SWZ oraz Projekt wykonawczy stanowiący zał. nr 3 do SWZ.3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ, i w zał. r 2 i 3 do SWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w zał. nr 5 – wykaz parametrów oferowanych urządzeń oraz dołączyć pełną specyfikacje techniczną oferowanego sprzętu wraz z opisem technicznym producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta bądź katalogi producentów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: kryterium procentowe zostanie zamienione na punkty według następującego wzoru:1) kryterium „cena” (C) – 60%Ocenie będzie podlegała cena brutto podana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ofertom przypisana zostanie odpowiednio liczba punktów zgodnie ze wzorem: C=(Cmin./Cb) x 60 pkt gdzie:C - wartość punktowa badanej oferty za kryterium cenaC min. - oferowana najniższa cena spośród badanych ofertCb - cena oferty badanej.2) kryterium: termin gwarancji (G): – 40% (dotyczy wykonania zamówienia, gwarancja na sprzęt wg. gwarancji producenta)Zamawiający przyzna punkty w ramach kryterium termin gwarancji w następującysposób: Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia dostawy. Podanie terminu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. Termin dłuższy niż 60 miesięcy od dnia dostawy dla potrzeb obliczenia punktacji będzie traktowany jako okres 60 miesięcy. Niepodanie w ofercie terminu będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji od dnia dostawy.Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru: G = G o x 40 pkt G max gdzie: G max – najdłuższy termin wśród badanych ofert G o – termin w ofercie ocenianej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4