Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Gminy Babice w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Babice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-31
  • ZamawiającyGmina Stare Babice
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00041887
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Gminy Babice w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 730 80 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Gminy Babice w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e6b9a73-b46f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031199/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gm. Stare Babice w 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w XXII Rozdziale SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice
w 2024 r.
2. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia
1) wymiana istniejącego oznakowania pionowego:
a) wymiana istniejących uszkodzonych znaków pionowych (demontaż i montaż tarczy znaku lub tabliczki) na nowe małe lub średnie, znaki pionowe pokryte folią odblaskową I lub II typu (A, B, C, D, E, F oraz tabliczki tekstowe) z uchwytami mocującymi do słupka;
b) wymiana istniejących uszkodzonych słupków (demontaż i montaż) na nowe ze stali ocynkowanej ogniowo o średnicy 60,3 mm o długości 3,5 m bądź 4,2 m;
c) ilość wymienianych znaków bądź słupków w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;
2) dostawa i montaż nowego oznakowania pionowego:
a) dostawa i montaż nowych zestawów oznakowania pionowego na drogach gminnych zgodnie z projektami organizacji ruchu;
b) zestaw oznakowania pionowego musi się składać z małego znaku pokrytego folią odblaskową I lub II typu (A, B, C, D, E, F oraz tabliczki tekstowe), słupka ze stali ocynkowanej o długości 3,5 m lub 4,2 m oraz uchwytów mocujących znak do słupka;
c) ilość zestawów oznakowania pionowego montowanych na drogach gminnych w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;
3) wykonanie oznakowania poziomego:
a) mechaniczne malowanie istniejącego oznakowania poziomego farbą drogową białą z granulatem odblaskowym w ilości około 1200 m2, głównie oznakowanie p-1, p-2, p-3, p-4, p-6, p-7a, p-7b, p-10 (przejścia dla pieszych) oraz pozostałe oznakowanie poziome;
b) mechaniczne malowanie nowego oznakowania poziomego farbą drogową białą z granulatem odblaskowym z wytyczeniem na jezdni zgodnie z projektami organizacji ruchu;
c) powierzchnia oznakowania poziomego wykonywanego na drogach gminnych w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;
4) wykonanie i konserwacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych w ilości około 30 m2;
a) odnawianie mało czytelnych (wcześniej wykonanych) aplikacji;
b) wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu;
c) wykonanie dodatkowego oznakowywania w technologii cienkowarstwowej na nawierzchniach z kostki kamiennej i nawierzchniach bitumicznych, do powyższego zakresu prac należy również oczyszczenie i wytrasowanie podłoża w niezbędnym zakresie;
d) powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych wykonywanego na drogach gminnych w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;
5) wymiana istniejących urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
a) wymiana istniejących uszkodzonych urządzeń (demontaż starych i montaż kompletnych nowych urządzeń typu: U-5ab, U-9ab; U-11b; U-16; U-18ab,
b) ilość wymienianych urządzeń w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;
6) dostawa i montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego typu U-5ab; U-9ab; U-11b; U-16; U-18a, oczek świetlnych interaktywnych, solarnych przy przejściach dla pieszych;
a) dostawa i montaż nowych kompletnych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych zgodnie z projektami organizacji ruchu,
b) ilość dostarczanych urządzeń w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 200 000 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie prac podobnych do tych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności prac polegających na dostawie, montażu i konserwacji oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych, a także wykonanie elementów oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, które nie były wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w Załączniku nr 1a do SWZ – Formularzu cenowym).
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie, o którym mowa § 1 ust. 4 pkt 4 załącznika nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na zamontowane oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (znaki, słupki, bariery i progi zwalniające), o której mowa § 1 ust. 4 pkt 15 załącznika nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na oznakowanie poziome o której mowa § 1 ust. 4 pkt 15 załącznika nr 2 do SWZ (projektowane postanowienia umowy)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na montażu i konserwacji oznakowania pionowego
i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach o wartości 50 000 zł brutto każde zadanie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.3.2024 pn.: „Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Gminy Babice w 2024 r.”
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-31 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI