IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1.1. dla Części Nr 1 – 400,00 PLN;1.2. dla Części Nr 2 – 200,00 PLN;1.3. dla Części Nr 3 – 3 200,00 PLN;1.4. dla Części Nr 4 – 1 400,00 PLN; 1.5. dla Części Nr 5 – 500,00 PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-26, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
dostawa materiałów instalacyjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn InowrocławCZĘŚĆ NR -1 - MATERIAŁY INSTALACYJNE1. Gniazdo siłowe stałe 32/400 5P IP44 szt. 20 10 10 10 5 52. Gniazdo siłowe stałe 16/400 5P IP44 szt. 30 30 20 10 103. Gniazdo hermetyczne podwójne z uziemieniem IP 44 16/250 kolor biały montaż natynkowy szt. 30 30 20 10 104. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 4 mm szt. 20 10 10 5. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 6 mm szt. 30 15 15 6. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 25A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 7. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 63 A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 8. Pokrywka puszki uniwersalna 80 mm szt. 100 50 50 9. Szybkozłączka typu Wago 2x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk.100 szt. szt. 5 3 2 10. Szybkozłączka typu Wago 3x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk. 50 szt. szt. 20 10 10 11. Wkładka topikowa D II gF 16 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 12. Wkładka topikowa D II gF 20 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 13. Wkładka topikowa D II gF 25 A BIWTS 690V szt. 130 80 50 14. Wyłącznik nadprądowy 1P B 16A 6kA AC szt. 160 100 60 15. Wyłącznik nadprądowy 1P B 20A 6kA AC szt. 160 100 60 16. Wyłącznik nadprądowy 1P B25 A 6kA AC szt. 100 50 50 60 30 3017. Wyłącznik nadprądowy 3P B32A 6kA AC szt. 10 5 5 18. Wyłącznik nadprądowy 3P B63A 6kA AC szt. 10 10 19. Wyłącznik hermetyczny n/t poj. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 20. Wyłącznik hermetyczny n/t świecz. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 21. Wtyczka przenośna 32/400 5B IP44 szt. 20 20 22. Wtyczka przenośna 63/400 5B IP44 szt. 10 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dostawa przewodów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Przewód YDYP 3X1,5 m.b. 400 200 200 200 100 1002. PRZEWÓD YDY 5X6 m.b. 100 100 3. Przewód H07RN-F/ONPD/5X4 żyłowy m.b. 200 200 200 200 4. Przewód H07RN-F/ONPD/5X6 żyłowy m.b. 200 200 200 200 5. Przewód LgY 1x25 H07V-K czarny m.b. 20 20 6. Przewód LgY 1x50 H07V-K czarny m.b. 20 20 7. Przewód LgY 1x70 H07V-K czarny m.b. 20 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dostawa opraw źródeł świateł |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Naświetlacz Led 30 W min. 2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K, IP 65, kolor czarny szt. 20 20 2. Naświetlacz LED z czujnikiem ruchu 30 W, min.2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K,IP 65, kolor czarny szt. 20 20 3. Oprawa przemysłowa LED IP 65 typu High Bay korpus aluminiowy ,szkło hartowane ,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 15000lm gwarancja 5 lat , montaż na zawiesiach, odporność na uderzenia min. IK08, Certyfikat i dopuszczenia –CE,PZH szt. 25 15 10 10 5 54. Oprawa rastrowa N/T 4x18 W statecznik elektroniczny (obudowa oprawy przystosowana do nadbudowania na strop, wykonana z blachy stalowej, malowana proszkowo kolor biały do świetlówek liniowych T8) szt. 30 30 20 20 5. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu natynkowy, wymiar 620x620 mm szt. 20 20 6. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20, , moc nominalna 32 W, strumień świetny 3850 Lm, temperatura barwowa 4000 K ,materiał klosza PS, rodzaj klosza Opal ,sposób montażu natynkowy, wymiar 1200x250 mm szt. 20 20 7. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu podtynkowy, wymiar 595x595 mm szt. 20 20 8. Oprawa uliczna LED IP 65, korpus aluminiowy, szkło hartowane, odporność na uderzenia min. IK08,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 10000lm gwarancja 5 lat Znak –CE, oznaczenie ENEC szt. 50 30 20 25 15 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
dostawa źródeł światła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Świetlówka stand. lin. 18W/840/G13 szt. 200 200 100 50 502. Świetlówka kompaktowa 2G7 (4 pin) 11 W , 4000 K , PL-S-4P szt. 60 - 60 3. Żarówka LED 13 W(+/- 10%) E27 barwa ciepła 2700-3000K min.1521 lm szt. 300 300 200 100 1004. Żarówka LED 5,7 W(+/- 10%) trzonek E14 barwa ciepła 2700-3000K min 470 lm (świeczka) szt. 300 300 200 100 1005. Żarówka 60W 230V, E-27 szt. 300 300 200 100 1006. Żarówka Led E40 70 W strumień świetlny 7800 lm, K 4000 K , Ip 65 szt. 100 100 80 80 7. Żarówka kompaktowa typu Master, PL-R Eco 17 W, 840 , 4P szt. 50 - 50 8. Świetlówka jednotrzonkowa 32 W (CFlni),3 rurki, trzonek 4 pinowy (GX24q), 2400 lm, 4000 K szt. 60 - 60 9. Świetlówka jednotrzonkowa 9 W (CFlni),1 rurka, trzonek 2 pinowy ( G23) , 600 lm, 3000 K szt. 50 - 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ROZDZIELACZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Rozdzielnica ACS elBOX-s nr kat. 71326010 typ W32-001209 IP 44 Deklaracja zgodności CEMinimalne wymagania :-wtyk zasilający CEE3/N/PE 32A IP44- gniazdo odbiorcze: -1xCEE 3/N/PE 32A IP44,- 2xCEE 3/N/PE 16 A IP44,- min. 9xGK 1/N/PE 16A IP54.- wyłącznik główny 3P 32A,-1xRCCB 3/N 40A 30 mA 10 kA typ AC, -2xMCB 3 C16A 10 kA, - 3xMCB 1 C16A 10 kA szt. 7 7 3 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: