Dostawa materiałów elektrycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów elektrycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-18
  • Numer ogłoszenia540983-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540983-N-2020 z dnia 2020-05-18 r.

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa materiałów elektrycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000, ul. ul. Okólna  37 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 43 35 40, , e-mail 12wog@ron.mil.pl, , faks 261 43 36 60.
Adres strony internetowej (URL): www.12wog.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.platformazakupowa.pl/pn/12wog/proceedings

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.platformazakupowa.pl/pn/12wog/proceedings

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://www.platformazakupowa.pl/pn/12wog/proceedings

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres: 12. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna, bud. 97, pom. 12
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych
Numer referencyjny: P/20/IW/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewuZałącznik nr 3Opis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn InowrocławCZĘŚĆ NR -1 - MATERIAŁY INSTALACYJNE1. Gniazdo siłowe stałe 32/400 5P IP44 szt. 20 10 10 10 5 52. Gniazdo siłowe stałe 16/400 5P IP44 szt. 30 30 20 10 103. Gniazdo hermetyczne podwójne z uziemieniem IP 44 16/250 kolor biały montaż natynkowy szt. 30 30 20 10 104. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 4 mm szt. 20 10 10 5. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 6 mm szt. 30 15 15 6. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 25A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 7. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 63 A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 8. Pokrywka puszki uniwersalna 80 mm szt. 100 50 50 9. Szybkozłączka typu Wago 2x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk.100 szt. szt. 5 3 2 10. Szybkozłączka typu Wago 3x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk. 50 szt. szt. 20 10 10 11. Wkładka topikowa D II gF 16 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 12. Wkładka topikowa D II gF 20 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 13. Wkładka topikowa D II gF 25 A BIWTS 690V szt. 130 80 50 14. Wyłącznik nadprądowy 1P B 16A 6kA AC szt. 160 100 60 15. Wyłącznik nadprądowy 1P B 20A 6kA AC szt. 160 100 60 16. Wyłącznik nadprądowy 1P B25 A 6kA AC szt. 100 50 50 60 30 3017. Wyłącznik nadprądowy 3P B32A 6kA AC szt. 10 5 5 18. Wyłącznik nadprądowy 3P B63A 6kA AC szt. 10 10 19. Wyłącznik hermetyczny n/t poj. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 20. Wyłącznik hermetyczny n/t świecz. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 21. Wtyczka przenośna 32/400 5B IP44 szt. 20 20 22. Wtyczka przenośna 63/400 5B IP44 szt. 10 10 CZĘŚĆ NR 2 - PRZEWODY1. Przewód YDYP 3X1,5 m.b. 400 200 200 200 100 1002. PRZEWÓD YDY 5X6 m.b. 100 100 3. Przewód H07RN-F/ONPD/5X4 żyłowy m.b. 200 200 200 200 4. Przewód H07RN-F/ONPD/5X6 żyłowy m.b. 200 200 200 200 5. Przewód LgY 1x25 H07V-K czarny m.b. 20 20 6. Przewód LgY 1x50 H07V-K czarny m.b. 20 20 7. Przewód LgY 1x70 H07V-K czarny m.b. 20 20 CZĘŚĆ NR 3 - OPRAWY1. Naświetlacz Led 30 W min. 2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K, IP 65, kolor czarny szt. 20 20 2. Naświetlacz LED z czujnikiem ruchu 30 W, min.2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K,IP 65, kolor czarny szt. 20 20 3. Oprawa przemysłowa LED IP 65 typu High Bay korpus aluminiowy ,szkło hartowane ,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 15000lm gwarancja 5 lat , montaż na zawiesiach, odporność na uderzenia min. IK08, Certyfikat i dopuszczenia –CE,PZH szt. 25 15 10 10 5 54. Oprawa rastrowa N/T 4x18 W statecznik elektroniczny (obudowa oprawy przystosowana do nadbudowania na strop, wykonana z blachy stalowej, malowana proszkowo kolor biały do świetlówek liniowych T8) szt. 30 30 20 20 5. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu natynkowy, wymiar 620x620 mm szt. 20 20 6. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20, , moc nominalna 32 W, strumień świetny 3850 Lm, temperatura barwowa 4000 K ,materiał klosza PS, rodzaj klosza Opal ,sposób montażu natynkowy, wymiar 1200x250 mm szt. 20 20 7. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu podtynkowy, wymiar 595x595 mm szt. 20 20 8. Oprawa uliczna LED IP 65, korpus aluminiowy, szkło hartowane, odporność na uderzenia min. IK08,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 10000lm gwarancja 5 lat Znak –CE, oznaczenie ENEC szt. 50 30 20 25 15 10CZĘŚĆ NR 4 - ŻRÓDŁA ŚWIATŁA1. Świetlówka stand. lin. 18W/840/G13 szt. 200 200 100 50 502. Świetlówka kompaktowa 2G7 (4 pin) 11 W , 4000 K , PL-S-4P szt. 60 - 60 3. Żarówka LED 13 W(+/- 10%) E27 barwa ciepła 2700-3000K min.1521 lm szt. 300 300 200 100 1004. Żarówka LED 5,7 W(+/- 10%) trzonek E14 barwa ciepła 2700-3000K min 470 lm (świeczka) szt. 300 300 200 100 1005. Żarówka 60W 230V, E-27 szt. 300 300 200 100 1006. Żarówka Led E40 70 W strumień świetlny 7800 lm, K 4000 K , Ip 65 szt. 100 100 80 80 7. Żarówka kompaktowa typu Master, PL-R Eco 17 W, 840 , 4P szt. 50 - 50 8. Świetlówka jednotrzonkowa 32 W (CFlni),3 rurki, trzonek 4 pinowy (GX24q), 2400 lm, 4000 K szt. 60 - 60 9. Świetlówka jednotrzonkowa 9 W (CFlni),1 rurka, trzonek 2 pinowy ( G23) , 600 lm, 3000 K szt. 50 - 50 CZĘŚĆ NR 5 -ROZDZIELACZ1. Rozdzielnica ACS elBOX-s nr kat. 71326010 typ W32-001209 IP 44 Deklaracja zgodności CEMinimalne wymagania :-wtyk zasilający CEE3/N/PE 32A IP44- gniazdo odbiorcze: -1xCEE 3/N/PE 32A IP44,- 2xCEE 3/N/PE 16 A IP44,- min. 9xGK 1/N/PE 16A IP54.- wyłącznik główny 3P 32A,-1xRCCB 3/N 40A 30 mA 10 kA typ AC, -2xMCB 3 C16A 10 kA, - 3xMCB 1 C16A 10 kA szt. 7 7 3 3

II.5) Główny kod CPV: 31680000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1.1. dla Części Nr 1 – 400,00 PLN;1.2. dla Części Nr 2 – 200,00 PLN;1.3. dla Części Nr 3 – 3 200,00 PLN;1.4. dla Części Nr 4 – 1 400,00 PLN; 1.5. dla Części Nr 5 – 500,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: dostawa materiałów instalacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn InowrocławCZĘŚĆ NR -1 - MATERIAŁY INSTALACYJNE1. Gniazdo siłowe stałe 32/400 5P IP44 szt. 20 10 10 10 5 52. Gniazdo siłowe stałe 16/400 5P IP44 szt. 30 30 20 10 103. Gniazdo hermetyczne podwójne z uziemieniem IP 44 16/250 kolor biały montaż natynkowy szt. 30 30 20 10 104. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 4 mm szt. 20 10 10 5. Listwa zaciskowa gwintowana 12 torowa 6 mm szt. 30 15 15 6. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 25A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 7. Łącznik krzywkowy 0-1 3P 63 A w obudowie 400 V szt. 5 3 2 8. Pokrywka puszki uniwersalna 80 mm szt. 100 50 50 9. Szybkozłączka typu Wago 2x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk.100 szt. szt. 5 3 2 10. Szybkozłączka typu Wago 3x 0,2-4 mm2 z dźwigniami blokującymi opk. 50 szt. szt. 20 10 10 11. Wkładka topikowa D II gF 16 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 12. Wkładka topikowa D II gF 20 A BIWTS 690V szt. 150 100 50 13. Wkładka topikowa D II gF 25 A BIWTS 690V szt. 130 80 50 14. Wyłącznik nadprądowy 1P B 16A 6kA AC szt. 160 100 60 15. Wyłącznik nadprądowy 1P B 20A 6kA AC szt. 160 100 60 16. Wyłącznik nadprądowy 1P B25 A 6kA AC szt. 100 50 50 60 30 3017. Wyłącznik nadprądowy 3P B32A 6kA AC szt. 10 5 5 18. Wyłącznik nadprądowy 3P B63A 6kA AC szt. 10 10 19. Wyłącznik hermetyczny n/t poj. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 20. Wyłącznik hermetyczny n/t świecz. IP-44 250V szt. 30 30 20 20 21. Wtyczka przenośna 32/400 5B IP44 szt. 20 20 22. Wtyczka przenośna 63/400 5B IP44 szt. 10 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa przewodów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Przewód YDYP 3X1,5 m.b. 400 200 200 200 100 1002. PRZEWÓD YDY 5X6 m.b. 100 100 3. Przewód H07RN-F/ONPD/5X4 żyłowy m.b. 200 200 200 200 4. Przewód H07RN-F/ONPD/5X6 żyłowy m.b. 200 200 200 200 5. Przewód LgY 1x25 H07V-K czarny m.b. 20 20 6. Przewód LgY 1x50 H07V-K czarny m.b. 20 20 7. Przewód LgY 1x70 H07V-K czarny m.b. 20 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa opraw źródeł świateł
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Naświetlacz Led 30 W min. 2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K, IP 65, kolor czarny szt. 20 20 2. Naświetlacz LED z czujnikiem ruchu 30 W, min.2400 lm temperatura barwowa 6000-6500K,IP 65, kolor czarny szt. 20 20 3. Oprawa przemysłowa LED IP 65 typu High Bay korpus aluminiowy ,szkło hartowane ,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 15000lm gwarancja 5 lat , montaż na zawiesiach, odporność na uderzenia min. IK08, Certyfikat i dopuszczenia –CE,PZH szt. 25 15 10 10 5 54. Oprawa rastrowa N/T 4x18 W statecznik elektroniczny (obudowa oprawy przystosowana do nadbudowania na strop, wykonana z blachy stalowej, malowana proszkowo kolor biały do świetlówek liniowych T8) szt. 30 30 20 20 5. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu natynkowy, wymiar 620x620 mm szt. 20 20 6. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20, , moc nominalna 32 W, strumień świetny 3850 Lm, temperatura barwowa 4000 K ,materiał klosza PS, rodzaj klosza Opal ,sposób montażu natynkowy, wymiar 1200x250 mm szt. 20 20 7. Opraw Led ,stopień szczelności IP 20,odporność na uderzenia IK07, moc nominalna 32 W, strumień świetny 3800Lm, temperatura barwowa 4000K ,materiał klosza PC, rodzaj klosza Opal, sposób montażu podtynkowy, wymiar 595x595 mm szt. 20 20 8. Oprawa uliczna LED IP 65, korpus aluminiowy, szkło hartowane, odporność na uderzenia min. IK08,temperatura barwowa 4000 - 5000 K min. 10000lm gwarancja 5 lat Znak –CE, oznaczenie ENEC szt. 50 30 20 25 15 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dostawa źródeł światła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Świetlówka stand. lin. 18W/840/G13 szt. 200 200 100 50 502. Świetlówka kompaktowa 2G7 (4 pin) 11 W , 4000 K , PL-S-4P szt. 60 - 60 3. Żarówka LED 13 W(+/- 10%) E27 barwa ciepła 2700-3000K min.1521 lm szt. 300 300 200 100 1004. Żarówka LED 5,7 W(+/- 10%) trzonek E14 barwa ciepła 2700-3000K min 470 lm (świeczka) szt. 300 300 200 100 1005. Żarówka 60W 230V, E-27 szt. 300 300 200 100 1006. Żarówka Led E40 70 W strumień świetlny 7800 lm, K 4000 K , Ip 65 szt. 100 100 80 80 7. Żarówka kompaktowa typu Master, PL-R Eco 17 W, 840 , 4P szt. 50 - 50 8. Świetlówka jednotrzonkowa 32 W (CFlni),3 rurki, trzonek 4 pinowy (GX24q), 2400 lm, 4000 K szt. 60 - 60 9. Świetlówka jednotrzonkowa 9 W (CFlni),1 rurka, trzonek 2 pinowy ( G23) , 600 lm, 3000 K szt. 50 - 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: ROZDZIELACZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 (Opis przedmiotu zamówienia) zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ w oparciu o zasady ujętymi w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:3.1. Część 1 – dostawa materiałów instalacyjnych;3.2. Część 2 – dostawa przewodów;3.3. Część 3 – dostawa opraw źródeł świateł;3.4. Część 4 – dostawa źródeł światła;3.5. Część 5 – dostawa rozdzielnicy.4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy lub ostatniego kwartału 2019 roku), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.5. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, producenta lub nazwy handlowej, określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.6. Materiały muszą posiadać:6.1. certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną;6.2. oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ).7. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów lub dla wybranego asortymentu dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego rozdziału SIWZ.8. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyroby, o których mowa w SIWZ:8.1. na produkty z części nr 3 poz. 3 i 8 (oprawa przemysłowa LED … i oprawa uliczna LED …) na okres 5 lat liczone od daty produkcji;8.2. na pozostałe materiały elektryczne, zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta danego towaru, lecz nie krótszy niż 24 miesiące 9. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu i rozładunku).10. Każdy materiał elektryczny wyszczególniony w części nr 3 i 5 powinien być dostarczony z kartą wyrobu.11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy wyrobów określonych w SIWZ własnym transportem i na własny koszt do magazynów:11.1. w Toruniu, ul. Okólna 3711.2. w Inowrocławiu, ul. Jacewska 73 D.12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie rozładunek dostarczonych wyrobów do budynku magazynu.13. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.14. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 31680000-6.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.21. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp publicznych dla wybranych pozycji materiałów elektrycznych, w poszczególnych części (ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia), przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na następujących zasadach:21.1. zamawiający w Załączniku Nr 3 do SIWZ w kolumnie podstawowy zakresu zamówienia określił ilości materiałów, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo (ilości gwarantowane – obligatoryjne) dostarczyć w ramach niniejszego postępowania zwane też w dalszej części jako zakres podstawowy niniejszego zamówienia;21.2. jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości materiału w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego asortymentu w ramach zawartej umowy, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy;21.3. zakres zamówienia wynikające z prawa opcji dla wybranych materiałów elektrycznych nie przekroczy ilości wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia;21.4. zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego;21.5. realizacja prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie;21.6. brak realizacji zamówienia zakresie prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń, ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego;21.7. termin realizacji dla prawa opcji nie przekroczy terminu dostaw określony w Rozdziale IV niniejszej SIWZ.22. Zamawiający w formularzu ofertowym wyszczególnił podstawowy zakres dostaw i zakres dostaw wynikający z prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu dla poszczególnych części odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu bez zastosowania prawa opcji – czyli do podstawowego zakresu dostaw.23. Wykonawca powinien być gotowy na dostarczenie materiałów elektrycznych w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.24. Zamówienie winno być realizowane:24.1. jednorazową dostawą przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego (maksymalnie 5 dostaw);24.2. na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego na 7 dni przed planowaną dostawa na wskazany przez Wykonawcę nr faksu lub adres poczty elektronicznej;24.3. w dni robocze (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi) w godzinach 8.00 - 13.00.25. W przypadku wykorzystania prawa opcji, Zamawiający:25.1. Powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu dodatkowych dostaw;25.2. przewiduje dodatkową dostawę, realizowaną nie później niż do dnia wskazanego w Rozdziale IV SIWZ26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu:26.1. materiał elektryczny, który jest wadliwy lub nie odpowiada opisowi przedmiotu umowy (zwłaszcza gdy wyroby nie są zgodne z treścią oferty) z zastrzeżeniem pkt 26.2. niniejszego rozdziału. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać wadliwy towar na własny koszt i ponownie dostarczyć towar zgodny z ofertą i wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji;26.2. całej partii zamawianego asortymentu, gdy Wykonawca nie dostarczy jednego z zamawianych produktów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię asortymentu na własny koszt i ponownie dostarczyć produkty wolne od wad, w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji;26.3. jeżeli materiały elektryczne wyszczególnione w części 3 i 5 nie będą dostarczone z kartą wyrobu.27. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą wyłącznie w złotych polskichw formie przelewu.Załącznik Nr 3 od SIWZOpis przedmiotu zamówieniaLp. Przedmiot zamówienia j.m. Podstawowy zakres zamówienia Zakres zamówienia wynikający z prawa opcji Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław Ogółem Magazyn Toruń Magazyn Inowrocław1. Rozdzielnica ACS elBOX-s nr kat. 71326010 typ W32-001209 IP 44 Deklaracja zgodności CEMinimalne wymagania :-wtyk zasilający CEE3/N/PE 32A IP44- gniazdo odbiorcze: -1xCEE 3/N/PE 32A IP44,- 2xCEE 3/N/PE 16 A IP44,- min. 9xGK 1/N/PE 16A IP54.- wyłącznik główny 3P 32A,-1xRCCB 3/N 40A 30 mA 10 kA typ AC, -2xMCB 3 C16A 10 kA, - 3xMCB 1 C16A 10 kA szt. 7 7 3 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31680000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI