Dostawa materiałów elektrycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów elektrycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-25
  • Numer ogłoszenia561967-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561967-N-2019 z dnia 2019-06-25 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Dostawa materiałów elektrycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15 , 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblagu
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.21wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych
Numer referencyjny: 17/SZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów elektrycznych z podziałem na trzy części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - Dostawa materiałów elektrycznych - 115 pozycji asortymentowych- szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 2 - Dostawa latarek będących indywidualnym wyposażeniem żołnierza - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazaniem ilości w załączniku nr I; Część zamówienia nr 3 - Dostawa latarek taktycznych wojsk specjalnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a - dla części zamówienia nr 1 i 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 31681000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44111520-2
31680000-6
44111500-6
31600000-2
31521320-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3 - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.11.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy materiałów elektrycznych w części zamówienia nr 2 i nr 3 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: w części zamówienia nr 2 - karty charakterystyki zaoferowanego produktu; w części zamówienia nr 3 - karty charakterystyki zaoferowanego produktu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, 2, 3. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części zamówienia nr 1 – 1600,00 PLN, b) dla części zamówienia nr 2 –230,00 PLN, c) dla części zamówienia nr 3 –6000,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Dla części zamówienia nr 1, 2, 3:Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Dla części zamówienia nr 1: Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych 40,00
Dla części zamówienia nr 2, 3: Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych 20,00
Dla części zamówienia nr 2, 3: Okres udzielonej gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno – jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do niniejszej umowy. Powyższe możliwe jest na wniosek Wykonacy (dopuszcza się złożenie wniosku faksem bądź drogą elektroniczną) 3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-04, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski- PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 17/SZP/2019 na dostawę materiałów elektrycznych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów elektrycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 1 - Dostawa materiałów elektrycznych - 115 pozycji asortymentowych. Lp.; Przedmiot zamówienia; Jednostka miary; Ilość minimalna; Ilość maksymalna; Ilość i magazyn dla ilości minimalnych. 1. Lampa warsztatowa bezprzewodowa, przenośna, diodowa do stosowania w warsztatach samochodowych, do prac naprawczych, wodoodporna, odporna na olej i benzynę, obudowa odporna na uderzenia z wieszakiem (haczykiem), dwa różne kierunki świecenia o różnej mocy. Dane techniczne: akumulator, źródło światła - diody LED, ładowarka sieciowa 230V i samochodowa 12V. szt. 23; 28; 1szt. Elbląg łączność 12 szt. Elbląg czołg. sam. 5 szt. Braniewo czołg. sam. 5 szt. Morąg czołg. Sam. 2. Lampa metalohalogenowa 100W E27 230V/50Hz, temperatura barwowa min. 3600K, przezroczysta elipsoidalna bańka szt. 10; 15; 10 szt. Braniewo infrastruktura 3. Wtyczka siłowa przenośna prosta izolacyjna 32A 3P+N+E 415V IP44 szt. 2; 3; 2 szt. Elbląg uzbrojenie 4. Wtyczka siłowa przenośna prosta izolacyjna 63A/400V, min. IP67, 5-biegunowa szt. 1; 2; 1 szt. Elbląg łączność 5. Wtyczka siłowa przenośna prosta izolacyjna 125A/400V , min. IP67, 5-biegunowa szt. 1; 2; 1szt. Elbląg łączność 6. Wtyczka sieciowa kątowa Z/U 16A/250V min. IP 20, biała szt. 100; 150; 100 szt. Elbląg infrastruktura 7. Gniazdo 32A 415V IP44 5-biegunowe szt. 2; 3; 2 szt. Elbląg uzbrojenie 8. Gniazdo przenośne jednofazowe gumowe z bolcem min. IP44, 16A/250V , min. 16A, 3-biegunowe szt. 1; 2; 1szt. Elbląg łączność 9. Gniazdo siłowe wtyczkowe z wyłącznikiem 16A 230/400 V 3P+N+E min. IP44 szt. 5; 10; 5 szt. Braniewo infrastruktura 10. Gniazdo siłowe wtyczkowe z wyłącznikiem 32A 230/400 V 3P+N+E min. IP44 szt. 5; 10; 5 szt. Braniewo infrastruktura 11. Wkładka topikowa bezpiecznika DO1 16A (do gniazda E14) o charakterystyce zwłocznej szt. 200; 250; 200 szt. Braniewo infrastruktura 12. Wkładka topikowa bezpiecznika DO1 6A (do gniazda E14) o charakterystyce zwłocznej szt. 100; 150; 100 szt. Braniewo infrastruktura 13. Wkładka topikowa bezpiecznika DO2 25A (do gniazda E18) o charakterystyce zwłocznej szt. 40; 60; 40 szt. Bartoszyce infrastruktura 14. Wkładka topikowa bezpiecznika DO2 32A (do gniazda E18) o charakterystyce zwłocznej szt. 40; 60; 40 szt. Bartoszyce infrastruktura 15. Wkładka topikowa bezpiecznika DO2 50A (do gniazda E18) o charakterystyce zwłocznej szt. 40; 60; 40 szt. Bartoszyce infrastruktura 16. Wkładka topikowa bezpiecznikowa cylindryczna CH-14x51 zwłoczna gG 50A szt. 40; 60; 40 szt. Bartoszyce infrastruktura 17. Przewód YDY 3x1,5mm2 450/750V m 300; 400; "200 m Braniewo infrastruktura 100 m Bartoszyce infrastruktura" 18. Przewód YDY 3x2,5 mm2 450/750V m 100; 150; 100 m Bartoszyce infrastruktura 19. Przewód YDY 5X6 mm2 450/750V m 70; 90; 70 m Elbląg uzbrojenie 20. Przewód elektryczny 7-żyłowy YLYs 6x1+1,5 mm m 60; 72; 20 m Elbląg czołg. sam. 20 m Braniewo czołg. sam. 20 m Morąg czołg. sam. 21. Przewód jednożyłowy LGY 1,5 mm2 H07V-K, 450/750V czarny m 150; 180; 50 m Elbląg czołg. sam. 50 m Braniewo czołg. sam. 50 m Morąg czołg. sam. 22. Przewód jednożyłowy LGY 2,5 mm2 H07V-K, 450/750V czarny m 100; 120; 100 m Elbląg czołg. sam. 23. Przewód TDYd 2x0,5/0,9mm2 m 100 120; 100 m Elbląg czołg. sam. 24. Przewód YDYp 3x2,5 mm2 450/750V m 100; 120; 100 m Elbląg czołg. sam. 25. Przewód warsztatowy okrągły, linka typ: OWY, ilość biegunów(żył) 3, przekrój żyły 2,5 mm2, napięcie 300/500v, materiał miedź, kolor czarny, izolacja polwinit m 105; 157; 5 m Elbląg łączność 100 m Elbląg infrastruktura 26. Przewód warsztatowy okrągły, linka typ: OWY, ilość biegunów(żył) 3, przekrój żyły 1,5 mm2, napięcie 300/500v, materiał miedź, kolor czarny, izolacja polwinit m 100; 150; 100 m Elbląg infrastruktura 27. Przewód warsztatowy okrągły, linka typ: OWY, ilość biegunów(żył) 5, przekrój żyły 4 mm2, napięcie 300/500v, materiał miedź, kolor czarny, izolacja polwinit m 100; 150; 100 m Elbląg infrastruktura 28. Złączka (listwa) zaciskowa 12 torowa do przewodów o przekroju do 6mm2 szt. 50; 70; 50 szt. Elbląg infrastruktura 29. Złączka kompensacyjna ZCL 18, biała szt. 40; 60; 40 szt. Morąg infrastruktura 30. Złączka kompensacyjna ZCL 22, biała szt. 200; 250; 200 szt. Braniewo infrastruktura 31. Złączka kompensacyjna ZCL 32, biała szt. 150; 200; 150 szt. Braniewo infrastruktura 32. Żarnik halogenowy liniowy R7s 80 W 230V 78MM przeźroczysty szt. 8; 12; 8 szt. Braniewo infrastruktura 33. Żarówka E10/ 3,5V/0,2A z gwintem szt. 20; 25; 20 szt. Elbląg inż.-sap 34. Żarówka E14 15W 230V bańka przeźroczysta lub mleczna szt. 100; 150; 100 szt. Elbląg infrastruktura 35. Żarówka LED 4,5÷6W 230V GU10 szt. 100; 150; 100 szt. Elbląg infrastruktura 36. Żarówka LED E14 7÷10W 230V świeca, bańka przeźroczysta lub mleczna szt. 200; 300 200 szt. Elbląg infrastruktura 37. Żarówka LED E27 7÷10W 230V, bańka przeźroczysta lub mleczna szt. 200; 300; 200 szt. Elbląg infrastruktura 38. Żarówka LED E14 10W 230V, bańka przeźroczysta lub mleczna szt. 40; 48; 40 szt. Elbląg czołg. sam. 39. Żarówka niskonapięciowa 100W E27 24V przezroczysta szt. 60; 100; 60 szt. Bartoszyce infrastruktura 40. Żarówka niskonapięciowa 40W E27 24V przezroczysta szt. 100; 150; 100 szt. Bartoszyce infrastruktura 41. Oprawka do żarówki E27 z kołnierzem, czarna z tworzywa szt. 50; 70; 50 szt. Elbląg infrastruktura 42. Oprawka do żarówki halogenowej GU10 ceramiczna, biała szt. 100; 150; 100 szt. Elbląg infrastruktura 43. Przedłużacz elektryczny zwijany na bębnie z tworzywa sztucznego. Napięcie znamionowe 230-400V/16A, długość 25-30 m, 2 gniazda jednofazowe, 1 gniazdo pięciobolcowe (trójfazowe), przewód 5x2,5 mm2 w osłonie gumowej, klasa szczelności min. IP44 szt. 1; 2; 1 szt. Elbląg czołg. sam. 44. Przedłużacz elektryczny bębnowy 50 metrowy na metalowej podstawie 16 A, min. 4 gniazda Z/U z klapkami hermetycznymi, przewód 3-żyłowy 3x2,5 mm2, min. IP 44 250V, powinien posiadać zabezpieczenie termiczne , ergonomiczny uchwyt z prowadnicą do zwijania i rozwijania kabla szt. 75; 98; "10 szt. Morąg infrastruktura 30 szt. Elbląg infrastruktura 10 szt. Braniewo infrastruktura 10 szt. Bartoszyce infrastruktura 5 szt. Elbląg czołg. sam. 5 szt. Braniewo czołg. sam. 5 szt. Morąg czołg-sam " 45. Puszka elektroinstalacyjna hermetyczna n/t o wymiarach min. 80x80mm, min. IP44, odgałęźna, na 4 otwory wlotowe, biała szt. 100; 150; "50 szt. Bartoszyce infrastruktura 50 szt. Elbląg infrastruktura" 46. Rozłącznik izolacyjny 3-biegunowy 32A, 3 fazowy, 50/60 Hz, min. IP20 szt. 5; 7; 5 szt. Braniewo infrastruktura 47. Rozłącznik izolacyjny 4-biegunowy 63A, 3 fazowy, 50/60 Hz, min. IP20 szt. 10; 15; 10 szt. Braniewo infrastruktura 48. Rura elektroinstalacyjna typ RL fi 18 mm, biała o długości 3 metry szt. 80; 120; "30 szt. Morąg infrastruktura 50 szt. Elbląg infrastruktura" 49. Rura elektroinstalacyjna typ RL fi 22 mm, biała o długości 3 metry szt. 130; 160; "30 szt. Morąg infrastruktura 100 szt. Braniewo infrastruktura" 50. Rura elektroinstalacyjna typ RL fi 32 mm, biała o długości 3 metry szt. 100; 150; 100 szt. Braniewo infrastruktura 51. Szybkozłączka instalacyjna 4x2,5 mm do łączenia przewodów elektrycznych (opak.=100szt.) opak. 3; 5; 3 opak. Elbląg infrastruktura 52. Szybkozłączka instalacyjna 5x2,5 mm do łączenia przewodów elektrycznych (opak.=100szt.) opak. 2; 4; 2 opak. Elbląg infrastruktura 53. Szyna prądowa łączeniowa grzebieniowa 1-fazowa 12 modułowa 10 mm2 szt. 30; 40; 30 szt. Braniewo infrastruktura 54. Szyna prądowa łączeniowa grzebieniowa 3-fazowa 12 modułowa 10 mm2 szt. 50; 70; 50 szt. Braniewo infrastruktura 55. Świetlówka LED T8 - 1200 mm 18W matowa, barwa 4000K szt. 50; 80; 50 szt. Braniewo infrastruktura 56. Świetlówka liniowa prosta 58 W, 230V barwa 830, trzonek G 13, o żywotności (czasie świecenia) minimum 8 000 h. szt. 200; 250; 200 szt. Braniewo infrastruktura 57. Uchwyt montażowy do przewodów płaskich USP-1 do szybkiego montażu przewodów płaskich w ścianie (opak.=100szt.) opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg infrastruktura 58. Uchwyt paskowy UP22 do przewodów z paskiem o ząbkowanym profilu oraz siodełka mocującego do mocowania przewodów oraz rurek z tworzywa sztucznego (op=100szt.) opak. 10; 15; 10 opak. Bartoszyce infrastruktura 59. Uchwyt zamknięty do rur RL 18 biały (op=100szt.) opak. 3; 5; 3 opak. Elbląg infrastruktura 60. Uchwyt zamknięty do rur RL 22 biały (op=100szt.) opak. 10; 15; 10 opak. Braniewo infrastruktura 61. Uchwyt zamknięty do rur RL 32 biały (op=50szt.) opak. 6; 9; 6 opak. Braniewo infrastruktura 62. Wentylator ścienny osiowy fi 150 mm, z wyłącznikiem czasowym z higrostatem do montażu w ścianie do instalacji wyciagowej z tworzywa, kolor biały szt. 10; 15; 10 szt. Bartoszyce infrastruktura 63. Kłódka energetyczna KS 17 z kluczem szt. 40; 60; 40 szt. Braniewo infrastruktura 64. Kontrolka (Lampka) sygnalizacyjna kontroli faz 3x230/400V+N szt. 30; 50; 30 szt. Elbląg infrastruktura 65. Końcówka (nasuwka) konektorowa mosiężna na przewód 2,5 mm2 szt. 600; 720; 200 szt. Elbląg czołg. sam. 200 szt. Braniewo czołg. sam. 200 szt Morąg czołg. sam. 66. Końcówka (wsuwka) konektorowa mosiężna na przewód 2,5 mm2 szt. 600; 720; 200 szt. Elbląg czołg. sam. 200 szt. Braniewo czołg. sam. 200 szt. Morąg czołg. sam. 67. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 4 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 68. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 6 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 69. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 8 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 70. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 10 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 71. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 12 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 72. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 14 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 73. Końcówka kablowa oczkowa na przewód 2,5 mm2, średnica otworu 16 mm, ocynowana szt. 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 74. Końcówka oczkowa nieizolowana o średnicy ø10 w opakowaniu po 100 szt. opak. 1; 2; 1 opak. Elbląg łączność 75. Końcówka oczkowa nieizolowana o średnicy ø16 w opakowaniu po 100 szt. opak. 1; 2; 1 opak. Elbląg łączność 76. Linka miedziana skręcana o przekroju 10 mm2 mb 5; 7; 5 mb Elbląg łączność 77. Linka miedziana skręcana o przekroju 16 mm2 mb 5; 7; 5 mb Elbląg łączność 78. "Taśma izolacyjna PCV w krążkach samoprzylepna 19mm/10mb 10 szt. różnokolorowych w opakowaniu (przykładowe kolory: czerwony, niebieski, żółty, zielony, brązowy, czarny, biały)- opakowanie po 10szt. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność. Ogólnego zastosowania, szczególnie do ochrony połączeń kabli niskiego i średniego napięcia" opak. 15; 22; 15 opak. Elbląg łączność 79. Taśma samoprzylepna naprawcza wodoodporna 50mmx50m , mocna taśma materiałowa powlekana polietylenem ze specjalnie wzmocnionego włókna bawełniano-poliestrowego, nadającego taśmie wyjątkową wytrzymałość na rozciąganie i zerwanie , do pakowania, ochrony, oznaczenia, montażu i podonych zastosowań posiada dobrą przyczepność do gładkich i chropowatych powierzchni.Przyczepność do stali co namniej 3,5 N/cm . Wydłużenie przy zrywaniu co najmniej 7%. Odporne na warunki pogodowe , strzenie, łatwa do oddzierania ręcznego. Temperatura pracy w przedziale co najmniej -10+60 stopni , kolor srebrna szt. 80; 120; 80szt. Elbląg łączność 80. Taśma izolacyjna 19mmx20m koloru białego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 100; 120; 100 szt.- Elbląg inż. sap 81. Taśma izolacyjna 19mmx20m koloru czarnego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 600; 747; "90 szt. Elbląg łączność 250 szt.Elbląg czołg. sam. 50 szt. Braniewo czołg. sam. 50 szt. Morąg czołg. sam. 20 szt. Elbląg uzbrojenie 20 szt. Morąg uzbrojenie 120szt. Elbląg inż. sap" 82. "Taśma izolacyjna PCV w krążkach samoprzylepna 15mm/10mb – 10 szt. różnokolorowych w opakowaniu (przykładowe kolory: czerwony, niebieski, żółty, zielony, brązowy, czarny, biały)- opakowanie po 10szt. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność. Ogólnego zastosowania, szczególnie do ochrony połączeń kabli niskiego i średniego napięcia " op. 81; 111; 26 op. Elbląg łączność 45 op. Elbląg uzbrojenie 10 op. Morąg uzbrojenie 83. Taśma izolacyjna 19mmx20m koloru żółtego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 100; 130; 20 szt. Elbląg łączność 80 szt. Elbląg inż. sap. 84. Taśma izolacyjna 19mmx20m koloru czerwonego Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 110; 135; 10 szt. Elbląg łączność 100 szt. Elbląg inż. sap. 85. Taśma izolacyjna 19mmx20m koloru niebieskiego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 100; 130; 20 szt. Elbląg łączność 80 szt. Elbląg inż. sap. 86. Taśma izolacyjna 15mmx10m koloru białego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 60; 78; 20 szt. Elbląg łączność 40 szt. Elbląg czołg. sam. 87. Taśma izolacyjna 15mmx10m koloru niebieskiego. Duża odporność na działanie niskiej i wysokiej temperatury, odporność na chemikalia, odporna na starzenie duża elastyczność szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 88. "Koszulki termokurczliwe 2,4/1,2 średnica przed skurczeniem: 2,4 mm średnica po skurczeniu: 1,2 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55oC do +125oC" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 89. "Koszulki termokurczliwe 2,5/1,25 średnica przed skurczeniem: 2,5 mm średnica po skurczeniu: 1,25 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55oC do +125oC" szt. 10; 13; 10 szt. Morąg uzbrojenie 90. "Koszulki termokurczliwe 4,8/2,4 średnica przed skurczeniem: 4,8 mm średnica po skurczeniu: 2,4 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55°C do +125°C" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 91. "Koszulka termokurczliwa 4,8/2,4 - średnica przed skurczeniem: 4,8mm; - średnica po skurczeniu: 2,4mm - długość: 1m; - kolor: czarny; -temp. pracy : w przedziale co najmniej - 30°C do +105°C" szt. 500; 750; "200 szt. Elbląg czołg. sam. 200 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam." 92. "Koszulka termokurczliwa 8/2 - średnica przed skurczeniem: 8mm; - średnica po skurczeniu: 2mm - długość: 1m; - kolor: czarna; -temp. pracy : w przedziale co najmniej - 30°C do +105°C" szt. 315; 375; "100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt.Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. 5szt. Elbląg łączność " 93. "Koszulki termokurczliwe 3,2/1,6 średnica przed skurczeniem: 3,2 mm średnica po skurczeniu: 1,6 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55oC do +125°C" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 94. "Koszulki termokurczliwe 6,4/3,2 średnica przed skurczeniem: 6,4 mm średnica po skurczeniu: 3,2 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55°C do +125°C" szt. 10; 15; "10 szt. Elbląg łączność " 95. "Koszulka termokurczliwa 6,4/3,2 - średnica przed skurczeniem: 6,4mm; - średnica po skurczeniu: 3,2mm - długość: 1m; - kolor: niebieski; -temp. pracy : w przedziale co najmniej - 30°C do +105°C" szt. 500; 750; "200 szt. Elbląg czołg. sam. 200 szt.Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam." 96. "Koszulki termokurczliwe 9,5/4,8 średnica przed skurczeniem: 9,5 mm średnica po skurczeniu: 4,8 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -30°C do +105°C" szt. 300; 360; "100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt.Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam." 97. "Koszulki termokurczliwe 12,7/6,4 średnica przed skurczeniem: 12,7 mm średnica po skurczeniu: 6,4 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55°C do +125°C" szt. 20; 28; "10 szt. Elbląg łączność 10 szt. Morąg uzbrojenie " 98. "Koszulka termokurczliwa 12,7/6,4 - średnica przed skurczeniem: 12,7mm; - średnica po skurczeniu: 6,4mm - długość: 1m; - kolor: niebieski; -temp. pracy : w przedziale co najmniej - 30°C do +105°C" szt. 500; 600; "200 szt. Elbląg czołg. sam. 200 szt.Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. " 99. "Koszulki termokurczliwe 19,0/9,5 średnica przed skurczeniem: 19,0 mm średnica po skurczeniu: 9,5 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55°C do +125°C" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 100. "Koszulki termokurczliwe 24/6,0 z tolerancją +/- 2 mm średnica przed skurczeniem: 24 mm średnica po skurczeniu: 6 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : -55°C do +125°C" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 101. "Koszulki termokurczliwe 40/12 z tolerancją +/-1mm średnica przed skurczeniem: 40 mm średnica po skurczeniu: 12 mm długość: 1mb kolor: czarny temp. pracy : co najmniej -30C do +105°C" szt. 10; 15; 10 szt. Elbląg łączność 102. "Opaska zaciskowa plastikowa 140-150*3,5-3,6mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 140-150 mm Szerokość - 3,5-3,6mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt " opak. 1; 2; 1 opak. Elbląg łączność 103. "Opaska zaciskowa plastikowa 250*3,6mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 250mm Szerokość - 3,6mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt " opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg łączność 104. "Opaska zaciskowa plastikowa 300*3,5-5 mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -10 do +60ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość:300 mm Szerokość – 3,5-5,0 mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 72; 86; 72 opak. Elbląg czołg. sam. 105. "Opaska zaciskowa plastikowa 300-370*3,5-3,6mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 300-370 mm Szerokość - 3,5-3,6 mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg łączność 106. "Opaska zaciskowa plastikowa 150*4,0mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 150mm Szerokość – 4,0mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt " opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg łączność 107. "Opaska zaciskowa plastikowa 250*4,0mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 250mm Szerokość – 4,0mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg łączność 108. "Opaska zaciskowa plastikowa 350*4,0mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 350mm Szerokość – 4,0mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 10; 15; 10 opak. Elbląg łączność 109. "Opaska zaciskowa plastikowa w przedziale 250/4,5÷5,0 mm Uniwersalne, jednorazowe, nylonowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. w przedziale co najmniej - 10°C do +60°C; - długość: 250mm; - szerokość: 4,5-5,0mm; - kolor – czarny; - opakowanie : 100szt" opak. 50; 66; "10 opak Elbląg czołg. sam. 10 opak.Braniewo czołg. sam. 10 opak. Morąg czołg. sam. 10 opak. Elbląg infrastruktura 10 opak. Elbląg łączność " 110. "Opaska zaciskowa plastikowa 360-370*4,5-4,8mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 360-370 mm Szerokość – 4,5-4,8 mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 4; 6; 4 opak. Elbląg łączność 111. "Opaska zaciskowa plastikowa 300*4,5-5,0mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, polyiamidowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 300 mm Szerokość – 4,5-5,0 mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 4; 6; 4 opak. Elbląg łączność 112. "Opaska zaciskowa plastikowa 500-550/7,5-8,0mm w opakowaniu po 100 szt., Uniwersalne, jednorazowe, nylonowe opaski zaciskowe . Przeznaczone do pracy w temp. : -40 do +85ºC. - kolor czarny. Cechy: Długość: 500-550 mm Szerokość - 7,5-8,0 mm Kolor - czarny Opakowanie : 100szt" opak. 4; 6; 4 opak. Elbląg łączność 113. Rurka elektroizolacyjna silikonowa , koloru przeźroczystego, temperatura pracy (-50- +200 stopni C) o długości 10 m, średnica wewnętrzna 6mm, średnica zewnętrzna 7mm opak. 2 3 2 opak. Elbląg łączność 114. Rurka elektroizolacyjna silikonowa , koloru przeźroczystego, temperatura pracy (-50- +200 stopni C) o długości 10m, średnica wewnętrzna 8mm, średnica zewnętrzna 9mm opak. 2; 3; 2 opak. Elbląg łączność 115. Rurka karbowana fi 10mm (osłona przewodów elektrycznych) -średnica wewnętrza 10 mm -średnica zewnętrzna maksymalna 15mm -kolor: szary mb 300; 360; 100 szt. Elbląg czołg. sam. 100 szt. Braniewo czołg. sam. 100 szt. Morąg czołg. sam. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, 2a i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31681000-3, 44111520-2, 31680000-6, 44111500-6, 31600000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1 - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.11.2019 r.


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa latarek będących indywidualnym wyposażeniem żołnierza.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 2 - Dostawa latarek będących indywidualnym wyposażeniem żołnierza. Wymagania techniczne. 1.1. Źródło światła: nie mniej niż cztery diody LED w tym minimum trzy poziomy intensywności świecenia oraz światło typu stroboskopu; 1.2. Moc światła, minimalna wymagana wielkość strumienia świetlnego: — dioda biała minimum 55 Im dla trybu 100%; — dioda czerwona minimum 1 Im; — dioda niebieska minimum 1,8 Im; — dioda emitująca poczerwień minimum 25 mW/sr. 1.3. Czas świecenia w trybie 100% wg ANSI — co najmniej 5,5 godz.; 1.4. Waga (bez akumulatorów oraz opcjonalnych przejściówek) — do 150 g; 1.5. Zasilanie: akumulatorki (opcjonalnie dopuszcza się baterie); 1.6. Kolor latarki i pokrowca: KHAKI; 1.7. Obudowa latarki: tworzywo sztuczne bądź metal wytrzymujące upadek z wysokości co najmniej 3 m, o matowej fakturze pomagającej w maskowaniu; 1.8. Soczewki latarki: powinny być wykonane z poliwęglanu albo innego materiału, nietłukące, pokryte powłoką odporną na zarysowania; 1.9. Wodoodporność: pozwalająca na pływanie z latarką w wodzie, zgodna z międzynarodową normą minimum IPX7 według standardu lEC 529 i odpowiadająca minimum pierwszej klasie wodoszczelności „podwójnej” - OB4 (pozwala na zanurzenie w wodzie przez okres, co najmniej 30 minut na głębokość do 1 m); 1.10. Wstrząsoodporność: tak. Układy elektryczne i źródła światła wytrzymujące upadek z wysokości do 3 m; 1.11. Ładowarka do akumulatorków — 1 kpl.; 1.12. Pasek nośny — 1 szt.; 1.13. Pokrowiec — 1 szt.; 1.14. Latarka musi posiadać mocny i sztywny klips do montowania na pasku i na systemie MOLLE oraz możliwość przymocowania do hełmu wojskowego. W przypadku pododdziałów powietrznodesantowych musi posiadać możliwość zaczepienia go za pomocą linki do spadochronu. 1.15. Główka latarki musi posiadać możliwość obrotu co najmniej o 130 stopni. 2. Wymagania w zakresie jakości wyrobu : Certyfikat lub Świadectwo producenta o spełnieniu przez wyrób (model, typ, marka) wymagań: — Dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzedaży na terenie EOG i posiadać oznaczenie CE; — normy MIL-STD-810F w zakresie zastosowań do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach, w zakresie temperatur -30 do +40 stopni Celsjusza. 3. Wymagania gwarancyjne oraz w zakresie serwisowania. 3.1. Dostawca zapewni minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczony produkt. Gwarancja będzie liczona od daty przekazania wyrobów odbiorcom. 3.2. Dostawca będzie zobowiązany do: — wykonania napraw gwarancyjnych na własny koszt lub wymiany wadliwego produktu na nowy w czasie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia; — prowadzenia serwisu pogwarancyjnego do 10 lat od daty zakupu wyrobu; 3.3. Dostawca powinien dysponować uprawnionym, autoryzowanym przez producenta wyrobów serwisem lub sam posiadać autoryzowane uprawnienia serwisowe, pozwalające na prowadzenie na terenie RP serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dostarczonych wyrobów. 4. W momencie dostawy do magazynu wyrób powinien spełniać wymagania dotyczące kodyfikacji. 4.1. Wyrób wraz z ukompletowaniem i częściami zamiennymi podlega kodyfikacji zgodnie z zasadami Systemu Kodyfikacyjnego NATO (NCS-NATO Codification System); 4.2. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do dokonania identyfikacji wyrobu i jego sklasyfikowania według National Stock Number (nr NSN); 5. Inne wymagania: 5.1. Wyroby powinny być nowe, fabrycznie zapakowane. 5.2. Latarki muszą mieć dołączoną dokumentację techniczno-eksploatacyjną, użytkowania i obsługi wydaną w języku polskim; 5.3. Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Kartę Katalogową wyrobu, potwierdzającą spełnienie przez dany wyrób wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 5.4. Do każdego kompletu należy dołączyć kartę gwarancyjną. LP, Nazwa przedmiotu zamówienia, JM, ilość minimalna, ilość maksymalna, Miejsce dostawy: 1 Latarka będąca indywidualnym wyposażeniem żołnierza szt. 30; 35; Magazyn Służby Inż.-Sap i OPBMR: 14-500 Braniewo, ul. Sikorskiego 41, budynek nr 3 Godziny pracy magazynu: poniedziałek-czwartek: w godzinach od 8 00 – do 14 00 piątek: w godzinach od 8 00 – do 12 00 Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31521320-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 60,00
Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych 20,00
Okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 2- od dnia zawarcia umowy do dnia 15.11.2019 r.


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa latarek taktycznych wojsk specjalnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część zamówienia nr 3 - Dostawa latarek taktycznych wojsk specjalnych. Latarka taktyczna wykorzystywania przez żołnierzy w różnych warunkach terenowych i klimatycznych. SPECYFIKACJA: - produkt fabrycznie nowy, - kolor obudowy: czarny - obudowa latarki z aluminium lotniczego, wytrzymała na upadki, - konstrukcja latarki umożliwia zbicie szyby w sytuacji awaryjnej, - zasilana akumulatorem litowo-jonowym o pojemności minimum 2200mAh, będącym w komplecie, - w zestawie ładowarki: sieciowa i samochodowa, - reflektor generujący silny centralny punkt o bardzo dalekim zasięgu oraz szeroki strumień łagodnie oświetlający bliższe toczenie, - źródło światła: diody LED, - strumień światła o mocy minimum 400 lumenów, - zasięg światła minimum 140 lumenów, - kolorowe filtry do sygnalizacji i kamuflażu światła, - minimum cztery tryby pracy, o czasie świecenia: min. 2h w trybie wysokim, min. 4h w trybie średnim, min. 15h w trybie niskim, min. 10h w trybie pulsacyjnym, - wodoodporna, o stopniu ochrony minimum IP65, - długość: maksymalnie 140 mm, - średnica głowicy latarki: maksymalnie 45 mm, - maksymalna waga z akumulatorem: 200 g, - posiadająca wyłącznik taktyczny, - uchwyt do montażu na broni (szynie) w komplecie, - uchwyt posiadający standard mocowania zgodny z MIL STD 1913 (STANAG 2324), - brezentowe lub skórzane etui na latarkę (szlufką zamykaną zatrzaskiem bądź rzepem) umożliwiającą zamocowanie latarki na pasie lub kamizelce taktycznej, - opakowanie na całość zestawu: sztywne, z tworzywa sztucznego, koloru czarnego, - dodatkowe wyposażenie: zawieszka na rękę, nasadka rozpraszająca, - latarka oznakowana numerem seryjnym, - gwarancja minimum 36 miesięcy. - serwis pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych w okresie użytkowania (do końca resurs), - dołączona instrukcja obsługi. Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych. LP Nazwa przedmiotu zamówienia JM ilość minimalna ilość maksymalna Miejsce dostawy 1 LATARKA TAKTYCZNA WOJSK SPECJALNYCH szt. 900 1000 Magazyn uzbrojenia, ul Al. Wojska Polskiego 33, 14-300 Morąg Godziny pracy magazynu: poniedziałek-czwartek: w godzinach od 8 00 – do 14 00 piątek: w godzinach od 8 00 – do 12 00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31521320-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty dla ilości minimalnych 20,00
Termin realizacji zamówienia dla ilości minimalnych 20,00
Okres udzielonej gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 3 - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.11.2019 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI