Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lamp solarnych oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lamp solarnych oświetlenia ulicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0ecc2f-b9d0-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029577/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z montażem lamp typu SOLAR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) środki komunikacji elektronicznej – platforma zakupowa Zamawiającego [dalej Platforma]: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Pod tym adresem udostępniane będą dokumenty zamówienia.
b) Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy w szczególności logowania, składania ofert, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w postępowaniu są zawarte w zakładce Instrukcje ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie” ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
c) Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji zamieszczonych na platformazakupowa.pl
w zakładce Instrukcje i uznaje je za wiążące.
d) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu, Zamawiający nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.
2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP , związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
–na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część nr 1: „ Dostawa wraz z montażem lamp solarnych – dużych” obejmuje dostawę wraz z montażem kompletnej lamy solarnej w następujących lokalizacjach i ilości sztuk:
-oświetlenie uliczne na skrzyżowaniu ul. Krętej i ul. Kolejowej w Wilkowicach – szt. 2
-oświetlenie uliczne na ul. Nowej od nr 26 do ul. Poprzecznej w Wilkowicach – szt. 1
-oświetlenie uliczne na ul. Cukrowej 7 w Wilkowicach – szt. 1
-oświetlenie uliczne w Goniembicach 8A – szt. 1
-oświetlenie uliczne przy boisku sportowym w Gronówku” -szt. 1
-oświetlenie uliczne na os. Lipowym 27 w Mórkowie – szt. 1
-oświetlenie uliczne przy ścieżce rowerowej przy os. Wierzbowym w Mórkowie –szt. 4
-oświetlenie uliczne w Mórkowie 25C (przejście) – szt. 1
-oświetlenie uliczne w Smyczynie – szt. 1
Mapy poglądowe lokalizacji lamp stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1:
a) Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach z wyjątkiem oświetlenia ulicznego w Mórkowie 25C (przejście):
- słup stalowy o wysokości 5,5m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki min. 4mm, wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny,
- wysięgnik wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa,
- słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym typu F-100 o wymiarach 100x30x30cm
- źródło światła – oprawa uliczna LED max 15-20W, barwa światła: biała, klasa szczelności oprawy: IP67, żywotność: 50000h, temperatura pracy: -30°C/+50°C, wydajność świetlna ≥5200lm
- panele fotowoltaiczne – polikrystaliczne, 2szt. o mocy 160W, natężenie prądu mocy maksymalnej: min. 8,6A; panele posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta
- akumulator żelowy - hermetyczny, głębokiego rozładowania, 1szt. o pojemności min. 120Ah, zakopany w ziemi, układ zasilania: 12V, akumulator umieszczony w hermetycznej skrzynce z tworzywa sztucznego (klasa szczelności: IP67)
- układ sterowniczy - kontroler elektroniczny typu PWM, o mocy ładowania 20A, zabudowany wewnątrz słupa,
- przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm², oprawy LED: 2,5mm², akumulatorów żelowych: 4mm²
- zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora
- sposób włączania – czujnik zmierzchowy
- warunki klimatyczne dla całej lampy -20°C/+50°C
- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) – min. 4 dni
-Gwarancja min. 36 miesięcy [przy czym panele fotowoltaiczne posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta]
- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.
b) Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach dla oświetlenia ulicznego w Mórkowie 25C (przejście) :
- słup stalowy o wysokości 8m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki min. 4mm,
wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny,
- wysięgnik wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa,
- słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym typu F-150 o wymiarach 150x35x35cm (rozstaw śrub 22cm, zestaw montażowy M24) i wadze 200kg
- źródło światła – oprawa uliczna LED max 30W
- panele fotowoltaiczne – polikrystaliczne, 2szt. o mocy 280W, sprawność panela: min. 17,1%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min: 8,80A, 10-letnia gwarancja materiałowa producenta na panele;
- akumulator żelowy - hermetyczny, głębokiego rozładowania, 2szt. o pojemności 150Ah każdy zakopany w ziemi, układ zasilania: 24V, akumulatory umieszczone w hermetycznych skrzynkach z tworzywa sztucznego (polipropylen) klasa szczelności: IP65
- turbina wiatrowa trzyłopatowa 300W, napięcie znamionowe 12/24V start turbiny od 2,5m/s, długość łopaty min. 750mm, waga 7,5kg
- układ sterowniczy - kontroler elektroniczny typu MPPT, o mocy ładowania 20A, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów, o klasie szczelności IP 67
- przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm², oprawy LED: 2,5mm², akumulatorów żelowych: 10mm²
- zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora
- sposób włączania – czujnik zmierzchowy
- warunki klimatyczne dla całej lampy -30°C/+50°C
- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej
pogodzie) – min. 5 dni
- czas pracy lampy od 8 do 12 godzin
-Gwarancja min. 36 miesięcy [przy czym panele fotowoltaiczne posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta]
- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: „Dostawa lamp solarnych – małych” obejmuje dostawę 49 sztuk kompletnych lamp solarnych. Miejsce dostawy: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 68 – magazyn Urzędu Gminy Lipno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2:
Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach:
- SAL-4/B60 Słup stożkowy okrągły aluminiowy naturalny 4m,
- Fundament B50,
- Oprawa solarna 15W lampa solarna z czujnikiem ruchu 120st. 3-8m, rozsył światła 140st., akumulator 5400mAh, 4000K, 1600 lm.
-gwarancja min. 24 miesiące
- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu i spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Części nr 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę wraz z montażem kompletnych lamp solarnych w ilości min. 10 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy]
Dla Części nr 2:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę kompletnych lamp solarnych w ilości min. 15 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy]
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Części nr 1:
-wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem kompletnych lamp solarnych w ilości min. 10 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy] wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ
Dla Części nr 2:
-wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie co najmniej 1 dostawy kompletnych lamp solarnych w ilości min. 15 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy] wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ-dla Części nr 1 i zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SWZ dla Części nr 2
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają:
- brak podstaw wykluczenia
-spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełniania warunków udziału w postępowaniu;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [UWAGA: obowiązek złożenia oświadczenia odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej], z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w zakresie i zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SWZ.
6) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy SWZ stosuje się odpowiednio.
2. Warunek udziału w postepowaniu będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.1. SWZ z tym, że:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy dołączyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP), z którego wynika, które, dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ dla Części nr 1 i Załącznik nr 7b do SWZ dla Części nr 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-02 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-02