Dostawa kompletnych zestawów puszek podłogowych w ramach zadania pn.: „Przebudowa,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa kompletnych zestawów puszek podłogowych w ramach zadania pn.: „Przebudowa, termomodernizacja, remont obiektu wraz z adaptacją nieużytkowanej części poddasza SP1 im. Janusza Korczak w Chojnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojna
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-18
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kompletnych zestawów puszek podłogowych w ramach zadania pn.: „Przebudowa, termomodernizacja, remont obiektu wraz z adaptacją nieużytkowanej części poddasza SP1 im. Janusza Korczak w Chojnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812416522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowiańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 414 16 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukchojna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukchojna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi Komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kompletnych zestawów puszek podłogowych w ramach zadania pn.: „Przebudowa, termomodernizacja, remont obiektu wraz z adaptacją nieużytkowanej części poddasza SP1 im. Janusza Korczak w Chojnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5584ad25-ff5a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

pukchojna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: pukchojna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail:
j.kaczmarek@pukchojna.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://pukchojna.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego
terminu (godziny pracy Zamawiającego: od 7:00 do 15:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się
datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza
możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji elektronicznie na adres e-mail: j.kaczmarek@pukchojna.pl lub za pośrednictwem Platformy
znajdującej się pod adresem:
https://pukchojna.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego
terminu (godziny pracy Zamawiającego: od 7:00 do 15:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117524/01 z dnia 2021-07-16
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106966/01 z dnia 2021-07-07
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się
datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DI/RB/05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnych podłogowych systemów do podłączania zasilania, urządzeń telekomunikacyjnych i komputerowych w pomieszczeniach biurowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, termomodernizacja, remont obiektu wraz z adaptacją nieużytkowanej części poddasza Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Chojnie” zgodnie z SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 31224700-9 - Puszki połączeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie doczasowemu dostawy dodatkowego
zamówienia nieprzekraczającego 20 % wartości umowy na dostawę materiałów elektrycznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 65

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w wyniku następujących okoliczności: wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia, którego strony nie
mogły przewidzieć, którego nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które
uniemożliwia Wykonawcy wykonanie umowy.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117524/01 z dnia 2021-07-16
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie
wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany podatku
VAT. W takim przypadku wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana będzie
każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień
wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie
aneksu podpisanego przez obie strony umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pukchojna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI