Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ROZBUDOWY I MODERNIZACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH (SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ CCTV) WRAZ Z URUCHOMIENIEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
produkacja programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ROZBUDOWY I MODERNIZACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH (SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ CCTV) WRAZ Z URUCHOMIENIEM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb7793e-da3b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt.1 SWZ, podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ, pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. opatrzone podpisem zaufanym albo podpisem osobistym albo podpisem kwalifikowanym.
14. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składania, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów, zostały określone w „Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A.”, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ (zwanej dalej: „Instrukcją”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w ofertach i załącznikach do ofert lub w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji umów.
2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt.1, jest Zamawiający
– Polskie Radio S.A. w Warszawie; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85.
W sprawach związanych z danymi osobowymi, o których mowa w pkt 1, należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 022 645 34 03.
3. Dane osobowe, o których mowa w pkt.1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, tj.
z uwagi na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze i do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratorów, związanych z realizacją umowy, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5.
4. Dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, dotyczące wyroków skazujących, naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w Dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) do upływu terminu do ich wniesienia.
5. Dane osobowe, o których mowa w pkt.1, są jawne z wyjątkiem danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
Pełna treść klauzuli informacyjnej została zawarta w SWZ II Rozdział Ochrona danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełna treść klauzuli informacyjnej została zawarta w SWZ II Rozdział Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 293273,91 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57991,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń niezbędnych do rozbudowy i modernizacji systemów zabezpieczeń technicznych (systemu telewizji przemysłowej CCTV) wraz z uruchomieniem w celu zapewnienia właściwej ochrony wybranych obszarów. Wszystkie nowe urządzenia muszą współpracować z istniejącym systemem telewizji przemysłowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert tj.::
Cena (C) – waga kryterium100%
2. Zasady oceny ofert w ww. kryterium:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
3. W oparciu o zasady oceny wskazane w pkt 2, zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie ofert. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę spośród ofert spełniających wszystkie wymagania opisane w SWZ i ustawie. W przypadku braku możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych zawierających nowa cenę. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogę zaoferować w nich cen wyższych niż w uprzednio złożonej ofercie.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający:
1) może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny,
2) wezwie wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ, innych oświadczeń i dokumentów składanych w postępowaniu, w tym pełnomocnictwa (nie dotyczy dokumentów formularza oferty, dokumentu wadium, wymienionych w Rozdziale XIII pkt 3 SWZ) lub są one niekompletne lub zawierają błędy , do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że bez względu na ich złożenie, poprawienie lub uzupełnienie oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub będę zachodzić przesłanki unieważnienia postępowania. Podmiotowe środki dowodowe składa się aktualne na dzień ich złożenia,
3) Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ. Ponadto, w przypadku, gdy podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ lub oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ będą budziły wątpliwości, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny braku podstaw do wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.Wykonawca spełni warunek uprawnień, jeżeli jest uprawniony na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz. 1432 ze zm.) do prowadzenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowania do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, albo - w przypadku zaistnienie tego faktu - oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna na dzień złożenia koncesja – na potwierdzenie, spełnienia warunku udziału, o którym mowa w rozdziale VIII ust.1 lit.b) SWZ
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Ofertę składa się na Formularzu oferty – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
2) wypełniony szczegółowy wykaz oferowanego asortymentu – Załącznik nr 3 do SWZ
3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ – Załącznik nr 1 do SWZ;
4) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, lub pełnomocnictwo w przypadku gdy w imieniu wykonawcy działa osoba której umocowanie do jej reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdza tymczasowo brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
3. Oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt.3 SWZ potwierdzające spełnienie warunku udziału oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje przedmiot zamówienia do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W przypadku sytuacji opisanej w pkt. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału wskażą jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, których wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 09.07.2021 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Polskiego Radia S.A., al. Niepodległości 77/85 w Warszawie. Osoby, które będą brały udział w wizji lokalnej obowiązane będą złożyć oświadczenie o zachowaniu w poufności, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania wizji w innym/ dodatkowym terminie.2. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
3. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.