Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-11
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00579666
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d61f084-a631-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie
następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W
uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może
trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego
na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa w pkt. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 118/WZP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w celu wymiany wyeksploatowanych jednostek zainstalowanych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Opis zamówienia oraz istniejącego systemu chłodniczego.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż jednostek wewnętrznych oraz agregatów zewnętrznych pracującego w systemie VRF (pracujących w układzie Multi), w południowej części budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów, tzw. wieży. Montaż nowych jednostek bazować będzie na istniejącej już instalacji chłodniczej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona demontażu systemu opartego na dotychczasowych jednostkach. Dodatkowo z agregatów zewnętrznych należy wymontować płyty sterujące pracą sprężarek, wentylatorów, czujniki oraz same sprężarki i przekazać je Zamawiającemu. Pozostałe elementy jednostek zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
2) System chłodniczy oparty jest na:
a) 2 zewnętrznych agregatach Daikin modele RXYQ14M9 oraz RXYQ10M9 Nr seryjne 1500845 i 1501603, pracujących w układzie Multi;
b) 17 jednostkach podsufitowych Daikin model FXHQ32M;
c) 2 jednostkach kasetonowych Daikin model FXFQ40MVE;
d) 2 jednostkach kasetonowych Daikin model FXFQ32MVE.
Urządzenia zainstalowane są na piętrze I (4 szt.), II (3 szt.), III (6 szt.), IV (6 szt.), V (2 szt.) w pomieszczeniach biurowych, sali obsługi oraz sali ślubów. System nie jest centralnie sterowany przez BMS, a funkcję „mastera” pełni naścienny sterownik zainstalowany w pomieszczeniu na IV piętrze. Sterownik odpowiada m.in. za wybór trybu pracy (chłodzenie/grzanie) dla całego systemu.
Zakres prac:
1) Dostawa urządzeń zgodnie z podaną specyfikacją w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
2) Demontaż wyeksploatowanych urządzeń wewnętrznych oraz agregatów VRV Daikin, a także sterowników przewodowych w pomieszczeniach urzędu;
3) Wymontowanie płyt sterujących pracą sprężarek, wentylatorów, czujników oraz sprężarek;
4) Obsadzenie agregatów na dachu budynku z wykorzystaniem istniejących konstrukcji wraz z ich dopasowaniem do potrzeb nowych agregatów zewnętrznych;
5) Kompleksowe płukanie instalacji chłodniczej z wykorzystaniem czynnika chłodniczego (bez wprowadzania chemii do instalacji chłodniczej);
6) Montaż nowych jednostek wewnętrznych kasetonowych oraz podsufitowych;
7) Montaż czujników ruchu i obecności;
8) Adaptacja instalacji chłodniczej freonowej wraz z izolacją;
9) Adaptacja instalacji sterującej;
10) Adaptacja instalacji skroplin;
11) Wykorzystanie istniejącego zasilania elektrycznego do zasilania nowych jednostek;
12) Montaż nowych sterowników przewodowych;
13) Podłączenie nowego systemu VRF do istniejącego sterownika inteligentnego wraz z jego konfiguracją;
14) Wyliczenie ilości czynnika wraz z naładowaniem instalacji czynnikiem chłodniczym R410A;
15) Wykonanie próżni, prób szczelności;
16) Uruchomienie oraz regulacja systemu;
17) Integracja urządzeń klimatyzacyjnych ze sterownikiem inteligentnym Panasonic CZ-256ESMC3;
18) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
19) Wykonanie odpowiednich wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO);
20) Utylizacja odzyskanego czynnika z układu, jednostek wewnętrznych oraz zewnętrznych.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza płukanie instalacji chłodniczej wyłącznie bezchemiczną metodą wykorzystującą czynnik chłodniczy, za pomocą specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do tego typu prac. Dostarczenie na dach agregatów zewnętrznych może wiązać się z koniecznością użycia dźwigu samojezdnego.
Specyfikacja nowych urządzeń klimatyzacyjnych:
1) 2 elektryczne agregaty zewnętrzne:
a) o wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia min. 33 KW;
b) o wydajności nominalnej w zakresie grzania min. 35 KW;
c) wyposażone w system inverterowy (wszystkie sprężarki inverterowe);
d) o sezonowym współczynniku efektywności dla grzania SCOP min. 4,00 W/W;
e) o sezonowym współczynniku efektywności energetycznej dla chłodzenia SEER min. 6,00 W/W;
f) z zakresem grzania do temp. zewnętrznej -20C;
g) z zakresem chłodzenia do temp. zewnętrznej 45C;
h) czynnik chłodniczy R410a.
2) 17 klimatyzatorów podsufitowych o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 3,5 KW/w zakresie grzania 4,0 KW;
3) 2 klimatyzatory kasetonowe 90x90 o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 4,5 KW/w zakresie grzania 5,0 KW;
4) 2 klimatyzatory kasetonowe 90x90 o minimalnej wydajności nominalnej w zakresie chłodzenia 3,6 KW/w zakresie grzania 4,0 KW;
5) 19 sterowników przewodowych naściennych z funkcjami oszczędzania energii;
6) 19 czujników ruchu i obecności dla jednostek podsufitowych lub 17 czujników ruchu i obecności w przypadku jednostek kasetonowych wyposażonych w te czujniki;
7) 4 panele do klimatyzatorów kasetonowych 90x90;
Jednostki zewnętrzne należy połączyć do pracy w układzie Multi (tak jak w przypadku obecnie funkcjonującego systemu).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
b) Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli):
 co najmniej dwie dostawy wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych, o mocy minimum 50 kW każda
oraz
 co najmniej jedną usługę bezchemicznego płukania instalacji chłodniczych .
UWAGA!
¹ Za wykonaną dostawę/usługę Zamawiający uzna taką dostawę/usługę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty i prawidłowo ukończony.
2Zamawiający uzna także spełnianie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach co najmniej jednej z dostaw wykonał również usługę bezchemicznego płukania instalacji chłodniczych.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska, z dnia 01.07.2022 r. (Dz. U. 2022, poz. 1392 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, dla obsługi urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 , grupa 1. pkt 2) i 13), lub w załączniku nr 2, grupa 1. pkt 2) i 10);
oraz
b) posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska, z dnia 01.07.2022 r. (Dz. U. 2022, poz. 1392 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, dla obsługi urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 , grupa 2. pkt 12) i 21), lub w załączniku nr 2, grupa 2. pkt 5) i 10);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw oraz usług (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy dostaw/usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ;
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ)
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby
dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy.

3. Termin wykonania zamówienia: 70 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15.02.2024 r.

4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
 Marcin Rozborski – inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
tel. 22 443-71-38
 Krzysztof Węgielski – Naczelnik w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
tel. 22 443-71-36
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
 Beata Cieślińska – inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych,
tel. 22 443-73-33
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI