Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich Bielsko-Biała ul. Żywiecka 302
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyMiejski Dom Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00088160
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich Bielsko-Biała ul. Żywiecka 302

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070615661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 12

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338125692

1.5.8.) Numer faksu: +48338122388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Gminna Samorządowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich Bielsko-Biała ul. Żywiecka 302

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f3c6aa-d02b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059592/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż elementów oświetlenia, ekranu, projektora i stołu multimedialnego do budynku Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich w Bielsku-Białej przy ul. Żywieckiej 302

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html i httpshttps://mdk.bielsko.pl/bip1/1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty
elektronicznej na adres mstraczek@mdk.bielsko.pl.
2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Części XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. RODO informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Dom Kultury w Bielsku-Białej, ul. 1 Maja 12, 43-300 Bielsko-Biała, e-mail mdk@mdk.bielsko.pl, nr tel.: 33 829 76 50 reprezentowany przez Dyrektora.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych dbającym o ochronę powierzonych nam przez Państwo danych jest zapewniony pod adresem e-mail: iod@mdk.bielsko.pl i/lub poprzez pocztę tradycyjną na adres
Administratora Danych Osobowych z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na Dostawę i montaż sprzętu audiowizualnego do Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich przy ul. Żywieckiej 302 w Bielsku-Białej znak sprawy: MDK/2030/2021 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp);
4. Państwa dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Wyniki postępowania będą publikowane na stronie internetowej postępowania BIP
Zamawiającego https://mdk.bielsko.pl/bip1 oraz na platformie przetargowej pod adresem: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mo-wa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w części XX, do upływu terminu na ich wniesienie. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymo-giem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomaty-zowany, stosowanie do art. 22 RODO, ani nie będą profilowane;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Przysługuje Państwu:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, z tym że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szcze-gólności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, z tym, że skorzysta-nie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może:
− skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą,
− naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
e) nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Pozyskane dane osobowe nie będą przekazywanie do krajów trzecich i organizacji międzynarodowych.
10. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MDK/2030/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 127685,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego dla Domu Kultury w Mikuszowicach Krakowskich w Bielsku-Białej przy ul. Żywieckiej 302 – zgodnie ze szczegółowym zestawieniem sprzętu ujętym w Przedmiarze – zał. nr 6 oraz Specyfikacji materiałowej – zał. nr 7.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się kupić, dostarczyć i zamontować sprzęt audiowizualny o parametrach technicznych opisanych w SWZ i załącznikach do niej. Wykonawca zapewni transport przedmiotu zamówienia oraz jego rozładunek w budynku Domu Kultury
w Mikuszowicach Krakowskich przy ul. Żywieckiej 302 w Bielsku-Białej. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia w dniu dostawy niezbędne dokumenty: karty produktu, certyfikaty, deklaracja zgodności, każdego z dostarczanych sprzętów, karty gwarancyjne itp.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga aby:
a) urządzenia były fabrycznie nowe (nieregenerowane, nieużywane, nienaprawiane), pozbawione wad i uszkodzeń, kompletne (ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania), sprawne technicznie, niepowystawowe, pochodzące z bieżącej produkcji i były gotowe do użycia;
b) urządzenia posiadały stosowne certyfikaty, w zakresie bezpieczeństwa i odpowiadały normom CE, były dopuszczone do sprzedaży i użytkowania na terenie RP;
c) zakup i korzystanie z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem nie naruszało prawa, w tym praw osób trzecich;
d) urządzenia były wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) potrzebne do ich uruchomienia i pracy;
e) Wykonawca zamontował, podłączył i uruchomił urządzenia i sprzęt;
f) Wykonawca zainstalował oprogramowanie;
g) Urządzenia systemu oświetlenia muszą być zawieszane zgodnie z przepisami na dedykowanych do tego celu uchwytach z atestami.

Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi, bieżącej konserwacji i konfiguracji elementów przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż obejmuje również wszelkie rozruchy, zestrojenia, badania dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego działania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Części XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
- co najmniej dwie dostawy wraz z montażem sprzętu oświetleniowego na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda lub
- co najmniej dwie dostawy i montaż projektora wraz z ekranem na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto każda lub
- co najmniej dwie dostawy i montaż sprzętu audiowizualnego (oświetlenie sceniczne, sprzęt multimedialny, ekran projektor) na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie.
Na potwierdzenie warunku należy załączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu dostaw – załącznik nr 5 do SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykona-ne oraz:
2) Załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

UWAGA:
 Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej w pkt 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu;
 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień na dostawy, wykonywa-nych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy dostaw, w któ-rych
wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych, odnoszących się do rozwiązań równoważnych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w Kosztorysie rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach – będą one stanowić załączniki do oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

odpowiednie dokumenty (w języku polskim) np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych urządzeń równoważnych pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry techniczne określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach (m.in. przedmiarze, minimalnych parametrach technicznych urządzeń)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą
1. Oferta przetargowa składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, zawierająca m. in.:
2. Kosztorys ofertowy (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), zawierający co najmniej: opis pozycji, ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto), koszt montażu. Obowiązującą stawkę podatku VAT należy doliczyć do wartości kosztorysowej (sumy) dostaw, chyba że Wykonawca nie jest płatnikiem VAT. W formularzu należy zawrzeć informację o zastosowaniu urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych.
3. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące Załącznik nr 1a do SWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo), lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Pełnomocnictwo (w oryginale), do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu
w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - załącznik nr 2
i załącznik nr 3.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
(o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na Formularzu oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany w umowie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mdkbielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI