„Dostawa i montaż multimedialnego strzeleckiego systemu szkolno-treningowego w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż multimedialnego strzeleckiego systemu szkolno-treningowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie wirtualnej strzelnicy w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lublinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-24
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 IM. ZBIGNIEWA HERBERTA W LUBLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż multimedialnego strzeleckiego systemu szkolno-treningowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie wirtualnej strzelnicy w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 IM. ZBIGNIEWA HERBERTA W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001273208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radzyńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-850

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zso1.bip.lublin.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż multimedialnego strzeleckiego systemu szkolno-treningowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie wirtualnej strzelnicy w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12abce51-16df-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: /zso1/Skrytka ESP
10.1.1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
10.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
10.1.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
10.1.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym:
KG 262.7.2021/2P
10.1.5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
10.1.6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
10.1.7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane przez wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.
10.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
10.2.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
10.2.2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
10.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415). Zamawiający posiada narzędzia do poprawnego odczytu danych zapisanych w następujących formatach: .pdf, .doc , .docx, .odt, .rtf, .txt, .xls, .xlsx, .xps, .jpg, .png, .bmp, .tif, .zip, .7z. Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
19.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta
Adres : ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin
19.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta , ul. Radzyńska 5, 20-850 Lublin. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: zso1@iod.lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
19.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
19.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
19.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
19.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
19.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
19.8. Posiada Pani/Pan:
19.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
19.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
19.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
19.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
19.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
19.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
19.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KG 262.7.2021/2P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kompletnego zestawu strzeleckiego „wirtualnej strzelnicy” wraz z kompletnym wyposażeniem i zestawem startowym materiałów eksploatacyjnych.
4.2. Adaptacja pomieszczeń przeznaczonych na „wirtualną strzelnicę”, montaż elementów systemu oraz jego konfiguracja.
4.3. Przeprowadzenie szkolenia dotyczącego zasad obsługi oraz eksploatacji urządzeń i sprzętu, składających się na kompletny zestaw strzeleckiego systemu szkolno-treningowego.
4.4. Wymogi techniczne i parametry użytkowe wirtualnej strzelnicy strzeleckiego systemu szkolno-treningowego muszą spełniać wszystkie warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach oraz posiadać, potwierdzone stosownym „Certyfikatem Zgodności” (homologacja), wszystkie parametry (cechy) użytkowe określone w pkt V.11 ppkt 1-12 i 14a Ogłoszenia Konkursu
Ofert, opublikowanego na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/konkurs-ofert-strzelnica-w-powiecie-2021-nr-22021bdspzzr (w „Dokumentach do pobrania” materiał pn. „Ogłoszenie o konkursie”), tzn.:
a) System musi działać w oparciu o wirtualną rzeczywistość, wykorzystującą laserowe symulatory (repliki) broni,
b) Moduł projekcyjny musi być zasilany z sieci elektrycznej 230V z graficznym interfejsem oraz automatyczną kalibracją obrazu,
c) Moduł strzelnicy wirtualnej musi zapewniać właściwe kąty widzenia obiektów umieszczonych na wirtualnych odległościach prowadzenia ognia niezależnie od wielkości wyświetlanego obrazu i umieszczenia w stosunku do niego stanowiska strzeleckiego
d) System musi charakteryzować się łatwością przystosowania urządzenia do pracy w przypadku potrzeby doraźnego wykorzystania w innych pomieszczeniach w tym przy zmiennych warunkach oświetlenia
e) System musi posiadać możliwość rozwojowej rozbudowy urządzenia o kolejne moduły poprzez łączenie modułów za pomocą sieci lan w celu rozszerzenia funkcjonalności szkoleniowej wirtualnej strzelnicy. Dodane moduły mogą rozszerzać pole widzenia lub funkcjonować niezależnie.
f) System musi posiadać możliwość prowadzenia szkolenia strzeleckiego i wykonywania zadań strzeleckich o różnym stopniu skomplikowania dla minimum 4 uczestników z wykorzystaniem różnych rodzajów broni w tym samym czasie z identyfikacją strzelca.
g) System musi posiadać możliwość prowadzenia strzelań w postaci statycznych i dynamicznych treningów dla ćwiczących o różnym stopniu zaawansowania od ćwiczeń w obserwacji, przez strzelania na celność i skupienie do wykonywania zadań strzeleckich o różnym stopniu skomplikowania,
h) Wirtualna strzelnica musi być wyposażona w bezprzewodowe, laserowe symulatory (repliki) broni - czterech karabinków i czterech pistoletów, z funkcją wyzwalania strzału; symulowanie strzału
i) Repliki broni muszą charakteryzować się realistyczną obsługą manualną w tym działania mechanizmów broni, imitacją odgłosu strzału i zjawiska odrzutu, a także jednoznacznie rozpoznawać (przy użyciu systemu informatycznego) zarówno strzały w ogniu pojedynczym jak i seryjnym. Ponadto repliki muszą umożliwiać stosowanie pasów nośnych i kabur,
j) Wirtualna strzelnica musi umożliwiać strzelanie na różne odległości
z uwzględnieniem balistyki toru lotu pocisku odpowiadającego rodzajowi broni i kalibrowi amunicji, umożliwiające realne korzystanie z celowników mechanicznych oraz z celowników kolimatorowych, wymuszające uwzględnienie poprawek przy zmianie odległości prowadzenia ognia i strzelaniu do celów ruchomych,
k) System musi posiadać możliwość kontroli prowadzenia strzelań w celu wyrobienia poprawnych i bezpiecznych zachowań ćwiczących,
l) System musi umożliwiać indywidualne przystrzeliwania (kalibrację) przez strzelca, bezpośrednio przed ćwiczeniem, każdego egzemplarza symulatora (repliki) broni, z których będzie korzystał,
m) System musi umożliwiać ćwiczenia ze scenariuszami o różnym stopniu trudności, w tym z możliwością zmiany warunków strzelania, w oparciu o wirtualną przestrzeń strzelnicy / placu ćwiczeń / otwartych przestrzeni, a także ćwiczenia sytuacyjne realizowane w oparciu o otwarte przestrzenie np. tereny zielone, tereny miejskie,
n) System musi posiadać możliwość opcjonalnego uzupełniania zestawu ćwiczeń o inne scenariusze przygotowane na bazie wirtualnych przestrzeni, które cechuje zróżnicowane ukształtowanie terenu, poszycie, roślinność, zastosowanie obiektów terenowych; możliwość doboru w tworzonych ćwiczeniach pory dnia, warunków oświetleniowych (światło sztuczne, naturalne), warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, mgła); możliwość wprowadzania w tworzonych ćwiczeniach efektów specjalnych jak ogień, dym, dźwięki otoczenia.
o) System musi umożliwiać obrazowanie w czasie rzeczywistym wyniku strzelania, podsumowanie / analiza efektu strzelania i archiwizacja wyników szkolenia oraz zarządzania treningiem strzeleckim w trybie instruktora;
p) System musi umożliwiać odtworzenie przebiegu strzelania w celu omówienia popełnionych błędów.
4.5. Ponadto wirtualna strzelnica powinna być wyposażona w:
a) Kamerę detekcyjną identyfikującą strzały oddane z makiet broni z emiterami laserowymi,
b) Replikę pistoletu z odrzutem o napędzie gazowym oraz emiterem laserowym z identyfikacją strzelca z dwoma magazynkami: jeden na green-gas lub CO2 umożliwiający strzelania dynamiczne oraz jeden magazynek umożliwiający przyłączenie do butli 200 bar – 4 szt.
c) Replikę karabinka z odrzutem oraz emiterem laserowym w systemie z identyfikacją strzelca umożliwiająca zarówno strzelania dynamiczne oraz statyczne z dwoma magazynkami: jeden na green-gas lub CO2 umożliwiający strzelania dynamiczne oraz jeden magazynek umożliwiający przyłączenie do butli 200 bar – 4 szt..
d) Projektor multimedialny HD,
e) Ekran zamontowany na suficie / ścianie o minimalnej szerokości 400 cm.
f) Minimum 800 scenariuszy video
g) Scenariusze 3D w formie animacji komputerowej – minimum 80 z możliwością zmiany warunków pogodowych w czasie rzeczywistym
h) Oprogramowanie symulujące wielostanowiskową strzelnicę z możliwością tworzenia własnych ćwiczeń / modyfikowania istniejących ćwiczeń z celami
statycznymi ruchomymi jak również celami opadającymi;
i) możliwość dodawania własnych tarcz z pliku graficznego jpg, tiff, png itd. Intuicyjne oznaczanie stref trafień wraz z przyznawaną punktacją za pomocą dedykowanego interfejsu graficznego.
j) System nagłaśniający (minimum 2 głośniki aktywne o mocy min. 30W każdy),
k) System kontroli warunków pogodowych i pory dnia,
l) Moduł potęgowania czynnika strachu i zaskoczenia
m) Ponadto powinna mieć możliwość rozbudowy funkcjonalności o:
1. Oprogramowanie do tworzenia własnych scenariuszy
2. Moduł detekcji pozycji strzelca na torze strzeleckim
3. System śledzenia i wizualizacji punktu celowania
4. Moduł symulacji ostrzału imitujący ostrzał prowadzony od strony ekranu.
5. Oprogramowanie umożliwiające trening strzelecki do tarcz typu sylwetka,
trening do celów ruchomych, trening do celów aktywnych i neutralnych
(napastnik-zakładnik), scenki sytuacyjne, filmy interaktywne.
4.6. Lokalizacja wirtualnej strzelnicy
Wirtualna strzelnica zlokalizowana będzie na pierwszym piętrze budynku w dotychczasowej sali lekcyjnej o powierzchni ok. 48m2. Pomieszczenie techniczne (zaplecze) zlokalizowane będzie w pomieszczeniu o powierzchni ok. 16m2 przyległym do Sali. Wymiary pomieszczenia na strzelnicę: szerokość 5,65m, długość 8,65m, wysokość 3,20m.
4.7. Adaptacja pomieszczeń
Adaptacja pomieszczeń jest integralną częścią przedmiotu zamówienia i jej realizacja w całości leży po stronie Wykonawcy. W związku z powyższym, warunkiem koniecznym przed przystąpieniem do przetargu jest odbycie wizji lokalnej (załącznik nr 5 ) w celu właściwego oszacowania przez Wykonawcę zakresu i kosztów prac adaptacyjnych, w tym min.: zaciemnienie sali (rolety), montaż nowego oświetlenia, malowanie, montaż niezbędnych instalacji, zabezpieczenie elementów strzelnicy przed osobami niepowołanymi - wymiana drzwi na antywłamaniowe.
Termin wizji lokalnej do ustalenia z Kierownikiem gospodarczym (kontakt poprzez e-mail: kierownik@zso1.lublin.pl
, lub formularze do komunikacji na platformie miniPortal), jednak nie później niż do dnia
23.09.2021r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferowana cena (C). Waga kryterium ceny - 60 %.

W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:

C = Najniższa cena / Cena badanej oferty x 60 pkt

Termin dostawy (T). Waga kryterium - 40%.

Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
oferta, w której Wykonawca zobowiąże się zrealizować dostawę w terminie:
do 70 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 0 pkt.
do 60 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 20 pkt.
do 50 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 40 pkt.
gdzie: T – ilość punktów za kryterium „Termin dostawy”.

Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów łącznie w obu kryteriach wg następującego wzoru: C + T = łączna liczba punktów
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium ceny
T - liczba punktów w kryterium terminu dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Wykonawca w formularzu oferty (zał. nr 2 do SWZ) wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. (wg załącznika nr 3 do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Adres skrzynki ePUAP: /zso1/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI