Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-12-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-30
  • Numer ogłoszenia759047-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 759047-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl - BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer referencyjny: ZP127/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z transportem do siedziby Zamawiającego (w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22i) elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego z podziałem:Część 1 urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.Część 2 urządzenia do ograniczenia prędkości pojazdów – progi.Urządzenia/elementy bezpieczeństwa ruchu muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 2311).1. Wszystkie elementy objęte niniejszym postępowaniem powinny posiadać dokumenty przewidziane obowiązującymi przepisami w zakresie jakości, a Wykonawca zobowiązany będzie te dokumenty dołączyć do każdej partii dostarczonych materiałów.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (2 części).3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części postępowania.4. Warunkiem złożenia oferty jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w załącznikach, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Brak jakiegokolwiek elementu z danej części, spowoduje odrzucenie oferty dla danej części.5. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania, dlatego dopuszcza się możliwość złożenia oferty dotyczącej tylko jednej części.6. Wszystkie elementy dostarczane Zamawiającemu powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami PN/EN.7. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy partiami w ilościach i terminach w zależności od potrzeby Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych zamówień, przesłanych drogą elektroniczną, w których zostanie podana ilość i rodzaj asortymentu. 8. Na dostarczane elementy Wykonawca winien udzielić: Część 1 – minimum 24 miesięcy gwarancji , max 36 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy każdej partii elementów. Część 2 – minimum 24 miesiące gwarancji, max 36 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy każdej partii elementów. Okres udzielonej gwarancji jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.• W przypadku nie zrealizowania zamówienia w zakresie ilościowym podanym w SIZW, Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. ● Wykonawca dostarczy zamówienie na własny koszt do bazy Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22i (w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu) w terminie nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia (termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert).

II.5) Główny kod CPV: 35121800-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie uznany za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
właściwe Krajowe Deklaracje Właściwości Użytkowych zgodnie przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia UE CPR dla oferowanych produktów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwo jeżeli dotyczy Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji zamówienia częściowego 20,00
Pkres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprzedaż wraz z transportem do siedziby Zamawiającego (w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22i) elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5 mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2. typu.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki Ø 60 mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25-30 kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej:1. LUSTRO DROGOWE (nietłukące) U-18a, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio Ø 900 mm przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach : • o przekroju Ø 50 – 60 mm • o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm.2. PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z miękkiego fluorescencyjnego tworzywa PCV w kolorze pomarańczowym z białymi pasami: • U-23b wysokość 75 cm wraz z napisem MZUK,• U-23c wysokość 50 cm wraz z napisem MZUK.3. TAŚMA:3.1. OSTRZEGAWCZA U-22 biało-czerwona,3.2. UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU – szer. 65,00 mm,3.3. TAŚMA NAJEZDNIOWA ŻÓŁTA szer. 12 cm.3.4. KLEJ DO TAŚMY NAJEZDNIOWEJ TYMCZASOWEJ.4. TABLICA 4.1. PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane ø 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe – 25-30 kg każda + komplet obejm:• długość 180 cm• długość 240 cm• długość 60 cm.4.2. TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej),• U-4a 600x1200 mm• U-4b 500x750 mm.4.3. TABLICA KIERUJĄCA U-21 (a lub b), dwustronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań wraz z napisem MZUK: podstawa gumowa o masie 25-30 kg.5. ZAPORA DROGOWA wraz z konstrukcją wsporczą U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane ø 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe + komplet obejm: długość 225 cm.6. TABLICA UCHYLNA Z ELEMENTAMI ODBLASKOWYMI U-24, wyposażona obustronnie w elementy odblaskowe wykonane z folii typu II z kompletem mocowań, pionowa część wykonana z miękkiego PCV pozioma z tworzywa sztucznego.7.1 SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm.7.2. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy Ø 400 mm odblaskowy typu 2.7.3 SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c Ø120 mm, oklejony folią odblaskową typu 2, biało-czerwony.7.4. SŁUPEK BLOKUJĄCY U 12c Ø 60 mm, oklejony folią odblaskową typu 2, biało-czerwony.8.1. BARIERA BETONOWA TYPU NEW JERSEY dł. 2 m z uchwytami do montażu. 8.2. BARIERA DROGOWA OCHRONNA TYPU NEW JERSEY 1100x400x800 wykonana z tworzywa, w kolorze białym lub czerwonym.9. PODSTAWA GUMOWA: materiał- PCV o dużej wytrzymałości mechanicznej, waga 25-30 kg, kolor podstawowy – czarny, otwory mocujące znaki drogowe : 3 x Ø 50 mm, kwadrat 40 mm kwadrat 60 mm, miejsce na umieszczenie standardowego w UE akumulatora do podświetlania znaków drogowych, uchwyt umożliwiający wygodne podnoszenie ręczne, antypoślizgowe stopki, kształt umożliwiający wielopoziomowe składowanie.10. AZYL DROGOWY: Składający się z gotowych elementów prefabrykowanych wraz z kompletem zaślepek oraz kołków montażowych:- materiał: tworzywo sztuczne, masa chemoutwardzalna, odblaski II gen. - waga: 21-25 kg/el.- wymiary: 500x500x100 mm- kolor: barwa czerwona z białym obrzeżem.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania i okazania na żądanie Zamawiającego właściwych Krajowych Deklaracji Właściwości Użytkowych zgodnie przepisami Prawa budowlanego oraz rozporządzenia UE CPR.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35121800-6, 34928450-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji zamówienia częściowego 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: jest sprzedaż wraz z transportem do siedziby Zamawiającego (w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22i) urządzeń do ograniczenia prędkości pojazdów – progów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Progi powinny:• posiadać odpowiednią Deklarację właściwości użytkowych,• być wykonane z prefabrykowanych elementów,• być wykonane z utwardzonego kauczuku lub tworzyw sztucznych (trwałych termoplastycznych lub chemoutwardzalnych materiałów) cechujących się dużą twardością i wysokimi własnościami elastycznymi oraz dużą odpornością mechaniczną,• być wykonane w kolorystyce żółto-czarnej lub biało czarnej dla progów listwowych i podrzutowych, natomiast progi wyspowe powinny być wykonane w kolorze czerwono – białym• być odporne na działanie warunków atmosferycznych.1. Progi zwalniające wyspowe (wraz z kompletem elementów montażowych oraz zaślepkami): składające się z 4 elementów,2. Progi podrzutowe (wraz z kompletem elementów montażowych oraz zaślepkami).3. Progi liniowe (najazdowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44221500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin realizacji zamówienia częściowego 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch fundamentów pod maszyny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI