Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn oraz do kosiarek będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00126628
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn oraz do kosiarek będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27681549000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plonów 22i

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.majczak@mzuk.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.sosnowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi komunalne i budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i maszyn oraz do kosiarek będących na wyposażeniu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff5b0dd-c075-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001954/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Części zamienne i materiały eksploatacyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zostały doprecyzowane w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, ul. Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec.
2) inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Dyrektora Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych jest Daniel Lechowicz, adres poczty elektronicznej: d.lechowicz@mzuk.sosnowiec.pl ; numer telefonu: 505 038 643.
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z bieżącym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (t.j. Dz.U z 2011r, nr 14, poz. 67 z późniejszymi zmianami) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
5) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.1. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
1.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
1.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP34/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa żarówek do samochodów i sprzętu, których wykaz szczegółowy wskazuje się w załączniku do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31531000-7 - Żarówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega prawo opcji, to jest uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zakresu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Zamówienie w prawie opcji uruchamiane będzie na jednostronne oświadczenie Zamawiającego i oznacza zakup, sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, części, akcesoriów, określonych w Formularzu cenowym dla zamówienia w prawie opcji (fakultatywnego). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą Umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem, nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia opcjonalnego. Realizacja prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie zakupu przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących warunkach:
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji został wskazany powyżej.
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji może zostać zrealizowany na warunkach, określonych w Projektowanych postanowień umowy, po uzyskaniu środków finansowych przez Zamawiającego na ten cel.
- Zamawiający w pierwszej kolejności zobowiązany jest zamówić zakres podstawowy, a dopiero jego po wyczerpaniu będzie miał możliwość skorzystania z prawa opcji.
- Jednym z warunków skorzystania z prawa opcji jest należyte wykonywanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
- Ceny jednostkowe zakresu zamówienia objętego prawem opcji zostaną określone w załącznikach - formularzach cen jednostkowych 1.1 – 1.3, stanowiących załącznik do SWZ.
- O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
- Dostawy świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SWZ.
- Do świadczenia dostaw w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia dostaw oraz kar umownych.
- Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej kwoty określonej w § 5 Projektowanych postanowień umowy.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częśćiowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do kosiarek Peruzzo

4.2.6.) Główny kod CPV: 16800000-3 - Części maszyn używanych w rolnictwie i leśnictwie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega prawo opcji, to jest uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zakresu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Zamówienie w prawie opcji uruchamiane będzie na jednostronne oświadczenie Zamawiającego i oznacza zakup, sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, części, akcesoriów, określonych w Formularzu cenowym dla zamówienia w prawie opcji (fakultatywnego). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą Umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem, nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia opcjonalnego. Realizacja prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie zakupu przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących warunkach:
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji został wskazany powyżej.
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji może zostać zrealizowany na warunkach, określonych w Projektowanych postanowień umowy, po uzyskaniu środków finansowych przez Zamawiającego na ten cel.
- Zamawiający w pierwszej kolejności zobowiązany jest zamówić zakres podstawowy, a dopiero jego po wyczerpaniu będzie miał możliwość skorzystania z prawa opcji.
- Jednym z warunków skorzystania z prawa opcji jest należyte wykonywanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
- Ceny jednostkowe zakresu zamówienia objętego prawem opcji zostaną określone w załącznikach - formularzach cen jednostkowych 1.1 – 1.3, stanowiących załącznik do SWZ.
- O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
- Dostawy świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SWZ.
- Do świadczenia dostaw w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia dostaw oraz kar umownych.
- Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej kwoty określonej w § 5 Projektowanych postanowień umowy.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do samochodów marki FORD

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega prawo opcji, to jest uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zakresu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego. Zamówienie w prawie opcji uruchamiane będzie na jednostronne oświadczenie Zamawiającego i oznacza zakup, sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, części, akcesoriów, określonych w Formularzu cenowym dla zamówienia w prawie opcji (fakultatywnego). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą Umowy. Prawo opcji jest uprawnieniem, nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia odszkodowawcze, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia opcjonalnego. Realizacja prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie zakupu przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji oraz posiadania środków finansowych na ten cel.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących warunkach:
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji został wskazany powyżej.
- Zakres zamówienia objęty prawem opcji może zostać zrealizowany na warunkach, określonych w Projektowanych postanowień umowy, po uzyskaniu środków finansowych przez Zamawiającego na ten cel.
- Zamawiający w pierwszej kolejności zobowiązany jest zamówić zakres podstawowy, a dopiero jego po wyczerpaniu będzie miał możliwość skorzystania z prawa opcji.
- Jednym z warunków skorzystania z prawa opcji jest należyte wykonywanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
- Ceny jednostkowe zakresu zamówienia objętego prawem opcji zostaną określone w załącznikach - formularzach cen jednostkowych 1.1 – 1.3, stanowiących załącznik do SWZ.
- O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
- Dostawy świadczone w ramach prawa opcji muszą być świadczone zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SWZ.
- Do świadczenia dostaw w ramach prawa opcji zastosowanie mają postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia, warunki świadczenia dostaw oraz kar umownych.
- Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej kwoty określonej w § 5 Projektowanych postanowień umowy.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania prawa opcji lub jego pełnej wartości.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Wykaz cen jednostkowych oraz
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w ppkt 1),
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oprócz w/w dokumentów należy złożyć:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I ust 4, pkt 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany. Zmiany umowy dopuszczalne będą w granicach wyznaczonych przepisami uPzp, w tym art. 455 ust.1 oraz ust.2 przywołanej ustawy oraz określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mzuk-sosnowiec.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych i płytkarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych. Inwestycje na terenie Śląska (sklepy, zamówienia publiczne, domy). Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI