Dostawa 21 950 szt. ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa 21 950 szt. ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyKomenda Główna Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043572
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 21 950 szt. ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 21 950 szt. ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b58254-a1c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017157/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Ręczne miotacze pieprzu 75 ml

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawionew Rozdziale XII SWZ oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w zakładce Regulacje i proceduryprocesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie przetwarzania danych osobowychzgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/Cut/21/ŁK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 21 950 szt. ręcznych miotaczy pieprzu o poj. 75 ml..Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 2 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”

4.2.6.) Główny kod CPV: 35200000-6 - Sprzęt policyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i SWZ oraz łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.2. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:− kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydanym zgodnie z ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią oraz amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:1.2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;1.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2 W przypadku podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 Pzp, wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.3 Zgodnie z art. 273 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.4 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 5 Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:1.1.1 Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydanym zgodnie z ustawą z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią oraz amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:a. karty katalogowe do oferowanego wyrobu;b. Karta charakterystyki do oferowanego wyrobu;c. Karta charakterystyki substancji czynnej znajdującej się w ręcznym miotaczu pieprzu;d. Aktualny atest higieniczny, wydany przez PZH lub inną instytucję posiadającą akredytowane laboratorium na terenie Polski lub Unii Europejskiej, na mieszankę stosowaną w ręcznych miotaczach pieprzu. Ważność atestu musi być, co najmniej tak długa jak obowiązująca na miotacze gwarancja;e. Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawniającego do kontroli jakości potwierdzające, że miotacze pieprzu odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznej.f. Oświadczenie dostawcy czy oferowany produkt jest sklasyfikowany jako wyrób aerozolowy czy jako gaz pod ciśnieniem

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

7. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa Ofertę poprzez: wypełnienie na Platformie Formularza oferty (część A) orazdodanie w zakładce „OFERTY" Formularza ofertowy (część B), o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (dokument potwierdzający dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty):Komenda Główna PolicjiNarodowy Bank Polski O/O Warszawa07 1010 1010 0071 2613 9120 0000z dopiskiem wadium - nr sprawy 7/Cut/21/ŁK4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnieubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Jeżeli w wynikuprzeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwośćwprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: 1) zachodzi konieczność zmianyterminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku przedłużającej się procedury udzieleniazamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze środków ochronyprawnej, w takim przypadku zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminurealizacji umowy o czas trwania procedury odwoławczej.2) w przypadku wprowadzenia przezproducenta nowej wersji sprzętu lub innych produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersjisprzętu lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SWZ i niepowodują zmiany ceny;3) w przypadku zakończenia wytwarzania sprzętu lub innego produktuobjętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RzeczypospolitejPolskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego oparametrach spełniających wymagania określone w SWZ i nie powodują zmiany ceny;4) wprzypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra,Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeńWykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;5) w przypadku ujawnienia się powszechniewystępujących wad oferowanego sprzętu Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresiePrzedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym,spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastępowanego,rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;6) zmianyWykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowywykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lubnabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełniawarunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz niepociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy.3. Strony postanawiają, że w przypadkuzmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umowąulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegniekorekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miałazastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturamiwystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawkipodatku od towarów i usług. 4. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają zgody obu Stron imuszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.5.Dopuszczalne jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2 i 3 jeżeli zmianyte będą dopuszczalne w świetle art. 455 Ustawy PZP.6. Potwierdzenie konieczności zmianyUmowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownegoprotokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 09:50

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp. 2.Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętąw postępowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemiezakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na projektowanepostanowienie umowy; 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ozawarcie umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowaniawykonawców lub konkursie, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3)zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowaniakonkursu na podstawie ustawy, mimo że zamawiający był do tego obowiązany.3. Odwołującyprzekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaciOgłoszenie nr 2021/BZP 00023936/01 z dnia 2021-03-262021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało wniesione ono w formie pisemnej, przedupływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, alby mógł on zapoznać się z jegotreścią przed upływem tego terminu. 4. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dniaprzekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia –jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo wterminie 10 dni – jeżeli informacja została przekazana w inny sposób. 5. Odwołanie wobec treściogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia wnosi się w terminie 5 dniod dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Odwołanie wnosi siędo Prezesa Izby.
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI