Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-19
  • ZamawiającyGmina Pajęczno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00232643
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14160980-f860-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004500/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

2.4. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie odporności na zagrożenia, Projekt Grantowy Cyfrowa Gmina o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, Umowa powierzenia Grantu n numerze 5212/3/2022.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europej-skiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie da-nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pajęczno reprezentowana przez Burmistrza Pajęczna
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Pajęczno ul. Parkowa 8/12, 98-330 Pajęczno
Adres e-mail: um @pajeczno.pl
Tel. (34) 311 15 23
 w Gminie Pajęczno wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt: iod@pajeczno.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miej-skim w Pajęcznie; Znak sprawy: ZPF.271.7.2022
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 Pzp
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Pzp, rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wy-kazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 144000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu, przy użyciu materiałów, urządzeń i narzędzi oferenta – Wykonawcy, Cyfrowa Gmina - Modernizacji sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie.
1) Zakres prac obejmuje:
a) sporządzenie harmonogramu rzeczowego i przedłożenie go Zamawiającemu w dniu za-warcia umowy,
b) demontaż istniejącego okablowania strukturalnego, obejmujący także wypełnienie, po-wstałych podczas demontażu okablowania, ubytków tynku (wraz ze szpachlowaniem i ich zamalowaniem zgodnie z kolorem ściany, sufitu),
c) wykonanie prac instalacyjnych (w tym prac remontowo-budowlanych) zgodnie z doku-mentacją projektową,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz ba-dań i sprawdzeń przez osoby uprawnione, ze sporządzeniem protokołów w wersji pa-pierowej,
e) uruchomienie sieci logicznej.
2) Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź
materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa.
3) Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami.
b) prowadzenie robót w sposób zapewniający nieprzerwaną działalność urzędu,
c) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane upraw-nienia,
d) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy).
4) Po wykonaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powy-konawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projek-tową.
UWAGA: budynek biurowy Urzędu Miejskiego jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Miejskiego w Pajęcznie w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz montażu sieci okablowania strukturalnego.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez LANSTER Sp. zo.o. ul. Josepha Conrada 51A, 31-357 Kra-ków.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 6 do SWZ), niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy.
2. Inne wymagania, które winien spełnić Wykonawca:
1) W celu zapewnienia właściwej jakości wykonania okablowania strukturalnego Wykonawca winien być certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 25 lat. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować:
a) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione,
b) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny i kable krosowe wykonane z jego komponentów przez okres 25 lat będą charakteryzowały się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA.
2) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na urządzenia aktywne sieci LAN na okres nie krótszy niż 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego robót.
3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały, wyroby, dostarczone urządzenia i osprzęt nieobjęte gwarancją opisaną powyżej w punkcie 1 i 2, na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od daty odbioru końcowego robót.
4) Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 12 Projektowanych postanowień umowy – rozdział nr 4 do SWZ.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) harmonogramem rzeczowym, o którym mowa w § 14 projektu umowy,
2) projektem technicznym i STWiORB,
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401),
4) obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa telekomunikacyjnego, Polskimi Normami.
5) Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4. Użyte w dokumentacji projektowo-technicznej nazwy materiałów i urządzeń określające typ produktu, zostały podane przykładowo, jako propozycje projektanta, w celu określenia mini-malnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i/lub systemów, referencji technicznych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwią-zania równoważne.
Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowo-technicznej, a doprecyzowanych w STWiORB.
Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym daną nor-mą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.
Pod pojęciem „równoważności rozwiązania” w szczególności rozumie się, że oferowane rozwią-zanie posiada co najmniej takie same lub lepsze niż opisane przez Zamawiającego - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu za-mówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do zazna-czenia tego w ofercie, w szczególności poprzez załączenie wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry tech-niczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt.
UWAGA: Zgodnie z art. 107 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykaz rozwiązań równoważnych musi być złożony wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne i nie złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych i fabrycznie nowych. Materiały budowlane i wszystkie elementy użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą posiadać sto-sownie do wymogów odpowiednie dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały-urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów w dokumentacji projektowej, bądź materiały równo-ważne.
7. Prace budowlane i instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i w jego otoczeniu. Należy również pomieszczenia, ciągi komunika-cyjne i otoczenie budynku utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunika-cyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości
8. W pomieszczeniach biurowych wyposażonych w meble i sprzęt biurowy na czas wykonywania robót (jeżeli będzie taka potrzeba):
a) sprzęt i urządzenia biurowe (komputery, drukarki, fax-y itp.) usunie i powrotnie wstawi Zamawiający,
b) meble biurowe (biurka, krzesła, szafy itp.) usunie i powrotnie wstawi Wykonawca.
9. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni Wykonawcy nieodpłat-nie energię elektryczną i wodę.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie
z obowiązującymi wymogami oraz bieżącego wywozu materiałów i gruzu powstałego przy wy-konywaniu prac do miejsca ich składowania i utylizacji (nie dotyczy surowców wtórnych, któ-re można odzyskać). Sposób postępowania z surowcami opisany został w projektowanych po-stanowieniach umowy (rozdział 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp.
17.2 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C = cena ofertowa brutto = 60 % (do dwóch miejsc po przecinku).
2) G = okres dodatkowej gwarancji = 40 % (gwarancja będzie udzielona na wykonany gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały, wyroby, dostarczone urządzenia i osprzęt na okres nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy), począwszy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, tj. podpisaniu przez strony Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń z wyłączeniem okresów gwarancji udzielonych przez producenta dla okablowania strukturalnego i zamontowanych urządzeń aktywnych sieci LAN. Dotyczy gwarancji opisanej w Rozdziale V ust. 2 pkt 3 SWZ.
17.3 Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu, zostanie przyznana ilość punktów wg wzorów:
a) C - cena ofertowa brutto obliczone wg wzoru:
cena najniższej oferty brutto
C = ----------------------------------------- x 60 =............ pkt
cena badanej oferty brutto

b) G = okres dodatkowej gwarancji
Zasady oceny kryterium okres dodatkowej gwarancji (1 rok = 12 miesięcy) - ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przyznana według zasad określonych w poniższej tabeli:

Kryterium Gwarancja: Punkty
0 lat dodatkowej gwarancji 0 pkt
1 rok lat dodatkowej gwarancji 10 pkt
2 lata dodatkowej gwarancji 20 pkt
3 lata dodatkowej gwarancji 30 pkt
4 lata i więcej lat dodatkowej gwarancji 40 pkt
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty dodatkowego okresu gwaran-cji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, tj. 3 lata i oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 punktów.
Zamawiający przyzna punkty na podstawie informacji wskazanej w Formularzu ofertowym sta-nowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
17.4 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz po zsumowaniu liczby punktów (P = C + G) uzyskanych we wskazanych wyżej kryte-riach uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych).

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o zamó-wienie może ubiegać się wykonawca który :
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z przepi-sami prawa budowlanego i prawidłowo minimum 2 roboty w polegające na moderni-zacji sieci LAN o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy złotych) każda,
Uwaga:
w/w warunek powinien spełnić wykonawca samodzielnie, a w przypadku
polegania na zasobach podmiotu trzeciego – podmiot trzeci. W przypadku
składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w/w warunek powinien spełnić jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) do realizacji zamówienia wskaże osobę/osoby posiadające niżej wymienione uprawnienia i kwalifikacje:
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz status/licencję certyfikowanego instalatora wydany przez producenta danego systemu, którą ustanowi osobą kierującą robotami,
- minimum 2 pracowników posiadających status/licencję Certyfikowanego Instalatora wydany przez producenta oferowanego systemu upoważniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego, status powinien zachować ważność przez cały okres wykonywania zamówienia aż do odbioru i uzyskania gwarancji.

Informacje dodatkowe:
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1. pkt 3) i 4)a, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz
z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2. , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty bu-dowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia sta-nowi załącznik nr 3 do IDW.
Uwaga:
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 r, poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
• nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
• posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wyma-gania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgra-nicznych.
Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpo-wiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwali-fikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do peł-nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie są wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu –
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w Rozdziale III do SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiednich w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w Rozdziale III do SIWZ.
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane chyba że wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne wtedy zobowiązany jest do załączenia wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 107 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykaz rozwiązań równoważnych musi być złożony wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne i nie złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.10 Do oferty należy dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,
b) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
d) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
e) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW;
f) dowody równoważności (jeżeli dotyczy), będące przedmiotowymi środkami dowodowymi

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10. Wymagania dotyczące wadium
10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1.000,00 złotych. (słownie: tysiąc złotych).
10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).
10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie nr rachunku 63 8265 0001 2001 0071 0071 0004
z dopiskiem "Wadium - nr postępowania (ZPF.271.7.2022)
10.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postę-powaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do wystę-powania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 6.3. IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia zmiany wycofania oferty lub wniosku dostępnego na epuap i udostępnionego również na miniportalu. Funcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców miniPortalu w szczegółach danego postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopanie fundamentów - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykopanie fundamentów Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI