III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, bądź oświadczenia że do prowadzenia działalności w zakresie obejmującym opis przedmiotu zamówienia nie są wymagane ww. dokumenty.(załącznik nr 6 do SIWZ) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli łącznie posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową bezwarunkową w wysokości co najmniej 4 000 000 zł. b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (delikt + kontrakt) na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000 zł. c) roczny przychód wykonawcy w obszarze objętym przedmiotem zamówienia, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, przy czym Zamawiający wymaga aby wykazał się minimalnym średniorocznym obrotem, rozumianym jak przychód netto ze sprzedaży, na poziomie 4 000 000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową bezwarunkową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz sprawozdania finansowego w postaci bilansu zysku i strat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykazu robót budowlanych (min. jednej) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (od dnia ....... do dnia .......) i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Za roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna roboty budowlane spełniające następujące cechy: - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej zintegrowanej z budynkami o wielkości co najmniej 500kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz którego zostały wykonane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich terminowe i należyte wykonanie tj. referencje, poświadczenia. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W tym zakresie Wykonawca zobligowany jest wykazać́, to jest załączyć wykaz osób, które będą̨ uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz dokumentami potwierdzającymi, iż̇ posiadają̨ one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają̨ obowiązek posiadania takich uprawnień́. Należy wykazać, że Wykonawca będzie dysponował personelem wskazanym w wykazie osób najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. : a) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/kierownika robót podczas realizacji zamówienia polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej zintegrowanej z budynkami o mocy min. 500 kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej. b) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót podczas realizacji zamówienia c) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w zakresie robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót podczas realizacji zamówienia polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 500 kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej zintegrowanej z budynkiem. d) minimum 4 osoby, posiadające uprawnienia instalatora OZE certyfikowane przez UDT posiadającą kwalifikacje do instalowania instalacji fotowoltaicznych. e) Minimum 1 osobą – która będzie pełnić funkcję Kierownika Brygady, posiadająca uprawnienia instalatora OZE certyfikowane przez UDT posiadającą kwalifikacje do instalowania instalacji fotowoltaicznych oraz uprawnienia SEP Eksploatacja i Dozór co najmniej do 1 kV f) Łącznie zespołem minimum 10-ciu osób, wskazanych powyżej w ppkt. a - e z których osoby wskazane w ppkt d zatrudnione są w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, a które bezpośrednio będą związane z wykonywanymi robotami budowlano-montażowymi na obiektach. W celu wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału kadrowego Wykonawca składa wykaz osób zawierający informację o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu osób w nim wskazanych oraz informacją o posiadanych uprawnieniach i o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, żąda następujących dokumentów: Wypełnionej tabeli zawartej w opisie przedmiotu zamówienia oznaczonej jako „Wymagania dotyczące oferowanych urządzeń:” wraz z załączonymi do niej stosownie do opisu w kolumnie pt. „ TAK lub podać wartość oferowanego parametru (udokumentowane w karcie katalogowej producenta– podać numer str., dokumentach akredytowanej jednostki , certyfikacie )” 1. karty katalogowej producenta; 2. dokumentu z akredytowanej jednostki laboratoryjnej potwierdzający wynik testów; 3. dokumentu z akredytowanej jednostki naukowej potwierdzający wynik testów; 4. certyfikatu wystawionego przez jednostkę akredytowaną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa pzp), dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania -stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ 2) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP. 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, bądź oświadczenia że do prowadzenia działalności w zakresie obejmującym opis przedmiotu zamówienia nie są wymagane ww. dokumenty.(załącznik nr 6 do SIWZ) 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli łącznie posiada: a) środki finansowe lub zdolność kredytową bezwarunkową w wysokości co najmniej 4 000 000 zł. b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (delikt + kontrakt) na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000 zł. c) roczny przychód wykonawcy w obszarze objętym przedmiotem zamówienia, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, przy czym Zamawiający wymaga aby wykazał się minimalnym średniorocznym obrotem, rozumianym jak przychód netto ze sprzedaży, na poziomie 4 000 000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową bezwarunkową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz sprawozdania finansowego w postaci bilansu zysku i strat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. 1. Wykazu robót budowlanych (min. jednej) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (od dnia ....... do dnia .......) i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Za roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna roboty budowlane spełniające następujące cechy: - co najmniej jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej zintegrowanej z budynkami o wielkości co najmniej 500kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz którego zostały wykonane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich terminowe i należyte wykonanie tj. referencje, poświadczenia. 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.(załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W tym zakresie Wykonawca zobligowany jest wykazać́, to jest załączyć wykaz osób, które będą̨ uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz dokumentami potwierdzającymi, iż̇ posiadają̨ one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają̨ obowiązek posiadania takich uprawnień́. Należy wykazać, że Wykonawca będzie dysponował personelem wskazanym w wykazie osób najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. : a) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/kierownika robót podczas realizacji zamówienia polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej zintegrowanej z budynkami o mocy min. 500 kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej. b) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót podczas realizacji zamówienia c) minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w zakresie robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej tj. wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika budowy/Kierownika robót podczas realizacji zamówienia polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 500 kWp na funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej zintegrowanej z budynkiem. d) minimum 4 osoby, posiadające uprawnienia instalatora OZE certyfikowane przez UDT posiadającą kwalifikacje do instalowania instalacji fotowoltaicznych. e) Minimum 1 osobą – która będzie pełnić funkcję Kierownika Brygady, posiadająca uprawnienia instalatora OZE certyfikowane przez UDT posiadającą kwalifikacje do instalowania instalacji fotowoltaicznych oraz uprawnienia SEP Eksploatacja i Dozór co najmniej do 1 kV f) Łącznie zespołem minimum 10-ciu osób, wskazanych powyżej w ppkt. a - e z których osoby wskazane w ppkt d zatrudnione są w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat) na umowę o pracę, a które bezpośrednio będą związane z wykonywanymi robotami budowlano-montażowymi na obiektach. W celu wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału kadrowego Wykonawca składa wykaz osób zawierający informację o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu osób w nim wskazanych oraz informacją o posiadanych uprawnieniach i o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. karty katalogowej producenta; 2. dokumentu z akredytowanej jednostki laboratoryjnej potwierdzający wynik testów; 3. dokumentu z akredytowanej jednostki naukowej potwierdzający wynik testów; 4. certyfikatu wystawionego przez jednostkę akredytowaną.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Przedstawienia oświadczenia o udziale lub braku udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są już znane).