Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuławy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-09
  • ZamawiającyGMINA PUŁAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00469809
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5dfc028-8edb-42f1-a3c3-a95f28bcd9fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5dfc028-8edb-42f1-a3c3-a95f28bcd9fd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przy użyciu adresu e-mail: sekretariat@pulawy.gmina.pl.
Bezpośredni adres strony internetowej prowadzonego postępowania dostępny jest w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do platformy e-Zamówienia. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 11 SWZ.
Sposób przygotowania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdziale 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
− administratorem danych osobowych jest Gmina Puławy, ul. Dęblińska 4,
24-100 Puławy, tel. (81) 887-41–21; kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: inspektor@cbi24.pl
− dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
− odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
− dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. – „Budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej nr ewd. 175 w miejscowości Jaroszyn”
Zakres robót (materiały zapewnia Wykonawca) m.in. obejmuje:
- kopanie rowów i układanie kabli;
- montaż i stawienie fundamentów pod słupy;
- stawianie i montaż 10 słupów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 1 i 2 oraz nr od 4 do 11);
- montaż wysięgników rurowych, opraw oświetlenia (10 szt.) i przewodów na słupach;
- badania i pomiary linii kablowej, rezystancji uziemienia, natężenia oświetlenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu;
h) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego tj. system firmy LUG oraz Pollight.
System sterowania oświetleniem posiadany przez Zamawiającego charakteryzuje się następującymi właściwościami i parametrami:

Sterowanie, komunikacja i warstwa informatyczna
• Zasilacze opraw muszą posiadać interfejs DALI lub 1-10V pozwalający na dynamicznie obniżanie mocy oprawy, a tym samym strumienia świetlnego oprawy. Sterownik oprawy musi mieć możliwość przekazywania informacji na temat parametrów pracy oprawy oraz komunikatów o błędach / awariach, musi być wyposażone w interfejs DALI lub 1-10V do sterowania oprawami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami a systemem odbywa się dwukierunkowo umożliwiając sterowanie oraz zdalny odczyt parametrów oprawy,
• sterowniki opraw muszą mieć połączenie z Internetem poprzez centralne urządzenia typu hub,
• topologia bezprzewodowego połączenia sterowników opraw z urządzeniami typu hub musi być topologią Mesh, a uszkodzenie jednego z urządzeń nie może wpływać na pracę pozostałych,
• sieć bezprzewodowa łącząca urządzenia musi dynamicznie rekonfigurować połączenie pomiędzy poszczególnymi urządzeniami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami opraw, a urządzeniami typu hub musi odbywać się bezprzewodowo, w ramach prac nie będzie doprowadzane okablowanie do opraw/punktów oświetleniowych ani też nie jest możliwe wykorzystanie nieużytych przewodów/kabli, jeśli takie są doprowadzone do punktu oświetlenia/oprawy,
• komunikacja pomiędzy HUB a serwerami w chmurze powinna odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego, otwartego protokołu komunikacyjnego (np. HTTP 1.1, XMPP),
• interfejs użytkownika musi posiadać dwustopniowy mechanizm uwierzytelniania, zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem (2FA),
• każde urządzenie powinno posiadać interfejs w systemie sterowania, pozwalający na wyświetlanie i analizę informacji o parametrach i stanie określonego urządzenia (oprawy oświetleniowej) oraz umożliwiający sterowanie daną oprawą,
• kontrolery powinny być wyposażone w przekaźnik, dzięki któremu możliwe jest rozłączenie zasilania w czasie, gdy oprawa jest wyłączona, zwiększając w ten sposób żywotność komponentów i ograniczając pobór energii. Zastosowany przekaźnik powinien umożliwiać zredukowanie prądu rozruchu poprzez załączanie napięcia zasilania, gdy przechodzi ono przez "0".
Wymagania dla urządzeń zdalnych
Parametry sterownika oprawy:
• zasilanie kontrolerów 230/50Hz,
• możliwość podłączenia zewnętrznych czujników (w kontrolerze dostępne złącza cyfrowe),
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu włączenia opraw,
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu ściemnienia oprawy poprzez wykorzystanie sygnału sterującego 0-10V lub DALI,
• sterownik powinien umożliwiać płynną zmianę poziomu ściemnienia,
• chwilowy pobór mocy, napięcie zasilania i współczynnik mocy powinny być mierzone dla każdej oprawy, z uwzględnieniem parametrów samej oprawy z błędem nie większym niż 1%,
• urządzenia zdalne muszą mieć możliwość logowania godzin przepracowanych w trybie „włączone” dla każdej oprawy,
• urządzenia muszą mieć możliwość przekazywania ww. pomiarów do systemu sterowania, a w przypadku braku komunikacji agregowania ich do momentu odzyskania połączenia, ale nie więcej niż przez pięć dni,
• w przypadku braku komunikacji, urządzenia zdalne muszą mieć możliwość monitorowania i przechowywania co najmniej następujących parametrów wraz z czasem ich zarejestrowania:
- skumulowany czas w trybie „włączona” (minuty),
- skumulowana konsumpcja energii (kWh),
• w przypadku braku komunikacji, sterowniki opraw muszą mieć możliwość realizowania wcześniej zaprogramowanego harmonogramu,
• sterowniki muszą mieć wbudowany zegar czasu rzeczywistego wraz z podtrzymaniem w przypadku braku zasilania,
• podtrzymanie zegara czasu rzeczywistego nie może być realizowane przez elementy wymagające okresowej wymiany (baterie),
• kontrolery wyposażone w złącze umożliwiające monitorowanie temperatury modułu LED (NTC),
• kontrolery muszą mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA).
Parametry urządzenia typu hub (koncentrator):
• urządzenie dostępne jest z następującymi interfejsami:
- LAN,
- 2G/3G (gniazdo na kartę SIM),
- bezprzewodowy interfejs sieci MESH,
- RS-485,
• możliwość zainstalowania HUBa na szynie DIN wewnątrz szafy oświetleniowej oraz bezpośrednio na słupie,
• urządzenie musi mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA),
• urządzenie instalowane na szynie DIN wyposażone w złącza przekaźnikowe (min. 4 szt.) umożliwiające załączanie obwodów elektrycznych oraz w wejścia cyfrowe (min. 4 szt.) umożliwiające monitorowanie otwarcia drzwi szafy oraz zabezpieczeń obwodów w szafie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. – „Budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego w ciągu drogi gminnej (dz. nr ewid. 495, 477) w miejscowości Skoki”
Zakres robót (materiały zapewnia Wykonawca) m.in. obejmuje:
- kopanie rowów i układanie kabli;
- montaż i stawienie fundamentów pod słupy;
- stawianie i montaż 4 słupów oświetleniowych;
- montaż wysięgników rurowych, opraw oświetlenia (5 szt.) i przewodów na słupach;
- badania i pomiary linii kablowej, rezystancji uziemienia, natężenia oświetlenia.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu;
h) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego tj. system firmy LUG oraz Pollight.

System sterowania oświetleniem posiadany przez Zamawiającego charakteryzuje się następującymi właściwościami i parametrami:

Sterowanie, komunikacja i warstwa informatyczna
• Zasilacze opraw muszą posiadać interfejs DALI lub 1-10V pozwalający na dynamicznie obniżanie mocy oprawy, a tym samym strumienia świetlnego oprawy. Sterownik oprawy musi mieć możliwość przekazywania informacji na temat parametrów pracy oprawy oraz komunikatów o błędach / awariach, musi być wyposażone w interfejs DALI lub 1-10V do sterowania oprawami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami a systemem odbywa się dwukierunkowo umożliwiając sterowanie oraz zdalny odczyt parametrów oprawy,
• sterowniki opraw muszą mieć połączenie z Internetem poprzez centralne urządzenia typu hub,
• topologia bezprzewodowego połączenia sterowników opraw z urządzeniami typu hub musi być topologią Mesh, a uszkodzenie jednego z urządzeń nie może wpływać na pracę pozostałych,
• sieć bezprzewodowa łącząca urządzenia musi dynamicznie rekonfigurować połączenie pomiędzy poszczególnymi urządzeniami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami opraw, a urządzeniami typu hub musi odbywać się bezprzewodowo, w ramach prac nie będzie doprowadzane okablowanie do opraw/punktów oświetleniowych ani też nie jest możliwe wykorzystanie nieużytych przewodów/kabli, jeśli takie są doprowadzone do punktu oświetlenia/oprawy,
• komunikacja pomiędzy HUB a serwerami w chmurze powinna odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego, otwartego protokołu komunikacyjnego (np. HTTP 1.1, XMPP),
• interfejs użytkownika musi posiadać dwustopniowy mechanizm uwierzytelniania, zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem (2FA),
• każde urządzenie powinno posiadać interfejs w systemie sterowania, pozwalający na wyświetlanie i analizę informacji o parametrach i stanie określonego urządzenia (oprawy oświetleniowej) oraz umożliwiający sterowanie daną oprawą,
• kontrolery powinny być wyposażone w przekaźnik, dzięki któremu możliwe jest rozłączenie zasilania w czasie, gdy oprawa jest wyłączona, zwiększając w ten sposób żywotność komponentów i ograniczając pobór energii. Zastosowany przekaźnik powinien umożliwiać zredukowanie prądu rozruchu poprzez załączanie napięcia zasilania, gdy przechodzi ono przez "0".
Wymagania dla urządzeń zdalnych
Parametry sterownika oprawy:
• zasilanie kontrolerów 230/50Hz,
• możliwość podłączenia zewnętrznych czujników (w kontrolerze dostępne złącza cyfrowe),
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu włączenia opraw,
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu ściemnienia oprawy poprzez wykorzystanie sygnału sterującego 0-10V lub DALI,
• sterownik powinien umożliwiać płynną zmianę poziomu ściemnienia,
• chwilowy pobór mocy, napięcie zasilania i współczynnik mocy powinny być mierzone dla każdej oprawy, z uwzględnieniem parametrów samej oprawy z błędem nie większym niż 1%,
• urządzenia zdalne muszą mieć możliwość logowania godzin przepracowanych w trybie „włączone” dla każdej oprawy,
• urządzenia muszą mieć możliwość przekazywania ww. pomiarów do systemu sterowania, a w przypadku braku komunikacji agregowania ich do momentu odzyskania połączenia, ale nie więcej niż przez pięć dni,
• w przypadku braku komunikacji, urządzenia zdalne muszą mieć możliwość monitorowania i przechowywania co najmniej następujących parametrów wraz z czasem ich zarejestrowania:
- skumulowany czas w trybie „włączona” (minuty),
- skumulowana konsumpcja energii (kWh),
• w przypadku braku komunikacji, sterowniki opraw muszą mieć możliwość realizowania wcześniej zaprogramowanego harmonogramu,
• sterowniki muszą mieć wbudowany zegar czasu rzeczywistego wraz z podtrzymaniem w przypadku braku zasilania,
• podtrzymanie zegara czasu rzeczywistego nie może być realizowane przez elementy wymagające okresowej wymiany (baterie),
• kontrolery wyposażone w złącze umożliwiające monitorowanie temperatury modułu LED (NTC),
• kontrolery muszą mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA).
Parametry urządzenia typu hub (koncentrator):
• urządzenie dostępne jest z następującymi interfejsami:
- LAN,
- 2G/3G (gniazdo na kartę SIM),
- bezprzewodowy interfejs sieci MESH,
- RS-485,
• możliwość zainstalowania HUBa na szynie DIN wewnątrz szafy oświetleniowej oraz bezpośrednio na słupie,
• urządzenie musi mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA),
• urządzenie instalowane na szynie DIN wyposażone w złącza przekaźnikowe (min. 4 szt.) umożliwiające załączanie obwodów elektrycznych oraz w wejścia cyfrowe (min. 4 szt.) umożliwiające monitorowanie otwarcia drzwi szafy oraz zabezpieczeń obwodów w szafie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego ul. Błotna i ul. Rudki w miejscowości Gołąb” w ramach zadania pn. „Wykonanie części oświetlenia na ulicy Błotnej i Rudki zgodnie z projektem” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Sołeckiego Sołectw Gołąb I i Gołąb II na 2024 r.
Zakres robót (materiały zapewnia Wykonawca) m.in. obejmuje:
- kopanie rowów i układanie kabli;
- montaż i stawienie fundamentów pod słupy;
- stawianie i montaż 5 słupów oświetleniowych (oznaczonych w dokumentacji projektowej nr 2 do 6);
- montaż wysięgników rurowych, opraw oświetlenia (5 szt.) i przewodów na słupach;
- badania i pomiary linii kablowej, rezystancji uziemienia, natężenia oświetlenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu;
h) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego tj. system firmy LUG oraz Pollight.

System sterowania oświetleniem posiadany przez Zamawiającego charakteryzuje się następującymi właściwościami i parametrami:

Sterowanie, komunikacja i warstwa informatyczna
• Zasilacze opraw muszą posiadać interfejs DALI lub 1-10V pozwalający na dynamicznie obniżanie mocy oprawy, a tym samym strumienia świetlnego oprawy. Sterownik oprawy musi mieć możliwość przekazywania informacji na temat parametrów pracy oprawy oraz komunikatów o błędach / awariach, musi być wyposażone w interfejs DALI lub 1-10V do sterowania oprawami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami a systemem odbywa się dwukierunkowo umożliwiając sterowanie oraz zdalny odczyt parametrów oprawy,
• sterowniki opraw muszą mieć połączenie z Internetem poprzez centralne urządzenia typu hub,
• topologia bezprzewodowego połączenia sterowników opraw z urządzeniami typu hub musi być topologią Mesh, a uszkodzenie jednego z urządzeń nie może wpływać na pracę pozostałych,
• sieć bezprzewodowa łącząca urządzenia musi dynamicznie rekonfigurować połączenie pomiędzy poszczególnymi urządzeniami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami opraw, a urządzeniami typu hub musi odbywać się bezprzewodowo, w ramach prac nie będzie doprowadzane okablowanie do opraw/punktów oświetleniowych ani też nie jest możliwe wykorzystanie nieużytych przewodów/kabli, jeśli takie są doprowadzone do punktu oświetlenia/oprawy,
• komunikacja pomiędzy HUB a serwerami w chmurze powinna odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego, otwartego protokołu komunikacyjnego (np. HTTP 1.1, XMPP),
• interfejs użytkownika musi posiadać dwustopniowy mechanizm uwierzytelniania, zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem (2FA),
• każde urządzenie powinno posiadać interfejs w systemie sterowania, pozwalający na wyświetlanie i analizę informacji o parametrach i stanie określonego urządzenia (oprawy oświetleniowej) oraz umożliwiający sterowanie daną oprawą,
• kontrolery powinny być wyposażone w przekaźnik, dzięki któremu możliwe jest rozłączenie zasilania w czasie, gdy oprawa jest wyłączona, zwiększając w ten sposób żywotność komponentów i ograniczając pobór energii. Zastosowany przekaźnik powinien umożliwiać zredukowanie prądu rozruchu poprzez załączanie napięcia zasilania, gdy przechodzi ono przez "0".
Wymagania dla urządzeń zdalnych
Parametry sterownika oprawy:
• zasilanie kontrolerów 230/50Hz,
• możliwość podłączenia zewnętrznych czujników (w kontrolerze dostępne złącza cyfrowe),
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu włączenia opraw,
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu ściemnienia oprawy poprzez wykorzystanie sygnału sterującego 0-10V lub DALI,
• sterownik powinien umożliwiać płynną zmianę poziomu ściemnienia,
• chwilowy pobór mocy, napięcie zasilania i współczynnik mocy powinny być mierzone dla każdej oprawy, z uwzględnieniem parametrów samej oprawy z błędem nie większym niż 1%,
• urządzenia zdalne muszą mieć możliwość logowania godzin przepracowanych w trybie „włączone” dla każdej oprawy,
• urządzenia muszą mieć możliwość przekazywania ww. pomiarów do systemu sterowania, a w przypadku braku komunikacji agregowania ich do momentu odzyskania połączenia, ale nie więcej niż przez pięć dni,
• w przypadku braku komunikacji, urządzenia zdalne muszą mieć możliwość monitorowania i przechowywania co najmniej następujących parametrów wraz z czasem ich zarejestrowania:
- skumulowany czas w trybie „włączona” (minuty),
- skumulowana konsumpcja energii (kWh),
• w przypadku braku komunikacji, sterowniki opraw muszą mieć możliwość realizowania wcześniej zaprogramowanego harmonogramu,
• sterowniki muszą mieć wbudowany zegar czasu rzeczywistego wraz z podtrzymaniem w przypadku braku zasilania,
• podtrzymanie zegara czasu rzeczywistego nie może być realizowane przez elementy wymagające okresowej wymiany (baterie),
• kontrolery wyposażone w złącze umożliwiające monitorowanie temperatury modułu LED (NTC),
• kontrolery muszą mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA).
Parametry urządzenia typu hub (koncentrator):
• urządzenie dostępne jest z następującymi interfejsami:
- LAN,
- 2G/3G (gniazdo na kartę SIM),
- bezprzewodowy interfejs sieci MESH,
- RS-485,
• możliwość zainstalowania HUBa na szynie DIN wewnątrz szafy oświetleniowej oraz bezpośrednio na słupie,
• urządzenie musi mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA),
• urządzenie instalowane na szynie DIN wyposażone w złącza przekaźnikowe (min. 4 szt.) umożliwiające załączanie obwodów elektrycznych oraz w wejścia cyfrowe (min. 4 szt.) umożliwiające monitorowanie otwarcia drzwi szafy oraz zabezpieczeń obwodów w szafie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. „Budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego w miejscowości Nieciecz” w ramach zadania pn. „Wykonanie części oświetlenia ulicznego w miejscowości Nieciecz” realizowanego ze środków finansowych Funduszu Sołeckiego Sołectwa Nieciecz.
Zakres robót (materiały zapewnia Wykonawca) m.in. obejmuje:
- wykonanie złącza kablowo – pomiarowego;
- kopanie rowów i układanie kabli;
- montaż i stawienie fundamentu pod słup;
- stawianie i montaż 1 słupa oświetleniowego (oznaczonego w dokumentacji projektowej nr 1);
- montaż wysięgnika rurowego, opraw oświetlenia (1 szt.) i przewodów na słupie;
- badania i pomiary linii kablowej, rezystancji uziemienia, natężenia oświetlenia.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
f) realizację zaleceń z protokołów Zespołu ds. Koordynacji usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu;
g) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu;
h) zastosowanie opraw oświetlenia z zasilaczami wyposażonymi w złącza „NEMA” oraz sterownikami pozwalającymi na sterowanie oprawami przez system indywidualnego sterowania oświetleniem ulicznym wraz z uruchomieniem wybudowanego oświetlenia w systemie posiadanym przez Zamawiającego tj. system firmy LUG oraz Pollight.

System sterowania oświetleniem posiadany przez Zamawiającego charakteryzuje się następującymi właściwościami i parametrami:

Sterowanie, komunikacja i warstwa informatyczna
• Zasilacze opraw muszą posiadać interfejs DALI lub 1-10V pozwalający na dynamicznie obniżanie mocy oprawy, a tym samym strumienia świetlnego oprawy. Sterownik oprawy musi mieć możliwość przekazywania informacji na temat parametrów pracy oprawy oraz komunikatów o błędach / awariach, musi być wyposażone w interfejs DALI lub 1-10V do sterowania oprawami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami a systemem odbywa się dwukierunkowo umożliwiając sterowanie oraz zdalny odczyt parametrów oprawy,
• sterowniki opraw muszą mieć połączenie z Internetem poprzez centralne urządzenia typu hub,
• topologia bezprzewodowego połączenia sterowników opraw z urządzeniami typu hub musi być topologią Mesh, a uszkodzenie jednego z urządzeń nie może wpływać na pracę pozostałych,
• sieć bezprzewodowa łącząca urządzenia musi dynamicznie rekonfigurować połączenie pomiędzy poszczególnymi urządzeniami,
• komunikacja pomiędzy sterownikami opraw, a urządzeniami typu hub musi odbywać się bezprzewodowo, w ramach prac nie będzie doprowadzane okablowanie do opraw/punktów oświetleniowych ani też nie jest możliwe wykorzystanie nieużytych przewodów/kabli, jeśli takie są doprowadzone do punktu oświetlenia/oprawy,
• komunikacja pomiędzy HUB a serwerami w chmurze powinna odbywać się z wykorzystaniem odpowiedniego, otwartego protokołu komunikacyjnego (np. HTTP 1.1, XMPP),
• interfejs użytkownika musi posiadać dwustopniowy mechanizm uwierzytelniania, zabezpieczający przed nieuprawnionym dostępem (2FA),
• każde urządzenie powinno posiadać interfejs w systemie sterowania, pozwalający na wyświetlanie i analizę informacji o parametrach i stanie określonego urządzenia (oprawy oświetleniowej) oraz umożliwiający sterowanie daną oprawą,
• kontrolery powinny być wyposażone w przekaźnik, dzięki któremu możliwe jest rozłączenie zasilania w czasie, gdy oprawa jest wyłączona, zwiększając w ten sposób żywotność komponentów i ograniczając pobór energii. Zastosowany przekaźnik powinien umożliwiać zredukowanie prądu rozruchu poprzez załączanie napięcia zasilania, gdy przechodzi ono przez "0".
Wymagania dla urządzeń zdalnych
Parametry sterownika oprawy:
• zasilanie kontrolerów 230/50Hz,
• możliwość podłączenia zewnętrznych czujników (w kontrolerze dostępne złącza cyfrowe),
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu włączenia opraw,
• sterowniki opraw muszą mieć możliwość zmiany stanu ściemnienia oprawy poprzez wykorzystanie sygnału sterującego 0-10V lub DALI,
• sterownik powinien umożliwiać płynną zmianę poziomu ściemnienia,
• chwilowy pobór mocy, napięcie zasilania i współczynnik mocy powinny być mierzone dla każdej oprawy, z uwzględnieniem parametrów samej oprawy z błędem nie większym niż 1%,
• urządzenia zdalne muszą mieć możliwość logowania godzin przepracowanych w trybie „włączone” dla każdej oprawy,
• urządzenia muszą mieć możliwość przekazywania ww. pomiarów do systemu sterowania, a w przypadku braku komunikacji agregowania ich do momentu odzyskania połączenia, ale nie więcej niż przez pięć dni,
• w przypadku braku komunikacji, urządzenia zdalne muszą mieć możliwość monitorowania i przechowywania co najmniej następujących parametrów wraz z czasem ich zarejestrowania:
- skumulowany czas w trybie „włączona” (minuty),
- skumulowana konsumpcja energii (kWh),
• w przypadku braku komunikacji, sterowniki opraw muszą mieć możliwość realizowania wcześniej zaprogramowanego harmonogramu,
• sterowniki muszą mieć wbudowany zegar czasu rzeczywistego wraz z podtrzymaniem w przypadku braku zasilania,
• podtrzymanie zegara czasu rzeczywistego nie może być realizowane przez elementy wymagające okresowej wymiany (baterie),
• kontrolery wyposażone w złącze umożliwiające monitorowanie temperatury modułu LED (NTC),
• kontrolery muszą mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA).
Parametry urządzenia typu hub (koncentrator):
• urządzenie dostępne jest z następującymi interfejsami:
- LAN,
- 2G/3G (gniazdo na kartę SIM),
- bezprzewodowy interfejs sieci MESH,
- RS-485,
• możliwość zainstalowania HUBa na szynie DIN wewnątrz szafy oświetleniowej oraz bezpośrednio na słupie,
• urządzenie musi mieć możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (OTA),
• urządzenie instalowane na szynie DIN wyposażone w złącza przekaźnikowe (min. 4 szt.) umożliwiające załączanie obwodów elektrycznych oraz w wejścia cyfrowe (min. 4 szt.) umożliwiające monitorowanie otwarcia drzwi szafy oraz zabezpieczeń obwodów w szafie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.4 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji w zakresie Części 1, 2, 3 lub 4 zamówienia:
min. jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
3) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową
(na 2, 3 lub 4 części) to może, w celu wykazania zdolności technicznych
i zawodowych, wskazać tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdza/ją one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególności intensywnych i długotrwałych opadów deszczu), przy czym Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu brak możliwości wykonywania robót, przedstawiając stosowne raporty meteorologiczne), a przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami nieujawnionymi
w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego Wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi
o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego Wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian
w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń)
z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej Załącznik Nr 1 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa
w § 3 ust. 1;
6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, pozostałe zmiany umowy określa § 17 Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5dfc028-8edb-42f1-a3c3-a95f28bcd9fd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie - Biała Podlaska
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje ekip lub pracowników brukarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Białej podlaskiej. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI