Budowa systemu monitoringu wizyjnego IP w budynku oraz na terenie zewnętrznym, (...)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa systemu monitoringu wizyjnego IP w budynku oraz na terenie zewnętrznym, (...) - w obiekcie MKiDN przy ulicy Ksawerów 13 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-29
  • ZamawiającyMINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00264387
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa systemu monitoringu wizyjnego IP w budynku oraz na terenie zewnętrznym, (...) - w obiekcie MKiDN przy ulicy Ksawerów 13 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4210160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kultura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa systemu monitoringu wizyjnego IP w budynku oraz na terenie zewnętrznym, (...) - w obiekcie MKiDN przy ulicy Ksawerów 13 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a234da94-414e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacje i remonty w budynkach MKiDN przy ul. Krakowskie Przedmieście

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mkidn. ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający na podstawie art. 133 ust. 3 ustawy Pzp, ze względu na poufną treść zawartych
informacji, dokumentację techniczną (Załącznik nr 7 do SWZ) udostępni Wykonawcom po
uprzednim złożeniu wniosków o jej udostępnienie.
W celu uzyskania dostępu do dokumentacji, Wykonawcy zobowiązani są do uprzedniego
złożenia do Zamawiającego wniosku wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych
informacji
Wzór wniosku i zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. Wniosek i zobowiązanie
Wykonawcy przekazują zgodnie z Rozdziałem 16 SWZ osobie uprawnionej do kontaktowania
się z Wykonawcami - wnioski należy składać za pośrednictwem Platformy lub na adres mailowy:
kkwiecinska@kultura.gov.pl. Wniosek musi być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e do
reprezentowania Wykonawcy.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mkidn. ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbiorudanych:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
Pentium IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0Uwaga - korzystanie z
operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez
producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu
Platformy;4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem
PAdES;7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z
podpisem.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,
.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES.Pozostałe
wymagania zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem:
https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ul.
Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego za pomocą poczty tradycyjnej
na adres Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071
Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@kultura.gov.pl;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679,nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1
Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitoringu wizyjnego IP
w budynku oraz na terenie zewnętrznym, przebudowa instalacji elektrycznej
w budynku, budowa instalacji zasilania urządzeń zewnętrznych, budowa kanalizacji kablowej
wraz z niezbędnym wyposażeniem - w obiekcie MKiDN przy ulicy Ksawerów 13 w Warszawie.
2. Opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja techniczna: dokumentacja projektowa
oraz STWIOR stanowiące załącznik nr 7 do SWZ (plany, rysunki, projekty, STWIOR oraz
pomocniczo przedmiary robót– udostępniane są na wniosek, o którym mowa w pkt 4 niniejszego
rozdziału SWZ) oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45442110-1 - Malowanie budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Z uwagi na możliwość wprowadzenia ograniczonej ilości znaków t.j.: 4000
Zamawiający informuję że sposób oceny ofert został zamieszczony w Rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.
Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną na podstawie
ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 838) na
prowadzenie działalności w zakresie osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia
technicznego.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami, tj. :
1. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie
Prawo budowlane oraz spełnia warunki określone w art. 37 c) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o
ochronie zabytków i opiece zabytkami (Dz. U. 2003 Nr 162 poz. 158) z uwzględnieniem art. 29
ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania
niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r., poz. 1505) jak również posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych
do rejestru zabytków lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do
przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. W przypadku specjalistów
zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP wymaga się od
Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a Prawo budowlane
oraz pozostałych przepisach Prawa budowlanego jak również powyżej przywołanych ustaw we
wskazanym zakresie oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich UE (DZ.U. z 2008 r. nr 63 poz 394) oraz art. 20a ustawy z 15 grudnia
2006 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
(DZ.U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.).
2. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) w
specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
3. min. 4 instalatorów, z których każdy posiada wszystkie poniższe uprawnienia:
• wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego,
• aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci do 1kV na stanowisku co najmniej eksploatacji.
Minimum jeden z instalatorów musi posiadać aktualne zaświadczenie z ukończenia kursu dla
instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością obiekty zabytkowe, muzealne i
sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory kultury wydane przez Narodowy Instytut
Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów.
Zamawiający uzna zaświadczenie wydane przez innych organizatorów szkolenia pracowników
ochrony fizycznej, jeśli były one przeprowadzone na podstawie programów szkoleń uznanych
przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zabytków a kursy dla projektantów i
instalatorów systemów przeprowadzono na podstawie programu zaakceptowanego przez
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, NIMOZ lub inny organ państwowy uprawniony
do nadzoru nad działalnością ochroniarską.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik Nr 1 do
niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale
4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający
brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania
ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego
powołuje się Wykonawca) Wykonawca wraz z oświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje
się na jego zasoby.
2. 1. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa
w Rozdz. 4 pkt II:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór
stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów składanych w
celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) warunku, o którym mowa w rozdz. 4 pkt I ust. 4 – Zamawiający zażąda (według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do SWZ):
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo, odpowiednio:
1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego
uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego
stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. „Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (jeżeli dotyczy)
Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania
jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna,
że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 (jeżeli dotyczy)
4. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ)
5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 12 – nie dotyczy.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa
w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4 (wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
7. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy).
W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest
załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą
wadium. Wniesienie wadium formie poręczeń lub gwarancjach musi zostać przekazane w
oryginale, w postaci elektronicznej.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy
wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. Wykonawca może załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, co ułatwi Zamawiającemu
badanie ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz
ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców. Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru
Zamawiającego: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac
realizowanych przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie
zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji
przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia
umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania
zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z
nich nie może podlegać wykluczeniu.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż
w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 4. pkt I ust. 2 (prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje
roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane (jeżeli dotyczy).
7. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).
8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli
dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały określone w Załącznika Nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na możliwość wprowadzenia ograniczonej ilości znaków t.j.: 200
Zamawiający informuję że pełna nazwa przedmiotu zamówienia brzmi "Budowa systemu
monitoringu wizyjnego IP w budynku oraz na terenie zewnętrznym, przebudowa instalacji
elektrycznej w budynku, budowa instalacji zasilania urządzeń zewnętrznych, budowa kanalizacji
kablowej wraz z niezbędnym wyposażeniem - w obiekcie MKiDN przy ulicy Ksawerów 13 w
Warszawie".
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI