Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn - etap IV

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn - etap IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁabiszyn
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającyGmina Łabiszyn
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00045399
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn - etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia

1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn - etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2810a1-721c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn - etap IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17283/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17283/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, informację o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji opisane zostały w Rozdziale 11 SWZ dostępnej pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17283/summary

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gminę Łabiszyn danych osobowych jest Burmistrz Łabiszyna, z siedzibą w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1 , mail: urzad@labiszyn.pl
 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: email: inspektor@cbi24.pl*;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w m. Łabiszyn – etap IV
 . znak sprawy: IGM.271.1.2022, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt. 2 Pzp;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwaną dalej „ustawa Pzp”;
 Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych, ustawą Prawo zamówień publicznych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, która zostanie włączona do istniejącej infrastruktury zlokalizowanej w Drodze Wojewódzkiej 254 i stanowić będzie kontynuację miejskiej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej.
2. Zakres przedmiotowy zadania:
1) Etap południowy zlokalizowany jest na:
a) dz. nr 8 (obszar DW254 i DP2358C) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 007
b) dz. nr 8/1 (obszar DP2358C) jednostka ewidencyjna jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0017
c) dz. 1/29 (teren w zarządzie Gminy Łabiszyn) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0017
1a) W przedmiotowym etapie Zamawiający przewiduje wybudowanie (kanalizacji):
a) kanał kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej – z rur kanalizacyjnych PVC-U:
a1) Ø200 o długości ok. 947,9 m
a2) Ø160 o długości ok. 202,85 m
b) rurociąg tłoczny – PE-RC PN10 Ø90 o łącznej długości ok. 603,38 m
c) tłoczni ścieków – 1 szt.
1b) W przedmiotowym etapie Zamawiający przewiduje wybudowanie (wodociągu):
a) sieci wodociągowej z rur tworzywowych PE-RC PN10 SDR17 zgrzewanych doczołowo lub łączonych za pomocą muf elektrooporowych:
a1) Ø160 o długości ok.798,77 m
a2) Ø 110 o długości ok. 31,22 m
a3) Ø 90 o długości ok. 4,2 m
a4) Ø63 o długości ok. 42,95 m
a5) Ø32 o długości ok. 131,11 m
2) Etap północny zlokalizowany jest na:
- dz. 487 (obszar DW254) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0001
- dz. 474 (obszar DW246) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0001
- dz. 100/2 (obszar DW254) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 007
- dz. 97/16 (teren w zarządzie Gminy Łabiszyn) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0017
- dz. 92/1 (teren w zarządzie Gminy Łabiszyn) jednostka ewidencyjna 041904_5 Łabiszyn, obręb 0017
2) Maksymalny zakres Etap północnego (długość) jaką Zamawiający przewiduje zrealizować w ramach prawa opcji to budowa:
a) kanału kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej – z rur kanalizacyjnych PVC-U:
a1) Ø200 o długości ok. 326,25 m
a2) Ø160 o długości ok. 29,43 m

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 5 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
Załącznik nr 6 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
Załącznik nr 7 – pismo ZDW.II.392-254.130.1.2020 z 20.01.2022r.
Załącznik nr – projekt w zakresie Drogi Wojewódzkiej (część opisowa)
Załącznik nr 4 - projekt w zakresie Drogi Wojewódzkiej (załączniki graficzne)
Załącznik nr 5 – projekt poza zakresem Drogi Wojewódzkiej (część opisowa)
Załącznik nr 6 - projekt poza zakresem Drogi Wojewódzkiej (załączniki graficzne)
Załącznik nr 7 – pozwolenie na Budowę
Załącznik nr 8 – pozwolenie na Budowę
Załącznik nr 9 – Dokumentacja geotechniczna
Załącznik nr 10 - przedmiar
3) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.
4) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia
5) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 nowego PZP oraz art. 101 ust. 3 nowego PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale 9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Doświadczenie kluczowego personelu

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: tj. potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 2 500 000 zł, (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100)

Uwagi:
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu

2) zdolności techniczna lub zawodowa.

Za warunek spełniony, Zamawiający uzna:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, lub budowie i przebudowie sieci kanalizacyjnej (lub kanalizacyjnej i wodociągowej) o wartości min. 2 500 000 zł brutto każda z robót budowlanych
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczeniem, jako kierownik budowy lub kierownik robót w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową, lub budową i przebudową kanalizacji sanitarnej (lub kanalizacji sanitarnej i wodociągowej) o wartości min. 2 500 000,00 zł brutto
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, na co najmniej dwóch inwestycjach związanych z remontem, lub budową, lub budową i przebudową, lub przebudową drogi lub prac związanych z odtworzeniem drogi bitumicznej w ramach prowadzonych prac liniowych w zakresie prac wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda z robót.
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jak również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 i z 2021 r. poz. 78).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór stanowi załącznik do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, lub budowie i przebudowie sieci kanalizacyjnej (lub kanalizacyjnej i wodociągowej) o wartości min. 2 500 000 zł brutto każda z robót budowlanych
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
- Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczeniem, jako kierownik budowy lub kierownik robót w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową, lub budową i przebudową kanalizacji sanitarnej (lub kanalizacji sanitarnej i wodociągowej) o wartości min. 2 500 000,00 zł brutto
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, na co najmniej dwóch inwestycjach związanych z remontem, lub budową, lub budową i przebudową, lub przebudową drogi lub prac związanych z odtworzeniem drogi bitumicznej w ramach prowadzonych prac liniowych w zakresie prac wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda z robót.
- Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: tj. potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 2 500 000 zł, (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z OFERTĄ stanowiącą załącznik nr 1a i 1b Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) kosztorys ofertowy;
2) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy konsorcjum (jeżeli dotyczy)
6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
7) Zamawiający dopuszcza złożenie WADIUM (jeżeli dotyczy) ale nie jest wymagane jeżeli zostało złożone przed terminem otwarcia ofert w formie i postaci opisanych w Rozdziale 10 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000 PLN. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Szczegółowy opis znajduje sie w Rozdziale 10 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 5 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp opisane w Rozdziale 5 SWZ,
b) warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia opisanych w Rozdziale 5 SWZ,
zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmain opisany został w załączniku nr 4 (wzór umowy) do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17283/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Na podstawie art. 288 ust. 1 Pzp Zamawiający ograniczy liczbę Wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3 Wykonawców (niepodlegających odrzuceniu) którzy przedstawią najkorzystniejszą ofertę w kryteriach oceny ofert opisanych w Rozdziale 9 SWZ, chyba że w odpowiedzi na ogłoszenie w przedmiotowym postępowaniu wpłyną mniej niż 3 oferty niepodlegające odrzuceniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 126 dni od podpisania umowy.
2. W tym zakres robót w pasie Dróg Wojewódzkich w terminie określonym w piśmie ZDW w Bydgoszczy (ZDW.11.392-254.130.1.2020 z 20.01.2022r.) stanowiącym załącznik do SWZ, tj. 56 dni od dnia przekazania placu budowy przez ZDW do dnia 30.05.2022r.
3. Termin wykonania rozumiany jako zgłoszenie wykonawcy o przystąpieniu do odbioru częściowego/końcowego robót.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI