Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia w m. Koziegłówki ul. Spokojna; Mysłów ul. Słoneczna; Miłość ul. Św. Walentego; Miłość ul. Folwarczna; Koziegłowy Wylągi- Siedlec Duży, ul. Słoneczna; Siedlec Duży ul. Słoneczna;
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KOZIEGŁOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Moniuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343141219
1.5.8.) Numer faksu: 3413141219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp@kozieglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia w m. Koziegłówki ul. Spokojna; Mysłów ul. Słoneczna; Miłość ul. Św. Walentego; Miłość ul. Folwarczna; Koziegłowy Wylągi- Siedlec Duży, ul. Słoneczna; Siedlec Duży ul. Słoneczna;
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211e8284-a108-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004300/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego w: m. Mysłów ul. Słoneczna; m. Siedlec Duży ul. Słoneczna; m. Koziegłówki ul. Spokojna; m. Miłość ul. Folwarczna; m. Miłość ul. Św. Walentego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kozieglowy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały wskazane w SWZ w dziale I rozdziale VIII - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Koziegłowy; Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy; e-mail: um@kozieglowy.pl ; strona internetowa: www.kozieglowy.pl ; telefon do kontaktów: 34 3141219.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@kozieglowy.pl ;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGK. 271.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Budowa oświetlenia ulicznego w m. Koziegłówki ul. Spokojna;Budowa oświetlenia ulicznego w m. Mysłów ul. Słoneczna;Zakres rzeczowy Części nr 1 obejmuje m. in.:Koziegłówki: Na wszystkich stanowiskach słupowych należy zabudować oprawy oświetleniowe wykonane w II klasie izolacji, z energooszczędnymi źródłami światła typu LED o mocy 36 W – 5 kpl, zabudowane na wysięgnikach ocynkowanych o dł. 1,5 m i kącie nachylenia 5st. Celem podłączenia opraw, na przewodzie fazowym oświetlenia ulicznego należy zabudować oprawy bezpiecznikowe w II klasie izolacji z wkładkami bezpiecznikowymi o wartości 2A. Podłączenie oprawy z linią oświetlenia ulicznego należy wykonać przewodem typu YDY 2x2,5 mm2 /750V, prowadzonym w wysięgniku w rurze ochronnej fi16 mm odpornej na promienie UV. Podłączenie przewodu N bezpośrednio z linii zaciskami przebijającymi izolację. Na oprawach dokonać oznaczenia właściciela opraw: Na żółtym tle opis UG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i zgłoszenie z dn. 26.11.2020 r. które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.Mysłów: Na wszystkich stanowiskach słupowych należy zabudować oprawy oświetleniowe wykonane w II klasie izolacji, z energooszczędnymi źródłami światła typu LED o mocy 20,5 W – 13 kpl, zabudowane na wysięgnikach ocynkowanych o dł. 1,5 m i kącie nachylenia 5st. Celem podłączenia opraw, na przewodzie fazowym oświetlenia ulicznego należy zabudować oprawy bezpiecznikowe w II klasie izolacji z wkładkami bezpiecznikowymi o wartości 2A. Podłączenie oprawy z linią oświetlenia ulicznego należy wykonać przewodem typu YDY 2x2,5 mm2 /750V, prowadzonym w wysięgniku w rurze ochronnej fi16 mm odpornej na promienie UV. Podłączenie przewodu N bezpośrednio z linii zaciskami przebijającymi izolację. Na oprawach dokonać oznaczenia właściciela opraw: Na żółtym tle opis UG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i zgłoszenie z dn. 28.08.2020 r., które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi G
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Budowa oświetlenia ulicznego w m. Miłość ul. Św. WalentegoBudowa oświetlenia ulicznego w m. Miłość ul. FolwarcznaZakres rzeczowy Części nr 2 obejmuje m. in.: W celu oświetlenia fragmentu ulicy św. Walentego, należy wybudować kablową linię oświetleniową z latarniami wolnostojącymi – 4kpl. Linię tę poprowadzić z zacisków prądowych w szafie oświetlenia ulicznego SOU w rozdzielnicy nN stacji transformatorowej SN/nN CZW20218 Miłość. Na wysięgnikach należy zawiesić uliczne oprawy oświetleniowe LED w II klasie ochronności, o parametrach, które spełnią wymagania określone w dokumentacji technicznej. W celu zasilenia ustawionych latarni należy wybudować linię kablową kablem typu NA2XY-J 4x35 mm2, którą należy wyprowadzić z szafki oświetleniowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i Decyzją nr 33/21 z dn. 15.01.2021 r., które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.W celu oświetlenia fragmentu ulicy Folwarczna, należy wybudować kablową linię oświetleniową z latarniami wolnostojącymi – 10kpl. Linię tę poprowadzić z zacisków prądowych w szafie oświetlenia ulicznego SOU w rozdzielnicy nN stacji transformatorowej SN/nN CZW20218 Miłość. Na wysięgnikach należy zawiesić uliczne oprawy oświetleniowe LED w II klasie ochronności, o parametrach, które spełnią wymagania określone w dokumentacji technicznej. W celu zasilenia ustawionych latarni należy wybudować linię kablową kablem typu NA2XY-J 4x35 mm2, którą należy wyprowadzić z szafki oświetleniowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i Decyzją nr 36/21 z dn. 15.01.2021 r., które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi G
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Budowa oświetlenia ulicznego w m. Koziegłowy Wylągi- Siedlec Duży, ul. SłonecznaBudowa oświetlenia ulicznego w m. Siedlec Duży ul. SłonecznaZakres rzeczowy Części nr 3 obejmuje m. in.: Siedlec Duży ul. Słoneczna: Na wszystkich stanowiskach słupowych należy zabudować oprawy oświetleniowe wykonane w II klasie izolacji, z energooszczędnymi źródłami światła typu LED -8kpl, oprawy o mocy 50 W, zabudowane na wysięgnikach ocynkowanych o dł. 1,5 m i kącie nachylenia 5st. Podłączenie oprawy z linią oświetlenia ulicznego należy wykonać przewodem typu YDY 2x2,5 mm2 /750V, prowadzonym w wysięgniku w rurze ochronnej fi16 mm odpornej na promienie UV. Podłączenie przewodu N bezpośrednio z linii zaciskami przebijającymi izolację. Na oprawie dokonać oznaczenia właściciela opraw: Na żółtym tle opis UG.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i zgłoszeniem z dn. 28.08.2020 r., które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.Koziegłowy Wylągi- Siedlec Duży, ul. Słoneczna: W celu oświetlenia rozpatrywanego fragmentu ulicy Słonecznej, należy wybudować napowietrzną linię oświetleniową z zastosowaniem słupów wirowanych. W miejscach pokazanych na planie sytuacyjnym należy ustawić słupy wirowane z wysięgnikami o dł. 1,5 m i nachyleniu o kącie 5st w stosunku do podłoża. Na wysokości 1,6 m od podstawy słupa należy umieścić tabliczkę z oznaczeniem „UG” i numerem słupa (numeracja wg. Rysunków). Pomiędzy stanowiskami słupowymi należy powiesić przewód izolowany samonośny typu AsXSn 2x35mm2, który należy zamocować na poszczególnych stanowiskach słupowych. Przewód ten należy podpiąć do istn. linii oświetlenia ulicznego na słupie nr 30/20 za pomocą zacisków przebijających izolację. Na wysięgnikach należy zawiesić uliczne oprawy oświetleniowe LED w II klasie izolacji o parametrach , które spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej – 10 kpl. Podłączenie oprawy z linią oświetlenia ulicznego należy wykonać przewodem typu YDY 2x 2,5mm2, prowadzonym w wysięgniku w rurze ochronnej fi 16mm odpornej na promienie UV. Podłączenie przewodu N bezpośrednio z linii zaciskami przebijającymi izolację. Na oprawie dokonać oznaczenia właściciela oprawy: Na białym tle opis „UG”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami, STWiOR, przedmiar robót i Decyzją nr 964/20 z dn. 11.12.2020 r., które stanowią załącznik do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku dezaktualizacji do uzyskania niezbędnych aktualnych uzgodnień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi G
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w dziale I rozdział XV i dziale II rozdział I SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę:- Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji w wysokości: nie mniejszej niż 50 000,00 zł (W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie lub poleganiu na zasobach innych podmiotów w/w środki finansowe lub zdolność kredytowa podlegają sumowaniu)4) zdolności technicznej lub zawodowej - niezależnie od ilości części, na które wykonawca składa ofertę:a) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla części nr 1, 2 i 3 - min. 2 robót budowlanych polegających na budowie/rozbudowie/ przebudowie oświetlenia ulicznego z montażem min. 10 kpl opraw z źródłami światła typu LED o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda;(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub poleganiu na zasobach innych podmiotów, warunek ten, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców/podmiot udostępniający zasoby).b) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.: (dla części nr 1, 2 i 3)- min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; (Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dla cz. 1, 2 i 3 poprzez wykazanie tej samej osoby w różnych częściach zamówienia)5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;Uwaga: -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;Uwaga: -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,-W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;[Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji w wysokości: nie mniejszej niż 50 000,00 zł.2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;[Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla części nr 1, 2 i 3 - min. 2 robót budowlanych polegających na budowie/rozbudowie/ przebudowie oświetlenia ulicznego z montażem min. 10 kpl opraw z źródłami światła typu LED o wartości co najmniej 35 000,00 zł brutto każda;](W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub poleganiu na zasobach innych podmiotów, warunek ten, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców/podmiot udostępniający zasoby).3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 7 do SWZ;[Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.: (dla części nr 1, 2 i 3)- min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; ](Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dla cz. 1, 2 i 3 poprzez wykazanie tej samej osoby w różnych częściach zamówienia)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta oraz dokumenty składane wraz z ofertą: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SWZ.3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;5) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;6) pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych; Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.7) dowód wniesienia wadium (jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu).8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa; (jeżeli dotyczy). Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla Części nr 1 w wysokości: 1000, 00 zł; słownie: jeden tysiąc zł 00/100. dla Części nr 2 w wysokości: 1300, 00 zł; słownie: jeden tyś. trzysta zł 00/100. dla Części nr 3 w wysokości: 1400, 00 zł; słownie: jeden tyś. czterysta zł 00/100. 2. Wadium należy wnieść niezależnie na każdą część, w zależności od części, na którą składana jest oferta, wymóg ten winien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy - Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie Nr 20827900000300006820030017.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 6. Za wadium wniesione w terminie uważa się:Dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank ZamawiającegoDla wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7, pkt 2 - 4 – data zapisania dokumentu na serwerach portalu (systemie informatycznym zamawiającego).7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Gwarancja / poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w takiej formie musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.9. Przy wnoszeniu wadium wykonawca powinien powołać się na nazwę postępowania.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia/dokumenty o których mowa w Dziale II Rozdziale III ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy PZP, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy PZP.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:a) Zmiany umowy mogą dotyczyć przypadków opisanych w art. 455 ustawy pzp i muszą być zgodne z zapisami art. 455 ustawy pzp;b) Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.- uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego – fakty te muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru;- zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzeń;- zmiana ceny umownej, w przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej "robót zaniechanych" wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość wynikającą z cen podanych w kosztorysie ofertowym- zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia;- zmiana terminu wykonania zadania;4. Wykonawca nie ma roszczenia o zmianę umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy