Budowa oświetlenia w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Jeziorańskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Jeziorańskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębie-Zdrój
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyMiasto Jastrzębie-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039986
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Jeziorańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jastrzębie-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 60

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324785133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Jeziorańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3506ae7c-a355-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001068/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa oświetlenia w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Jeziorańskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/um_jastrzebiezdroj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniukomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie ofert, oświadczeń,wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) za pośrednictwem stronyhttps://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe.Sposób założenia kontaopisany został w instrukcji znajdującej się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.2. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej znajdują się w Regulaminie Platformy, znajdującym się pod linkiemhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach, o których mowa w pkt. 1.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że: 1) administratorem danych osobowych jest GminaMiasta Jastrzębie-Zdrój reprezentowana przez Prezydenta Miasta, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju, al.Piłsudskiego 60;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój jestOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanenaczelnik Biura ds. Zarządzania Jakością, nr tel. 32 47 85 174;3) dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego na zadanie pn. „Remonty nawierzchni dróg i ulic w Jastrzębiu-Zdroju – remont łącznika ul.Wyszyńskiego – ul. Wiejska nr 22-22I”, prowadzonym w trybie podstawowym;4) odbiorcami danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres min. 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania udzielonej gwarancji przekracza okres 4 lat, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;6)obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do pozyskanych danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;8) osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu posiada:a. na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;b. na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania danych osobowych*;c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO**; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wprzypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osobie fizycznej,której dane osobowe przekazano Zamawiającemu nie przysługuje:a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektroenergetycznej linii kablowej n/n poniżej 1kV oraz słupów oświetleniowych w celu wykonania oświetlenia ulicznego przy ul. Jeziorańskiego w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze- budowę linii kablowej nN typu YAKXS 4x35mm 2- montaż słupów oświetleniowych - montaż opraw oświetleniowych- instalację przeciwporażeniową- montaż instalacji uziomowej projektowanej sieci oświetlenia.STAN PROJEKTOWANY. W niniejszym opracowaniu w zakresie budowy oświetlenia ulicy Jeziorańskiego przewiduje się słupy oświetleniowe, które zostaną zasilone linią kablową typu YAKXS 4x35mm 2 , wyprowadzoną z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego nr C45, zlokalizowanej na skrzyżowaniu ul. Jeziorańskiego oraz Solidarności. Projektowana linia kablowa oświetleniowa YAKXS 4x35mm 2 zostanie przyłączona do wolnego pola, do rozłącznika bezpiecznikowego w szafie oświetlenia ulicznego C 45. W celu zabezpieczenia linii kablowej zastosować wkładkę bezpiecznikową o wartości 16A. Pomiar energii elektrycznej znajduje się w szafie oświetleniowej zgodnie ze stanem istniejącym.Wykaz podstawowych materiałów:- Słup aluminiowy anodowany o wysokości 8 metrów, średnicy wierzchołka Φ60 i średnicy podstawy słupa Φ146mm 6 szt.- Oprawa oświetleniowa o mocy 68 -70W 6 szt.- Kabel elektroenergetyczny YAKXS 4x35mm 2 255 m.Szczegółowy zakres robót obejmuje przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie oświetlenia ulic o wartości 40 000 zł brutto każde.UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, winien wykazać wyłącznie zadania, w wykonaniu których bezpośrednio uczestniczył.”2) Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych osoby przyjmującej obowiązki kierownika robót, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówUwaga: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych winien być sporządzony wg załącznika nr 7 do SWZ.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za […] kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób winien być sporządzony wg załącznika nr 8 do SWZ”.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy - według załącznika nr 1,2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według załącznika nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego,3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 5a, 4) Pełnomocnictwo,5) Kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje ujęte w kosztorysie ślepym (przedmiarze robót) wg załącznika nr 10 (Uwaga: Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji w wyliczeniu do 2 miejsc po przecinku.W celu sprawniejszej weryfikacji kosztorysu zaleca się dodatkowo przedłożyć go w postaci pliku Excel. Wersję szczegółową kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziele 21 pkt 1 oraz Rozdziale 20 przez każdego z wykonawców. 3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w postępowaniu (powyższą kwestię reguluje art. 58 ust. 4 ustawy PZP): spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej oceniane będzie przez Zamawiającego sumarycznie, z zastrzeżeniem, iż jeden z członków konsorcjum: - spełni samodzielnie warunek dotyczący doświadczenia określonego w Rozdziale 21 pkt 1 ppkt 1.Pozostałe warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum mogą spełniać łącznie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 18 ust. 2 – 8 projektowanychpostanowień umownych, stanowiących załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia.2. Zuwagi na limit znaków w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmianumowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w § 18 i 19Projektowanych postanowień umownych, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - strona https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI