Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Smoszewo gm. Zakroczym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Smoszewo gm. Zakroczym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakroczym
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Zakroczymiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-25
  • Numer ogłoszenia577850-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 577850-N-2020 z dnia 2020-08-25 r.

Urząd Miejski w Zakroczymiu: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Smoszewo gm. Zakroczym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zakroczymiu, krajowy numer identyfikacyjny 01327039900000, ul. Warszawska  7 , 05-170  Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 02 57, , e-mail anna.kniolek@zakroczym.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://zakroczym.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zakroczym.bip.net.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zakroczym.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem
Adres:
Urząd Miejski w Zakroczymiu ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Smoszewo gm. Zakroczym
Numer referencyjny: WIR.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Smoszewo w gm. Zakroczym.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci elektroenergetycznej kablowej wraz z oświetleniem ulicznym w miejscowości Smoszewo w ciągu drogi powiatowej nr 3002W na długości ok 250 m. (odcinek od L1 do L8).3. Oświetlenie będzie wykonane na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 6 metrów.4. Przy słupach należy pozostawić zapasy kablowe co najmniej 1,5 metra.5. Pod słupy zaleca się fundamenty betonowe typu FBw 150.6. Na słupy przewidziano oprawy w przyjaznej środowisku technologii LED o mocy 31W, o wyglądzie i formie zgodnej z zainstalowanymi na wcześniejszym odcinku drogi powiatowej.7. Oprawy na słupach 6 metrowych należy zamontować na wysięgniku o wymiarach 1m x 1,5 m.8. Zakres temperatury barwowej źródła światła 2800-3300 K.9. Zakres obejmuje budowę podziemnej linii energetycznej kablem YAKXS 4x25mm2.10. Kabel ułożyć w rowie kablowym na głębokości 0,8 m.11. Należy ułożyć bednarkę uziemiająca FeZn 25x4.12. Do zasilania opraw oświetleniowych należy w słupach ułożyć przewód YDY 3x2,5 mm2; 450/750V.13. Przepusty kablowe powinny być wykonane z materiałów niepalnych oraz zgodne ze specyfikacją. 14. Przed przystąpieniem do prac miejsce prowadzenia robót należy oznakować zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu zatwierdzonym przez Starostę Nowodworskiego. Koszty opracowania i uzgodnienia projektu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, leżą po stronie Wykonawcy.15. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót określa : 1) Projekt budowlano-wykonawczy, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ,2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ,3) Przedmiar robót, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.16. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.17. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności.18. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 19. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót.20. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej (na własny koszt) na terenach objętych zakresem rzeczowym zadania oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311100-1
45317300-5
45311000-0
45310000-3
45314300-4
45317000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zwanym dalej zamówieniem podobnym). 2. Zamówienie podobne jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego – przedmiotem zamówienia podobnego jest budowa oświetlenia ulicznego przy DK62 w miejscowościach Trębki Nowe i Trębki Stare gm. Zakroczym (długość 1290m) – etap 3. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się montaż 29 opraw w technologii LED o mocy 99W na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 9 m. Zamówienie będzie realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, która zostanie przekazana Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji.3. Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia podobnego w ogłoszeniu o zamówieniu, a jego wartość, ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. 4. Podstawowe warunki udzielenia zamówienia podobnego:1) wykonawca zrealizuje zamówienie podstawowe w terminie i z najwyższą starannością,2) wykonawca zapewni standard wykonywania podobnego zamówienia nie gorszy niż podstawowego,3) wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania podobnego zamówienia.5. Zamawiający mimo zastrzeżenia w niniejszym postępowaniu prawa do udzielenia zamówienia podobnego nie ma obowiązku udzielić zamówienia, a Wykonawca nie ma obowiązku zamówienia tego przyjąć do realizacji.6. Zamówienie podobne zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu z Wykonawcą negocjacji, z zachowaniem przepisów ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,c) zdolności technicznej lub zawodowej.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej – zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej zamawiający wyraża jako minimalny poziom:a) posiadanie aktualnego odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 35.000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 35.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający wyraża jako minimalny poziom:a) dysponowanie kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa). Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadających wskazane kwalifikacje, sporządzonego według załącznika nr 9 do SIWZ, oraz oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, sporządzonego według załącznika nr 10 do SIWZ.- przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej .W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa ) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.7. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający wyraża jako minimalny poziom:a) Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie oświetlenia ulicznego, o wartości brutto minimum 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych sporządzonego według załącznika nr 8 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami należytego wykonania robót, o których mowa w Rozdz. IV cz. 4 pkt.1a SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy).3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału sytuacja ekonomiczna wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowana. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że każda z polis będzie obejmowała odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a ich suma będzie opiewała co najmniej na określoną w warunku kwotę.4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a warunek dysponowania kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawienia musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a, warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełniać w całości co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.WARUNKI DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych i zawodowych i sytuacji ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zdolności zawodowe i sytuacja ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, zdolności zawodowe i sytuację ekonomiczną, o których mowa w ust. 1 i ust. 2.6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Część 4WARUNKI DOTYCZĄCE PODWYKONAWCÓW1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, według załącznika nr 5 do SIWZ.3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ– oryginał podpisany przez wykonawcę;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę;W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;4) Jeżeli dotyczy - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów”) - oryginał podpisany przez podmiot udostępniający zasoby; - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Treść dokumentu (zobowiązania) powinna określać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI,O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP1. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza w biuletynie informacji publicznej www.zakroczym.bip.net.pl (w zakładce dot. zamówień publicznych) informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w pkt 1, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we własnym imieniu.4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO AKTUALNE NA DZIEŃ ICH ZŁOŻENIA1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;a) dowodami, określającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, wymienionymi w wykazie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2) polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadających kwalifikacje o których mowa w Rozdz. III część 1 pkt 6a SIWZ, sporządzonego według wzoru załącznik nr 9 do SIWZ – oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę;4) oświadczenia na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia , składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.3. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodne z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska w pełnym brzmieniu to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.4. W przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje pieczęcią we wszystkich miejscach, w których wymagana jest pieczęć, musi wpisać ręcznie lub inną techniką mechanicznego wpisywania tekstu wymagane dane.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.6. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane wyłącznie przez osoby uprawnione lub upoważnione.7. Jeżeli złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości – Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu bądź kopii poświadczonej notarialnie.8. Przedstawione w niniejszych materiałach przetargowych załączniki do oferty są jedynie wzorami. Załączniki do oferty mogą być złożone w innej formie, o ile będą zawierały treść wymaganą przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę;5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę;- zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia.6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie;7) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami Rozdz. VI część 2 SIWZ – oryginał podpisany przez wykonawcę;WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy).3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału sytuacja ekonomiczna wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowana. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że każda z polis będzie obejmowała odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a ich suma będzie opiewała co najmniej na określoną w warunku kwotę.4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a warunek dysponowania kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawienia musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a, warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełniać w całości co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.6. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.9. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które:1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony;4) musi wskazywać pełnomocnika;5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie.10. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu.11. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej.12. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;13. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp;2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają:dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, kosztorysy ofertowe, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp.14. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.15. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 14.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wysokość wadium wynosi: 950,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 15,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia 15,00
wysokość kary umownej za zwłokę w oddaniu przedmiotu umowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:A) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:a) klęski żywiołowe,b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) zdarzenia epidemiologiczne lub inne wyjątkowe okoliczności skutkujące koniecznością zmian umowy, w tym przedłużenia się stanu zagrożenia wirusem SARS Covid -19,B) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,b) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień i itp.,c) błąd w opisie przedmiotu zamówienia bądź innych dokumentach ujawniony w trakcie realizacji zamówienia,C) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi.D) błędy w dokumentacji technicznej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienie przez niego poprawek lub zmian w dokumentacji;E) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz;F) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, mającej wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, w tym opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych Umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy.3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiany mogą dotyczyć także zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i wynagrodzenia.4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:A) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy nie wymaga aneksu do Umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę),B) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ; Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne,C) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego,D) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ,E) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów i urządzeń lub pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,F) zmiana obowiązującej stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto;G) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu wskazanych w dokumentacji technicznej stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem prac, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na terenie robót;H) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej;I) Dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego;J) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót w sytuacji:1) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy, 2) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie,3) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,4) wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało wstrzymanie wykonania robót budowlanych, zmianę dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych.5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4 zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach Umowy.6. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.7. Dopuszcza się zmiany Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, którzy nie spełniali warunków udziału w postępowaniu - na których zasoby Wykonawca nie powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Prawo zamówień publicznych, w zakresie:1) rezygnacji z Podwykonawcy,2) zmiany Podwykonawcy,3) wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawstwa,4) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała takiego wskazania.8. Dopuszcza się zmiany dalszych Podwykonawców w zakresie określonym w ust. 7 pkt 1, 2 i 3 tj. rezygnacji z dalszego Podwykonawcy, zmiany dalszego Podwykonawcy, wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy dalszego Podwykonawcy.9. Dopuszcza się dokonywanie innych zmian w zawartej umowie w przypadku gdy konieczność zmian wynika ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.10. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach:1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne. Za niedopuszczalne i istotne zmiany umowy zamawiający uważa:a) zmianę ogólnego charakteru umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;b) zmianę, która nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:– zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,– zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,– zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,– polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 3 umowy11. Strony przyjmują również możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej w umowie.12. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 13. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta jest dokumentem sporządzonym w formie pisemnej w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac wykończeniowych takich jak malowanie, szpachlowanie. Obecnie realizujemy inwestycje dla Orlen Płock. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zakroczym: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Błogosławie gm. Zakroczym
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont instalacji oświetlenia elewacji budynków Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa Placówki Straży Granicznej w m. Kodeń
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI