Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wierzchlas

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wierzchlas
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzchlas
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • ZamawiającyGmina Wierzchlas
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-18
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wierzchlas

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchlas

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchlas

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-324

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48 43) 886 61 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzchlas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wierzchlas.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wierzchlas

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be45b6a6-ffe7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000810/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego - Jajczaki

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego – Wierzchlas ul. Łąkowa

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego – Wierzchlas ul. Słoneczna

1.1.9 Oświetlenie przejścia dla pieszych – Mierzyce - Cieślina

1.1.10 : Rozbudowa oświetlenia ulicznego – Kraszkowice od ul. Sportowej do ul. Piaskowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wierzchlas.biuletyn.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1). https://miniportal.uzp.gov.pl/
2). poczta elektroniczna: przetargi@wierzchlas.pl
Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale 11 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich
wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. 3.Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.4.W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework4.
5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Szczegółowe informacje dotyczące podpisów elektronicznych zawarte są w treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym
postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wierzchlas prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7)Wykonawca posiada:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;−na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisyRODO;8)Wykonawcy nie przysługuje:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa oświetlenia ulicznego - Jajczaki
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jajczaki. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej w zakresie budowy linii kablowo - napowietrznej oświetlenia ulicznego obiektu kategorii XXVI od istniejącej linii kablowej nn zlokalizowanej w miejscowości Jajczaki, gmina Wierzchlas, działki nr 350, 65/4, 65/7, 65/6, 47/1, 47/2, 46/1, 46/2, 45/1, 45/2, 44/1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:KC=Cmin/Cof X 100 PKT X 60% gdzie:C min – najniższa cena spośród złożonych ofert C of –
cena w badanej ofercie Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: KG= Gof/Gmax X 100 PKT X 40% Gdzie:GOF – Gwarancja w ocenianej ofercie.GMAX – Najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert.Ocena kryterium „G” zostanie dokonana na podstawie podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty informacji dot. okresu gwarancji jednak nie dłuższym niż 72 miesiące - Oferta z okresem przekraczającym 72 miesiące zostanie oceniona tak jak oferta z okresem 72 miesiące.Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy zostaną odrzucone.Jeśli w ofercie nie
zostanie wpisany okres gwarancji – oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z wzorem: OC = KC + KG. Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa oświetlenia ulicznego – Wierzchlas ul. Łąkowa
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego – Wierzchlas ul. Łąkowa. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej w zakresie budowy linii kablowo - napowietrznej oświetlenia ulicznego obiektu kategorii XXVI od istniejącej linii kablowej nn zlokalizowanej w miejscowości Wierzchlas, gmina Wierzchlas, działki nr 1488, 1091, 1529.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:KC=Cmin/Cof X 100 PKT X 60% gdzie:C min – najniższa cena spośród złożonych ofert C of –
cena w badanej ofercie Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: KG= Gof/Gmax X 100 PKT X 40% Gdzie:GOF – Gwarancja w ocenianej ofercie.GMAX – Najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert.Ocena kryterium „G” zostanie dokonana na podstawie podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty informacji dot. okresu gwarancji jednak nie dłuższym niż 72 miesiące - Oferta z okresem przekraczającym 72 miesiące zostanie oceniona tak jak oferta z okresem 72 miesiące.Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy zostaną odrzucone.Jeśli w ofercie nie
zostanie wpisany okres gwarancji – oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z wzorem: OC = KC + KG. Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Budowa oświetlenia ulicznego – Wierzchlas ul. Słoneczna
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wierzchlas ul. Słoneczna. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej w zakresie budowy linii kablowo - napowietrznej oświetlenia ulicznego obiektu kategorii XXVI od istniejącej linii kablowej nn zlokalizowanej w miejscowości Wierzchlas, gmina Wierzchlas, działki nr 2111/1, 2111/2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:KC=Cmin/Cof X 100 PKT X 60% gdzie:C min – najniższa cena spośród złożonych ofert C of –
cena w badanej ofercie Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: KG= Gof/Gmax X 100 PKT X 40% Gdzie:GOF – Gwarancja w ocenianej ofercie.GMAX – Najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert.Ocena kryterium „G” zostanie dokonana na podstawie podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty informacji dot. okresu gwarancji jednak nie dłuższym niż 72 miesiące - Oferta z okresem przekraczającym 72 miesiące zostanie oceniona tak jak oferta z okresem 72 miesiące.Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy zostaną odrzucone.Jeśli w ofercie nie
zostanie wpisany okres gwarancji – oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z wzorem: OC = KC + KG. Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Oświetlenie przejścia dla pieszych – Mierzyce - Cieślina
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w miejscowości Mierzyce – Cieślina. Zadanie obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej w zakresie budowy linii kablowej oświetlenia przejścia dla pieszych obiektu kategorii XXVI od istniejącej linii kablowej nn zlokalizowanej w miejscowości Mierzyce- Cieślina, gmina Wierzchlas, działki nr 360/2, 524.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:KC=Cmin/Cof X 100 PKT X 60% gdzie:C min – najniższa cena spośród złożonych ofert C of –
cena w badanej ofercie Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: KG= Gof/Gmax X 100 PKT X 40% Gdzie:GOF – Gwarancja w ocenianej ofercie.GMAX – Najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert.Ocena kryterium „G” zostanie dokonana na podstawie podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty informacji dot. okresu gwarancji jednak nie dłuższym niż 72 miesiące - Oferta z okresem przekraczającym 72 miesiące zostanie oceniona tak jak oferta z okresem 72 miesiące.Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy zostaną odrzucone.Jeśli w ofercie nie
zostanie wpisany okres gwarancji – oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z wzorem: OC = KC + KG. Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Rozbudowa oświetlenia ulicznego – Kraszkowice od ul. Sportowej do ul. Piaskowej
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kraszkowice ul. Sportowa, ul. Kościelna i ul. Piaskowa. Zadanie obejmuje przebudowę odcinków dróg gminnych w zakresie budowy linii napowietrznej oświetlenia ulicznego obiektu kategorii XXVI od istniejącej linii napowietrznej oświetleniowej zlokalizowanej w miejscowości Kraszkowice, gmina Wierzchlas, działki nr 1481, 1042, 1482, 1499, 1494, 1495, 1497, 1478/1, 1478/4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:KC=Cmin/Cof X 100 PKT X 60% gdzie:C min – najniższa cena spośród złożonych ofert C of –
cena w badanej ofercie Punkty w kryterium „Gwarancja” zostaną obliczone według wzoru: KG= Gof/Gmax X 100 PKT X 40% Gdzie:GOF – Gwarancja w ocenianej ofercie.GMAX – Najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert.Ocena kryterium „G” zostanie dokonana na podstawie podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty informacji dot. okresu gwarancji jednak nie dłuższym niż 72 miesiące - Oferta z okresem przekraczającym 72 miesiące zostanie oceniona tak jak oferta z okresem 72 miesiące.Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 36 m-cy zostaną odrzucone.Jeśli w ofercie nie
zostanie wpisany okres gwarancji – oferta zostanie odrzucona. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z wzorem: OC = KC + KG. Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4.1. Część I:
1).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
2).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 70.000,00 zł brutto
każda.
6.1.4.2. Część II:
1).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
2).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 70.000,00 zł brutto
każda.
6.1.4.3. Część III:
1).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
2).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto
każda.
6.1.4.4. Część IV:
1).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
2).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto
każda.
6.1.4.5. Część V:
1).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające
im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych.
2).Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto
każda.
UWAGA! Jeżeli wykonawca złoży oferty na kilka części może wykazać kierownika robót branży elektrycznej w jednej osobie.
UWAGA! W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część można posłużyć się tymi samymi referencjami dla każdej części pod warunkiem spełnienia minimalnego progu kwotowego wymaganych dwóch robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu robót budowlanych zakończonych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty:
(Wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda - dot. cz. I;
Wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda - dot. cz. II;
Wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda - dot. cz. III;
Wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda - dot. cz. IV;
Wykaz minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto każda - dot. cz. V);
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
(Wykaz osób - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w niżej przedstawionych specjalnościach:
– kierownik robót branży elektrycznej – jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane (patrz Wyjaśnienie poniżej) w zakresie instalacji elektrycznych).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 16 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach). 2)Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3)Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4)Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli
dotyczy).5)Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:a)Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.b)jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),
zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 6)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty, stosownie do punktu 13.5 SWZ.
10.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.b)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których
mowa:-w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku;10.3.Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy uregulowane są w paragrafie 10 projektów umów (Załączniki Nr 11-15 SWZ). W związku z ograniczoną liczbą znaków możliwych do wykorzystania w ogłoszeniu Zamawiający odsyła do treści projektów umów gdyż z przyczyn technicznych nie ma możliwości przytoczenia w sposób wyczerpujący postanowień umów w tym zakresie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Prace: - płyty K/G, - gipsowanie, - remonty kompleksowo, - glazura i terakota. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI