Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToszek
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Toszek
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-21
  • Numer ogłoszenia561404-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561404-N-2018 z dnia 2018-05-21 r.

Gmina Toszek: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek, krajowy numer identyfikacyjny 27625777100000, ul. ul. Bolesława Chrobrego  2 , 44180   Toszek, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 378 020, e-mail zrp@toszek.pl, faks 322 334 141.
Adres strony internetowej (URL): www.toszek.pl; www.bip.toszek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.toszek.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkmi załącznikami należy złożyć w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu.
Adres:
Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chobrego 2, 44-180 Toszek, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek
Numer referencyjny: ZRP.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlania ulicznego na terenie Gminy Toszek. Zadanie 1 - Rejon ulic Polnej, dr. Ludwiga Guttmanna, ks. Jana Twardowskiego w Toszku. Zadanie 2 - Ulica Klasztorna w Paczynie.

II.5) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316000-5
45311000-0
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6). Zakres zamówienia będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę: w zakresie zadania I – co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), co zostanie potwierdzone stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; w zakresie zadania II – co najmniej 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), co zostanie potwierdzone stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na obydwa zadania Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 180.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył jedną robotę z każdego rodzaju: w zakresie zadania I - co najmniej jedną robotę polegającą na budowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 brutto); w zakresie zadania II co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu instalacji wentylacji o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 brutto. W przypadku składania oferty łącznie na dwa zadania Zamawiający dopuszcza również możliwość łączenia ww. zakresów robót, tj. wykazania jednego zamówienia o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: zarówno w zakresie zadania I jak i II: - minimum 1 podnośnikiem koszowym o min. wysokości podnoszenia 8 m, - minimum 1 dźwigiem o min. udźwigu 5t, - minimum 1 samochodem o ładowności powyżej 3,5t, - minimum 1 przyczepą dłużycową. 3. Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65.), tj.: zarówno dla zadania I jak i II przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku składania oferty na obydwa zadania warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania uznaje się za spełniony w sytuacji spełnienia warunków dla jednego z zadań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert /informację potwierdzającą odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdz. V pkt 1 b) SIWZ/ 2. W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z podaniem danych technicznych oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami /wykaz potwierdzający – spełnianie odpowiednio warunku opisanego w rozdz. V pkt 1 lit. c) tiret 2 SIWZ/ – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /wykaz potwierdzający wykonanie robót – spełnianie odpowiednio warunku opisanego w rozdz. V pkt 1 lit. c) tiret 1 SIWZ, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. UWAGI: Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126). W przypadku, gdy Zamawiający – Gmina Toszek jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie (załącznik nr 7 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych (posiadane uprawnienia oraz doświadczenie) do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami /wykaz potwierdzający odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdz. V pkt 1 lit. c) tiret 3 SIWZ/ – zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 4 Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a Pzp - określonych w Rozdziale V pkt 2 lit. c) SIWZ, - polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt 2 lit. a) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wystąpienie „siły wyższej” oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. Zmiana (wydłużenie) terminu realizacji zamówienia - tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym m. in. w przypadku: wystąpienia opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy z winy Zamawiającego, wystąpienia braków, wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących zakresu robót, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez organ właściwy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnienia związanego z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl Prawa budowlanego dokumentów lub innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, konieczności wykonania robót dodatkowych. 3. Konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 2 umowy. 4. Zmiana sposobu pełnienia świadczenia, tj.: zmian technologicznych w szczególności - konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w SIWZ , gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczności usunięcia wad i braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ, spowodowanych odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych – nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia i konieczności zmiany umówionego wynagrodzenia. 5. Zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych. 6. Zmiana obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 7. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT skutkującej zmianą ceny brutto umowy, w stosunku do zadeklarowanej w ofercie ze skutkiem w momencie powstania obowiązku podatkowego. 8. Usunięcie lub zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia oraz zawarcie umowy Podwykonawcy z dalszym Podwykonawcą – w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego. 9. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ze strony Zamawiającego i Wykonawcy – w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego i tylko pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. 10. Zmiana sposobu, formy i terminu zapłaty wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego. 11. Zmiana stosunków prawnych i własnościowych gruntów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I - Rejon ulic Polnej, dr. Ludwiga Guttmanna, ks. Jana Twardowskiego w Toszku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Polnej, ul. Księdza Jana Twardowskiego, ul. Doktora Ludwiga Guttmanna. Długości projektowanych obwodów nN: Obwód nr 1: Linia kablowa nN NA2XY-J 4x16mm2 L – 87 m; Obwód nr 2: Linia kablowa nN NA2XY-J 4x16mm2 L – 269 m; Obwód nr 3: Linia kablowa nN NA2XY-J 4x16mm2 L – 258 m; Linia łącząca SOU z ZK nr 113316: Linia kablowa nN NA2XY-J 4x16mm2 L – 2 m. Lokalizacja inwestycji: Całość inwestycji zlokalizowana jest przy ul. Księdza Jana Twardowskiego, ul. Doktora Ludwiga Guttmanna oraz ul. Polnej w Toszku na działkach stanowiących własność Gminy Toszek to jest dz. nr 378/9, 388/8, 47, 380/8, 363/9. Stan istniejący: Aktualnie ulice Polna, Księdza Jana Twardowskiego, Doktora Ludwiga Guttmanna nie posiadają żadnego oświetlenia ulicznego. Opis planowanych prac: - W celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego obok istniejącego złącza ZK3a1b-1P nr 113316 z jego prawej strony zabudować nową szafę oświetlenia ulicznego typu ROU/3; - Obudowa szafki oświetlenia ulicznego powinna być wykonana w II klasie ochronności izolacji, wykonana z tworzywa sztucznego termoutwardzalnego, w klasie palności V0, z dodatkową powłoką ochronną zapewniająca odporność na oddziaływanie środowiska, w szczególności na promieniowanie UV oraz kwaśne deszcze (dodatkowa powłoka ochronna, podczas wieloletniej eksploatacji - minimum 5 lat, nie powinna oddzielać się od obudowy, itp.); jako zabezpieczenie obudowy przed skutkami abrazji należy ją pokryć lakierem dwuskładnikowym odpornym na działanie UV o grubości powłoki co najmniej 60 μm – suchej / 110 μm – mokrej; - Budowa powinna być karbowana (poprzez miejscowe pogrubienie tworzywa z którego jest wykonana), w celu zapewnienia zwiększenia jej sztywności i utrudnienia naklejania plakatów na obudowę. Grubość ścianek obudowy wykonanej z tworzywa sztucznego powinna być nie mniejsza niż 3,5 mm. - Obudowa powinna być pozbawiona dodatkowych gumowych uszczelnień i dławic oraz uniemożliwić przedostawanie się do środka wody oraz obcych ciał stałych, spełniając stopień ochrony obudowy min. IP44. System kanałów wentylacyjnych powinien zapewnić wentylację grawitacyjną, skuteczną wymianę powietrza, zapobiegając powstawaniu rosy oraz stworzyć poprawne warunki pracy zabudowanej aparatury elektrycznej. - Konstrukcja obudowy powinna być odpowiednio sztywna. Nie dopuszcza się, aby podczas dokonywania operacji łączeniowych rozłącznikami bezpiecznikowymi, a w normalnej eksploatacji (napieranie na obudowę) dochodziło do deformacji lub wyginania się obudowy skutkujących rozchylaniem się elementów obudowy (ścian, drzwi, osłon fundamentu) i odsłanianiem wnętrza zestawu. - Obudowa musi mieć konstrukcję modułową umożliwiającą wymianę uszkodzonych elementów; - Obudowa powinna być skręcana z pojedynczych elementów (boki, dach, drzwi, tylna ściana itp.). Elementy obudowy, w tym drzwi, powinny zapewniać ich wymianę za pomocą typowych narzędzi i bez konieczności demontażu pozostałych elementów obudowy; - Obudowa powinna być wyposażona w drzwiczki o kącie otwarcia min. 130° , dwu skrzydłowe otwierane w prawą stronę. - Wszystkie elementy metalowe tworzące konstrukcję zestawu muszą być wykonane z materiału odpornego na korozję, albo zabezpieczone przed korozją metodą cynkowania ogniowego. Wszystkie śruby, podkładki powinny być wykonane ze stali ocynkowanej na gorąco; - Części metalowe będące elementami konstrukcji zestawu lub jego wyposażenia zabezpieczyć należy przed dotykiem bezpośrednim z zewnątrz; - Wymagany kolor obudowy popielatoszary – RAL 7035; - Projektowaną szafę oświetlenia ulicznego wyposażyć zgodnie z ideowym schematem zasilania, z części pierwszej zabudować rozłącznik izolacyjny typu RBK-00 (3F) z zaciskami typu V-klema. W rozłączniku zabudować wkładkę WT-00 gG 25A; - W szafie zabudować ograniczniki przepięć klasy B+C oraz szynę LG 4x25/16 na której z mostkować wszystkie fazy (rozbić zasilanie 1-fazowe); - W drugiej części zabudować 3 rozłączniki typu RBK-00/000, w których zabudować wkładki WT-00 gG 6A (po 3 sztuki na rozłącznik) z zaciskami typu V-klema; - Zastosować zegar astronomiczny z funkcją ręcznych nastaw czasowych określających godzinę załączenia i wyłączenia oraz możliwość zaprogramowania nocnej przerwy w oświetleniu; - Okablowanie wewnątrz wykonać przewodami LgY 1x10mm2; - W szafie należy uziemić szynę PEN do wartości poniżej 10Ω za pomocą płaskownika stalowego ocynkowanego FeZn 30x4mm, który układać na dnie wykopu kablowego pod linię oświetleniową; - Wewnątrz urządzenia zamieścić laminowany schemat ideowy zasilania; - Linię oświetlenia ulicznego wykonać kablem NA2XY-J 4x16mm2, która układać zgodnie z planem zagospodarowania terenu rys. 1; - Z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego wyprowadzić 3 odcinki ziemnej linii kablowej, jedną w kierunku ul. Dworcowej, jedną w kierunku ul. Ks. Jana Twardowskiego oraz jedną w kierunku ul. Doktora Ludwiga Guttmanna; - Wszelkie przekroczenia istniejących ulic (o nawierzchni szutrowej, gruntowej i asfaltowej) wykonać metodą bez wykopową z zastosowaniem rury ochronnej QRG oraz QRGP Ø 75mm zgodnie z planem zagospodarowania terenu rys. 1. Przekroczenia wykonać na głębokości nie mniejszej niż 1m licząc od górnej krawędzi rury ochronnej do nawierzchni drogi; - Wszelkie wjazdy i terenu utwardzone przekraczać metodą bez wykopową z zastosowaniem rur ochronnych QRG/QRGP Ø 75mm zgodnie z planem zagospodarowania terenu rys. 1; - Wszelkie kolizje z istniejąca siecią gazową, wodociągową i kanalizacyjną zabezpieczać rurami ochronnymi QRK Flex Ø 75mm, pod odpowiednim nadzorem branżowym. Prace w pobliżu obcej infrastruktury prowadzić ręcznie, przed przystąpieniem do prac wykonać ręcznie wykopy kontrolne w celu dokładnego namierzenia istniejącego uzbrojenia terenu. - Prace w pobliżu istniejących drzew wykonać ze pomocą przewiertów z zastosowaniem rur ochronnych QRGP Ø 75mm, tak aby nie uszkodzić istniejących systemów korzeniowych, przekroczenie wykonać na głębokości nie mniejszej niż 1,5m licząc od górnej krawędzi rury ochronnej do niwelety terenu; - Zakończenia rur ochronnych zabezpieczyć za pomocą wkładów uszczelniających QRS Ø 75mm; - Na dnie wykopu kablowego układać płaskownik stalowy ocynkowany FeZn 25x4mm; - Projektowane linie kablowe nN układać zgodnie z normą N-SEP E 004, w wykopie na głębokości 80cm na 10 cm podsypce z piasku. Ułożony kabel należy zasypywać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, następnie warstwą piasku lub rodzimego gruntu; - Stosować trwałe znaczniki informacyjne na linii kablowej co 10m, zwierające informacje co do roku ułożenia, wykonawcy oraz właściciela urządzenia; - Po zakończeniu prac, teren przywrócić do stanu pierwotnego; - W miejscach wskazanych na planie zagospodarowania terenu rys. 1, zabudować poszczególne punkty oświetlenia ulicznego. Odległości pomiędzy poszczególnymi latarniami zawiera się w przedziale 28 – 35 metrów i wynika ze stanu istniejącego uzbrojenia i zagospodarowania terenu; - Łącznie projektuje się 19kpl. oświetleniowych podzielonych na 3 grupy; - Projektowane lampy zasilać naprzemiennie z poszczególnych żył linii kablowej; - Zastosować słupy aluminiowe, anodowane w kolorze naturalny o wysokości h-6m; - Każdy z masztów musi mieć możliwości uziemienia za pomocą płaskownika stalowego FeZn 25x4mm; - Słupy osadzać na betonowym fundamencie prefabrykowanym; - Na słupach stosować wysięgniki o długości 0,5m, wykonanego z aluminium szlifowanego w kolorystyce dobranej do słupa o kącie nachylenia do 5°; - Oprawy drogowe zasilić ze złącz słupowych wykonanych w II-klasie ochronności, umieszczonych wewnątrz poszczególnych masztów; - W każdym złączu zastosować zabezpieczenie nadprądowe w postaci D01 4A; - Połączenie złącza słupowego i oprawy wykonać przewodami 2x (1mm2 LGs 450/750V), przewód fazowy w kolorze czarnym, bądź brązowym, przewód neutralny kolorem niebieskim; - Wszystkie maszty uziemić za pomocą płaskownika stalowego ocynkowanego FeZn 30x4mm, układanego na dnie wykopu kablowego; - Prace przy ul. Polnej w pobliżu istniejącej linii napowietrzne SN, prowadzić pod nadzorem TAURON Dystrybucja S.A. Poszczególne maszty stawiać ręcznie, bez użycia sprzętu mechanicznego, zachować szczególną ostrożność, ułożenie i podnoszenie słupów ma się odbywać równolegle do krawędzi drogi; - Zastosować oprawy oświetleniowe LED o mocy świetlnej 36Watt ± 5, całkowitej 39Watt ± 5 i efektywności świetlnej powyżej 110lm/W; - Stopień ochronny dla oprawy minimum IP66 dla części optycznej i układu zasilającego; - Zastosować oprawy wykonane ze stopów aluminium anodowanego w kolorze naturalnym bądź inox; - Przewidywany czas bezawaryjnej pracy oprawy minimum 50000h; - Napięcie zasilania oprawy 220-240V, 50-60Hz; - Wytrzymałości przeciwprzepięciowa oprawy, min 10kV; - Barwa światła zastosowanych opraw 4000-5000K. Uwagi końcowe: Roboty budowlane powinny być prowadzane zgodnie z projektem, STWiORB, przepisami wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz ewentualnymi zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i projektanta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II - Ulica Klasztorna w Paczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (lampy hybrydowej) na ulicy Klasztornej w Paczynie. Stan istniejący: Aktualnie w miejscu lokalizacji przedmiotowej inwestycji nie występuje, żadne oświetlenie uliczne. Ze względu na brak w pobliżu istniejących ciągów oświetlenia ulicznego, podjęto decyzje wybudowania jednego autonomicznego punktu oświetleniowego, który poprawi bezpieczeństwo i komfort mieszkańców w newralgicznym miejscu. Opis planowanych prac: - W miejscu wskazanym na planie zagospodarowania terenu rys. 1 na wysokości posesji nr 24 należy zabudować autonomiczną, hybrydową lampę oświetlenia ulicznego; - Maszt oświetlenia zabudować nie bliżej niż 1,5 od skrajni ul. Klasztornej; - Lampę zamontować w przewiewnym i nie zacienionym miejscu; - Zastosować źródło światła w technologii LED o mocy 30-40Watt, umieszone na wysokości ok. 6,5m na wysięgniku o długości ok. 1m z funkcją oszczędzania energii. Zastosować źródło światła o skuteczności powyżej 100lm/W; - Zastosować sterownik z redukcja mocy oprawy i ograniczeniu intensywności światła w godzinach nocnych z wbudowanym czujnikiem zmierzchu. - Zastosować ogniwa fotowoltaiczne o łącznej mocy znamionowej nie mniejszej niż 300Watt umieszczone nad oprawą oświetleniową; - Na szczycie masztu zastosować turbinę wiatrową o mocy znamionowej nie mniejszej niż 400Watt; - Zastosować akumulatory żelowe o łącznej pojemności nie mniejszej niż 200Ah, bezobsługowe, umieszczone w skrzyni poniżej gruntu z możliwości swobodnej wymiany akumulatorów; - Skrzynię na akumulatory umieścić w odległości nie bliższej niż 1,5m od skrajni jezdni, w całości w pasie drogowym; - Zastosować maszt wykonany ze stali ogniowej wg. EN ISO 1461, maszt osadzić na prefabrykowanym fundamencie; - Powyższe rozwiązania muszą zapewnić ciągłość oświetlenia min. 8godzin/dzień przy pełnej mocy oświetlenia ulicznego dla 4 ciągłych pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni przy ich pierwotnym pełnym naładowaniu; - Konstrukcja musi być przystosowana dla I strefy wiatrowej wg. PN-EN 1991-1-4; - Po zakończeniu prac teren przywrócić do stanu pierwotnego. Uwagi końcowe: Roboty budowlane powinny być prowadzane zgodnie z projektem, STWiORB, przepisami wynikającymi z Prawa Budowlanego oraz ewentualnymi zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i projektanta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45311000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI