Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00249205
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662 35 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97203852-37cc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
• miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/ZDiM_Plonsk
• poczty elektronicznej sekretariat@zdimplonsk.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. Zamawiający przekazuje ID postępowania ocds-148610-97203852-37cc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania” na miniPortalu.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@zdimplonsk.pl.
9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat@zdimplonsk.pl.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. o
przetwarzaniu danych osobowych uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z
ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 5 do swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 04/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi fragment sporządzonej dokumentacji technicznej i realizowany będzie zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym (załącznik nr 8).
Obszar, na którym zlokalizowana jest inwestycja jest częściowo objęty strefą ochrony konserwatorskiej. Do rejestru zabytków wpisany jest „Układ urbanistyczny miasta Płońska wraz ze znajdującą się na tym terenie zabudową i wylotami ulic” - w Księdze Rejestru Zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr A-62 z dn. 12.10.1956 r. Ulica Pułtuska wraz z ulicami, Przejazd, Zduńską oraz Płocką tworzą historyczny układ ulic, tzw. owalnicę.
2. Projektuje się wykonanie oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych w ulicach:
a) Warszawskiej;
b) w obrębie Placu 15 Sierpnia
c) w obrębie Małego Rynku przy ul. Pułtuskiej (z pominięciem małego skwerku – wyspy zlokalizowanej na wysokości posesji Pułtuska 26, 28, 28a);
d) Grunwaldzkiej na obszarze realizacji robót drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 8;
e) Przejazd na obszarze realizacji robót drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 8;
f) Pułtuskiej na obszarze realizacji robót drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 8;
g) Zduńskiej na obszarze realizacji robót drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 8.
3. Ad. 2a): W ramach zadania przewidziana jest wymiana oświetlenia ulicznego. Istniejące kable zasilające lampy oświetleniowe jak i lampy oświetleniowe należy zdemontować i przekazać do ENERGA OŚWIETLENIE.
W ramach budowy oświetlenia ulicznego, oprócz elementów wynikających z dokumentacji projektowej, Wykonawca wykona WLZ oraz zabuduje szafę licznikową obok złącza wraz z zabezpieczeniami. Jest to warunek wynikający z warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR SA nr P/16/043154 z dnia 01.09.2016.
4. Ad. 2b) – g): W ramach zadania przewidziana jest wymiana oświetlenia ulicznego, oświetlenie dodatkowe obejmujące obiekty małej architektury, drzew itp. Dodatkowo przewidziano zasilanie kolumn wpuszczanych w ziemię na potrzeby zasilania straganów oraz zasilania estradowego. Obecne lampy oświetleniowe należy zdemontować i przekazać do ENERGA OŚWIETLENIE. Istniejące kable zasilające lampy oświetleniowe należy zdemontować i przekazać do ENERGA OŚWIETLENIE.
Na potrzeby imprez kulturalnych przewidziano wykonanie przyłącza estradowego, które zostanie wybudowane przez Energa Operator S.A zgodnie z Umową o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej nr P/20032107. Wykonawca, spełni warunek wybudowania WLZ, o którym mowa w warunkach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR S.A. nr P/20/032107. Umowa oraz warunki nr P/20/032107 stanowią załącznik nr 13.1 do niniejszego swz.
W ramach budowy oświetlenia ulicznego, Wykonawca wykona WLZ oraz zabuduje szafę licznikową obok złącza wraz z zabezpieczeniami. Jest to warunek wynikający z warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR S.A. nr P/16/043154 – umowa oraz warunki stanowią załącznik nr 13.2 i 13.3.
Oprócz oświetlenia podstawowego ulic należy wykonać również oświetlenia dodatkowe drzew, obiektów małej architektury itp. Zasilanie oświetlenia terenu należy wykonać kablem ziemnym.
Na potrzeby samochodów elektrycznych przewidziano wykonanie dwóch stacji ładowania. Przyłącza zostaną wybudowane przez Energa Operator S.A. zgodnie z umowami o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej i warunkami przyłączenia nr P/20/036095 i P/20/036107. Wykonawca, spełni warunek wybudowania WLZ, o których mowa w warunkach przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA-OPERATOR S.A. Umowy oraz warunki stanowią załączniki nr 13.4 i 13.5. Stacje ładowania nie są przedmiotem zamówienia.
5. Domiary i lokalizację opraw przedstawiono na rysunku 11. Projekt zagospodarowania terenu – oświetlenie dodatkowe – domiary (Załącznik nr 11).
UWAGA: Montaż opraw oświetleniowych należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta. Należy jednak zwrócić szczególną uwagę, aby oprawy dogruntowe zamontowane zostały równo z poziomem nawierzchni, gruntu czy materiału wykończeniowego pod drzewem istniejącym. Ma to duże znaczenie ze względu na bezpieczeństwo komunikacji pieszej jak i odbioru wizualnego terenu. Dodatkowo montaż opraw należy skoordynować z montażem nawierzchni pieszych, trawników oraz zieleńców.
UWAGA: Oprawy służące do oświetlenia drzew i pomników, zamontować w docelowym miejscu dopiero po wykonaniu próby oświetleniowej i po zaakceptowaniu przez Projektanta ostatecznego efektu iluminacji.
6. Na lampach stylizowanych wykonanych na zamówienie znajdować się będzie emblemat z herbem miasta.
7. Wykonawca ma obowiązek udostępnić plac budowy wykonawcy Energa Operator S.A. w celu umożliwienia realizacji przyłączy o których mowa powyżej.
UWAGA: Sieć elektroenergetyczna, której właścicielem jest Energa Operator S.A i związane z tym kolizje, będą przebudowywane w I kw/II kw. 2022 r. Wykonawca ma obowiązek udostępnić plac budowy Wykonawcy Energa Operator S.A.
8. Planowane roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 128/DC/2021 z dnia 15.03.2021 r. (załącznik nr 15). Roboty będą prowadzone równolegle z badaniami archeologicznymi. Podczas kalkulacji należy uwzględnić możliwe przestoje i dodatkowe koszty.
Obsługa archeologiczna zostanie zapewniona przez Zamawiającego.
9. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem wszystkie materiały i urządzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami, deklaracje zgodności etc.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych określonych w zamówieniu podstawowym obejmujących budowę oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych w zakresie:
• Roboty przygotowawcze,
• Roboty rozbiórkowe,
• Roboty ziemne,
• Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
• Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych,
• Roboty instalacyjne elektryczne,
• Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
o wartości netto nie większej niż 240 000,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych 00/100)
2. Całkowita wartość zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji z wybranym Wykonawcą.
3. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
• zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że:
o wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum:
1 robotę polegającą na budowie oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych) na terenach zurbanizowanych,
o dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:
− Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 6 do SWZ;
3) wykaz robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia, sieci i instalacji elektrycznych:
min.1 robota o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych) wykonana na terenach zurbanizowanych;
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy - załącznikiem nr 1 do swz. Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 14 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający w celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zastosuje kryterium oceny ofert: najniższa cena brutto.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę tynkarzy lub pojedynczych tynkarzy do tynków maszynowych - Wiązowna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę tynkarzy lub pojedynczych tynkarzy do tynków maszynowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI