Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Budowa oświetlenia na terenie gminy Wisznia Mała
1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa oświetlenia na terenie gm. Wisznia Mała” w ramach zadania:
Zadanie nr 1* : Budowa oświetlenia drogowego w m. na terenie gminy Wisznia Mała.
obejmująca :
A. Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Psary:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 145 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m z wysięgnikami długości 1,0m – 4 szt.
c) montaż opraw ledowych – 4 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 120 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 3 szt.
c) montaż opraw ledowych – 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17-21
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 51 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 2 szt.
c) montaż opraw ledowych – 2 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
4) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Nowa
f) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 2 szt. (słupy przystosowane do przeniesienia obciążenia od lampy solarnej wraz z panelem fotowoltaicznym).
g) montaż opraw solarnych z panelem fotowoltaicznym – 2 szt.
5) Budowa oświetlenia w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 42 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m bez wysięgnika – 1 szt.
c) montaż opraw ledowych ze sterownikami kompatybilnymi ze sterowaniem zamontowanym już na terenie Gminy Wisznia Mała (Telensa), stacja bazowa z którą będą się łączyć sterowniki znajduje się na ul. Krętej w Ligocie Pięknej – 1 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
ZADANIE NR 1*: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Psary:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
a) Projekt budowlany pn.: Budowa sieci elektroenergetycznej ul. Długa w miejscowości Psary opracowany przez: ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 36/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt budowlany pn.: Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w m. Wysoki Kościół ul. Parkowa opracowany przez: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński – na zgłoszenie
c) Projekt wykonawczy
d) Specyfikacje techniczne
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Główna opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 35/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17-21
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Główna opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 37/22 z dnia 17.01.2022 R. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
4) Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Nowa
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Psary ul. Nowa opracowany ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1351/21 z dnia 07.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
6) Budowa oświetlenia w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Piotrkowiczki ul. Słoneczna opracowany Zie Energia Andrzej Bogacz wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1353/21 z dnia 07.12.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7
D. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8
E. Specyfikacja oprawy solarnej – zał. Nr 9
F. Przedmiary robót – zał. Nr 10
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym
3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga w terminie do dnia 15.12.2022r. przerobu oraz rozliczenia poszczególnych części zadania na poziomie co najmniej 30% ich wartości.
2) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy,
3) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót / zaświadczenie o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót – nie dotyczy zadań:
a) Zadanie 1.1. Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Długa
b) Zadanie 1.2 Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 6-10
c) Zadanie 1.3 Budowa oświetlenia w miejscowości Psary ul. Główna 17
4) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym, w tym uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,
6) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
8) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.).
10) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa oświetlenia na terenie gm. Wisznia Mała” w ramach zadania:
Zadanie nr 2*: Budowa oświetlenia drogowego w m. Kryniczno oraz oświetlenia boiska sportowego w m. Szymanów, gmina Wisznia Mała.
obejmująca :
1. Budowa oświetlenia w miejscowości Szymanów oświetlenie boiska sportowego
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 144 mb
b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 12 m – 2 szt.
c) montaż naświetlaczy – 8 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2
e) montaż szafki sterowniczej – 1 szt.
2. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Polna
a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – rów linii kablowej ok. 117 mb
b) ustawienie stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8m – 3 szt.
c) montaż opraw ledowych – 3 szt.
d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm
e) podłączenie zasilania do istniejącej lampy gminnej
3. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Trzebnicka dz.156/1
a) ustawienie stalowego ocynkowanego okrągłego o wysokości 7 m z wysięgnikiem o dł. 0,5 m – 1 szt. (słupy przystosowane do przeniesienia obciążenia od lampy solarnej wraz z panelem fotowoltaicznym).
b) montaż oprawy solarnej z panelem fotowoltaicznym – 1 szt.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:
A. Dokumentacja projektowa:
ZADANIE NR 2: Budowa oświetlenia drogowego i oświetlenia boiska drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań w miejscowości: Szymanów i Kryniczno:
1) Budowa oświetlenia w miejscowości Szymanów oświetlenie boiska sportowego
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia boiska sportowego w Szymanowie ul. sportowa opracowany przez: Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 60/21 z dnia 20.01.2021 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego.
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
2) Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Polna
a) Projekt budowlany: Budowa sieci elektroenergetycznej w miejscowości Kryniczno ul. Polna opracowany przez: ECOENERGY POLAND wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 216/22 z dnia 10.03.2022 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego.
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
3) Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno dz. nr 156/1
a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Kryniczno opracowany przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji Ryszard Skwierzyński – projekt na zgłoszenie robót
b) Projekt wykonawczy
c) Specyfikacje techniczne
B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)
C. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7
D. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8
E. Specyfikacja oprawy solarnej – zał. Nr 9
F. Przedmiary robót – zał. Nr 10
Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym
3. Szczególne warunki realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga w terminie do dnia 15.12.2022r. przerobu oraz rozliczenia poszczególnych części zadania na poziomie co najmniej 30% ich wartości.
2) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszty Kierownika budowy,
3) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót / zaświadczenie o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót
4) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych formalności związanych z opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas wykonywania robót w pasie drogowym, w tym uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, łącznie z geodezją inwentaryzacją powykonawczą wszystkich robót, sporządzenia mapy powykonawczej w tym ewentualnej aktualizacji w ewidencji gruntów i budynków sposobu użytkowania gruntu objętego inwestycją,
6) Wykonawca dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom sieci znajdujących w rejonie prowadzonych robót. W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego, Inspektora nadzoru oraz gestorów sieci. Uszkodzenia naprawić na własny koszt.
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo –finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda szczegółową wraz tabelą elementów scalonych.
8) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm. ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. 2351 ze zm.).
10) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, zaistnienia niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i nienależnych od strony umowy okoliczności powodujących niemożność, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publiczny przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Skup nieruchomości Wrocław
Wrocław (dolnośląskie)
Pranie
Wrocław (dolnośląskie)
Pielęgnacja, zakładanie ogrodów
Milicz, Wrocłąw, Trzebnica, Żmigród, Syców (dolnośląskie)
Wycinka drzew
Wrocław (dolnośląskie)
Gładzie, Malowanie, Natryskowo, maszynowo, szpachlowanie, tynk wapieny
(dolnośląskie)
Remonty, elektryka domowa, wykończenie mieszkań pod klucz
Wrocław (dolnośląskie)
Remont
Świdnica (dolnośląskie)
El-Dem Elektryk
Wrocław (dolnośląskie)
Serwis i montaz maszyn instalacje przemysłowe kompleksowe usługi
Wrocław, Fabryczna (dolnośląskie)