Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiecki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyGMINA PIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897422029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cadadd0-fc17-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /i110bnn9ae/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/
Poczta elektroniczna [e-mail]: gmina@piecki.com.pl
zgodnie z postanowieniami rozdziału nr 11 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo wskazane w rozdziale nr 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w rozdziale nr 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZK.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
4.2. Zakres zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ. Dokumentacja Projektowa zawiera w szczególności następujące miejsca budowy:

a) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-62/2, 14-294, 14-295 Gmina. Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 103/119
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 14/P-9
- Pozwolenie na budowę nr 532/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
b) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-128/12, 14-294 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 139/162
- ilość oświetleniowych słupów szt. 4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 17/RN-9
- Pozwolenie na budowę 521/2019/Pki z dnia 02.12.2019 r.
c) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-179/3, 14-308 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 148/168
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/RR-10
- Pozwolenie na budowę 533/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
d) Dłużec obr. Dłużec dz. nr ew. 5-157/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 264/278
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 23/RK-12
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.7.2019 z dn. 26.02.2019 r.
e) Babięta obr. Babięta dz. nr ew. 1-79/2, 1-243, 1-251/9, 1-75/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 185/205
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/BN-9.
- Pozwolenie na budowę 130/2020/Pki z dnia 14.04.2020 r.
f) Brejdyny obr. Brejdyny dz. nr ew. 3-455 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb.212/238
- ilość oświetleniowych słupów szt. 5
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 15/RK-9.
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.9.2019 z dn. 26.02.2019 r.
g) Piecki, obr. Piecki (tor rowerowy) dz. nr ew. 18-1154/1, 18-1155, 18-643/45 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 197/228
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6, w tym:
- 4 słupy na których zamontowane będą po 2 szt. projektorów,
- 2 słupy z wysięgnikiem dla opraw oświetleniowych.
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 04/Nr-9.
- Pozwolenie na budowę nr 92/2021/Pki z dnia 18.03.2021 r.
h) Zyzdrojowy Piecek obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-177, 24-137 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 51/62
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 01/NR-9.
- Pozwolenie na budowę73/2021/Pki z dnia 05.03.2021 r.
i) Zyzdrojowa Wola obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-110/1, 24-132/4 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 66/80
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 02/N-12/E/12
- Pozwolenie na budowę 99/2019/Pki z dnia 24.03.2021 r.
j) Czaszkowo obr. Piecki dz. nr ew. 18-892/20 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 88/104
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 30/RK-9.
- Pozwolenie na budowę 91/2019/Pki z dnia 18.03.2021 r.
k) Piecki Pl. 1 Maja obr. Piecki dz. nr ew. 18-133/9, 18-661/9, 18-660/1 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 121/139
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 45/RK-9
- Pozwolenie na budowę 82/2021/Pki z dnia 12.03.2021 r.
l) Cierzpięty obr. Cierzpięty dz. nr ew. 4-179, 4-212/2, 4-214 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 257/292
- ilość oświetleniowych słupów szt.4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 16/RNr-9.
- Pozwolenie na budowę - po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.

2. wykonanie badań, pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie, na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót, polegające na budowie, odbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SWZ.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.5. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej - zgodnie z pkt 8.5 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
-dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 6.1.4 SWZ.
-wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) składane wraz z ofertą :
a) KARTA TECHNICZNA OPRAWY,
b) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC / równoważny, Certyfikat ENEC PLUS / równoważny,
c) KARTA TECHNICZNA STEROWNIKA,
d) Deklaracje CE dla sterownika.
UWAGA: Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

2) których Zamawiający MOŻE żądać przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Próbki oferowanych opraw,
b) Raport techniczny LM80 diod LED,
c) Deklaracja producenta opraw, dotycząca dostępności do części zamiennych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorysy sporządzone na podstawie przedmiarów robót, zawartych w zał. nr 8 do SWZ,
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ, złożone zgodnie ze wzorem, stanowiącym zał. nr 2 do SWZ,
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
7) Dowód wpłacenia wadium.
8) Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 8.2 ppkt 1 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych),
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem „Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Piecki” w terminie do dnia 30.08.2021 r. do godz. 10:30, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wskazane w rozdziale nr 10 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wskazane w rozdziale nr 25 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa świetlicy w Łukęcinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piecki: Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Nawiadach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piecki: Dostawa kruszyw do utrzymania dróg leśnych w 2021r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zabudowa nowych punktów świetlnych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kęty
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Montaż instalacji fotowoltaicznej w budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI