Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiecki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-30
  • ZamawiającyGMINA PIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897422029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cadadd0-fc17-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /i110bnn9ae/SkrytkaESP znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/
Poczta elektroniczna [e-mail]: gmina@piecki.com.pl
zgodnie z postanowieniami rozdziału nr 11 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowo wskazane w rozdziale nr 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w rozdziale nr 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZK.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach na terenie gminy Piecki
4.2. Zakres zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych, polegających na budowie oświetlenia drogowego we wskazanych miejscowościach na terenie Gminy Piecki i obejmuje :

1. Wykonanie robót budowlanych objętych załączoną do SWZ dokumentacją projektową, wskazaną w pkt 8 SWZ. Dokumentacja Projektowa zawiera w szczególności następujące miejsca budowy:

a) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-62/2, 14-294, 14-295 Gmina. Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 103/119
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 14/P-9
- Pozwolenie na budowę nr 532/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
b) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-128/12, 14-294 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 139/162
- ilość oświetleniowych słupów szt. 4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 17/RN-9
- Pozwolenie na budowę 521/2019/Pki z dnia 02.12.2019 r.
c) Machary obr. Machary dz. nr ew. 14-179/3, 14-308 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 148/168
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/RR-10
- Pozwolenie na budowę 533/2019/Pki z dnia 09.12.2019 r.
d) Dłużec obr. Dłużec dz. nr ew. 5-157/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 264/278
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 23/RK-12
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.7.2019 z dn. 26.02.2019 r.
e) Babięta obr. Babięta dz. nr ew. 1-79/2, 1-243, 1-251/9, 1-75/1 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 185/205
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 33/BN-9.
- Pozwolenie na budowę 130/2020/Pki z dnia 14.04.2020 r.
f) Brejdyny obr. Brejdyny dz. nr ew. 3-455 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb.212/238
- ilość oświetleniowych słupów szt. 5
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 15/RK-9.
- Zgłoszenie nr AB.6743.6.9.2019 z dn. 26.02.2019 r.
g) Piecki, obr. Piecki (tor rowerowy) dz. nr ew. 18-1154/1, 18-1155, 18-643/45 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 197/228
- ilość oświetleniowych słupów szt. 6, w tym:
- 4 słupy na których zamontowane będą po 2 szt. projektorów,
- 2 słupy z wysięgnikiem dla opraw oświetleniowych.
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa nr 04/Nr-9.
- Pozwolenie na budowę nr 92/2021/Pki z dnia 18.03.2021 r.
h) Zyzdrojowy Piecek obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-177, 24-137 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 51/62
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 01/NR-9.
- Pozwolenie na budowę73/2021/Pki z dnia 05.03.2021 r.
i) Zyzdrojowa Wola obr. Zyzdrojowy Piecek dz. nr ew. 24-110/1, 24-132/4 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 66/80
- ilość oświetleniowych słupów szt. 1
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 02/N-12/E/12
- Pozwolenie na budowę 99/2019/Pki z dnia 24.03.2021 r.
j) Czaszkowo obr. Piecki dz. nr ew. 18-892/20 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 88/104
- ilość oświetleniowych słupów szt. 2
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 30/RK-9.
- Pozwolenie na budowę 91/2019/Pki z dnia 18.03.2021 r.
k) Piecki Pl. 1 Maja obr. Piecki dz. nr ew. 18-133/9, 18-661/9, 18-660/1 Gmina Piecki
o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV:
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 121/139
- ilość oświetleniowych słupów szt. 3
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 45/RK-9
- Pozwolenie na budowę 82/2021/Pki z dnia 12.03.2021 r.
l) Cierzpięty obr. Cierzpięty dz. nr ew. 4-179, 4-212/2, 4-214 Gmina Piecki o charakterystyce projektowanej sieci kablowej nN 0,4kV
- długość oświetleniowej linii kablowej mb. 257/292
- ilość oświetleniowych słupów szt.4
- przyłączenie do istniejącej sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogowego z istniejącego
słupa 16/RNr-9.
- Pozwolenie na budowę - po uzyskaniu przez Zamawiającego stosownego zezwolenia wynikającego z Prawa budowlanego.

2. wykonanie badań, pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia,
3. włączenie do istniejącego inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią wszystkich punktów oświetleniowych objętych zamówieniem.
4. inwentaryzację powykonawczą dla wszystkich nowych punktów oświetleniowych, poprzez wypełnienie Załącznika nr 9 do SWZ - Wzór inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (możliwej do edycji w formacie .dwg) z naniesionymi danymi lokalizacji punktów oświetleniowych,
5. wykonanie kosztorysów powykonawczych (2 egzempl.).
6. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
— opracowanie harmonogramu wykonania robót,
— opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
— oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót,
— organizację zaplecza budowy,
— organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
— wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji (w formacie .dwg),
— wykonanie kosztorysów powykonawczych (dla każdej z lokalizacji oddzielnie w 2 egz.)
— bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
— prowadzenie nadzoru
— wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie, na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót, polegające na budowie, odbudowie lub przebudowie oświetlenia drogowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SWZ.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.5. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej - zgodnie z pkt 8.5 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
-dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt 6.1.4 SWZ.
-wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) składane wraz z ofertą :
a) KARTA TECHNICZNA OPRAWY,
b) Deklaracje CE, Certyfikat ENEC / równoważny, Certyfikat ENEC PLUS / równoważny,
c) KARTA TECHNICZNA STEROWNIKA,
d) Deklaracje CE dla sterownika.
UWAGA: Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

2) których Zamawiający MOŻE żądać przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) Próbki oferowanych opraw,
b) Raport techniczny LM80 diod LED,
c) Deklaracja producenta opraw, dotycząca dostępności do części zamiennych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorysy sporządzone na podstawie przedmiarów robót, zawartych w zał. nr 8 do SWZ,
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ, złożone zgodnie ze wzorem, stanowiącym zał. nr 2 do SWZ,
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
7) Dowód wpłacenia wadium.
8) Przedmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 8.2 ppkt 1 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych),
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem „Modernizacja oświetlenia drogowego we wskazanych miejscach na terenie gm. Piecki” w terminie do dnia 30.08.2021 r. do godz. 10:30, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wskazane w rozdziale nr 10 do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.7. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

wskazane w rozdziale nr 25 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania prac murarskich - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-05-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje brygady lub firmy podwykonawczej murarzy do prac. Szczegóły do ustalenia po kontakcie tel. Pracę na terenie Olsztyna. Budynek mieszkalny wielorodzinny. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa świetlicy w Łukęcinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piecki: Budowa ogrodzenia cmentarza komunalnego w Nawiadach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piecki: Dostawa kruszyw do utrzymania dróg leśnych w 2021r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zabudowa nowych punktów świetlnych oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kęty
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Montaż instalacji fotowoltaicznej w budynkach użytkowych w Jastrzębiu-Zdroju
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI