Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w m. Mursk oraz w m. Ładne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 230 53 55
1.5.8.) Numer faksu: + 48 54 230 53 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego w m. Mursk oraz w m. Ładne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8a088c-251c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000550/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Budowa oświetlenia drogowego w m. Murski oraz w m. Ładne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem WWW.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwaną dalej „Platformą”. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale VII niniejszej SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. .
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy.
1.1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem WWW.platformazakupowa.pl postępowanie „Budowa oświetlenia drogowego w m. Mursk oraz w m. Ładne” link https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek . 2.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
2.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
2.3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
2.4. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
2.5. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
2.6. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
2.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
2.8. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
2.9. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
2.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SWZ.
2.12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, TEL. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy Włocławek, zwaną dalej „Zamawiającym”;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 -800 Włocławek;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji przetargu nieograniczonego – Budowa oświetlenia drogowego w m. Mursk oraz w m. Ładne, zwanego dalej „zamówieniem”;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 305) oraz innych przepisów prawa.
3. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 16.2. odbiorcami Pani
/Pana danych osobowych mogą być:
1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzające;
3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
Dalsze informacje w zakresie obowiązku informacyjnego RODO rozdział I pkt 16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/ Pana danych osobowych nie
przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 – Budowa kablowego oświetlenia drogowego w m. Mursk dz. 59 i 103 obręb Ładne.
Zadanie obejmuje budowę kablowego oświetlenia drogowego w m. Mursk dz. 59 i 103 obręb Ładne. Na zakres robót składa się: budowa linii kablowej oświetlenia drogowego, montaż słupów oświetleniowych z oprawami oraz zabudowa projektowanej szafki pomiarowej SOM – 1F.
Projektowaną szafkę oświetlenia SO-1F należy zasilić za pomocą projektowanego kabla typu YAKXS 4x35 mm2 dł. 6m z części pomiarowej projektowanej szafki pomiarowej (według odrębnego opracowania) usytuowanej obok proj. szafki SO-1F.
Z szafki oświetlenia drogowego SO-1F należy wyprowadzić linie kablową oświetleniową za pomocą kabla typu YAKXS 4x35 mm2 o łącznej długości 661 m, którą należy wprowadzić do proj. słupów oświetleniowych zgodnie z rys. nr 1 i 2.
Projektowany kabel należy układać w wykopie na głębokości 0,7 m i na 10 cm posypce z piasku, linią falista (długość kabla powinna być większa od długości wykopu o 3% ze względu na faliste układanie kabla). Następnie zasypać warstwą piasku o grubości 10 cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15 cm, ułożyć wzdłuż całej trasy folię ostrzegawczą PCV koloru niebieskiego. W sytuacjach gdy niemożliwe jest uzyskanie odpowiedniej głębokości oraz przy skrzyżowaniu lub obejściu podziemnym urządzeń dopuszczalne jest umieszczenie kabla na mniejszej głębokości pod warunkiem umieszczenia ich w rurze ochronnej. Przepusty i rury osłonowe powinny mieć średnicę nie mniejszą niż 1,5 średnicy kabla. Po wprowadzeniu kabla – rurę należy uszczelnić z obu stron termokurczliwą kształtką uszczelniającą.
Minimalny promień zginania R kabla w zależności od średnicy zewnętrznej d wynosi R=15d dla kabla wielożyłowego.
Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej projektuje się na słupach stalowych ocynkowanych typu GALAXIE P-8 o wysokości 8m wraz z wysięgnikiem typu OC S 1.0/0,5/5 i oprawą LED typu PHILIPS BGP282 T25 1xLED 8 0-4S/740 DN10 o mocy 50W ustawionych zgodnie z rys. nr 1 wzdłuż drogi. Słupy należy zamontować w gruncie za pomocą fundamentów prefabrykowanych stabilizujących typu F-120V/43.
Zamontowane na słupach proj. oprawy oświetleniowe zasilić za pomocą przewodu typu YDY 3x2,5 mm2 ze złącz izolowanych typu IZK-4 zabudowanych we wnękach poszczególnych projektowanych słupów typu GALAXIE P-8. Przewody zasilające proj. oprawy oświetleniowe ułożyć wewnątrz proj. słupów. Każdą proj. oprawę oświetleniową należy zabezpieczyć za pomocą wkładki topikowej typu BiWts-6A, którą należy zainstalować w złączu izolowanym typu IZK-4-01 zabudowanym we wnęce każdego proj. słupa.
Przy proj. słupie nr 2 i 7 należy wykonać uziemienie przewodu neutralnego z zastosowaniem uziomów prętowych BPUM-K 16/1,5 (L&L) (szt. 6) oraz odcinka taśmy stalowej ocynkowanej Fe/Zn 25x4 mm o długości około 5m. Rezystancja uziemienia powinna wynosić: R≤ 10 [Ω].
W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 4-6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
3.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących roboty przygotowawcze w szczególności obejmujących wykonanie robót instalacyjnych związanych z budową oświetlenia oraz prace porządkowe. Wykonywanie prac objętych ww zakresem zamówienia dotyczy prac pracowników fizycznych i operatorów sprzętu..
4.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp tj. budowa oświetlenia w miejscowościach Józefowo, Pińczata i Markowo.
Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że cena nie może przekroczyć łącznie kwoty 53 000,00 zł netto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w § 7 ust. 8 i ust.9 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % - 60 pkt ;
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 – Budowa oświetlenia drogowego w m. Ładne dz. 49/4, 59 obręb Ładne oraz dz. nr 1 obręb Mursk.
Zadanie obejmuje budowę oświetlenia drogowego w m. Ładne dz. nr 49/4, 59 obręb Ładne oraz dz. nr 1 obręb Mursk. Na zakres robót składa się: budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego oraz montaż słupów oświetleniowych
Ze względu na projektowaną przebudowę drogi gminnej w m. Ładne, zgodnie z warunkami na budowę sieci elektroenergetycznej oświetleniowej w miejscowości Ładne zaprojektowano linię napowietrzną przewodem izolowanym typu AsXSn 2x25 mm2 .
Linia napowietrzna nN 0,23 kV wykonana zostanie przewodem izolowanym samonośnym w systemie dwuprzewodowym podwieszonym na projektowanych typu ŻN – 10 oraz typu E-10,5.
Zasilenie projektowanego odcinka linii napowietrznej oświetleniowej, wykonać z istniejacego Stanowiska nr 303/8/K-10,5/E-4,3, zgodnie z załączony planem. Zakres budowy oświetlenia ulicznego obejmuje montaż pięciu slupów narożnych typu ŻN-10, trzech słupów przelotowych typu ŻN-10 i jednego słupa krańcowego typu E-10,5/4,3.
Od istniejącego Stanowiska nr 303/8 do projektowanego stanowiska 303/17 powiesić projektowany izolowany przewód oświetlenia ulicznego o łącznej długości 406 (388+18) metrów.
Projektowane oświetlenie podłączyć do istniejącej linii oświetleniowej typu AsXSn 2x25 mm2 . Istniejące i projektowane oświetlenie uliczne, zasilane będzie za stacji transformatorowej „Ładne 5” – STA3-1322, z szafki oświetleniowej SO-1F zabudowanej na stacji transformatorowej 15/0,4kV.
Uzbrojenie projektowanych słupów wykonać zgodnie z załączonym zestawieniem materiałowym zamieszczonym w opracowaniu. Przewody zawiesić na konstrukcjach wsporczych z naprężeniem nie większym niż 42,5 MPa dla rozpiętości przęseł 35-50 mb.
Przy naciąganiu przewodów należy korzystać z odpowiednich tablic znajdujących się w opracowaniu „Tablice zwisów i naciągów przewodów elektroenergetycznych samonośnych o izolacji z polietylenu usieciowanego – tom I strefa klimatyczna I i II” opracowanego przez PP-U Elpojekt Sp. z o.o. – Poznań.
Dla słupów energetycznych dobrano ustoje jak dla gruntu średniego. Podziemne części słupów należy zabezpieczyć środkiem impregnacyjnym.
Przy projektowaniu wykorzystano typowe katalogi dotyczące budowy linii napowietrznej z przewodami izolowanymi opracowane przez ENSTO ENERGOLINIA w Poznaniu: „Katalog linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami samonośnymi o powłoce z polietylenu usieciowanego o przekrojach 25÷120 mm2 na żerdziach wirowanych i ŻN”
Parametry techniczne projektowanej linii:
- napięcie znamionowe linii: 230V
- napięcie znamionowe izolacji; 1kV;
- przewody robocze: w linii głownej AsXSn 2x25 mm2 ;
- typ żerdzi: ŻN-10/200; E-10,5/4,3
- ustoje: dobrano typowe prefabrykowane dla średniej kategorii gruntu z uwzględnieniem funkcji oraz rodzaju linii
- izolacja własna: dla przewodów typu AsXSn
- stopień obostrzenia: 1’
- strefa klimatyczna: pierwsza.
Doboru projektowanych słupów dokonano na podstawie powyższego katalogu firmy ENSTO.
Projektowane słupy należy posadowić zgodnie z załączonym planem zagospodarowania.
Po wybudowaniu linii oświetleniowej słupy należy ponumerować zgodnie z załączonym planem.
W czasie budowy linii energetycznej, należy wszystkie prace wykonać zgodnie z technologią budowy linii napowietrznych nN 0,23 kV – przewodami izolowanymi w systemie dwuprzewodowym samonośnym.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp tj. budowa oświetlenia w miejscowościach Józefowo, Pińczata i Markowo.
Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że cena nie może przekroczyć łącznie kwoty 53 000,00 zł netto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w § 7 ust. 8 i ust.9 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % - 60 pkt ;
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej.
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca wykaże spełnianie warunku poprzez dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Osoba posiadająca powyższe kwalifikacje zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp-załącznik nr 7 do SWZ;
2) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 ustawy Pzp przedstawienia środka dowodowego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp.- załącznik nr 7 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wymienionych powyżej osób przewidzianych do realizacji zamówienia i kierowania robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów-(jeżeli dotyczy )
3) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia – art. 58-60 Pzp.
W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika Pełnomocnictwo powinno być do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
2) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IV oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w pkt 2.1. niniejszego rozdziału.1.5. Oświadczenie składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
6.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia umowy, terminu realizacji umowy oraz zmiany wykonawcy na zasadach i warunkach wskazanych w par. 14 projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60% - 60 pkt
cena najniższa brutto*
C =------------------------------------------------ x 60% cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga 40% - 40 pkt.
3) Zamawiający przyzna punkty za „okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:
a) 36 m-cy - 0 pkt;
b) 48 m-cy - 20 pkt;
c) 60 m-cy - 40 pkt.
Uwaga!
Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Dalsze wydłużenie okresu rękojmi nie zwiększa oceny w kryterium okresu rękojmi
4.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. +Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
7.2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp .Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.