Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWisznia Mała
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wisznia Mała
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-26
  • Numer ogłoszenia565803-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565803-N-2019 z dnia 2019-06-26 r.

Gmina Wisznia Mała: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, krajowy numer identyfikacyjny 93193489700000, ul. ul. Wrocławska  9 , 55-114  Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 127 025, e-mail s.hermann@wiszniamala.pl, faks 713 127 068.
Adres strony internetowej (URL): ww.wiszniamal.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wiszniamala.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała
Numer referencyjny: RI.271.20.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadań: Budowa oświetlenia boisk sportowych oraz oświetlenia drogowego w miejscowości: Kryniczno, Mienice, Ligota Piękna, Krzyżanowice, Strzeszów, Kryniczno, Malin, Pierwoszów, Wysoki Kościół gm. Wisznia Mała 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowa oświetlenia boiska w miejscowości Kryniczno a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 87 mb b) ustawienie słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 12 m – 2 szt. c) naświetlacze LED – 4x3(160W) szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) montaż szafki sterowniczej ze sterownikiem 2. Budowa oświetlenia boiska w miejscowości Mienice a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 182 mb b) ustawienie słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 9 – 2 szt. c) naświetlacze LED – 4x3(120W) szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 3. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna ul. Kręta a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 200 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 0,5m – 5 szt. c) montaż opraw ledowych – 5 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) montaż szafki sterowniczej ze sterownikiem 4. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna ul. Leszczynowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 270 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami długości 0,5 m – 3 szt. c) montaż opraw ledowych – 4 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 5. Budowa oświetlenia w miejscowości Ozorowice ul. Spokojna a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 360 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 9 m z wysięgnikami długości 1,0 m – 9 szt. c) montaż opraw ledowych (38W) – 9 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 e) montaż szafki sterowniczej ze sterownikiem 6. Budowa oświetlenia w miejscowości Krzyżanowice ul. Jaśminowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 246 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 1,0m – 7 szt. c) montaż opraw ledowych – 7 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 7. Budowa oświetlenia w miejscowości Strzeszów ul. Osiedlowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 285 mb b) ustawienie słupów aluminiowych anodowych okrągłych kolor inox o wysokości 5 m z wysięgnikami długości 0,5m – 4 szt. c) montaż opraw ledowych – 4 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 8. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Wiosenna a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 12 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 0,5m – 3 szt. c) montaż opraw ledowych – 3 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 9. Budowa oświetlenia w miejscowości Malin ul. Miła i Główna a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 100 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 5 m z wysięgnikami długości 1,0m – 2 szt. c) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 8 m z wysięgnikami długości 1,0m – 1 szt. d) montaż opraw ledowych – 3 szt. e) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 10. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Leśna a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 311 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 1,0m – 3 szt. c) montaż opraw ledowych – 3 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 11. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Osiedlowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 210 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 0,5m – 3 szt. c) montaż opraw ledowych – 3 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 12. Budowa oświetlenia w miejscowości Wysoki kościół ul. Parkowa a) wykonanie linii kablowej kablem ziemnym YAKXS 4X35 mm2 – 75 mb b) ustawienie słupów stalowych ocynkowanych okrągłych o wysokości 6 m z wysięgnikami długości 0,5 m – 1 szt. c) montaż opraw ledowych – 1 szt. d) montaż bednarki uziemiającej o przekroju min 100 mm2 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja projektowa: Budowa oświetlenia boisk sportowych oraz oświetlenia drogowego w miejscowości: Kryniczno, Mienice, Ligota Piękna, Krzyżanowice, Strzeszów, Kryniczno, Malin, Pierwoszów, Wysoki Kościół gm. Wisznia Mała 1. Budowa oświetlenia boiska w miejscowości Kryniczno a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia boiska sportowego w m. Kryniczno opracowany przez KMS Projekt wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 41/19 z dnia 11.01.2019 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 2. Budowa oświetlenia boiska w miejscowości Mienice a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia boiska sportowego w m. Psary opracowany przez JAMP wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1001/17 z dnia 09.11.2017 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 3. Budowa oświetlenia w miejscowości Ozorowice ul. Spokojna a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Ozorowice opracowany przez ELWIBOR wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 989/17 z dnia 02.11.2017 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 4. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna ul. Leszczynowa a) Projekt budowlany: Przebudowa drogi gminnej ul. Leszczynowej w m. Ligota Piękna opracowany przez WP PROJEKT wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 153/19 z dnia 12.02.2019 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 5. Budowa oświetlenia w miejscowości Ligota Piękna ul. Kręta a) Projekt budowlany: Oświetlenie drogowe w miejscowości Ligota Piękna-część północna-etap II opracowany przez: TRAFFPOL wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 21/12/17 z dnia 11.01.2012 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego. b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 6. Budowa oświetlenia w miejscowości Krzyżanowice ul. Jaśminowa a) Projekt budowlany pn: Oświetlenie drogowe w miejscowości Krzyżanowice ul. Jaśminiowa opracowany przez: ZIE Energia wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1049/16 z dnia 22.12.2016 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego. b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 7. Budowa oświetlenia w miejscowości Strzeszów ul. Osiedlowa a) Projekt budowlany: Oświetlenie drogowe w miejscowości Strzeszów ul. Osiedlowa i ul. Polna opracowany przez ZIE energia wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 891/16 z dnia 04.11.2016r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 8. Budowa oświetlenia w miejscowości Kryniczno ul. Wiosenna a) Projekt budowlany: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowości Kryniczno opracowany przez Ryszard Skwierzyński wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 144/15 z dnia 03.03.2015 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 9. Budowa oświetlenia w miejscowości Malin ul. Miła i Główna a) Projekt budowlany pn: Oświetlenie drogowe w miejscowości Malin ul. Miła opracowany przez: ZIE Energia wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 798/16 z dnia 10.10.2016 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego. b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 10. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Leśna a) Projekt budowlany: Przebudowa drogi gminnej w zakresie oświetlenia drogowego w m. Pierwoszów opracowany przez BUDOPROJEKT wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 438/18 z dnia 23.05.2018 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne 11. Budowa oświetlenia w miejscowości Pierwoszów ul. Osiedlowa a) Projekty budowlane: - Oświetlenie drogowe w miejscowości Pierwoszów ul. Leśna opracowany przez: Ryszard Skwierzyński wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 1119/11 z dnia 15.11.2011 r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego opracowany przez: Ryszard Skwierzyński na zgłoszenie z dn. 01.02.2019 r. nr 12/19 b) Projekty wykonawcze c) Specyfikacje techniczne 12. Budowa oświetlenia w miejscowości Wysoki kościół ul. Parkowa a) Projekt budowlany pn: Budowa oświetlenia drogowego ul. Parkowa w miejscowości wysoki Kościół opracowany przez: JAMP S.C. Roman Rawiak, Rafał Połeć wraz z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 967/17 z dnia 27.10.2017r. wydaną przez Starostę Trzebnickiego b) Projekt wykonawczy c) Specyfikacje techniczne A. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) B. Zakresy rzeczowe robót dla każdego projektu – zał. Nr 7 C. Specyfikacja drogowej oprawy LED – zał. Nr 8 D. Specyfikacja sterowników do szafki oświetleniowej – zał. Nr 9 E. Przedmiary robót – zał. Nr 11 Uwaga!!!! Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano – wykonawczym 4. Warunki realizacji zamówienia 1) Wykonawca ustanowi Kierownika budowy. 2) Wykonawca zorganizuje na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 3) Wykonawca zapewni bieżącą i powykonawczą obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne, 4) Wykonawca wykona oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 5) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, 6) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi niezbędne badania, odbiory oraz skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację obejmującą zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 7) Wykonawca wykona wszelkie niezbędne formalności związane z przyłączeniem wybudowanego oświetlenia do sieci Tauron oraz doprowadzi do zawarcia umowy o dostawę energii elektrycznej, 8) Wykonawca uzyska decyzję pozwolenie na użytkowanie inwestycji przed wykonaniem całości robót/ zaświadczenie o braku sprzeciwu do użytkowania w związku z zawiadomieniem o zakończeniu umowy 9) Wykonawca zapewni naprawę niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 10) Wykonawca uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót. 11) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 poz. 266 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.). 12) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST), SIWZ. 13) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 14) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231400-9
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, a dotyczących budowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała. Termin wykonania zamówienia oraz cena zostaną ustalone w drodze negocjacji z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Pozostałe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone zostały w umowie podstawowej stanowiącej załącznik do niniejszego postepowania. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót świadczonych w ramach zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1. posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie /przebudowie/remoncie lub modernizacji oświetlenia drogowego o wartości robót min 60 000 zł netto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.3. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019, poz. 310 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 55 9591 0004 2001 0020 0514 0890z adnotacją: „Wadium – „Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Wisznia Mała”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców wzór umowy o zamówienie stanowiący II część SIWZ. 2. Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy 3. Zmiany postanowień umowy, ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy o zamówienie stanowiącej II część SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI