Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Pruszcz Gdański
1.1.28 Budowa oświetlenia ulicy Polnej w Juszkowie
1.1.29 Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Lędowie
1.1.32 Budowa oświetlenia ulicy Gdańskiej w Rusocinie
1.1.33 Budowa oświetlenia ulic w Straszynie: Szafranowa, Morelowa, Daglezjowa
1.1.34 Budowa oświetlenia ulic na osiedlu Zorza w Straszynie
1.1.44 Budowa oświetlenia na ulicy: Przemysłowej, Długiej w Cieplewie
1.1.45 Budowa oświetlenia drogowego w Krępcu
1.1.46 Budowa oświetlenia ulicy Cichej w Łęgowie
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Część nr 1: Budowa oświetlenia na ulicy: Przemysłowej, Długiej w Cieplewie:
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=8m, z oprawami LED.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 1.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 2: Budowa oświetlenia ulicy Polnej w Juszkowie
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7m, 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=4m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 2.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 3: Budowa oświetlenia drogowego w Krępcu
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 5 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=8m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 3.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 4: Budowa oświetlenia ulicy Jesionowej w Lędowie:
W zakres robót wchodzi w szczególności :
A. budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=7m
B. demontaż oprawy oświetleniowej (1 szt.) ze słupa nr 6/2 oraz demontaż linii napowietrznej oświetleniowej między słupami 6/1 i 6/2.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 4.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 5: Budowa oświetlenia ulicy Cichej w Łęgowie
W zakres robót zgodnie z załącznikiem nr 5 wchodzi w szczególności:
A. budowa 8 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=5m.
B. demontaż oprawy oświetleniowej ze słupa nr 102/7/1 oraz demontaż linii napowietrznej oświetleniowej między słupami 102/7 – 102/7/1 (SO-5191/1 Polna).
Uwaga!
Zamawiający zamierza wykonać całość robót budowlanych objętych dokumentacją, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 5.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 6: Budowa oświetlenia ulicy Gdańskiej w Rusocinie
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 12 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=8m.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 6.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 7: Budowa oświetlenia ulic w Straszynie: Szafranowa, Morelowa, Daglezjowa
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 26 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=6m oraz budowa szafki oświetleniowej SO.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 7.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Część nr 8: Budowa oświetlenia ulic na osiedlu Zorza w Straszynie
W zakres robót wchodzi w szczególności budowa 10 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=7m oraz budowa 4 szt. stalowych słupów oświetleniowych z oprawą LED o wysokości h=5m.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa obejmuje większy zakres prac. Zakres robót objętych niniejszą częścią przedmiotu zamówienia został oznaczony na załączniku graficznym nr 8.
Oprawy drogowe powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw LED:
Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100%
Od 21:30 do północy – 70%
Od północy do 2:00 – 50%
Od 2:00 do 3:00 – 70%
Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%
Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod oświetlenia drogowego wynosi nie więcej aniżeli 4500K. Dla przejść dla pieszych temperatura barwowa źródła światła powinna być nie mniejsza niż 5700K.Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta, w tym certyfikat ENEC+.
Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki.
Słupy oświetleniowe - należy stosować słupy stalowe o grubości blachy min. 3 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Należy zabezpieczyć dolną część słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość słupów i wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi. Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem.
Szczegółowe wymogi techniczne zastosowanych materiałów zostały określone w poszczególnych dokumentacjach projektowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Budowa domów od podstaw
Sierakowice (pomorskie)
Instalacje przeciwpożarowe
Gdańsk (pomorskie)
Wymiana instalacji elektrycznych
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje domofonu
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje alarmów
Gdańsk (pomorskie)
Monitoring
Gdańsk (pomorskie)
Instalacje elektryczne
Gdańsk (pomorskie)
Układanie paneli
Objazda (pomorskie)
Gładzie gipsowe
Objazda (pomorskie)