Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Strupina z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 200828,01
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Zakrzewo z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56856,56
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ligota Strupińska z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 116177,66
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Świerzów z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 230090,96
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kopaszyn z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 108126,48
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ligotka z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 82881,26
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Skokowa ul. Malinowa oraz ul. Kwiatowa z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 78407,44
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Pawłów Trzebnicki z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62159,19
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Piotrkowice z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15314,26
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Prusice, ul. Probusa, ul. Lipowa, ul. Wierzbowa, ul. Pietrowicka, ul. Powstańców Śląskich z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 183974,29
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Kaszyce Wielkie z zapewnieniem finansowania inwestycji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej mają projekt budowalny oraz projekty wykonawcze a następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający nie odpowiada za istniejącą infrastrukturę podziemną niezinwentaryzowaną na mapach sytuacyjno-wysokościowych (zasadniczych). W sytuacji kolizji z infrastrukturą podziemną urządzeń, Wykonawca zabezpieczy miejsce, wezwie odpowiednie służby i pokryje koszty związane z odbudową urządzeń, które ulegną zniszczeniu. 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej „prawem budowlanym” w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) złożenie na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomień: a) zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, b) o zakończeniu wykonywania robót budowlanych bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku nałożenia niniejszego obowiązku przez właściwy organ wydający decyzję pozwolenie na budowę) wraz z niezbędnymi dokumentami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, c) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu lub potwierdzenia możliwości przystąpienia do użytkowania wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli jest wymagane przepisami prawa, d) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej z naniesieniem obiektów w terenie i inwentaryzacji, 7. Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 9. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.) w skład, której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne uprawnienia kierowników do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, f) protokoły badań i prób, g) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, h) dokumentacja fotograficzna, i) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, j) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20886,09
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: