Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osiecznica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osiecznica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsiecznica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osiecznica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569868-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569868-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Gmina Osiecznica: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osiecznica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiecznica, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. ul. Lubańska  43 , 59-724  Osiecznica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 73 12 107, e-mail info@osiecznica.pl, faks (075) 73 12 148.
Adres strony internetowej (URL): http://www.osiecznica.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.osiecznica.bip.net.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.osiecznica.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osiecznica
Numer referencyjny: RIP-ZP.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osiecznica. Zamówienie obejmuje następujące zadania:1) Budowa oświetlenia drogowego w m. Tomisław wzdłuż dróg o nr ewid. działki 329:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 126 m,- montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 7m z wysięgnikiem, na fundamencie – 3 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500 K, 55 W, z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do poziomu mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 3 szt.2) Budowa oświetlenia drogowego w m. Ołobok wzdłuż drogi o nr ewid. działki 415:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 131 m,- montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 8 m, na fundamencie – 3 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500 K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 3 szt.3) Budowa oświetlenia drogowego w m. Osiecznica ul. Pogodna wzdłuż drogi o nr ewid. działki 114, 124, 885/5:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 361 m,- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 6 m, na fundamencie – 9 szt.,- montaż opraw ledowych, 45 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 29W w godzinach 23:00 do 5:00 – 9 szt.4) Budowa oświetlenia drogowego w m. Parowa wzdłuż drogi o nr ewid. działki 196:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 15 m,- montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 7 m, z wysięgnikiem, na fundamencie – 1 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500 K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 1 szt.5) Budowa oświetlenia drogowego w m. Tomisław wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 240, 243, 281, 305/1, 310, 317/1:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 366 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 6 m, na fundamencie – 7 szt.,- montaż opraw ledowych, 45 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 29W w godzinach 23:00 do 5:00 – 7 szt. 6) Budowa oświetlenia drogowego w m. Kliczków wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 38/1, 42, 508:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 210 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 6 m, na fundamencie – 4 szt.,- montaż wysięgnika dwuramiennego stalowego ocynkowanego – 1 szt.- montaż opraw ledowych, 45 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 29W w godzinach 23:00 do 5:00 – 5 szt. 7) Budowa oświetlenia drogowego w m. Kliczków wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 81, 106/449, 120/473, 119/470, 106/468:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 1105 m, - montaż słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych koloru czarnego, o wysokości 8 m, z koroną (wysięgnikiem), na fundamencie – 21 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500K, 55 W, obudowa w kolorze czarnym, z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 21 szt. - demontaż opraw oświetlenia drogowego na słupach linii napowietrznej – 9 szt.- demontaż słupów oświetleniowych stalowym o wys. 8m – 2 szt.- demontaż szafki oświetlenia drogowego SO-2- demontaż linii napowietrznej AL25 – 650m- demontaż wysięgników – 7 szt.8) Budowa oświetlenia drogowego w m. Ławszowa wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 307, 309, 60/1:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 163 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 8 m, na fundamencie – 3 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 3 szt. 9) Budowa oświetlenia drogowego w m. Ołobok wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 472, 846, 855:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 544 m, - montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 7 m, na fundamencie – 11 szt.,- montaż wysięgników jednoramiennych – 10 szt- montaż wysięgnika dwuramiennego – 1 szt.- montaż opraw ledowych, 3500K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 12 szt. - demontaż opraw sodowych oświetlenia drogowego – 3 szt.- demontaż słupów oświetleniowych stalowych o wys. 9m – 2 szt.- demontaż linii napowietrznej AL25 – 270m- demontaż wysięgników – 3 szt.10) Budowa oświetlenia drogowego w m. Osieczów wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 71, 218/1:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 183 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 8 m, na fundamencie – 3 szt.,- montaż opraw ledowych, 4000K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 3 szt. 11) Budowa oświetlenia drogowego w m. Parowa wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 688/1 , 688/5 , 688/19:- montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 85 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 8 m, na fundamencie – 2 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 2 szt. 12) Budowa oświetlenia drogowego w m. Parowa wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 448, 447/2:- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 96 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 6 m, na fundamencie – 2 szt.,- montaż opraw ledowych, 45 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 29W w godzinach 23:00 do 5:00 – 2 szt. 13) Budowa oświetlenia drogowego w m. Parowa wzdłuż drogi o numerze ewidencyjnym działki nr 592, 597 , 598/3 i 599/1:- montaż szafki oświetleniowej SO-1 – 1 szt.- ułożenie kabla YAKY 4x25 mm2, 1 kV – 425 m, - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, o wysokości 8m, na fundamencie – 4 szt.,- montaż opraw ledowych, 3500K, 55 W z zaprogramowaną fabrycznie redukcją mocy o 35%, tj. do mocy 36W w godzinach 23:00 do 5:00 – 4 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45316100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł;b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 300.000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu robót budowlanych przy montażu minimum 50 punktów oświetleniowych oraz 3000 m sieci kablowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości;3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej;3) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Z chwilą podpisania umowy wykonawca powinien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 147 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego brutto z przeznaczeniem 70 % na zabezpieczenie należytego wykonania umowy i 30 % na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Tryb wniesienia i zwolnienia ww. zabezpieczeń określony jest we wzorze umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres dopuszczalnych zmian w umowie oraz zasady ich wprowadzania zostały szczegółowo opisane w pkt. 20 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI