Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMosina
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mosina
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia582957-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582957-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Gmina Mosina: Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, krajowy numer identyfikacyjny 63125862600000, ul. Pl. 20 Października  1 , 62-050  Mosina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 109 500, , e-mail um@mosina.pl, , faks 618 109 558.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mosina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III
Numer referencyjny: BZP.271.31.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: (Część nr 1) Zadanie nr 1: Budowa linii energetycznej 0,4 kV kablowej oraz słupów oświetlenia drogowego wraz z szafką oświetleniową w miejscowości Mosina, ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego, Kownackiej - w ETAPIE I: ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego, polegające w szczególności na wykonaniu następujących robót: W etapie I, w części ulic:1. wykonać montaż szafki oświetleniowej SO wraz z wyposażeniem 1 kpl. oraz zamontować zegar astronomiczny, 2. z szafki SO wyprowadzić 3 obwody oświetlenia ulicznego, ułożyć linie kablowe oświetlenia ulicznego,3.wykonać montaż 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego ośmiokątnego o h = 8 m o numerze: III/2 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 4.wykonać montaż 14 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych o h = 7 m o numerach: III/1, I/2-I/4, II/1 – II/4, II/2/1- II/2/5, II/2/3/1 (oznaczenia wg projektu) z wysięgnikami jednoramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 5. wykonać montaż 3 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych o h = 7 m o numerach: I/1, I/5, I/6 (oznaczenia wg projektu) z wysięgnikami dwuramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 6. przewierty mechaniczne pod obiektami, 7. roboty towarzyszące: 1) przygotowanie i odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, 2) wykonanie zagęszczenia gruntu do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu min 0,99 3) zabezpieczenie i oznakowanie robót w terenie, 4) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Opracowany projekt winien być zatwierdzony przez Burmistrza Gminy Mosina, 5) obsługa geodezyjna, 6) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z opracowaną dokumentacją powykonawczą, 7) założenie książki obiektu budowlanego UWAGA: Wykonawca w kosztach wykonania winien uwzględnić opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. UWAGA : Koszty związane z pełnieniem nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający.(Część nr 2) Zadanie nr 2: Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Mosina tzw. Osiedle Sportowców w następujących ulicach w Mosinie - ETAP III obejmujący ulice: ulica Konopnickiej, Stamma, Górskiego, Wagnera polegające w szczególności na wykonaniu następujących robót: W etapie III, w części ulic:1. w ulicy Wagnera, od istniejącego słupa o nr II /6, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr II/9/1 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Wagnera wykonać montaż :a) w ulicy Wagnera: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/9 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna,b) w ulicy Stamma: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/9/1 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym jednoramiennym i oprawą LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 2. w ulicy Górskiego, od istniejącego słupa o nr II /1/6, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr II/1/6/1 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Górskiego wykonać montaż: a) w ulicy Stamma: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/1/6/1 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym jednoramiennym i oprawą LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 3. w ulicy Konopnickiej, od istniejącego słupa o nr I/2, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr I/10 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Konopnickiej wykonać montaż :a) w ulicy Konopnickiej: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze I/8 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, b) w ulicy Stamma: 2 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych okrągłych stożkowych o h= 7 m o numerach : I/9, I/10 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikami rurowymi jednoramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 4. przewierty mechaniczne pod obiektami, 5. roboty towarzyszące: 1) przygotowanie i odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, 2) wykonanie zagęszczenia gruntu do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu min 0,99 3) zabezpieczenie i oznakowanie robót w terenie, 4) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Opracowany projekt winien być zatwierdzony przez Burmistrza Gminy Mosina, 5) obsługa geodezyjna, 6) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z opracowaną dokumentacją powykonawczą. UWAGA: Wykonawca w kosztach wykonania winien uwzględnić opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
4

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu Umowy osób wykonujących czynności robotnika w zakresie: (Część nr 1) Zadanie nr 1: w przedmiarze robót pozycja 29 - montaż opraw LED oświetlenia drogowego na wysięgnikach.(Część nr 2) Zadanie nr 2: w przedmiarze robót pozycja 14 - montaż opraw LED oświetlenia drogowego na wysięgnikach.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej:- 1 robotę budowlaną o wartości minimum 25 000,00 zl brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oświetlenia drogowego/ulicznego,2) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:- co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,- doświadczenie zawodowe - wymaga się aby osoba z powyższymi uprawnieniami uczestnicząca w wykonaniu zamówienia posiadała min. 3- letnie doświadczenie zawodowe w w/w specjalności; Zamawiający uznaje, iż doświadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - załącznik nr 5a,3. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, - załącznik nr 5a.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,2.wykaz osób - załącznik nr 5 - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 Ustawy, Zamawiający dopuszcza:1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:a) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych w tym zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 i zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, udokumentowanych zatwierdzonym protokołem konieczności,b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, w szczególności wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;c) siły wyższej, , za siłę wyższą uważane będą wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, ani im zapobiec i na które żadna ze Stron nie będzie miała wpływu, w szczególności: powódź, pożar, epidemia, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe;d) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokument określający wymagania stosowanej technologii w zakresie warunków atmosferycznych.e) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej, tj.: np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.), f) zmiany terminu dostawy materiałów lub urządzeń koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przez podmiot trzeci (np. dostawcę, producenta) u którego Wykonawca dokonał Zamówienia,W powyższych przypadkach termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniej zmianie – jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany oraz w przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o przedłużenie terminu przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające faktyczne przesłanki przedłużenia terminu.2) ograniczenie zakresu zamówienia, gdy rezygnacja z danej części jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z obiektywnie uzasadnionych przesłanek (np. zmiana dokumentacji projektowej, sposób zagospodarowania terenu),3) roboty zamienne wynikające w szczególności ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii i urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy, jeżeli takie zmiany w szczególności:a) zapewnią prawidłową realizację Umowy, b) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, c) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,d) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu;e) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej;f) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego. 4) roboty dodatkowe,5) obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczególności w wyniku okoliczności o których mowa w ust. 1 pkt. 2 i 3 niniejszego paragrafu.2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym w ust. 1 powyżej, wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu wniosek dotyczący zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany i załączyć dowody to potwierdzające. 3. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2, w terminie umożliwiającym jego weryfikację przez Zamawiającego przed upływem terminu realizacji Umowy. 4. W przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej, wynikającej z inicjatywy wykonawcy, wykonawca przedłoży projekt zamienny podpisany przez projektanta. 5. Wprowadzenie zmian w Umowie, w zakresie wskazanym powyżej w ust. 1 pkt 2, 3 i 4 dokumentowane będzie zatwierdzonym protokołem konieczności.6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym powyżej w ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 wartość robót wynikających z wprowadzonych tymi postanowieniami zmian, zostanie ustalona na podstawie przedłożonej do akceptacji Zamawiającego kalkulacji zawierającej ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen nie wyższych od aktualnie obowiązujących średnich cen robocizny, materiałów i sprzętu opublikowanych w dostępnych cennikach (Sekocenbud, Orgbud, inne). Kalkulacja cen stanowić będzie załącznik do protokołu konieczności. 7. W przypadku, jeśli robota budowalna, dostaw lub usługa nie została wyceniona w ww. cenniku, Zamawiający posłuży się kalkulacją własną lub wezwie Wykonawcę do udokumentowania ceny rynkowej np. poprzez przedstawienie 2 ofert.8. Nie stanowią istotnej zmiany między innymi, w rozumieniu art. 144 Pzp: zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony oraz zmiany danych będących następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron. W takim przypadku za wystarczające dla dokonania skutecznej zmiany umowy, Strony uznawać będą przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego, w formie pisemnej (pod rygorem nieważności), zgody na zmianę osób personelu Wykonawcy lub powiadomienia o zmianie danych adresowych.9. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy – jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.10. Dopuszczalna jest zmiana osób wskazanych w ofercie na inne, spełniające wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.11. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 11:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Mosinie z siedzibą Pl. 20 Października 1; 62 050 Mosina reprezentowany przez Burmistrza Gminy Mosina, adres e-mail burmistrz@mosina.pl, tel. 618-109-550;2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III” w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 4.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetleń drogowych na terenie Gminy Mosina - Cz. III” oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP –w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji;5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 - 8a oraz art. 96 ust. 3 – 3b PZP,6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;8. Niezależnie od postanowień pkt 18.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego;.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania dane osobowe, ma prawo:a) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załącznikówc) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO;11 Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Budowa linii energetycznej 0,4 kV kablowej oraz słupów oświetlenia drogowego wraz z szafką oświetleniową w miejscowości Mosina, ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego, Kownackiej - w ETAPIE I: ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa linii energetycznej 0,4 kV kablowej oraz słupów oświetlenia drogowego wraz z szafką oświetleniową w miejscowości Mosina, ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego, Kownackiej - w ETAPIE I: ulica Makuszyńskiego, Kuncewiczowej, Zapolskiej, Szklarskiego, polegające w szczególności na wykonaniu następujących robót: W etapie I, w części ulic:1. wykonać montaż szafki oświetleniowej SO wraz z wyposażeniem 1 kpl. oraz zamontować zegar astronomiczny, 2. z szafki SO wyprowadzić 3 obwody oświetlenia ulicznego, ułożyć linie kablowe oświetlenia ulicznego,3.wykonać montaż 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego ośmiokątnego o h = 8 m o numerze: III/2 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 4.wykonać montaż 14 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych o h = 7 m o numerach: III/1, I/2-I/4, II/1 – II/4, II/2/1- II/2/5, II/2/3/1 (oznaczenia wg projektu) z wysięgnikami jednoramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 5. wykonać montaż 3 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych ośmiokątnych o h = 7 m o numerach: I/1, I/5, I/6 (oznaczenia wg projektu) z wysięgnikami dwuramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała - neutralna, 6. przewierty mechaniczne pod obiektami, 7. roboty towarzyszące: 1) przygotowanie i odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, 2) wykonanie zagęszczenia gruntu do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu min 0,99 3) zabezpieczenie i oznakowanie robót w terenie, 4) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Opracowany projekt winien być zatwierdzony przez Burmistrza Gminy Mosina, 5) obsługa geodezyjna, 6) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z opracowaną dokumentacją powykonawczą, 7) założenie książki obiektu budowlanego UWAGA: Wykonawca w kosztach wykonania winien uwzględnić opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. UWAGA : Koszty związane z pełnieniem nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Mosina tzw. Osiedle Sportowców w następujących ulicach w Mosinie - ETAP III obejmujący ulice: ulica Konopnickiej, Stamma, Górskiego, Wagnera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa linii energetycznej kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Mosina tzw. Osiedle Sportowców w następujących ulicach w Mosinie - ETAP III obejmujący ulice: ulica Konopnickiej, Stamma, Górskiego, Wagnera polegające w szczególności na wykonaniu następujących robót: W etapie III, w części ulic:1. w ulicy Wagnera, od istniejącego słupa o nr II /6, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr II/9/1 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Wagnera wykonać montaż :a) w ulicy Wagnera: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/9 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna,b) w ulicy Stamma: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/9/1 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym jednoramiennym i oprawą LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 2. w ulicy Górskiego, od istniejącego słupa o nr II /1/6, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr II/1/6/1 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Górskiego wykonać montaż: a) w ulicy Stamma: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze II/1/6/1 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym jednoramiennym i oprawą LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 3. w ulicy Konopnickiej, od istniejącego słupa o nr I/2, ułożyć linię kablową oświetlenia ulicznego do słupa o nr I/10 w ulicy Stamma i w nawiązaniu do wybudowanego oświetlenia drogowego w ulicy Konopnickiej wykonać montaż :a) w ulicy Konopnickiej: 1 słupa oświetleniowego stalowego ocynkowanego okrągłego stożkowego o h = 7 m o numerze I/8 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikiem rurowym dwuramiennym i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, b) w ulicy Stamma: 2 słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych okrągłych stożkowych o h= 7 m o numerach : I/9, I/10 (oznaczenie wg projektu) z wysięgnikami rurowymi jednoramiennymi i oprawami LED o emitowanej barwie światła biała – neutralna, 4. przewierty mechaniczne pod obiektami, 5. roboty towarzyszące: 1) przygotowanie i odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, 2) wykonanie zagęszczenia gruntu do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu min 0,99 3) zabezpieczenie i oznakowanie robót w terenie, 4) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Opracowany projekt winien być zatwierdzony przez Burmistrza Gminy Mosina, 5) obsługa geodezyjna, 6) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wraz z opracowaną dokumentacją powykonawczą. UWAGA: Wykonawca w kosztach wykonania winien uwzględnić opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domków jednorodzinnych - Sadogóra
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI