IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1ustawy Pzp oraz określonych w niniejszej umowie. 2. Poza przypadkami określonymi w paragrafachpoprzedzających, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartejumowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanychponiżej sytuacjach: 1). Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: a) gdy wystąpikonieczność wykonania robót zamiennych lub udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lubopóźniają realizację przedmiotu Umowy; wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lubrównolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lubusunięcia tych kolizji. b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiającychprawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżelikonieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawcaponosi odpowiedzialność, przy czym przesunięcie terminu realizacji robót nastąpi o tyle dni, przez iletrwało ich wstrzymanie, c) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumiećzdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło podniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki orazakty władzy i administracji publicznej; d) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego doWykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzeniaprac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, zaktóre Wykonawca ponosi odpowiedzialność; e) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czasniezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany; f) wystąpienia braków i wad w dokumentacjiprojektowej lub innych dokumentów budowy. g) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędniezinwentaryzowanych obiektów budowlanych; h) działań osób trzecich uniemożliwiających prawidłowewykonanie całości lub części przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winyktórejkolwiek ze stron. i) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapieplanowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, j)wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jestono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celudokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, a także wprzypadku stwierdzenia niewybuchów lub niewypałów, 2) Wynagrodzenie Wykonawcy określone wumowie może ulec zmianom w następujących sytuacjach: a) w przypadku ustawowej zmiany podatkuVAT – o wartość zmiany; b) rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna doprawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót, c) wykonania robótopisanych w § 17, ust. 1, pkt.1 oraz o których mowa w ust. 2 pkt. 1 litera e), f) i g) – o wartość tych robót,d) określonych w punkcie 3 niniejszego ustępu – o wartość tych robót. 3). Zmiana sposobu spełnieniaświadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych, w szczególności następującymiokolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacjiprojektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowanazaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się narynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacjiprzedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiająceuzyskanie lepszej jakości robót; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót,pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równieżkosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) wystąpienia warunków terenu budowyodbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanianiezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektówbudowlanych. 4). Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: a) zmiany osób wymienionych wumowie po stronie którejkolwiek ze stron,; b) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercielub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianejdo wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającegow SIWZ); c) zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organówuprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.; d) zmiany w finansowaniu robót w poszczególnychokresach związane ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnętrz; e)zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego inwestycji w związku ze zmianą terminu wykonaniarobót lub wprowadzeniem zmian w przerobie robót przypadających na poszczególne okresyrozliczeniowe; f) zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dlarealizowanego przedsięwzięcia; g) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy. 2.Warunki wprowadzenia zmian: 1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub zamawiającego; 2)pisemna zgoda obu stron umowy; 3) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: