Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ODCINKÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SKARYSZEW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skaryszew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackego 6
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 610 30 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@skaryszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ODCINKÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SKARYSZEW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9286c6c3-e339-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012501/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa oświetlenia w miejscowości Odechów
1.1.13 Budowa odcinka oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej w m. Kobylany
1.1.14 Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę oświetlenia ulicznego pomiędzy Podsuliszką a Podsuliszką pod lasem (Komorniki)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zamowienia.skaryszew.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zamowienia.skaryszew.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w regulaminie korzystania z Platformy Zamówień Publicznych pod adresem www.zamowienia.skaryszew.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zamowienia.skaryszew.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Skaryszew, ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, tel./fax: (48) 610 30 89, e-mail:urzad@skaryszew.pl administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@skaryszew.pl,
1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
1.3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
1.4. dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, a w przypadku ofert, na podstawie których została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat, licząc od roku następującego odpowiednio po dacie zakończenia postępowania lub dacie zakończenia okresu obowiązywania umowy,
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
1.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.7. posiada Pani/Pan:
1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
1.8. nie przysługuje Pani/Panu:
1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
1.9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
1.10. podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.5.2022.NŚ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Odechów”
Zakres robót w ramach części I postępowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 775 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 16 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 1 kpl.,
- Montaż odgromników i uziemienia na istniejącym słupie nr 8 oraz projektowanych słupach nr 8 i 17 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 3 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 90 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm o długości 3 m w ilości 9 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 17 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 40LED o mocy 90W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 17 kpl.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony w rozdziale XXIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancii jakosci i rekojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Kobylany”
Zakres robót w ramach części II postepowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 250 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 4 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 1 kpl.,
- Montaż odgromników i uziemienia na istniejącym słupie nr 6 oraz projektowanym słupie nr 6/5 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 2 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 60 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm i długości 3 m w ilości 6 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 5 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 40LED o mocy 90W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 5 kpl.
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony w rozdziale XXIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancii jakosci i rekojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: „Budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Podsuliszka w kierunku Komornik”
Zakres robót w ramach części III postępowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 360 m,
- Budowę obwodu oświetleniowego kablem YAKXS 2x35 mm² o długości około 75 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 3 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 3 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego KK1-10, 5/6E w ilości 1 kpl.
- Montaż odgromników i uziemienia na projektowanych słupach nr 2, 3, 7 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 3 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 90 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm i długości 3 m w ilości 9 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 7 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 20LED o mocy 50 W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 7 kpl.
- Wykonanie przecisku za pomocą rury osłonowej SV 75 o długości około 6 mb,
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został określony w rozdziale XXIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancii jakosci i rekojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszym rozdziale SWZ. Wykonawcy do oferty dołączają oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone art. 112 ust. 2 Pzp dotyczącym:
2.1. Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
2.2. Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej i zawodowej. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa następujące warunki:
2.4.1. W ramach zdolności technicznej Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia związane z budową bądź rozbudową oświetlenia dróg, ulic bądź placów w technologii LED o wartości jednego zamówienia na poziomie co najmniej 60 000,00 zł brutto, przy czym Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentów w postaci:
wykazu wykonanych w w/w okresie robót budowlanych z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (inwestorów), zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót wykazanych w w/w załączniku nr 5 do SWZ.
2.4.2. W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje on lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej.
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentów w postaci:
Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z potwierdzeniem ich kwalifikacji zawodowych, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy obejmują:
1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego od Wykonawcy obejmują:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W ramach przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów, oświadczeń, referencji lub innych informacji potwierdzających - w przypadku wykazu robót budowlanych - należyte ich wykonanie, zaś w przypadku wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia - informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty, oświadczenia, referencje lub inne informacje potwierdzające - w przypadku wykazu robót budowlanych - należyte ich wykonanie, zaś w przypadku wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia - informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium adekwatnie do każdej z części w wysokości:
CZ. I „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Odechów” – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
CZĘŚĆ II: „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Kobylany” – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
CZĘŚĆ III: „Budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Podsuliszka w kierunku Komornik” – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale XVIII - wymagania dotyczące wadium
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
1.1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego wraz z ofertą składają załącznik nr 4b do SWZ.
1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
1.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą odrębnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI, ust. 3 i 6 (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 4a) na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.zamowienia.skaryszew.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni