Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego sołectwa Sypniewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego sołectwa Sypniewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMargonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-24
  • ZamawiającyGmina Margonin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00393297
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego sołectwa Sypniewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego sołectwa Sypniewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a254d88-4ba6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005706/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego sołectwa Sypniewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem:www.bip.margonin.pl, https://platformazakupowa.plW celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień
może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.Zamawiający, zgodnie z §3ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych
(Dz.U.z 2017r.poz.1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”),określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor
Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze
wersje,zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript,zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i
stosuje się do Instrukcji składania
ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z
Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed
upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).Taka oferta zostanie
uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie
został spełniony obowiązek narzucony w art. 221Ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym
postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 38 szt. LAMP SOLARNYCH (lokalizacja
w granicach istniejących pasów drogowych na terenie Gminy Margonin) o następujących parame-trach technicznych:
1. Oprawa LED:
- moc, min. 25W
- strumień świetlny, min. 3700 lm
- temperatura barwowa, 5000 -6000 K
- sprawność, min. 93 %
- typ optyki, soczewki PMMA (w zależności od umiejscowienia lampy w terenie asymetryczna lub dookólna )
- żywotność, min. 70000 h
- klasa ochrony IP. IP 67
- oprawa z wysięgnikiem aluminiowym o długości minimum 1 m
2. wysokość źródła światła: min. 4,5 m od rzędnej nawierzchni jezdni drogi
3. Słup
- stalowy zabezpieczony antykorozyjnie dodatkowo pokryty kolorem RAL (wg. Zamawiającego)
- u podstawy wzmocniony żebrowaniem
wysokość słupa
– należy dostosować do wysokości źródła światła oraz konieczności montażu panela (panel umiejscowiony powyżej oprawy świetlnej)
4. Akumulator:
- żelowy
- pojemność, min 150Ah
- napięcie znamionowe, 12V
- temperatura pracy, - 20 + 40 stopni
- klasa ochrony IP 67
- miejsce montażu, w obudowie hermetycznej w ziemi
5. Moduł fotowoltaiczny:
- typ: monokrystaliczny lub polikrystaliczny
- moc min. 300W
- wydajność, Sprawność min. 20 %
- klasa ochrony IP 67
6. Regulator solarny:
- Typ algorytm działania, system wykrywania dnia i nocy lub czujnik zmierzchowy
- funkcje regulacji mocy oprawy, min. 3 tryby ustawiania mocy oprawy
- funkcje ochrony akumulatora, sterownik/regulator powinien posiadać funkcję ochrony przed roz-ładowaniem jak i przeładowaniem akumulatora
- klasa ochrony IP, IP 67
- ilość programów intensywności oświetlenia możliwych do wykorzystania
w ramach
jednej nocy. Min 3 tryby ustawiania intensywności świecenia
7. Praca – systemu
- Czas autonomii rozumiany:
brak ładowania akumulatora spowodowany niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi lub uszkodzeniem panela, lub innymi warunkami uniemożliwiającymi ładowanie akumulatora
czas świecenia - zakładając powyższe zdanie, od zmierzchu do świtu pełną mocą
(od 7 do 16h), przez min 5 cykli świecenia (nocy).
8. Mocowanie panela umożliwiające obracanie wokół własnej osi oraz ustawienie pod kątem od 20-70 stopni nachylenia względem płaszczyzny. Z uwagi na zróżnicowanie terenu funkcja ta umożliwia ustawienie panelu w najkorzystniejszym położeniu co do intensywności promieni słonecznych.
9. Mocowanie oprawy LED umożliwiające obracanie wokół własnej osi oraz ustawienie pod kątem od 5 - 70 stopni nachylenia względem płaszczyzny. Z uwagi na zróżnicowanie terenu funkcja ta umożliwia ustawienie oprawy w najkorzystniejszym położeniu względem do powierzchni oświe-tlanej.
10. Zestawy powinny być wyposażone w bazowe uziemienie
2. Zakres robót do wykonania:
1. wykonanie wykopów i montaż fundament oraz skrzyni z akumulatorami,
2. rozplantowanie nadmiaru ziemi z wykopu,
3. montaż kompletnej latarni solarnej w następującej kolejności:
• montaż słupa stalowego na fundamencie,
• montaż konstrukcji wsporczej pod panele słoneczne,
• montaż wysięgnika oprawy,
• montaż paneli słonecznych,
• montaż oprawy oświetleniowej,
• wykonanie połączeń elektrycznych między elementami systemu oświetlenia,
4. uruchomienie układu – wysterowanie trybu pracy,
5. Wykonanie w dwóch egzemplarzach dokumentacji powykonawczej zawierającej parametry fotometryczne oświetlenia w formie karty pomiarów.
6. zgłoszenie obiektu do odbioru.
LOKALIZACJA LAMP LED:
Prace montażowe będą polegały na posadowieniu 38 szt. lamp LED na gotowych prefabrykatach betonowych w granicach pasa drogowego dróg gminnych:
- droga gminna nr 198053P (Sypniewo – ul. Źródlana, ul. Jeziorna),
- droga gminna nr 198079P (Sypniewo – ul. Brzegowa),
- droga gminna nr 198052P (Klotyldzin – ul. Jagodowa),
- droga gminna nr 198067P (Klotyldzin – ul. Na Wydmach),
- droga gminna nr 198068P (Klotyldzin – ul. Na Skarpie),
- droga gminna nr 198069P (Klotyldzin – ul. Plażowa),
- droga gminna nr 198070P (Klotyldzin – ul. Piaskowa),
- droga gminna nr 198071P (Klotyldzin – ul. Grzybowa),
- droga gminna nr 198074P (Klotyldzin – ul. Jeżynowa),

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) certyfikat EN 1090-1:2009+A1:2011,
2) certyfikat EN ISO 3834-2
3) deklaracja CE na cały zestaw oświetlenia tj. słup, oprawa, sterowanie)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) certyfikat EN 1090-1:2009+A1:2011,
2) certyfikat EN ISO 3834-2
3) deklaracja CE na cały zestaw oświetlenia tj. słup, oprawa, sterowanie)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem / podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności – załącznik nr 3, formularz ofertowy - zął. nr 1, pełnomocnictwo (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wg. rozdziału XVII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI