Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa kotłowni gazowej w budynku B Miejskiego Zespołu Szkół w Radziejowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8891490316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radziejow@umradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradziejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kotłowni gazowej w budynku B Miejskiego Zespołu Szkół w Radziejowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f927d710-4ca0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu
Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów, dostępnej pod adresem:
https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów dostępnej pod adresem: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
3. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Radziejów dostępna jest pod adresem:
https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej
Urzędu Miasta Radziejów ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na
zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Przetargową Urzędu Miasta
Radziejów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako
,,RODO" klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza gazowego oraz budowa kotłowni gazowej w budynku B Miejskiego Zespołu Szkół w Radziejowie, a w szczególności:
1.1. montaż kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 140 kW;
1.2. montaż sterownika kotła;
1.3 montaż neutralizatora kondensatu oraz czujnika sterowania pogodowego;
1.4. wykonanie zaworu trójdrogowego, sprzęgła hydraulicznego dedykowanego do kotła, naczynia wzbiorczego reflex NG 80 ze złączką odcinającą reflex SU R 1x1;
1.5. montaż filtrodmulnika TerFOM DN 50;
1.6. montaż rozdzielacza DN 100;
1.7. montaż stacji uzdatniania wody wraz z zaworem mieszającym ARV 384 Kvs 12 DN 25 z siłownikiem;
1.8. montaż zaworu mieszającego ARV 384 Kvs 12 DN 25 za siłownikiem;
1.9. wykonanie komina koncentrycznego powietrzno- spalinowego zewnętrznego 130x200 o wysokości 11m;
1.10. wykonanie komina wentylacyjnego średnicy 150x210 mm w izolacji – wys. 11 m;
1.11. wymiana zlewu;
1.12. wymiana drzwi do kotłowni na EI30;
1.13. wykonanie sygnalizatora optyczno - akustycznego;
1.14. montaż detektora gazu;
1.15. wykonanie centrali MD2.Z;
1.16. wykonanie przewodu gazowego ze stali DN40;
1.17. wykonanie szafki gazowej z zaworem kulowym i MAG;
1.18. wykonanie kanału wentylacyjnego nawiewnego typu Z DN 150 mm;
1.19. wykonanie zaworu bezpieczeństwa i odcinającego;
1.20. demontaż rurociągów i zaworów w kotłowni oraz instalacji odpowietrzającej budynku;
1.21. odcięcie ciepłociągu w kotłowni w budynku A;
1.22. montaż odpowietrzników automatycznych na pionach instalacji c.o.;
1.23. wstawienie 3 szt. okien o wym. 160 x 50 mm, Umin = 0,9 W/m2K w kotłowni;
1.24. odnowienie (uzupełnienie ubytków i pomalowanie) ścian pomieszczenia po wykonanych pracach oraz położenie płytek na posadzce w pomieszczeniu kotłowni;
1.25. odtworzenie chodnika z kostki polbruk po wykonaniu przyłącza gazowego.
WAŻNE: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterki związanej z pracą systemu ogrzewania w ciągu 24 godzin od czasu powiadomienia (telefonicznie lub mailowo) w okresie gwarancji i rękojmi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim
rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie: sto
pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty sporządzić szczegółowy kosztorys ofertowy, a następnie przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. Kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę, będzie miał charakter pomocniczy i służyć będzie wyłącznie do celów ściśle określonych w umowie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt. 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców (wzór stanowi Załącznik nr 2A do SWZ).
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy zgodnej z postanowieniami SWZ. Istotne
postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SWZ.
2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3-4 ustawy PZP oraz ust. 2, Zamawiający, działając na
podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących
okoliczności:
2.1. przedłużenie terminu realizacji zamówienia, może w następujących przypadkach:
• wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne,
niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- konfliktu zbrojnego,
- wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych, związanych z koniecznością dokonania zmian projektowych bądź
zmiany technologii (do wykonania których wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie
przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w
sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania
okoliczności siły wyższej;
• skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót, stanowiących przedmiot
zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji
publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
• zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin realizacji
przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania.
2.2. konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy;
2.3. nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między
stronami umowy.
2.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia.
2.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego
realizacji, Wykonawca, w terminie do 3 dni na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 273
ust.1 pkt 1. ustawy PZP, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego
podwykonawcy.
2.6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca
obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia
podwykonawcy.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
4. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni